Vappupäivää siskot!
Mä oon ihan kauheesti vaa miettinya sua
lellu, iha super hienoo, tuntuu nii hyvälle sun plussas!!! Toivon todella, että kaikki menis hyvin ja pieni pysys kyydissä. Sulla taitaa mennä tohon tammikuun alkuun, eiks juu? Siis laskettuaika. Mullakin menis, JOS nyt tärppäis..
Omaa napaa: Lämmöt edelleen kovasti koholla, palelen tasaseen, oon jo tottunu,puen heti aamusta villasukista lähtien kamppeita, ni ei jäädy..Kai sitä palelee, kun normaali lämpö 35 ja rapiat ja nyt tosiaan reippaasti yli 37, joskus on jopa 38, enkä mä ole kipee!
Massu-menkka-jomotuksia ei kauheesti ole, aamulla kun käyn eka pissalla, munasarjoihin sattuu, näi ollu monena aamuna, mut muute siis ei mahakipuja. MUT toi selkä, se on kipee, eile oli iha tuskaset kivut..Tuli mielee se km, ku sitä enne jomotti näin ja sen vuodon aikana paheni vaa
. Koskee mua aina menkkojen aikaa ja ennenki, mut ei näi kovaa, en ainakaa muista.
Juu, ja yks hassu juttu!!! Eilen ku korkkasin ekan ciiderin, ni iha ku ois pantu viinaa siihe sekaan!!! Copparbergia juon, ku se on nii makeeta ja limpparii, ni nyt masitu nii viinalle
..Piti iha kysyy, et onks joku pannu mun purkkiin jotain, ku ei maistu yhtää samalta. No pari mä join..Ja kahelta, kesken bileitä, lähettiin sit kotia, ei huvittanu, sattu tonne selkään ja muutenki, mut oli kiva ilta, näki kamuja!!
Kai mä huomenna testaan taas aamulla, mut huomenna kai ne menkatki alkaa ku dpo14
. Jostain ketjusta luin, ku jollekin oli lapsettomuushoitojen lääkäri sanonu, että jos menkta ei ala viimestää dpo14, ni sit ne ei ala olleskaan
. Siis pitääks paikkaansa? Oon mä lukenu, että kaikilla naisilla toimii samalla lailla tää systeemi, et menkat alkaa aina dpo12-14 ja sillä sipuli.. Kai mä vaa elättelen toiveita liikaa, toivon nii sitä plussaa. Toivon sitä meille kaikille! Tää on oikeesti tosi hyvä tuki tää meidän ketju! Ja me ollaa mukavaa porukkaa
, niiku muutki sanonu, hih.
Aurinkoista päivää. Mulla viel tänää vapaata, ku huomen haen vasta tytöt..alkaa olee jo aika kova ikävä muruja :heart: .
muoks viel..
pakko viel päristellä mopoa, ku vauhtii päässy :ashamed: . Valkkaria tullu, että ei siis ole sellainen kuiva kausi, ku pitäs olla menkkoihin asti. Eile tuli vähä ovislimojen tapasta valkkarii, pyyhkiessä jäi kirkaanvalkosta limaa paperiin.. Ja jos tonne sisuksiin ronkkii, ni kohdunnapukan tietämillä on kauheesti valkkarii, jää sormeen isot köntit..Ja napukka on edelleen kiinni ja kova ja takana..Ku mul se ainaki aukee iha levällee ja pehmenee, ku menkat lähestyy&alkaa.
KOhta tiputaan ja kovaaaaaaaaaaaa!
Lellu viel, millä testillä testasit?<br><br>