Katjuska, mä luulen kans, että oot raskaana :heart: !
Ja mäpäs lauon tähän samaan syssyyn nyt kaikki sydämeltäni, totta tai harhaa, mutta näin on:
- Ne tissit kipeet jo vuodosta asti, eli 2vk
- alamahassa sellanen paine ja kohtu supistelee..sitä tunnetta en unohda, ku tytöistä supisteli rv 20 alk. ja täyslepoon asti jouduin rv31
- pissattaa, siis yöllä sen neljä kertaa, päivällä vähän välii
- etoo..nälkä, mut ei voi syödä, aukasee jääkaapin, meinaa laatta lentää..saatikka kattoo kinkkusiivua tmv, yök! (tollasta mulla oli tytöistä, en yrjönny, mut voin pahoin jostai rv6-12), hyvä laihis tää ainakin on
- närästää, kun syö
Ja todellakin, pitäis meikäläisen ovuloida nyt, mutta kuivaa on ku saharassa, saatikka mitää munasarjajomotuksia..ei mitää tuntemuksia oviksen suhteen. Ihan pimeetä..Kyllä vahvasti tuntuu, että olen raskaana. Testailen täs lauantaihin mennes, kun ne 30v syndetki..Ja jos negaa pukkaa ja olot jatkuu, en kyl uskalla juoda, korkeintaa yhen, koska tytöistä tikutin sen 3vk, enne ku plussas..Vai tiedä sit, tuleeks ovis myöhemmin
:headwall: :headwall: :headwall: . Ei mul pitäs olla mitään syytä, miks kierto menis nyt just oviksen suhteen #&%?$!*, ku säännöllinen on ja kaikkee..Ette usko et hermoja raastavaa tää tämmönen!!!
Antakaa anteeks tää mun vuodatus, mut en yksinkertasesti kehtaa jauhaa muualla tai siis muille..tuntuu jotenki nii hölmölle! :snotty: :ashamed: