helmikuusta asti jännäilleet =)

nelHM harmailee
MAANANTAI 9.4.2007

rinkinki.............kp9/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp9/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp9/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp10/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp10/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp21/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp22/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 22/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp23/28-34............yk2.......2.toiveissa
sanelma.............kp32/30-35............yk11......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


Jeeee...Onnea mmiilia!! Superhienoa. Plussapino senkun kasvaa :heart: :heart: :heart: :heart: =) . POngasin sun plussan toisesta pinosta ja tulin päivittään =)
 
Iltaa
Mä tein sit testin ja iha selkee negahan se siellä, kuten arvelinki. Kummastuttaa noi tissit ja alaselkä, todella särkee :/ .. Mutta eipäs masennuta, ovis varmaa kohta käsillä ja hyvä vire päällä :p ..Kauheesti tekee mieli tuota isäntää :D . Ja mainitsempa nyt tässä, että on alkanu närästää ja ajoittaista huonovointisuutta, mutta ehkä ne on kehon kepposia. Närästystä mulla on on ollut vain raskauksien aikana, puolen välin jälkeen. Ekaa ku ootin, ni mietin, että mitä ihmettä se on, renniellä selvis sit =) . Pääasia, että kierto on säännöllinen..Keho temppuilkoonsa sit, jos siltä tuntuu, minkäs teet.
Voikos oviksen takii koskee alaselkään? Se on kyl jännä, kun ei menkat sattunu mihkää suuntaan ja niiden jälkeen vasta alko nää kipuilut..OIskohanmul voinu olla ovis menkkojen aikaan? Fuck! jos oli :( . Lämpöjä oon satunnaisesti aamulla mittaillu, vuodon aikaa oli 35 ja sen jälkeen ollu siinä 35.5-36.3.. Eiks oviksen aikaan pitäs laskee ja sit taas heti nousta? Mut, eipä vissiin kannata kauheesti noita mttailla, ku ovat mitä sattuu..pääseepähän vähemmällä stressillä. Tulipahan taas maristua..sori :ashamed:
 
neihm..
voihan tosiaan oviksen aikana tuntua siellä sun täällä kovaakin kipua.. ja olla vaikka mitä oireita,.samoin kun menkkojen aikaankin.. mulla on tuttavia jotka on ihan sängyn omia oviksen ajan..sattuu selkää, mahaa..joka paikkaan.. mutta eiköhän noi kierrot tosta selkene...??ja oireet??

mulla on tosi outo olo alavatsassa.. tuntuu että sieltä putoaa jotain.. siis melkee et kohtu putoo minähetkenä hyvänsä-.- mitäs se sitte on??????

 
ainii.. piti kysyy vielä neihm sulta että kauan sulla on menny aikaa tosta sun viimisimmästä lapsukaisesta?? et monetko menkat tullu sen jälkeen?? aattelin et hakisko jotenki paikkaansa noi kierrot/ovikset sun muut???
niinku mulla... :/
 
TIISTAI 10.4.2007

rinkinki.............kp10/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp10/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp10/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp11/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp11/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp22/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp23/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 23/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp24/28-34............yk2.......2.toiveissa
sanelma.............kp33/30-35............yk11......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


Onnea mmiilia :heart: :flower: :flower: !!!!!!!!!
 
Onnea mmiilia!!!!!! :D :flower: :heart: Ihana juttu!!!

Täällä vaan odotellaan ovista. Mä niin toivon, että olis tällä kertaa niin hyvä tuuri, että olis ihan normi kierto jos plussaa ei tule. Nyt näyttäsi ainakin siltä, että oli ekaks pari vähän kuivempaa päivää noiden menkkojen jälkeen ja nyt taas hieman alkaa olla paremmat kelit ja halut alkaa nousta kattoon. :D

Hokasin tuossa, että mulla on taas näiden pillereiden lopetuksen jälkeen tuollaista munasarja jomotusta niin kuin oli silloinkin kun lopetin 7 vuoden syönnin jälkeen tavalliset pillerit. AJattelee, että ehdin syödä noita kaksi viikkoa... :LOL: . No nyt on alkanut pinnan kireys kadota ja kaikki näyttää paljon paremmalta omissa silmissä. Kaikki kun oli vielä jokin aika sitten niin ärsyttäviä ja mua vastaan. :whistle:


No joo suihkuun ja sittn vähän ostoksille!

