helmikuusta asti jännäilleet =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 14:19 Lellu1 kirjoitti:
tervetuloa Dinah!!! Kerrotko nuo sun kp:t ja yk:t ja monesko haaveissa niin päivitetään sut listalle. Mukava kun tulee uusia jännättäviä joukkoon. JA vielä tuossa vaiheessa kiertoa. :D

Mä en tiedä mistään mittään... sellainen fiilis on. KAtotaan miten tuo käppyrä kehittyy. (siis ff...:LOL: )

Lellu
Joo eli KP 21/28, YK 1, toinen haaveissa..Poika täytti pari viikkoa sitten kolme vuotta..Oon hätäinen tiiän, mut minkäs teet ku kello tikittää niin paljon ettet unta saa!!!:)

Kiitti Lellu!!

Kiva päästä joukkoon mukaan!! Mitä oot mieltä millon kannattas tehä testi? Tilsin tuolta mammaksi.fi-sivustolta erittäin herkän raskaustestinx2 ja sen mukaan huomenna pitäis jo näkyä jos jotain nähtävisää ylipäätäänkin on..Vai odotanko vielä..?

D

Kiitti Lellu!!

Kiva päästä joukkoon mukaan!! Mitä oot mieltä millon kannattas tehä testi? Tilasin tuolta mammaksi.fi-sivustolta erittäin herkän raskaustestinx2 ja sen mukaan huomenna pitäis jo näkyä jos jotain nähtävisää ylipäätäänkin on..Vai odotanko vielä..?

D :/

Tiistai 17.4.2007

Katjuska-81........kp 3/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp7/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp18/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp18/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp18/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp19/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp19/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp22/28................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp27/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp28/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp30/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp31/33-36............yk2......2.toiveissa
Dania................kp32/28-34............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

Mitäs Kälättäjälle kuuluu???

Täällä ei vieläkään ole ovulaatiota tapahtunu, ainakaan tuon ff:n mukaan. Lämmötkään ei oo yhtään mihinkään heilahtanu, harvinaisen tasasta viivaa.

Onko semmonen edes mahdollista että kun on vasen munasarja toiminnassa niin ovuloi tiettynä päivänä ja oikeelta muutaman päivän myöhemmin? Kattelin noita vanhoja kiertoja ja ne näyttäis menevän silleen että vas. puoli n.32 päivää ja oikee 34-37???

Dinah: No jos totta puhutaan niin ymmärrän hyvin, että haluat jo testailla mutta kun se tosiasiahan on, että vielä yli 50% noista varhaisista plussista menee kesken. Ne nimittäin reagoi niin matalaan määrään tuota hormonia, ja kemiallisen vaara on niin suuri. Ja toisekseen, ei noilla päivillä kuitenkaan välttämättä mitään näkyisi. Mä tässä yritän tsempata sua vielä muutaman päivän odottamaan, niin moni on joutunut tälläkin palstalla petymän. Mulla näkyi tosi herkällä testillä todella haalea haamu tuosta esikoisesta vasta kp30/28. Silti oli ihan normaaliin aikaan eli kp14 tai 15 ollut ovulaatio.

Täällä piirsi ff oviksen kp15... saas nyt nähdä. Oviskivut...vai oliko niitä...oli kp16.

Lellu

Lellu..Mulle tuli onneks järki käteen ja aattelin oottaa ihan menkkojen alkamiseen asti tai siis oletettujen..toivottavasti..:)

Mut mikäs kaikilla fiilis tänä aamuna, yks päivä taas odottelevaa oloa takana..?

Together we are strong!!

D

Hellurei!
Tuskaset pari viikkoa edessä... Eilen yritti ukko väittää, että on väsyny eikä jaksa tehä mitään. :kieh: Sain sen kumminki kellistettyä... :p
Dinah hyvä juttu, että odottelet kierron loppuun ennenku testaat. Ku niin paljo tulee noita pettymyksiä, jos testaa liian aikasin. Mutta, kovasti plussa onnea! =)

Näin on rinkinki, pitäähän elämässä jotain jännitystä olla ja mikäs sen jännittävämpää ku odotella et tuleeko ne menkat vai ei..Ja päätökseen odottaa vaikutti tosi paljon kun luin miten paljon pettyneitä täällä on ku on liian aikaisin hätäilleet tuon testin kans...

