helmikuusta asti jännäilleet =)

sanelma on ollut töissä.. kirettä pitänyt. tehnyt piiitkää päivää. joka päivä ollut ylitöitä 30min- 2½ tuntia.. eli ei oo kerennyt pitämään teitä ajan tasalla..

perjantaina testailin sen pentleen negan taas. :kieh: :kieh:
ja perjantai-iltana kävin sit vähän bilettämässä ja lauantaina kärsi koko ruumis tästä.. :eek: yök mikä olo oli..
no. eilen sit alko ne pirun menkat.. taas. eivät vieläkään tajunneet pysyä pois. niis! :'( :'( ja ei oo yhtään epäselvää,e ttä onko menkat alkanut. välillä tuntuu, että vuodan ku seula ja ihan oikeaa verta, ei tuhrua niinkuin normaalisti on alussa... onko muilla sattumia kuukautisvuodon seassa? :ashamed:
yllätyin kuitenkin, etten pettynyt juurikaan. alkaa vissiin tottumaan jo tähän ainaiseen tippumiseen. reilu viikko sitten olin kyl melko varma että oisin raskaana, ku oli huonoa oloa, janoa, pissatusta tissien kipuilua, mutta ei..
toisaaltaan hyvä, ettei tullut nyt tärppiä, ku oma synnäri ois ollut lasketun ajan seutuvilla kiinni, ni oisin joutunut reilun 200km:n päähän synnyttämään. eli jotai hyvää tästäkin tippumisesta.
ja töitäkin aatellen ihan hyvä, ettei iske alkuraskauden väsymystä nyt, ku töissä on pakko painaa pitkää päivää.. mut toivottavasti jo tästä kierrosta tai jo seuvaatasta..
mullahan on 20pv sinne gynen luo meno. toivottavasti se keksii jotai tähän hommaan..'

lisäilkää mut sinne tippuneisiin. ja kukaan muu ei saa tulla sinne mulle kaveriksi!!!
:kieh: :kieh: :kieh:
pysykää pois sieltä!!! se on vaan mun paikka ;)


plussa puhureita muille hirmusesti!!
ja aurinkoista kevät päivää täältä pohjosesta!
 
sanelmalle :hug: . Toivon todella, että se gyne keksis jotain järkevää ja tärppi tulis!

miinaliina, nii kauan on toivoa, kun ei vuoda.. Hus täti, et mene kyl miiniksen luo!!!!!

Mullapas ei sit nippaa enää yhtää tonne munasarjaan, lieekö innostuin liia aikasin.. Ainut vaa ne lämmöt. Eile ku sekstailtii, piti ottaa liukastusta avuks :eek: , never ever tarvinnu sitä mun tehdä, oon yleensä, kierron vaiheesta huolimatta, aina kostee..Ja tänää tosiaan ois se virallinen ovis pv, ei kyl tuu juoksevaa tai paksuu tai mitää tuolta alapäästä :( . OIkeestaa iha sama olo taas ku eile. Voiks oviksessa jomotella tonne kohtuun? Siis ei munasarjoihin vaa keskelle alas?
Tein mä sen testinki aamuyöstä ja nega oli. Selkee viivanpaikka näköjää tos city marketin testissä.. :/ . Noo..jospa ne limat lörähtäs pian.

Ihana ilma!!! Pihahommia riittäs vaik muille jakaa! Hyvin menee aika tuol touhutessa ja tytöt hommailee omiaan =) . Tartteekin etii se grilli tuolt varastosta..nams, kunnon grillipöperöt..mmm :D
 
nelHM: kiitos halauksesta. =)

mullaki pitäs lähteä tuonne pihalle nuita lumivalleja lapiomaan levälleen, että saatas kesä tännekkin joskus.. ;) vau! mittari näyttää huimat 7.2 astetta lämmintä ja aurinko pääsee hiukan tuohon paistamaan.. ;)
mut jospas ne juhannukseen mennessä ois lumet pois täältäkin..
ja toivottavasti meillä kaikilla ois pieni salamatkustaja massussa jo silloin..
 