Lellu
 
miinaliina
Mulla on jo yli 2 vuotta edellisen syntymästä..imetinki vaa 5kk. Menkat ollu aika säännölliset sen jälkeen..Kaksi hormoonikierukkaa ja pilsutki kerenny olla siin välis, mut kaikista on aikaa kauan. Mulla oikeestaan on pysyny kierto aika tasasena aina, on sit ehkäsy tai ei. Kierukan poistojen jälkeen tuli sellanen pitkä kierto, mut taas tasaantu. Ovista en ole ever yrittänyt edes etsiä, mutta varmaa ollu tos kp14 paikkeilla, ku kiertoki säännöllinen. Ja voihan tää kaikki johtuu esim. siitä toissakierron km:sta. Lämpöjä ku sillomittailin, ni olivat siel 37 pintaa nii kauan ku se vuoto alko. Ja nyt ne laski jo pari pv enne menkkoja 36 pintaan. Ja mua alkanu kyl kans siihen malliin himottaan ja kelit kostumaan, että ovis oon tuloillaan..h-hetki pitäski olla perjantaina, kp13 tai 14 =) .
Tissikipuja en tajua, että JOS sattus nyt tärppää tästä kierrosta, en ainakaan siitä vois päätellä olevani raskaana.

Toivon, että tärppi kävis..Oon niin onnellinen ja haluan ton isännän kaa yhteisen lapsen! Eilen hän oli sanonu vanhemmalle tytölle, et vois iha hyvi olla iskä sille =) :heart: :heart: ..Mun sydän suli, ku kerto siitä, ku olivat kahestaan jutelleet asiasta. Sitähän se on! Ainut mies, joka on huolehtinut mun lapsista niiku isän pitääkin! Tuon kuultuani ei ollu mitään väliä muusta, olin niin onnellinen. Muiden ehkä vaikee tajuta, mut mulle merkkaa iha kauheesti, et mun mies ottaa lapset noin vakavasti..se on iso askel. Olen antanut edetä iha omaa tahtia hänen tässä asiassa..Ja pitkälle on päästy!!!!!
 
neihm..
eli sulla on nyt ovis sitten kaikista jutuista se todennäköisin!! :p
eli nyt sitten peitot heilumaan hyvissä ajoin!!plussatuulia sinne jo nyt!!!!!
toi on ihanaa kun on mies joka rakastaa lapsia!! en vois kuvitella olevani miehen kanssa joka ei lapsista pitäis..mutta ymmärrän ton että jos ei oo omia lapsia ja rakastaa ja välittää silti niin on kyllä oikea LOTTOVOITTO!!!!!! :heart: =)

mulla noi tissit on taas ollu to-pe asti kipeet.. eli voi olla että oviski oli menny jo sillo pe iltaan mennessä.. :( no katsotaan....
 
Terkkuja sillitehtaalta :x Siis mulla on aina jotenkin tosi "ahtaat paikat" näin oviksen tienoilla ja spermat mätänee parikin päivää sisällä. Tosi yrjöä, mutta kiitos kun saan jakaa tämän kanssanne ;)

Ei mulla varmaan ihan vielä ovis ole, ensi viikolla ehkä. Eikä tässä ole nyt kauheasti tullut mietittyä asiaa, paitsi tänään kun naapurin mamma kertoi, että heille tulee kakkonen syksyllä. Tuli heti sellainen, että "mulle kans" ja olisi tosi kivaa jos olisi samanikäiset vauvat noin suunnilleen.

Mä tuossa alkuillasta asetin ison kaktuksen tukitikkua uusiksi ja jotenkin ote lipsahti ja oikean etusormen nivelnahkoihin meni monta piikkiä ja aika syvälle. Mies joutui niitä kaivamaan, veri lensi, taju meinasi lähteä ja vieläkin yksi pieni piikki on tosi syvällä pystysuorassa, sitä ei saa pois ja se osuu kai johonkin hermoon kun sattuu taivuttaa niveltä. Rapatessa roiskuu... :kieh:
 
Heipsan kaikille!

