helmikuusta asti jännäilleet =)

Hitto teijän kanssa... :kieh: Oon ollu niin pää kylmänä tän vauvakuumeeni kanssa, mut nyt alkaa väkisinki jännittään alkaako menkat vai ei. :whistle: Siis ku lukee juttuja, et kuka testaa millonki jne. Aloin jo itekki miettiin, et vois testata maanantaina, jos menkat ei oo alkanu. No joo, toive ajattelua et pääsis testaamaan. :ashamed:
Oireista ei oo tietookaan. Vähän sellanen flunssanen olo on, muistelen että oli esikon alkuraskaudessaki. Ja välillä jotain vihlasuja alamahalla, mutta niitä nyt on aina muutenki.

Mun mielestä on niin ärsyttävää kun tavalliset menkkaoireet on niin samanlaisia kuin ne raskausoireet. Tuntuu, että samoja juttuja oli silloin kun aikoinaan plussasi. Tyhmää ja epäreilua sanon minä... :kieh: . Juu pitää tästä pikapuoliin lähteä vielä ulos tuon Luukaksen kanssa.
Mukava ilma, vaikka ei mikään hirveän lämmin.

Lellu

nanna vielä
Juu, aletaan vaan pikku hiljaa niitä mopoja käynnistelemään :D... Täällä ei tosin mitään kummempia oireita ole vielä... Enkä kyllä taida enää herätellä toiveitakaan (juuh, niin varmaan pysyn tässä päätöksessä :LOL: ) oireiden perusteella kun mulla näyttää olevan joka kierrossa erilaiset :headwall: !
Tää aika sais kyllä nopeempaa kulua! Tuntuu että hidastuu vaan loppu kiertoa kohden.

Onneks en oo ainut A: noiden "oireiden" kaa, eli: mä oon niin vilunen, tissit ottaa kylmän herkästi ja muutenki niitä vihloo ja tuntuu et ne paisuu ku pullataikina, vaik ei oo yhtää kasvanukkaan. Väsymys iski iha täs vkl jälkeen..Väsyttää siis iha kauheesti, yöt nukkunu putkeen ja aamulla ei meinaa silmät aueta. Eile putsasin viemäriä, yrjö tuli suuhun, ku hais nii p.erhanan pahalle!!! Et mulla taitaa päristää kunnon motskari tääl :LOL: ..Ja kaikkee voi siis kokea myös menkkojen takii :headwall:

B: mä kans testaan ma jo siks, että aion kans nauttia parit ciiderit, viimeks uutena vuotena päästy kamujen kaa juhlimaan! Nii, siis jos nega pamahtaa, ja varmaanki noilla päivillä ja ehkä muuteski (dpo siis 12 sillo). Paras vappu ever, jos plussan pamauttas!! Mietin jo, että paan vettä tmv ciideripulloihin ja muka juon jotain, ku en haluu kertoo ja muute kyl arvaavat iha satavarmana! :D

Hello kaikki!

Miinaliina ja Napsuneiti iso :hug: teille...näin se vaan menee!!!
toivotaan että seuraava kierto olis parempi =)

Nyt täällä rupee oikee tapahtumaan ku tääl alkaa niin moni jännittää ja testailemaa. mulla menee kierto niin eri tahtiin et nyt ootellaan vasta sitä tulevaa ovista!!!
Hitto, tästä kierrosta on pakko jo saada se plussa...olen sen päättäny ;)
Toivossa on hyvä ainakin elää!

Mutta ei ihmeitä mulla...Plussa tuulia puhaltelen teille oikein kovasti ja jännään teijän mukana että monta plussaa saadaan...toivottavasti niitä nyt tulis tosi paljon :heart:

KESKIVIIKKO 25.4.2007

napsuneiti..........kp2/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp2/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp6/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 10/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp14/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp25/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp25/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp25/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp26/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp26/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp29/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp34/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp39/28-34..............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

Huomenta! Tänä aamuna oli lämmöt pudonneet puoli astetta eli joko mulle tulee tosi lyhyt kierto, tai sitten (nyt nanna ajelee jo 60 km/h sillä mopolla) voiskohan se olla se kiinnittymisjuttu :saint: ... Saas nähdä miten tytön käy :D

Huomenta

Täällä mennää kans nopeusrajotusten ylärajoilla :D . Mä olin eilen nukkumaan mennes niiiiiin jäässä, että piti ottaa kaks peittoo päälle ja iha umps sukkeliin painautua sinne..ja sit alko issiasta kiskomaan..pyörin siinä sit aikani, enne ku nukahdin. Ja aamulla iha yhtä jäässä. Tissit kans oikein kihelmöi..Ja pitäs taas puistoileen lähtee..käärisköhän kaulaliinan ymäpärille :x . Sit mulla sellanen flunssanen olo, tai tukkonen ja kurkku kipeyty..ja mul on antibioottia viel huomiseen asti, outoa. Siis kerkes hävitä se alkuperänen tauti noiul biooteil ja nyt taas :eek: . Välillä menkkajomotuksia alaselällä ja alavatsalla.
OIreita kyllä riittää, mutta ilmeisesti sopii sekä menkkoihin, että raskautumiseen :headwall: .

OIkein kivaa päivää teille siskot!

Nanna81: Mulla sama homma!!! Liitänpä oman käppyräni tänne.

http://www.fertilityfriend.com/home/18ea74

Nyt pitää toivoa, että ei lähe kokonaan laskuun. Muuten tulee kans liian lyhyt luteaalivaihe.

Lellu

Voi muuten olla että mun ovis on ollut vasta kp18 kun katsoo noita mun lämpöjä. Siinä on sen jälkeen selkeämpi nousu... tiiä sitten. No ff piirtää sen tuohon ja kp16 illalla oli niitä oviskipuja.

Lellu

Heippa!
Mä luulen, et mulla oli ovis kp15 tai 16. Eli kierto pitäs olla 29-30. Saa nähä kuinka hyvin tuntemukset pitää paikkaansa. Alku viikosta pitäs menkkojen tulla... :/ Toivotaan että ei! ;)
Oireita ei oo! :kieh: Mulla ei oo tissit oirehtinu ollenkaan synnytyksen jälkeen. Ku esikoista yritettiin, niin sillon kuulu menkka oireisiin aina tissien kipuilu. Nyt ei.
Ei jaksais odotella... :headwall:

Moips =)

Mä kans tota ovista pohtinu, ku ollu erilainen kierto ku normaalisti. Yleensä se on mulla kp13-14, mut nyt luulen, ja toivon, että ois ollu kp18 tai 19.
Mä en oo sillai tarkkaan mittaillu lämpöjä, koholla ne on iha reippaasti. Ja tää palelu, ihan järetöntä!!! Oikeesti, mä oon niiiin umpijäässä iha jatkuvasti, nytki istun kaikki kamppeet päällä, huppu päässä ja viltin alla, ku tuntuu pahalle..hhhrrrrr!!!! Ja tissit tosi kipeet..En muista aikasemminsta kierroista tätä palelua näi rajuna. Muutenki on sellanen kipee olo, mut tosiaan antibiootit menny viikon ja poskiontelo-oireet ja keuhko/kurkku kivut hävis, mut nyt sit taas karheuttaa kurkussa. Yks lupaava merkki ois, että mun tissit turpois, koska mulla ne ei turpoo ikinä menkkojen takia. Ne tuntuu painavilta ja pursuavilta, mut ei niissä mitää muutosta koon suhtee kyl ole..ja isäntä huomauttaa varmasti, jos sellasta ilmenee :D . Onneks on tällaset kahen imettäneet lerppanat, ni huomaa heti, jos turpoovat :whistle: .
Väsyttäähän tuo. Tiputaankohan taas ja korkeelta :snotty: .

Se mun kamu, joka plussas joku aika sit, ni sillä oli iha kipee olo ja kurkku kipee enne plussausta, ajatteli, et on kipeeks tulossa, mut eipäs ollukkan =) .

MOntas meitä nyt on, jotka testaa vappuaaton aamuna?
PLUSSAAAAAAAAAAAAAAAAA niin toivon meille kaikille!!!!!!!!! :heart: :heart:

Heissan,

Mä en oikein tiedä mikä on nyt homman nimi..
Ei ne menkat vielä alkaneetkaan, eilen tuhrutteli ja luulinkin että muuttuu vielä kp1ksi, mut noup.. tänään ei mitään.

Maanantainahan testasin kp33 ja dpo 14 negan (ei edes haamujen haamujen haamua), joten en usko että raskaana olen kuitenkaan. Lämmöt oli maanantaina 37,2 illalla ja äsken mitattuna 36,7 mikä ei ole kun just sen 0,2 normaalia korkeammalla. Eli eiköhän tää vaan jännityksestä johdu ettei ne menkat ala.
Harvoin vaan on näin pitkää väliä tuhruttelun ja niagaran välillä..

No mut pakko oli tulla tänne purkamaan kun ei näistä niin kovin viiti huudella "in real life" =)

Ilmottelen miten käy, mut nyt siis menossa kp35. Jospa ne huomenna sit alkais, mikä kyllä tarkottaa sitä että onhan mulla sitten lauantaina vielä menkat kun on se hääpäivä. Näin justiinsahan sen piti mennäkkin
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Napsuneiti pitää meitä ihan selvästi jännityksessä... ;) !

Aika sen kuin matelee. Tänään ollut hieman menkkajomotusta ja aivan oletin, että pian alkaa. No ei ainakaan vielä ja suurimmat jomotukset näyttää hävinneen. Mulla ei ole ainakaan mitään hirveäitä valkkareitakaan vielä. Valkkaria kyllä on, mutta ei mitenkään hirveästi. No ei tainnut olla esikoisestakaan vasta kuin vähän myöhemmin.

Plääh, musta tuntuu, että tiputaan ja korkealta... \|O

Napsuneiti taitaa pitää itseäänkin jännityksessä :LOL: :LOL: :LOL:

Ei vielä edistystä asiassa. Kaverin kanssa just juttelin, ja hän sanoi että lapsettomuuslekuri oli hälle sanonut että toi dpo päivä ei voisi siitä 14 venyä.. hmph... Mä tossa päätin, yks testi kun on vielä kaapissa, että jos ei yön aikana Niagara pääse valloilleen niin teen testin.

Sit on kuitenkin jo kp36 ja dpo16 tai 17. Eli odotellaan nyt sitten vielä tämä yö. Masu on kyllä sen tuntuinen, ollut jo eilen, että menkat olis alkamassa. Mutta tänään ei ole tullut juurikaan edes sitä tuhrua.

JÄNNITTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :D :LOL: :kieh: :kieh: :p :p B)

napsuneiti, jopas on jännää, tarttee aamulla aukasta heti tää värkki ja tulla lukee! Puhurii sulle :whistle: :heart: :heart: :heart: !!! Monella kyl voi kuulemma tiputella alussa. Mun kamulla tuli menkatki kahesti..Ja nyt oottaa toista, ni tiputtelee, lekuri sano eile siitä, että johtuu hormonaalisista muutoksista. Ja jos ei kerta alkanukkaa kunnon vuoto. Toivotaan parasta häälahjaa teille!!!!

Mulla tuli äsken yhtäkkii osellanen olo, että nyt tiputaan taas :( ..En tiiä, tuli vaa sellanen olo.
Mut sitä enne, ennen ku tiputaan, vois viel vähä kaasutella :D . Eli noiden edellisten lisäk, jotka vaan jatkuu, meitsi iha jäässä, mun pissa on hirmu tummaa ja väkevä haju. Yleensä kahvi saa aikaan sen, mut nyt on joka kerta sellasta, vaik kävis puolen tunnin välein vessas :eek: . Toivottavasti ei mikää virtsatietulehdus, ei kyl sellasia oireita, siis että sattus/kirvelis. Ja, mulla paistaa jaloissa verisuonet läpi. Siis mä en muistaakseni niitä ole aikasemmin havainnu..karvat kuitenki ajelen joka toinen päivä, ja nyt sit huomasin.
MUTTA, kuten sanoin, luulen, että täti pahanen tekee vappumaskit mulle kuiteskin.

TORSTAI 26.4.2007

napsuneiti..........kp1/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp3/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp7/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 11/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp15/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp26/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp26/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp26/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp27/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp27/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp30/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp35/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp40/28-34..............yk2.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

Huomenta! Täällä lämmöt oli noussu takas tänä aamuna, joten vielä lisää toiveet nousee... Tänä aamuna tosin alko myös menkkakivut joten täytyy pitää tiukasti mopon sarvista ettei liian kipeetä käy tippuminen.

Missä napsuneiti viippyy??? Tule heti kertomaan kuulumiset :D !<br><br>

Huomenta,

menkat alkaa sitten parin päivän sisällä. Viime kierrossa mittasin loppukierrosta aamulämpöjä ja romahti silloin 36.5-36.7:stä 36:teen päivää, kahta ennen menkkoja. No, eilen oli vielä yli 36.5 ja tänään jo 36.0. Ja kyllä muutenkin huomaa, että menkat alkamassa kun turvottaa, tulee näppyjä ja väsyttää ja itkettää. :\| :/

nanna, jospa se todella oli kiinnytmisjuttuja, ku lämmöt laski!! Jee, jännää tulee, niin moni on kriittisillä paikoilla ens viikolla!
Eevis,jospa sul ois sama, et läski (hahahahaha, muoks, siis laski) vaa tilapäisesti? KU eiks sullaki ollu ovis myöhempään, ni voisko olla nyt kiinnittymisjuttuja?
napsuneiti??????????? Pidät jännityksessä!!!

Omaa napaa. Aamu alkoi yhtä viluisena kuin eilenki, tarttee varma toppavaattein varustautua puistoon :D . Tissit siinä sivussa kipuilee, ja siis lämmöt on koholla reippaasti. Muute ihan hyvä olo. Menkkajomotuksia kyllä taas, että tarttee munki ottaa moposta lujaa kiinni, ku mehtää menee kuiteski :( .