Mutta kyllä se tästä..:)

D

Hei!

Juu kyllä tää aika menee hitaasti. Mulla olis jännät paikat kans parin viikon päästä tai oikeastaan jo 29 päivä pitäis normaalin/keskiverto kierron mukaan alkaa menkat silloin olis dpo14. ELi sehän on jo ensviikon sunnuntai. No odottelen sinne 18 viikolle ennen kuin testailen. Mulla on vain tuolla kaapissa liuska testejä useampi kun ehin niitä ostaa silloin tuossa pitkässä kierrossa enne tuota pilleri kokeilua ja nyt ne tuolla odottelee. saa sitten oikein urakalla testailla... :D . :kieh:

No jos edes pääsee testailemaan asti. Mulla on kyllä niin jotenkin taas fiilis, että olenkohan ovuloinut.

Lellu

Lellu, älä vaivu synkkyyteen!!!! Minäkin meinaan aina välillä tipahtaa, mut sitten taas mietin kesää, kärpäsiä ja lämpösiä ilmoja!! "Yhdessä näin kun puuhaillaan..." Puuha-Peteä lainatakseni..tai sii FP:ta..jeah!

Heipsis

Täällä iski tauti taas mun murusiin :( . Pienemmällä keuhkokuume ja kahdesti käyty jo spiiralla avaamassa hengitystä, viimeks aamuyöstä neljältä piti lähtee. Lääkäri kuuli astmavinkumista keuhkoista..hui kauheeta, mut astma todetaan vasta kolmen tällasen taudin jälkeen, ja ekaa kertaa vinkuu. Saatiin avaavat inhalaattorit nyt kotiin ja antibiootit..Vanhempiki on kuumeessa..voivoivoi.

Mä luulen, että ovuloin eile :/ , iha satavarma en ole, mut kylväminen ehdittiin tehdä enne nukkumaan menoo :D . Tisiit oli kyl eile iha sairaan kipeet ja alaselkä, myös olin tuntevinani ne tutut munasarjajomotukset, mut heikompana ku enne..kostee en kyl ole, sillai et valus niiku normaalisti. Mut parilla pyyhkimisellä tuli sellaset kirkkaat limat, et nistä päättelin. Tää vissiin oli sit erilainen ovis, ja myöhänen. Juup, ja mullakin tais nyt oikea puoli olla, ku joku mietti voiks olla toisel puolel aina eri aikaa..Kahen kierron perusteella mulla ainaki vois..Mut kierto kyl yleensä ollu 28pv..Nythän se sit venyy vähintään 4päivää..tiiä nyt oliks se h-hetki ei vai ei. Ai nii, lämmöt nous kyllä tänää, mut voihan mul olla flunssanki takii lämpöö, oli yli 37..normit ollu sen 35 ja rapiat.

Palaillaan!

Iltaa!
Pakko oli tulla nostaa meidät, enne ku ollaa jossain huitsin hiidessä asti :eek: .

Mulla ollu nii veemäinen päivä, ku ei ulos kahtena päivänä oo päässy, ja hermot kireenä ja kurkku kipeenä ja kaikkee...aaaaargh :kieh: ... :ashamed: , helpotti :) .
Oon nyt mittaillu lämpöjä pitkin päivää.niiku täs muinaki päivinä ja tänää on ekaa kertaa ollu iha koholla reippaasti. 36.7C ja sitä rataa..Eli asteella korkeemmalla, jokohan sitä vois päätellä tosta, että ovs ois nyt ollutta ja mennyttä? Sanokeehan viisaammat, jotka lämpöjä oikeesti seuraa. Ja aamusta mittaan sit huomenna, jos koholla, ni sit se on menny ja lopetan mittailun, en haluu ressata. Oon tän päivän valuttanu isännän mällejä, yök! Kohdunnapukka on tosi kipee..kuuluuks sen olla oviksen jälkeen? Ei kauheesti kärsi ronkkia, ja jätänkin sen nyt rauhaan.