En jaksa kirjautua. Tänään on pitkästä aikaa suoraan sanottuna panettanut, olisko se ovis matkalla tänne? Harmi vaan, että eilinen jäi puuhailun suhteen väliin ja jääpä tämäkin päivä kun mies lähtee radalle. Ehkä sitten huomenna ehtii ja toivotaan, että päivä olisi oikea!

NeIHm kyseli toisessa ketjussa oireettomasta oviksesta, mutta mä vastaan tänne saman mitä kerroin jo aiemmin, että mulla silloin tällöin tuntuu ovulaatio ihan selkeästi, mutta esim. esikoista tehdessä en tuntenut yhtään mitään. Ja kuitenkin oli ovulaatio ollut kun kerran tärppäsi. Mutta mä oon itse vähän sitä mieltä, että sitä joko on ovulaatio tai ei ole. Turhaa on miettiä sitä, onko se nyt varmasti koska ei sekään mitään plussaa lupaa vielä. Täytyy vain antaa mahdollisuus vauvalle niinä päivinä ja toivoa parasta, eikös vain? :D
 
Hmmph... Tänään työkaveri kysyi, että eikö sulla ala olemaan vauvakuumetta? (en siis kelleen ole täällä puhunu mitään siihen viittaavaakaan). Mitäs siihen ois voinu sanoa, olen välttyny siltä? No tuumasin sitte vain, että vaihtelevasti ja vaihdoin puheenaihetta.

Täällä alkaa olla vissiin ovis kans tuloillaan, ku on limat ja himot lisääntyny huomattavasti:) . Oispa hienoa kerranki näin aikaste! Mullahan lyhenis kiertoki monta päivää jos vain on!
 
Sanelma::hug:

Täällä bongattu jonkin sortin ovislimaa. :D On toiveita että kierto olisi normaali sittenkin tällä kertaa. Lämmöissäkin parin päivän jälkeen pieni notkahdus. No odottelen maltillisesti. :whistle: Pientä nipistelyäon ollut vasemmalla, mutta ei ,mitään kunnon kipuja. josko tää on nyt siitä munasolun kasvusta johtuvaa kipua.

Ja jos itseä vähän palauttaa maanpinnalle niin kyseessä voi olla myös noista pillereistä johtuva härö...:snotty:

nelHM: NO jospa se ovis kuitenkin siellä olis tuloillaan jos kerta kipuiluakin on tänään ollut.

Lellu
 
eevis, jep, mite lie tuon oviksen kaa. Noi tytöt tuli vaan,mä kyl tiesin, että nainen ovuloi,mut millo ja mite se tapahtuu saati oireilee..juu ei mitää hajuu niistä :D .. Nyttemmin vasta oon alkanu seuraa itteeni, ehket viime syksystä, ku kuume alko vaivaamaan. Kyl mä sen oon aina bongannu, ku oikeella ajalla kiertoa olen itseäni kuunnellut. Paljon tullu juttuja mieleen, ku ei aikoinaan oo tienny mistää ovislimoista..Tuli mielee enne ku toista aloin oottaa, ni olin veskis ja pyyhkiessä tuli iha sairaan iso mälli sitä paksuu ovis limaa, no enhän mä sitä sillo tienny, et sitä, ja esittelin limoja silloselle miehelleni ja mietin et mitä ihmettä mussa tapahtuu :D ..NO ovuloin varmaankin! Myös niiltä villeiltä sinkkuajoilta tuli mieleen, ku paneskelin jonku kaa ja oikee hävetti, ku valuin ihan märkää, olin nii kostee..luuli varmaa et k.usin sen pääle :D , mut oli sillonki varmaa noit alku ovislimoja..Kaikkee sitä mieleen tupsahtaakin :whistle: .
Mut ei mulla ole mitää tuntemuksia oviksesta ollu, ja seksin jätän tänää väliin, koska en hitto haluu mitää liukasteita käyttää enää. Aika näyttää, mitä tuleman pitää.