Kivaa päivää kaikille!<br><br>

NeIhm[/b En usko, että on kiinnittymisjuttuja kun tässä kierrossa mulla taisi olla ovis siinä kp 14-15 tienoilla, joten blääh vaan koko vauvoille! Itse asiassa mun vauvakuume alkaa koko ajan pienenemään kun olisin toivonut suht pientä ikäeroa lapsille ja nyt sillä ei kohta ole enää merkistystä vaikka tulisi sitten 5 vuotta ikäeroa! :'(

Eeva toivotaan nyt kuitenki, ette lämpöjen lasku meinaa menkkoja. :hug:
Mul on outo fiilis. Toisaalta tuntuu, että oisin raskaana mutta toisaalta taas oon sata varma etten oo. :headwall: Päähän tässä sekoo!
Nyt pitää mennä, neiti tekee tuhojaan.

Eevis, höh :( . Eipäs nyt synkistellä..JOspa se pikkuinen sieltä tulis pian. Mut mä ymmärrän et haluut pienen ikäeron, tää meinaan toimii! Meillä tuliski kakkoselle ja kolmoselle, jos esim nyt tärppäis, ni 3vuotta ikäeroo, musta se on jo paljo..Tytöillä kun on 1v7kk..Edut on hyvät =) . MUTTA, kuten kaikkien tiedossa on, lapsia saadaan, ei tehdä, joten se toka tulee kun on tullakseen, ja se on sit teille tarkotettu ikäero :heart: .

rinkinki, mulla vähä samanlainen olo, että saattas ollaki nyt raskaana, mut tosin samanlaisia tuntemuksia ollu aik. kierroissa :headwall: . Ehkä uutena tää voimakas vilutus. MUTTA, jotenki vaa tuntuu, et tuskimpa tärppäs. Mut toivossa on hyvä elää =) .

Tsemppiä meille kaikille!!! :heart: :heart: . Ja mite sitä jaksaa oottaa maanantaihin???????????????????????????

Täälläkin lämmöt tänään noussut ylöspäin jonkin verran joten ei ihan vielä tarvi repiä pelihousujaan. Mulla on kyllä sellainen yleinen #&%?$!* päällä joka tietää kyllä menkkoja lähipäivinä. NO jos vähän pärisyttää mopoa niin mulla oli sellainen pieni krapula olo kun heräsin. Pääkipeä ja vähän pönttöfiilis. Aivan kuin olis sellaisen pienen pöhnän illalla ottanut. No en tosiaan ollut ottanut. Pää on kipeä vähn vieläkin. No joo voi johtua vaikka mistä, mutta pitää sitä pientäkin toivon pilkettä pitää yllä.

Lellu

Huomenta,

Juu jännityksessä pidin itseänikin ihan näihin hetkiin saakka. Yöllä ei mitään, aamulla ei mitään ja tein testin... nega... :ashamed: :'( :'(

Ja nyt sitten näyttäisi siltä että ne vihdoin alkaa. Mut ehkä ne vaan on ihan superniukat sen vuoksi koska viimeks ne olikin ihan mega runsaat ja luulin jo vuotavani kuiviin. Myöhässähän ne oli ja niukkana ovat ainakin alkaneet, mutta lukisin mä ne kuitenkin alkaneeksi.

Eli nyt sitten kp1 ja yk8 alkakoon. #&%?$!*. Anteeksi! Mut ottaa päästä.

Nestettäkin on kertynyt sen verran että otin nesteenpoistopillerin tänään ja toisen huomenna, ni ehkä mä jopa mahdun siihen mun pukuun lauantaina, näyttämättä täysin makkaralta nakinkuoressa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

No jospa tämä tästä nyt lähtis luistaan. Mut sen päätin, että jos nyt ei tämä kierto tuota tulosta ni soitan lekurille, varmuuden vuoks. Sit on jo 8kiertoa takana ja kuitenkin ovulaatiota testattu 4kk ilman tulosta. Eikö se olis jo syy kysellä lääkäriltä että missä vika vois olla????????????

Kamala pelko alkaa tulla, että jos meille ei sitä vauvaa suodakkaan...

Nelhm sulla kuulostaa kyllä hyvältä. Peukkuja pidän kyllä kympillä sun puolesta =)

Kivaa päivää kaikille kuitenkin, mieli on vähän huono mut ei NIIN huono kun yleensä. Kuitenkin kiva päivä edessä lauantaina ja muutenkin. Vastahan se on 8krt kun nyt alkaa, vaikka vähän pelottaakin että mitä jos..
Mut ei mietitä sitä nyt =)

Yhteistyössä