Pääsiäiset tuli sitten vietettyä ja tänää palaaminen takas töihin tuntu tosi puuduttavalta. No ehkäpä se tästä taas tasaantuu!
Onnea mmilia plussan johdosta :flower:

mulla ollu nyt pari päivää ihan outoo toimintaa. 2 päivää on nyt ollu tosi niukkaa tiputtelua...ihan se on silkkaa verta mutta tulee vähän. saattaa olla että aamulla tulee vähän ja sit on puol päivää taukoa ja sit taas vähän.
Vatsaa välillä kyllä nippailee mut mitään muita oireita ei ole.
kertokaahan jos tiiätte mitä tää vois olla?
Tänää olis vasta kp 23 ja ikinä ei oo tullu ennen tuota kp 26 mikä on mulla aikanen!!! Voihan se olla että kroppa jollain lailla ihan sekasin!

 
Katjuska, jospa se ois kiinnitymisvuotoa =) !! Hope so.

Ja eevis, sulla on iha huiput jutut, saa aina hyvän tuulen täällä, ku lukee noit sun kirjotuksia :D :LOL: !!

Jep, toivotaan et ovis ois käsillä pian tääläkin! On se vaan kumma, et toi greippimehu ei nyt tee niitä temppujaan! Oisko voinu vaikuttaa se, et jäi 2pv väliin, ku oltii siel anoppilassa? Muute oon kyl hyvi litkiny, mut ei tunnu sit missää..ja viimeks buranaa vedin ja näillä päivillä kyllä tuntu jo! Oikeestaa ei oo muuta, ku et panettaa iha kauheesti, alapäätä kihelmöi..viel ku sais ton isännän innostuu :eek: ..
Mut rattoisaa illanjatkoa siskot!!
 
hei
pitkästä aikaa täältäkin :)

mulla on meneillään kp 20/?
ja olen yrittänyt jollakin ihmeen itsesuojeluvaistolla unohtaa koko "vauvantekohomman" hetkeksi.
negan testasin viimeksi päivää ennen menkkoja \|O
voi että otti päähän :(
mutta toivoa en ole vielä menettänyt :)
 
Keskiviikko 11.4.2007

rinkinki.............kp11/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp11/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp11/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp12/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp12/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp20/?...................yk?......?.Toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp23/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp24/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 24/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp25/28-34............yk2.......2.toiveissa
sanelma.............kp34/30-35............yk11......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

 
mmiilialle suuren suuret onnittelut! :flower: :heart: Ihanaa!!!
Menkat loppu ja eilen päästiin puuhastelemaan. Ovis alkaa vissiin oleen jo lähellä, ku on liukasta ja haluttaa hulluna. :p
Kaikille kovasti tärppäysonnea! =)
 
nelhm ja rinkinki: Täällä samat fiilikset kuin teilläkin. TOivotaan, että tää olis mullakin oviksen enteilyä. Olis kerrankin normaali kierto. Sitten jos kierto on normaali niin suosittelen muillekin pitkäkiertolaisille parinviikon minipilleri kuuria... :LOL: .

Tää vauvakuumeilu on kyllä toisaalta niin ihanaa. Sitä kun ei sitten tiedä milloin seuraavan kerran seuravasta plussasta pääsee kuumeilemaan. Me aiotaan sitten hankkia mulle kierrukka seuraavan synnytyksen jälkeen ja katotaan vähän elämää eteenpäin. Sitten kolmas vielä joskus myöhemmin. Niin ja jos multa kysytään niin neljäs sille kaveriksi... :whistle: :LOL: .

Lellu
 
ääh..täällä vähän menkkajomottelua..ei muuta.. ei vihlontoja tai muuta.. :(
kylläpä sitä odottaa yhden kerrankin jälkeen et ois tärpänny.. hö.. tulispa menkat jo et alkas uus kierto missä sitten koitettas toden teolla..
mulla tuli vielä eilen valkkaria ihan sikana!!! ja nyt ei mitään.. tosi outoa.. eikai vaan oo ovis vasta nyt.. taidanpa ottaa ens kierrossa testit käyttöön et löytäisin oviksen..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 07:22 nanna81 kirjoitti:
Keskiviikko 11.4.2007

rinkinki.............kp11/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp11/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp11/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp12/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp12/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp20/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp23/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp24/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 24/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp25/28-34............yk2.......2.toiveissa
sanelma.............kp34/30-35............yk11......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
 
Onnea mmiilia!!!!!