Mua hävettää jo täälläkin tää marina ja ihmettely..Mä oikeestaan ihmettelen itteeni itekkin :ashamed: . Pitäsköhän mun astua taka-alalle siihe asti, kun on jotain oikeasti kerrottavaa..
 
Täällä oli sitten vain hetkellistä se onnen tunne pikkuisesta.. :'( Tänään alkoi verinen vuoto. Päivän mittaan tullut kohtalaisesti ja kipujakin ollu, mutta ei ihan kauheen kovia. Melkimpä varma oon että keskenmeno tämä nyt on :'( Se tunne oli niin kamala kun menin vessaan ja verta oli tullu.. No, katellaan nyt eteenpäin et miten tää etenee... <br><br>
 
Lauantai 14.4.2007

sanelma.............kp3/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp14/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp14/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp14/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp15/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp15/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp23/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp24/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp26/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp27/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 27/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp28/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


 
Heipsistä!

Mun tilanne on se että tiputteluvuoto kerkis loppua 1 päiväks mut alko sitten eilen uudestaan. Onkohan tää ihan normaalia et mulla nyt melkein viikon päivät tiputellu ( välillä runsaamminkin ). Pikkuhousun suojilla siis pärjätään ihan hyvin. Jotenkin vaan joka vessa reissulla jännittää ettei menkat vaan alkaa...en haluu!!!
Vatsaa siis nippailee edelleen mutta tissit ei enää niinkään kipeet ku pari päivää sitten ( hyvin vähän siis )
Katotaan päästäänkö ees ens viikolla testailee edes!

Onks kellään muulla ollu tollasta tiputteluvuotoo joka olis kestäny näin kauan?

Mutta nautitaan ainakin ihanasta ilmasta ja tsemppiä kaikille!!!

 
mmiilia :hug: :'( , oon tosi pahoillani, toivottavasti nyt ei ois km..Jos kipuja tulee kovemmin, ni käy päivystykses, ne voi tsekata sun tilanteen..Mikäs rv on nyt menos? Toivottavasti pysyy kyydis. Mut oon täältä lukenu paljonki, etmonilla on ollu veristäkin vuotoo raskauden aikan, jopa pitkälle asti..JOten toivotaan nyt parasta!

Tää lähtee tänää baanalle :D . Otta iha rennosti aivot narikkaan tyylil, ei jaksa stressata enää.. Toi toosa toimii, jos toimii, mä en voi mitää, jos en ovuloi etc..
Eevaki taitaa olla lähös, henges mukana =) ? PIdetään kaikki kiva vkl ja nautitaa auringosta!!
 
En jaksanu kirjautua!

mmiilia lähetän sulle tuhansii haleja :flower:
kuinka pitkällä sun raskaus on?
Toivotaan ettei kysymys kuitenkaan ole km:sta vaan on jotain pientä vuotoa vaan!!!

Nyt ulkoilemaan ku ilmakin on mitä parhain!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 01:30 mmiilia kirjoitti:
Täällä oli sitten vain hetkellistä se onnen tunne pikkuisesta.. :'( Tänään alkoi verinen vuoto. Päivän mittaan tullut kohtalaisesti ja kipujakin ollu, mutta ei ihan kauheen kovia. Melkimpä varma oon että keskenmeno tämä nyt on :'( Se tunne oli niin kamala kun menin vessaan ja verta oli tullu.. No, katellaan nyt eteenpäin et miten tää etenee...
halauksia mmiilialle :hug: toivotaan vielä että se vuoto olis ohimenevää!


 
mmiilia:Toivotaan, että vuoto on harmitonta!!!!! :hug: Voimia teille!!!!

