helmikuusta asti jännäilleet =)

Iltaa kaikille =) . Mä oon kans iha riippuvainen tähä palstaan. Heti ku tytöt nukkuu, ni tänne vaa lukee, onks jotai jännää tapahtunu =) .

Mulla ei todellakaan ole mitään ovis fiilareita :eek: :( ! Siis se mitä tulee, on valkkarii..tosiaan eile ei oikein luistanu toi homma meillä ja ei koske sit yhtää!!! Mitä ihmettelen suuresti, ku on se greippiki taas menossa, olin nii kipee näillä päivillä kuukaus sitte ja nyt ei mitään. Olen tuntevinani aika ajoin painetta tuol alhaalla ja pari kertaa iha samanlainen tunne, ku supistelee..kiristyy tiukalle alavatsa ja hetken päästä taas rentoutuu normaaliks..Voiks tollaset "supistelut" olla ovis juttuja?? Empä tiiä, toivon vaan, että ovis kuitenki tapahtuu..muutehan tää menee iha harakoille koko kierto.

Joo ja lellu, musta tuntuu kans ku aika ois pysähtyny, ku ei mitää jännää ole!!
 
Torstai 12.4.2007

rinkinki.............kp12/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp12/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp12/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp13/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp13/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp21/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp22/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp24/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp25/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 25/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp26/28-34............yk2.......2.toiveissa
sanelma.............kp35/30-35............yk11......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


 
Huomenta!
Täällä matelee aika myös aivan ennätys hitaasti. Olis nyt edes ovis aika jo että pääsis tavallaan kierron "toiselle puolelle".
Olen ollu nyt neljättä päivää savuton. Aika varmasti tämä hidastelu johtuu siitäkin. Yllättävän helposti on käyny. Vierotusoireita on, mutta on samalla huomannu kuinka sitä onkaan ollu orja :\| . Toivottavasti tämä jää nyt sitte tähän, halua ainaki on.
 
nanna onnea savuttomuudesta! :flower:
Ovis vissiin tulossa. En osaa tarkkaa ajankohtaa sanoa ja ehkä ihan hyvä niin, ei tuu ylimäärästä stressiä. Yleensä ainakin joka toinen päivä puuhastellaan, niin ei pitäs olla siitä kiinni.
Sillon ku esikoinen sai alkunsa, niin ovis oli tosi kipee. Muistan, että oltiin lentokentällä lähössä häämatkalle ja jouduin ottaan kipulääkkeen, ku sattu niin. =)
Jasso, neiti heräs joten heipat! :wave:
 
Heipsistä!

Ihana ilma..Ja vkl viel kauniimpaa..voiski ton grillikauden sit alotella, sunnuntaiks tänne meille päin +17!!

Tänne ei mitää uutta. Alkaa v.ituttaan, ku ei ovis tuntemuksii sit minkäänlaisia..aaaaaaaaaargh! Pakko tehdä viel varmuus nega testi, että voin hyvällä omatunnolla lauantaina siel syndeillä nautiskella.

Tein muute taas viime yönä mm. plussa testin :D ..Oli jo toka kerta, ku unissani saan kaksi vahvaa viivaa tikkuun..Niitä isoja tissejä ei oo kyl vielä näkyny... Mun yöt tosi levottomiii, millo kenenki kanssa pyörin jne.. :p

Jeps, palataampa taas =)
 
heips.. tääläpäin ei mitään uutta.. vähän sellanen olo et vois menkat alkaa.. ei oikeestaan mitään muuta raportoitavaa.. tissit kipuilee, muttase oli samajuttu viimekierrossa..et ei sekää viittaa mihinkään..

mulla on kauhee väsy,päänsärkyä ja oon tosi kärttynen.. mutta tätä oli jo paljon ennen oletettua ovista,., mitä hiton kevätmasista tää on??? en tajua,,, ärsyttäääääääää \|O
 
ainnin piti vielä laittaa että katjuska on satavarmasti raskaana!! mulla on sellanen olo!!! :) :heart:

niin..ja nyt vasta outoa onki että mulla on tän kierron himopäivät eilen ja tänään.. en jaksa uskoo että ovis ois vasta nyt?? vaikka eihän mun kierroista tiiä.. mut ai et himottaa... :LOL:
 
Morjens morjens!