Täällä on kans pidetty taukoa palstailusta. Oma kroppa taitaa olla ihan sekasin =( Sain melkovahvat viivat ovistestiin viime viikolla, mutta jotenkin ovisoireiden jatkuttua ja koska rinnat ei kipeytyneet yhtään tein eilen uuden ovistestin ja ööö... kaks viivaa kutën tänäänkin, kontrolliviiva vahvempana heti alkuunsa kun testiviiva. Eli liekö se ovis nyt sit ollut kuitenkin myöhässä ja tää kierto taas venyy. Eli mun tuurilla on vamppyyripäivät just sit hääpäivänä. Prkl.

Lekurissakin on tullut käytyä, sappikipujen takia. Mut tällä rouvalla kun ei ole koko sappea enää lainkaan. Se on poistettu jo. No, huomenna meen sitten ultraan tarkistamaan että onko jossain tiehyeessä kenties kivi. Sehän se vasta huisin ihanaa olis kun sieltä kivi löytyisi. Ne kun poistetaan "sitä putkea nielemällä". Juu EI Kiitos.

Eilen tuli sit ihan paha olokin, sain raivata reitin vessaan valmiiksi, mut ei onneks lähtöä tullut. Tän päivän olen kuitenkin saikulla. Liekö vatsatautia vai mitä.

Sitä vaan ihmettelen että miten toi kierto nyt taas noin vyenyy. jos ovis oli vasta kp 20 ni sittenhän tää menee automaticly taas yli 34 päivän =( prkl. Ja yleensä mulla on oviksen jälkeen rinnat kipeytyneet, mut nyt ei sit yhtään. No katsellaan... ei tässä muukaan auta =)

Anteeks ettei nyt tän ilosempaa tekstiä tullut, mut olokin on jotenkin kehno. Vähän jomottelee koko vatsaa, ja tuota sapen seutua. Ahistaa se huominen ultra, tai lähinnä se että jos siellä jotain näkyykin =(

Kivaa päivää kuitenkin kaikille!!!
 
napsuneiti, oon lukenu tääl että joku on plussannu raskauden ovistikulla.. :whistle: ..Oispa näin sulla..Jos kerta tissitkään ei kipeet tmv normaalia oviksen jälkeen. Ja jos täti tulee, ni ei varmaa ole kutsulistalla häihin, joten PYSY POISSA kokonaa, mut ainaki sillo!

Mä en tiiä onks ovis vai mitä..tissit räjähdysvalmiuksessa, niiku jo 2vk kohta ollu.. Eile sekstailtii, mut en kyl oo mitenkää märkä..aika hankalaa oli..yleensä näilä kp:llä menee ja lujaa :D . Toivottavasti nyt ei jätä ovista väliin..himokkaat olt kyl jatkuu, joten eiköhän se siitä kostu toi homma!

Mut päivän jatkoja!
 
Heissuli kaikille!

Tähän meijän pinoon jää niin koukkuun että pitää heti töistä tullessa aina tulla lukasemaan että onks kukaan plussannu tai muuta vastaavaa!

Mulla ei oo tilanne mitenkään muuttunu, pientä tiputteluvuotoo tulee edelleen ja vatsaa kyllä nippailee. Tissit ehkä vähän kipeet...tosi vähän...ainakin jos haluu kuvitella:) no joo...kohta varmaan tiputaan taas korkeelta!
oon kyl yrittäny elää toivomatta liikoja mut kun on niin kova vaavikuume niin sitä ei muuta ajattelekkaan!

Mut kertokaas te jotka ootte mittaillu niitä lämpöjä eli pelkästään aamulämmöt lasketaan? iltalämmöillä ei oo mitään tekemistä?

Nyt jumpalle ja sitten saunaan!

Hauskaa iltaa kaikille kanssa sisarille

B)
 
Katjuska81: No ne aamulämpö jutut on oviksen suhteen tärkeämmät. Mutta jos mulla ei ole ovis vielä tapahtunut niin iltalämmötkin on jonkin verran alhaiset ja kun ovis on ollut niin silloin ne on reilustikin koholla. Silloin kun esikoisesta plussasin niin lämmöt oli yli 37 aamulla ja iltapäivällä muistaakseni 37,6. Eli korkeammat kuin tavallisesti oviksen jälkeen. Jos sulla on tavallista korkeammat lämmöt kuin muissa kierroissa oviksen jälkeen niin toiveita on.

Lellu
 

Yhteistyössä