helmikuusta asti jännäilleet =)

napsuneiti :hug: . Mä soittasin kyl lekuriin, eihän siinä mitää menetä. Mutta jospa kyse nyt on vaa siitä, että tärppi on odottanut sitä, että sanotte TAHDON =) . Koita nyt piristyä, ihana päivä lauantaina..Perhosia jo varmaa masussa ;) . Mä olin esikoisesta rv 31, ku menin naimisiin, huh, oli aika tuskasta ja mul oli maha aivan sekasi, ku jännitti.. Et älä stressaa parista makkarasta tai turvotuksesta, nauti, se on teidän päivä :heart: !!

Me oltii pomppimassa naa purin ISOSSA trampoliinissa, ihan onskina oli toi isompi neiti =) . Mä oon edelleen iha jäässä ja noihin rintoihin koskee. Ei ole sellasta kivistelyä vaa oikeesti sattuu, tonne kärkiin päin kovenee. ON kyl veemäiset menkkaoireet, jos sitä oin! Iho on iha lämpönen/kuuma ja helottaa, mut iha normaaliahan se, jos lämmöt about asteella koholla. Mulla muute laski ne kans viime kierrossa n. 2pv enne menkkoja, oli eka kerta sillo ku sitä seurasin, joten jos lähteevät täs vaihees laskuun, ni se oli siinä sit. On kyllä sellanen olo, että ei onnista tästä kierrosta näistä oireista huolimatta.

Lellu, hienoa!! Jospa se ois sitä kiinnitymisjuttuun liityvää, toi lämpöjen lasku siis. Sullahan oli ovis kans joskus kp18 tienoilla, vai muistanks väärin? Toivon todella parasta!!!<br><br>
 
Tätyy jonku nostaa meidät tulta kaukaisuudesta ylös :D .

Eikun oikeesti, mä oon nyt aivan ihmeissäni! Voisinko kuitenkin, todellakin olla raskaana :eek: ?? Tämä vilutus on aivan mahdotonta, en pysty vähentämään vaatetusta ja vilttiä kotona ollessani yhtään, iho on ihan kuuma, lämpö noin asteella siis koholla. Hiukan "kipee" olo, mut ei kuiteskaan, kun jaksan tehdä asioita jne. Ja nämä rinnat! Huomasin nyt illasta, että niihin koskee enemmän, kun ei ole rintsikoita, tuntuuvat painavilta vapaina, mut ei ne mihkää ole kasvanu, ainakaan isännän mielestä :D . Kipu on nänneissä lähinnä, tai rintojen kärjissä..Pahenee huippua kohti :D . Sit yks, mä haistan pitkälle! Mietin pitkään tässä sohvalla, et mikä ihme täällä oikeen haisee..Ni se oli tyhjä vanilja jugurtti purkki reilun metrin päässä sohvasta.
Kurkkukin tuntuu oudolta, no, ei normaalilta. Voihan se olla, että menkat alkaa ja sit tiputaan oikeen ryminällä, mutta kyllä minä näitä ihmettelen!! En edes ole joutanu miettimään koko raskautumista, kun ollaan kyläilty ja kaupungis shoppailtu vapuks bilekuteita tytsyjen kaa..Mut nää oireet puskee vaa läpi.

Mitään en usko, ja oiskin paljon parempi, jos ei olisi oireita yhtään!! Joko alkas menkat tai olis alkamatta!! Niiku Lelluki sano, että näissä kahdessa asiassa on niin samantapaset oireet, raivostuttavaa. Ja ku ei millää jaksas oottaa vappuaattoon, joka sekin on liian aikanen testaamisen suhteen :headwall: :ashamed: :snotty: :eek: \|O :$
 
PERJANTAI 27.4.2007

napsuneiti..........kp2/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp4/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp8/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 12/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp16/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp27/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp27/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp27/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp28/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp28/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp31/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp36/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp41/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


 
Huomenta

Voin perua kaikki sanani, mitä eile illasta kirjottelin. On sen verran lupaavat jomotukset, että kohta ne menkat alkaa varmasti!!! Ja oon nii pahalla päällä ja iha p.aska aamu muutenkin :( , joten selkeet on merkit, että ei tärpänny tästä kierrosta. Lämmöt on viel koholla ja muutenki samat oireet, mut mut.. #&%?$!*!!!

Onneks iha mieletön ilma, hiirenkorvat koivussa ja arska porottaa, joten ulos piristäytymään!
 
nelHM: Älä nyt vielä vaivu epätoivoon. Se jomotushan voi olla merkki ihan mistä vain. ;)

Lämmöt oli taas noussut vähän. :D No sehän nyt ei tarkoita mitään kun tuo ns. kiinnittymis dippi voi tulla niin nega kuin plussa kierrossa.