Toivotaan et Miinaliina oot oikeessa mun raskautumisen suhteen.
Täytyy kyllä myöntää että alan itekkin epäilemään vahvasti samaa asiaa....vatsaa nippailee ( välillä oikein kunnolla ), palelee, tissit pikkasen kipeet ( ei edelleenkään paljoo ), tiputteluvuotoo tuli sen 4 päivää mut tänää ei oo paljoo enää tullu sitäkään eli sekin loppuu kai, viime yönä kävin pissalla 3 kertaa mikä ei oo mulle ollenkaan normaalia....joten ei kaikki voi ihan kuvitelmaa olla:)
mulla alkaa testauspäivät olee ihan näinä päivinä....milloinkohan sitä uskaltais testata ekan kerran?!!! testi on kyllä tuolla kaapissa jo valmiina =)
Sattuuks kukaan muu lähiaikoina testailemaan?
Mä yritän varmaan pitkittää sitä testaamista ens viikon alkuun, jos ei siis täti käy kylässä sitä ennen!!!

 
Hellurei,

tänne ei ihmeitä. Oviksesta ei merkkiäkään, ei ollut omasta mielestä viime kierrossakaan. Ehkä jomotusta ja niitä näppyjä alkoi tulemaan, muttei muuta. Limoja ja lämpöjä en jaksa edes miettiä. No, ei mulla ollut silloinkaan mitään fiiliksiä oviksesta kun esikoinen sai alkunsa, joten eipä se niitä oireita vaadi...

Nyt vain odottelen lauantaita, että pääsee radalle! Oliskin jotain päälle pantavaa, kaikki farkut ahdistaa ja puserot on kauhtuneita tai liian pieniä. Mun kropan malli muuttui aika paljon raskauden aikana. Reidet paksuni, on ollut aina aika hoikat, lantiolle ei tapahtunut mitään, mahaan jäi läskiä mutta käsivarret taas on aika timmissä kunnossa kantelun myötä. Tosi jee. \|O
 
Katjuska, mä luulen kans, että oot raskaana :heart: !

Ja mäpäs lauon tähän samaan syssyyn nyt kaikki sydämeltäni, totta tai harhaa, mutta näin on:
- Ne tissit kipeet jo vuodosta asti, eli 2vk
- alamahassa sellanen paine ja kohtu supistelee..sitä tunnetta en unohda, ku tytöistä supisteli rv 20 alk. ja täyslepoon asti jouduin rv31
- pissattaa, siis yöllä sen neljä kertaa, päivällä vähän välii
- etoo..nälkä, mut ei voi syödä, aukasee jääkaapin, meinaa laatta lentää..saatikka kattoo kinkkusiivua tmv, yök! (tollasta mulla oli tytöistä, en yrjönny, mut voin pahoin jostai rv6-12), hyvä laihis tää ainakin on
- närästää, kun syö

Ja todellakin, pitäis meikäläisen ovuloida nyt, mutta kuivaa on ku saharassa, saatikka mitää munasarjajomotuksia..ei mitää tuntemuksia oviksen suhteen. Ihan pimeetä..Kyllä vahvasti tuntuu, että olen raskaana. Testailen täs lauantaihin mennes, kun ne 30v syndetki..Ja jos negaa pukkaa ja olot jatkuu, en kyl uskalla juoda, korkeintaa yhen, koska tytöistä tikutin sen 3vk, enne ku plussas..Vai tiedä sit, tuleeks ovis myöhemmin
:headwall: :headwall: :headwall: . Ei mul pitäs olla mitään syytä, miks kierto menis nyt just oviksen suhteen #&%?$!*, ku säännöllinen on ja kaikkee..Ette usko et hermoja raastavaa tää tämmönen!!!