Mut illanjatkoja..täällä netissä varmaa pyörin, kun isännän kaa vähä kireetä..Mut kyl se leppyy kohta :whistle: :/

Torstai 19.4.2007

Katjuska-81........kp 4/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp8/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp19/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp19/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp19/?...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp20/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp20/28.................yk2.......3.toiveissa
Dinah................kp23/28................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp28/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp29/29-32............yk7......1.toiveissa
Kälättäjä............kp31/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp32/33-36............yk2......2.toiveissa
Dania................kp33/28-34............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

Taas oli lämmöt nousseet eilisestä, joten uskottava se on, että kroppa toimii. Suosittelen muillekin parin viikon minipillerikuuria... :LOL: . No odotellaan. Ens viikon loppuna sunnuntaina vois olla jo jännät paikat. :D

Hyvä Lellun kroppa :D ..Toivotaanpas, että tärppi ois käyny heti!!
Sanoppas sinä, kun noista lämmöistä tiiät hirmusesti, että onko se ovis varmasti ohi, ku aamulämmöt koholla? Ku eile oli jo, mut olin aika kostee ja jomotteli tonne alas..Leikkö sit ukon simpat, mitkä valutteli pois, ku usein käy niin, et seuraavana päivänä tyhjentää :/ ..Ja on mul nyttenki aika kova jomotus tuolla alhaalla, kuuluuks oviksen jälkeen tollaset jomottelut alamahalla? Ei nyt munasarjoihin vaa jonneki tonne alas :\| . Ja siis aamulämöt hyvin koholla =) .

Mulle taitaa kans olla kehitteillä jonkinäkönen keuhkosairaus :( , vihloo keuhkoihin ja kurkku kipee/karhee..KÖKKÖ! Tarttee huomen lekuriin, jos ei hellitä.

Aurinkoista päivää kaikille..Me vaa kökitään tääl sisällä, jo kolmatta päivää :headwall: .

heips.--
täällä on yksi masentunut... :ashamed:
n tiedä mikä on.. sen negatestin jälkeen vaan alkoi kaikki ärsyttää yms.. nyt aloin laikkarille.. teen sen nutriletin 5päivän tehokuurin ja koitan saada toukokuun 12 päivään mennessä 5kg pois.. sillon on juhlat...aika vähän on aikaa, mutta eiköhän se nutriletilla lähde..jos vaan pysyn kovana..ja jospa sitten tärppäis helpomminkin..en tiedä...nooh.. ärsyttää myös nää mun kierrot.. taas näyttää venähtävän..mekoista ei tietoakaan....että näin

Hello kaikki!

Ollaan näköjään tiputtu tänne toiselle sivulle asti joten tarvii nostaa meijät ylöspäin =)

Miinaliina tsemppiä ja piristystä masennukseen. Kyllä se siitä :)
Ja Lellu hieno juttu et sun kroppa toimii.

Mulle ei siis mitään ihmeellistä oo tapahtunu joten en oo sit kirjotellukkaan. Menkat alkaa olla loppumaisillaan ja vappuna pääsee sitten taas yrittämään ihan tosissaan ( isäntä kauhuissaan ) =)

Nii te olitte aikasemmin kirjotellu jotakin itsestä tänne....Mä oon tällänen pieni tumma hiuksinen ( + pinkkiä ), sopusuhtainen, räväkkä tätsä! Ikä tuleekin jo tossa nimimerkissä eli 81 vuosimallia olen. tää oli aika hauska juttu et kertoillaan itestään niin tiedetään vähän millasii ihmisii ollaan B)

Tsemppiä kaikille...palataan taas!