Voi vitja tuo maanantai on niib kaukana. Vähän on taas tänäkin aamuna jomotellut minimaalisen menkkamaisesti, mutta ei oikein muuta. plääh. :p

Lellu
 
Nanna81: Sanos muuta. Kyllä nääntää tää odotteleminen. Mulla on kyllä sellaiset itku potku raicari fiilikset kyllä päällä jotta melko varmasti tänne on tätsy tulossa. Tekis mieli heti kaivaa tuolta kaapista tikku ja pissiä kuppiin. Ihan vain testaamisen ilosta. No eihän tässä ole vasta kuin dpo10... tule jo maanantai ja elä tule täti. :p
 
Täällä alko kans pisteleen tuonne alavatsalle siihen malliin että varmaan sieltä on täti tulossa vielä :kieh: ... Viimeksi aattelin, että vois olla hyvä merkki ku oli tommosia tuntemuksia, mutta tipahdettiin sillonki pilvilinnoista...
 
Nostan vähän jotta löytyy huomenna. :) Menkkajomotusta aikas reippastikin masulla. Vielä ei näy tuhrua joka on parissa kierrossa alkanut illalla ja aamulla on siiten hanat auennut. Pelkään kyllä pahoin, että huomenna viimeistään tuhruttaa.
 
Iltaa. Joskohan tämä nyt pelittäs, alkaa oikeesti mennä hermo tähän serveriin, #&%?$!*! Aina tökkii..

nanna&lellu mä en malttas millään kans olla pissimättä purkkiin :headwall: . Mut ei se kannata, liekkö ees maanantaina, ku dpo vasta 12 sillo..Mut teempä huviksee, on niitä mammaksin erittäin herkkiä liuskoja.

Mä oon tänää keksiny kaikkee ajankulua, etten miettis näitä. Aamusta oli kivat puisto-vappu-kekkerit ja sit lähettiin pappalaan kyläileen. Käytiin issikoillaki ratsastelee, tytöt iha onskina..Ja mä ihan poikki!! Aamulla lähettii ysiltä ja puol kuus vasta oltii takas.
Tissit ollu tosi kipeet ja nii herkät tuntuu kylmälle olevan. Menkkajuilimista vähän, mut raivareita oon saanu pitkin päivää :ashamed: ..Josko se täti tallustaa just vapuks sit :kieh: .

Mut illanjatkoja =)
 
Huomenta!

Mulle voipi merkitä kp 1 ja alkavaksi yk 4. Tänä aamuna heräsin illan 69 eyesin keikasta väsähtäneenä ja samalla tunsin, että hanat aukes. Kaksi kiertoa sitten alkoi Apulannan keikan jälkeisenä aamuna, myös 28 päivän pituinen kierto. Pienet itkut jo tuli tirautettua, mutta kyllä tämä taas tästä iloksi muuttuu! Ei tässä vielä kauaa olla yritetty edes. Ollaan miehen kanssa molemmat aika väsyneitä, ehkä kroppa laittaa vastaan. Esikoinen sai alkunsa kesäloman lopuupuolella, oltiin matkusteltu ja levätty hyvin silloin!
 
LAUANTAI 28.4.2007

EevaRouva.........kp1/28-30...............yk4......2.toiveissa
napsuneiti..........kp3/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp5/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp9/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 13/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp17/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp28/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp28/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp28/31....................yk2......2.toiveissa
nelHM...............kp29/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp32/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp37/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp42/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia

<br><br>
 
:hug: kaikille joilla menkat alkanu! :'(
Täälläkin on menkkaoireet valloillaan. Eilen illalla oli sellanen veetutus mikä enteilee menkkoja ja nyt jomottelee selkää ja mahaa, että odottelen vaan koska hanat aukee... :'( :kieh:
Ehkä se pikkukakkonen joskus kumminki saa alkunsa. Uuteen kiertoon uudella innolla.
 
:hug: Eevalle.

Mä ootan kasn vaa, et millo alkaa menkat. Nyt toka aamu putkeen, kun menkkajomotukset ollu. Oon ollu tosi ailahtelevainen, raivoon ja lepyn vuoron perään..äksy siis, mut menkkajomotukset loppunu sit. Ja sit tissien vuoro :headwall: .. On tää naisen elämä vaikeeta aina välistä näide hormoonien kaa. Lämmöt on kyllä edelleen tosi ylhäällä, joten pieni toivo..Mutta jos kierto on nyt 33-34, ni ne laskee sit joskus tiistain paikkeilla..Viime kierros laski muistaakseni päivää enne.
No, maanantaina eka totuus..Tosin mä en tosta mun hormoonitasosta, jos raskaana oisin, ni usko, et näyttäs mitää viel dpo12. Hyvässä muistissa noiden neitien tikuttaminen..
 
Orava-neiti
Heps!