Täällä taitaa ovis tehdä tosissaan tuloaan. Pitää tuo mies vielä tänään kellistellä ;). Me täällä tehdään pizzaa lauantain kunniaksi ja katotaan töllöä iltasella. Oluttakin vois pullon nautiskella. :)

Mukavaa iltaa nelHM ja kukas se toinen oli... no kuitenkin. Mukavaa tuuletus iltaa teille!!!!! :D

Lellu
 
Kiitos kaikille :hug:

Raskaus on nyt rv 6. Tänään on tullut vain pyyhkiessä ruskeaa tuhrua. Hyytymiä ei edelleenkään oo onneksi tullut. Yritän päästä huomenna tarkistuttaan tilanteen terveyskeskukseen, jos ne viitsiis ultrata. En osaa tällä hetkellä ajatella juuta enkä jaata, joko keskenmeno tai sitten harmitonta tuhrua.. Toivon niin kovasti, että olis vai harmitonta!!
 
Sunnuntai 15.4.2007

sanelma.............kp4/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp15/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp15/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp15/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp16/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp16/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp24/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp25/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp27/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp28/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 28/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp29/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


Ihana ilma tiedossa. Ulkoilemaan on suunta tänään. :wave:
 
hei..
olen aivan loppu.. ha.. olin eilen ystäväporukan kanssa juhlimassa ja nyt väsy on kauhea!!! mutta ai että se anto henkistä voimaa ihan kybällä!!! sai vaan olla ystävien kanssa ja unohtaa huolet sun muut!!!!
ainoo mikä tietty mietityttää on se mahdollinen, mutta epätodennäköinen raskaus.. en juonut paljoo, mutta kuitenkin vähän.. nooh... enpä jaksa uskoo että yhdestä kerrasta ois tärpänny--- vaikka toivonki.. huh.. nyt o mentävä nukkuu..oon aivan poikki. :LOL:
eka kerta oli ku olin vuorokauden poissa lapsen luota.. en oo ollu koskaa noin kauaa.. ikävä kyllä olikin raastava, mutta teki hyvää,,, onpas ristiriitasta kirjotusta, no ymmärtänette kuitenkin pointin.. :p
 
Miinaliina: mukava, että pääsit nauttimaan omaa aikaa tyttöjen kanssa!!! mä muuten vedin jonkin sortin P.erseet viikko ennen plussaa kun tuota esikoista kuumeilin. IHan tasapainoisen oloinen pikkumies näyttäis olevan. :kieh: Mä päätin silloin, että en ota siitä kuumeilusta enää stressiä vaan eletään normaalia elämää siihen asti, että plussa tulee. Ja siinä kierrossa heti tärppäskin kun näin päätettiin. :D

Täällä vain odotellaan joko ovis oli vai onko sittenkin vasta tulossa. Oli jo monta päivää aika limaiset kelit, mutta nyt sitten taas tuntuu, että olis taas vähän kuivemmat kelit. EN tiedä. pitää seurata tuota ff-käppyrää. Se piirtää vähän myöhässä sen oviksen. Odottelee niitä seuraavia lämpöjä ensin. VOi kyllä olla, että jos oli ovis eilen niin ei tainnut tärppiä käydä tälle kuulle. Illalla kyllä oli toimintaa, mutta sitä ennen oli 3½päivän tauko. No ei auta itku markkinoilla. :snotty:

Niin muuten tuolla yhdessä klubissa oli kirjoittelua siitä, että oli tehty tutkimus, että parhaimmat hetket peuhata on kaksi päivää ennen ovulaatiota. Mä en tiedä mikä tutkimus se oli tai en muista, mutta siitä oli tehty oikein kaaviokin. JOtenkin se kuitenkin oli niin, että oli tehty näitä ruiskutuksia kohtuonteloon pari päivää ennen ja ne oli tullut prosentuaalisesti enemmän raskaaksi jne. VOi vitsi en edes tiedä ymmärsinkö sen oikein, mutta kuitenkin sen ymmärsin varmasti että se paripäivää ennen oletettua ovista kannattaa olla jo asialla viimeistään. :D