Perjantai 20.4.2007

Katjuska-81........kp 5/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp9/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp20/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp20/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp20/31...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp21/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp21/28.................yk2.......3.toiveissa
Dinah................kp24/28................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp29/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp30/29-32............yk7......1.toiveissa
Kälättäjä............kp32/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp33/33-36............yk2......2.toiveissa
Dania................kp34/28-34............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

Hei!

ff siirsi oviksen kp17, joten kierron pituus pitäis olla sellainen 31 merkitsin sen tuonne omalle kohdallekin. Sitä odotellessa. Mullahan oli sitä ovis jomotusta kp16 illalla joten voi olla, että se on ollut jo silloin, mutta mielestäni tuo kp17 on lähempänä kuin kp15 johon se ekaksi sen huitaisi.

Mun pitää mennä nyt lukemaan mitä sä nelHm multa kysyit noista lämmöistä... mä kerkesin jo unohtamaan. :LOL:

Lellu<br><br>

nelHm: No niin mä ymmärtäisin, että kun aamulännöt selvästi tavallista korkeammat niin se ovis olis ohi.

Mä voisin liittää tänne tuon mun ff käyrän niin jos selventäis yhtään.

http://www.fertilityfriend.com/home/18ea74

heipsis täältä lumen keskeltä. =)

hui! oli tullut mahoton viestejä, sitten viime kerran. meni hetki kahlatessa kaikki läpi, edes puolela silmällä.

mä kävin tänään siel gynellä. oli ihan kiva vanhemman puoleinen mies henkilö. tutki mun labra tuloksia, muuten kaikki on, mut keltarauhashormooni matala..no se tosin otettiin väärään aikaan kuukaudesta, ku menkat hyökkäs liian aikasin kyllään. sit se ultrasi mun munasarjat ja kaikki ok. eli loppu tulos oli se, että munasolut irtoaa sillon ku hoksivat, jos hoksivat. määräs clomit mitkä pitää alottaa kierron 5 päivä ja lopettaa 9päivä. eli tässä kierrossa en kerkeä niitä viel alottamaan. sit pitää käyä kierron 22 päivänä verikokeissa ni ottavat sen keltarauhas jutun ja sit ootellaan... 35kp pitää sit testailla, ellei menkat ala ennen sitä jos negaa, ni ootellaan.. jos plussa ni soitto gynelle ni lahtoo, että kaikki 0ok. eli näin.. sano viel että kp 15-16 pitää houkutella isäntä hommiin.. ;)
sano viel, että voisin tulla mahdollisesti ilman clomejakin raskaaksi, mut saattaa kestää. eli kannattaa alottaa clomit.

sit omakuvausta.. mä oon tämmönen 170cm tukevan puoleinen, lyhyt hiuksinen, iloinen,hiljainen, mutta tutussa seurassa liiankin puhelias, nauravainen, puhun välillä mitä sylki suuhun tuo. olen vm 83
tulipas epä selvästi.. ;) työkseni koitan laittaa pikkuvasikoita alulle. =)
eli peri aatteessa mun pitäs tajuta, asata nää raskaaksi tulemisen ihmeet hyvinkin tarkasti...
:LOL: :LOL: mut omasta ropasta ei oo minkäälaista käsitystä..

Kiitti lellu vastauksista. Mulla oli ovis kans kp18-19, eli mun kierto venyy kans sinne 33-34 päivää :eek: . dpo14 ois 2.5, mutta aion testata vappuaaton aamuna, sillo dpo12, tilasin noita mammaksierittäin herkkiä liuskoja. Meil on pippalot kotona ja pitää elää tietty tilanteen mukaan. Aiku tärppäis nyt!!!!!! Hyvä kamu sai plussan alkuviikosta ja nyt puhuu vaa siitä, oon ainut joka tietää. Hieno juttu, mut mäkin haluun miettii neuvoloita ja synnytysjuttui jne.

Oviksen jälkee ollu tissit kipeet, mut olihan ne sitä enne ovistakin, sieltä menkoista asti..mikälie, nyt vaa enemmän. Oon poskiontelontulehduksessa ja flunssassa, sain antibiootit. Tytöt onneks parempana jo. Alamahalla jomottelee sillontällön ton oviksen jälkeen..Toivottavasti siel käy säpinä ;) .

Nyt mentävä, noi teurastaa kohta toisensa \|O

Yhteistyössä