Antakaa anteeks tää mun vuodatus, mut en yksinkertasesti kehtaa jauhaa muualla tai siis muille..tuntuu jotenki nii hölmölle! :snotty: :ashamed:
 
Olenpas aktiivinen tänää mut tiedonjano on kova:)

Tiiän et on normaalia et palelee mut onks se huono enne jos mulla lämmötkin hirmu alhaiset? äsken mittasin ni 36,2 ja mulla normaalilämpö jotain 36,6 pintaan. iltapäivällä mulla oli kyl 37,0....

koittakaa kestää mun kysely intoo =)
 
NeIhm Ihmeellistä menoa sun kropassa, mutta pitää muistuttaa sua siitä, että tässähän ei ole montaa viikkoa kun sulla meni kesken, vai? On se kropalle iso juttu raskautua ja hormonit jyllää ja sitten loppuu ja näin niin kyllä siinä ihan oikeasti voi tulla jos jonkinlaisia oireiluja jälkikäteen kun kroppa yrittää palautua menetyksestä! Toivotaan, että olisit raskaana, moni tuttu on tullut IHAN HETI km:n jälkeen raskaaksi! :D Yksi kaveri varasi jo ajan kaavintaan kun luuli, että oli kohtuun jäänyt jotain keskenmenon jälkeen. Mutta siellä olikin jo uusi vauva tulossa ja keskenmenosta ei ollut kuin pari kolme viikkoa.
 
Katjuska, minäkinoletan, et täällä voi avautua aina ja kaikesta :D , et ei ainakaa mua haittaa.

Noista lämmöistä, ei vissii sais noteerata muuta ku aamulämmöt. Et jos ne aamul on koholla vähänki, ni kai se on hyvä merkki! Millos testaat? Testataanko huomen aamuna yhes? Mä kyl saan sen negan, satavarma, mut jos sä plussaisit!!!


Ja eevis, voihan se olla just noin niiku sanoit! Mut sen km:n jälkeen oli kuiteski iha normaali kierto, siis toi viime kierto, ovuloin ja pituudeks jäi se 28, ku vuoto alko, olipa sit mitä tahansa..MItes se nyt alkas sit heittelee..Mut ku tääl lueskelee, ni kaikki on mahdollista!! JOs vaa pystys, ni ei ajattelis asiaa yhtää..mut on turhan haastavaa mulle :ashamed:

Ja viel.. Noita lämpöjä sillon tällön mittaillu..ne on kyl alhaset, niiku normaalistiki mul on. Aamusin siinä 36 ja rapiat ja päivällä jopa allekkin 36..Joten sen suhteen, harhaluuloa ja ovis vaa kestää. Normilämmöt on siinä 35.5-36. En iha varma, ku en oo koskaan mitannu niitä kierron alusta loppuun.<br><br>
 
Ihanaa kun on ymmärtäväistä porukkaa...thanks NelHM =)
Mä en kyl viel ihan huomen testaa ku mulla olis vasta 26 /26 toi kierto...mä koitan jos saan pitkitettyy testaamista sunnuntaille tai sit alkuviikosta.
Plussa onnea sulle jos huomen testaat...Peukalot ja varpaat on pystyssä =)
 
KAtjuska, en kattonutkaan noita sun kiertopäiviäs, juu, oottele ihmees muutama pv, jos vaa pystyt. Mä testaan varmaa huomen ja siitä joka 3pv tmv, nii kauan ku ovuloin tai saan kaksi viiva :headwall: :headwall: ..Oon iha neuro tän kaa nyt ja tiedän, ettei sais ja se pahentaa..siis stressiä tulee jne :ashamed: ..
Ja mäkin katoin lasketunajan, jos sattuis olee salamatkustaja, 7. joulukuuta ois, mut syntys varmasti marraskuun puolella..Niiku noi tytötki viikon ja kaks aikasemmin, ja nyt ois siis rv 5+6.. Mut empä viitti noita nyt ajatella enempää.

Mieluiten ehkä kuiteski ovuloisin nyt ja jännäisin parin viikon päästä vasta.
 
Joo mä yritän venyttä testaamista ens viikon alkuun vaikka...näkyykö testissä viel silloinkaan mut tuskin siitä pidemmällä pystyn olee testaamatta!!!!
Nyt ku näin ajattelee ja suunnittelee ni varmaan tulee sit täti ja korjaa potin kotiin....toivottavast ei!!!!