Lellu :D
 
Maanantai 16.4.2007

Katjuska-81........kp 1/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp5/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp16/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp16/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp16/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp17/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp17/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp25/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp26/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp28/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp29/33-36............yk2......2.toiveissa
Dania................kp30/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


:hug: Katjuskalle...<br><br>
 
Heippa!
Lauantain juhlimisesta toivuttu joten kuten. Veto on pois vieläkin ja vähän semmonen heikko olo. :x Noo, eiköhän se pikkuhiljaa ala helpottaan.
Eeva mä oon samoilla linjoilla ton oviksen suhteen. Meillä kumminki puuhaillaan koko kierron ajan vähintään joka toinen päivä. Kyllähän se harmittaa, jos oletettuun ovis aikaan ei makkarissa mitään tapahdu. Onhan siitä oviksen bongaamisesta se hyöty, että tietää minkä pitunen kierto on. Mut en mä oo jaksanu sitä sen kummemmin bongailla tarkemmin. Pikkasen sekavaa tekstiä... :ashamed:
Mulla siis nyt on ovisaika, joko meni viikonloppuna tai sit ihan näinä päivinä. Limaa ainaki tulee ja haluttaa. :p Eilen oltiin kummatki sen verta heikossa hapessa, et jäi puuhailut väliin, mut jospa sitä tänään taas jaksais! =)
Oikeen aurinkoista viikon alkua kaikille kuumeilijoille! B)
Sitähän mun vielä piti kysellä, että mikä on mmiilian tilanne? Toivon todella, että hyvä. :hug: <br><br>
 
Huomenta \|O

Täälläkin edelleen puolikuntoisena lauantain juhlimisesta. Eipä tarvitse vähään aikaan miettiäkään bailaamisia. Tuli juotua ja poltettua IHAN LIIKAA, hyh hyh. Mutta se hyvä puoli on juhlimisessa, että seuraavana päivänä on kova himotus päällä! :p Joten tulipahan viikonloppuna hyödynnettyä mahdollinen ovis. Lauantaina päivällä jomotteli alamahaa aika paljon, saattoipa ollakin silloin tärkeä päivä?

Pitäisi tänään lähteä työkkäriin ilmoittautumaan työttömäksi, parin kk:n välein täytyy käydä siellä. Miksei sitäkin voisi hoitaa puhelinsoitolla... :headwall: Tosin minähän se tässä sikamainen olen kun tarkoituskaan ei ole töihin mennä, mutta liitosta nostelen rahoja. :ashamed:
 
heips.. tuntuu etten oo vieläkää toipunbu valvotusta yöstä..=)
onpas täällä meiän palstalla monet olleet lauantaina juhliskelemassa!! hyvä juttu..nyt jaksetaan taas kuumeilla paremmin :D
huoh.. kaikki menkkaoireet on hävinny.. mihin!! en jaksa jos tästäki kierrosta tulee taas ihan hervottoman pitkä!!! kun viimex tosiaa oli 50 päivää..huh..
kävin just esikoisen kaa neuvolassa ja marisinki siinä ku nää mun kierrot sekoilee... ni hoitsu siihen et joo... painon lasku vois auttaa :headwall:
siissss :kieh: joo olen pyöreä ja onhan mulla tollanen kivan kokonen uimarengaski tossa, mutta se töksäytti sen jotenki niin....äää.. mul o pituutta 170 ja painan 83. eli oon kyllä pulska, mutta en jaksa uskoo että ihan sen takia olis kierrot sekasin vaa.. koska oon ollu ennenki ja aina kierrot säännölliset!! kaippa mun nyt vihdoin ois alettava laihduttaa....se kun ei oo mitää kivaa... :LOL:
 

Yhteistyössä