Alotin lukemaan tota teidän ketjua kierto ennen nimenvaihtoa :) Tunnutte ihan mukavalta porukalta ja ajattelinkin omissa kuumeissani uskaltautua kysymään, että mikäs toi dpo olikaan...
 
rinkinki voehan p.aska! :hug:

Mä oon kans 99.9% varma, että kohta lorisee :kieh: . Pari kertaa nyt illasta möyrähti mahassa nii varman olosesti, sit se loppu ja alko jomottaa alaselkään iha sairaana, viddu :headwall: :snotty: .
Lämmöt edelleen koholla..Ja ei niiden kyl mun laskujen mukaan pitäs alkaa vasta ku keskiviikkona :eek: . Ku sitte on dpo14 vasta..Mut jos oon oviksen väärin bongannu, ni sithän ne voi alkaa millo vaa..Tänää ois oikee pv normaalikierrossa.
ON ÄRSYTTÄVÄÄ!! Miks me kaikki ei vaa voitas tulla nyt raskaaksi, loppus tää kuumeilu.

Kivaa illanjatkoa kuiteski :heart: :heart: , onneks ootte olemassa :heart: :heart: .

Ja sulle uus (en muista nikkiäs), ni kyllä se sitä just tarkottaa,päiviä ovulaation jälkeen. tervetuloa mukaan, Päivitellään sut listaan viimestään huomenna =) (vai olitkohan jo siel, en tullu kattoneeks)
 
SUNNUNTAI 29.4.2007

rinkinki.............kp2/27-32...............yk4..... .2.toiveissa
EevaRouva.........kp2/28-30...............yk4......2.toiveissa
napsuneiti..........kp4/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp6/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp10/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 14/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp18/30-35.............yk12......2.toiveissa
nanna81............kp29/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp29/31....................yk2......2.toiveissa
nelHM...............kp30/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp33/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp38/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp43/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia



Huomenta kaikille!
Orava-neiti, enhän mä sua lisänny, ku ei oo noita tietoja etkä tainnu edes pyytää sitä, mut ihmeessä liity meidä ketjuun jos haluut =) .

Täällä lämmöt reippaasti edelleen koholla, joten ei ne kai viel tänää ala sit. Menkkajomotuksia taas nyt aamusta.. Huomenna testaan, ei ees kauheesti jännitä, ku oon niin varma, että menkat alkaa jossain vaiheessa, mut teempä nyt, ku on noita testejäkin tuol kaapissa oottelee.

Mun neidit lähti just isänsä matkaan päiväks ja sit se vie tytöt mummolaan ja ovat siellä keskiviikkoon asti..Vähän on haikee mieli ja ikävä tulee, mut mä ansaitsen kyllä huilia. Jaksaapahan taas ja kestää hermot pidempään =) ..Ne on tupannu täs parina päivänä pettää liian helposti :ashamed: .

Mä mietin lähtiskö uimaan ja salille..Kerranki aikaa ois mielinmäärin, voi tehdä mitä vaan.
Mut hauskaa päivää siskot!!
 
:hug: kaikille neganneille!!!!! :heart:
täällä ootellaan vaan,,, en jaksa uskoo et tässäkään kierrossa meille tärppiä suodaan, koska mä oon nyt todellisella laikkarilla.. ja kovalla tosiaan sellasella.. jotenki iski masennus.. miten mä voin olla tän näkönen.. mix en oo tehny mitää aikasemmin...
no ehkä tää tästä tasaantuu... :'(
mutta aioitaan kuitenkin yrittää... menis vaan nää päivät nyt nopeaa tahtia... et pääsis vihdoin tikuttelee...=)

ja uudet tervetuloa jännäilee!!!!!
 
Hei! tulin vain pikaisesti (ollaan täällä miehen vanhempien luona) jotta huomenna en vielä ainakaan aamusta testaile kun ollaan tosiaan vielä yötä täällä, mutta jos en huomenna päivällä niin sitten tiistai aamulla. Pinnan kireys on vähentynyt ja masua vähän jomottelee. Tyyntä myrskyn edellä luulisin.

Lellu
 
moips

Jännät paikat huomenna, ketkä testaakaan huomen??? Mä taas palellu koko päivän ja iho hehkaa iha tulisena, mut en mä kipee ole. Menkkajomotusta taas aamusta ja päivälä alaselkää vaihtelevasti jomotellu... Tissit tosi kipeet edelleen, mut ei ne mihkää oo kai turvonnu. Aika sekot fiilikset, että miten tässä käy. Tää kylmyys mm hämää..Ja jos tällasta on joka kuukaus, ni huh, hulluks tulee..ellei ole jo :D . Mut aika hyvin oon pystyny oleen ajattelematta koko asiaa..keksiny tekemistä taas paljon..Kruisaillu kamuilla kun vapaata, ihanaa ollu.

miinaliina, pää pystyyn :) . Jos todella haluut löaihduttaa ja pääset hyvään alkuun siinä, ni mieli virkistyy kummasti, kun kiloja alkaa lähtemään..pari kiloakin on jo iso juttu! Tsemppiä laihariin :heart: .

Lellu, pidät sit jännityksessä meitä ;) . Mut jospä sä oon tyyntyny siel kylässä..Mun tulee vähemmän riehuttua immeisten ilmoilla :D .
 

Yhteistyössä