Voi kun sä NelHmsaisit plussan :heart:
tuu heti kertomaan sit ku oot testannu et miten kävi....täytyy huomen käydä kurkkimassa sun tulosta =)
Sulla kyllä ollu ihme touhua viime aikoina, mutta hyvät oireet sulla ainakin on!!!!

Nyt hyvää yötä....katotaan monta kertaa ens yönä ravataan sängyn ja vessan välii ;) <br><br>
 
Ei hitto! Mulla oli kahden päivän vuoto, kuiteski iha tarpeeks runsas, jotta menkoiks voi laskee..Lämmöt aika alhaalla..Että kaipa tuo alapää tuosta kostuu ja se ovis tulee..Nää oireet on vaan kehon kehittelemiä. Teen testin huomen aamuna, uskon sitä, ja elän sen mukaan sit esim. siellä pippaloissakin. HIttoako siellä käyn hissuttaan, jos testit negaa. Oon nii kauan odottanut, että pääsen ulos ja viel parhaan kamun syndet. Siis toki, jos plussaisin, ni ei mikään ongelma olla messis selvinpäin =) . Joten koitampa nyt unohtaa vaa kaiken ylimääräsen (helppo sanoo). HUomen kuisteski jo 2vk "myöhässä". Toki mä sen plussan kaikista mieluiten ottasin, mutta liekkö nyt vaan toivo noussut, ku keho temppuilee?? :'( <br><br>
 
Perjantai 13.4.2007

sanelma.............kp2/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp13/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp13/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp13/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp14/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp14/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp22/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp23/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp25/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp26/33-36............yk2......2.toiveissa
Katjuska-81........kp 26/26-29...........yk3.......1.toiveissa
Dania................kp27/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia



Sanelma :hug: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 12:58 miinaliina kirjoitti:
ja missäs dania ja maxell ovat????
täällä ollaan :wave:

mulla on menossa jo kp 22 (jos nyt oikein laskin)
mutta ovista en oo bongannu missään vaiheessa.. :\|
tai sitten se on mennyt ohi ihan vaivihkaa.. :eek:
 
HUomenta pikaseen!!!

Meikä ovuloi, wohuuuuu!!! :D ! Siis mittasin aamul lämmöt, tippunu 35.5C ja munasarjoja jomottaa!!! Täsmällinen kehoni toimii kuiteskin, jes. Empä siis raskaana ole... Hope so pian kuiteskin! Mistä lie noita oireita, ku noi tissit kipuilee vaan..oisko jotai häikkää..Osan on keho voinu vaa kehittää, ku alkanu kelaa, et josko kuiteski jne :headwall: ,hölömö! Kaikkee tää kuume teetättää.
Ihanan kipeetä tekee..ja hyvin on peitot heilunu, jotenka, jospa parempi onni tällä kertaa. Ja on uudenlaisia nää jomotukset, ku tosiaan ottaa nyt normisti munasarjoihin, mut toi kohtu/alamaha kipu ei oo hellittäny..oisko vaa tähä ovikseen liittyvää sit.MUilla?

Aurinkoista päivän jatkoa!!
 
no hyvä neihm, että nyt alkaa tulee järkee tohon kiertoon.. mua ärsyttäää..vaihteex.. :headwall: kävin äsken isommalla asialla vessassa jonka jälkeen alko armottomat menkkakivut.. vihlontaa ja jomotusta...siis tosi outoa.. nyt on tasan sellanen olo että menkat alkaa ja ihan just!!!! varmaan ihan kohta tai ihan viim aamulla.. eli jos nyt menkka-aika niin ovis meni multa huomaamatta ohikin....
voi rähmä.. hassusti mua sattuu vaan vasemmalle ja selkään.. tietty taas mietin sitäkin vaihtoehtoa että jospa nyt ois ovis ja mun kierto venähtää taas johki 50 päivään...¨eikä, kyl nyt o sellaset kivut että oksat pois...voih harmi... nooh..ei menetetä toivoa ennen ku hanat aukee :/ <br><br>
 

Yhteistyössä