helmikuusta asti jännäilleet =)

Moro,

Täällä menkat loppuivat tänään. Normikierto ja normaalit menkat. Ovis sattuu tässä kierrossa aika tarkasti äitienpäiväksi joten sen kunniaksi pitää ainakin laittaa haisemaan ja toivoa, jospa tulostakin syntyisi 9kk:n päästä :D Voihan se olla, että vasta kesälomien jälkeen tärppää jos tärppää. On ollut miehellä tosi stressaava talvi töiden suhteen ja mä oon myös ollut aika väsähtänyt. Esikoinen kun sai alkunsa juuri lomien lopussa, rentoutuneena ja onnellisena! :heart:

Menen nyt kurkkimaan tuota mussukkaa parvekkeelle, josko se on hengissä. On nukkunut kohta 2,5 tuntia ja tänään koitetaan ekaa kertaa yksillä unilla päivä. Hyvältä vaikuttaa ainakin! B)
 
Löysin just sen Billingsin menetelmän tuolta netistä, ja siinä oli:
Vaikka ovulaatiopäivää ei voi laskemalla ennustaa, niin Peak Day-oireiden jälkeen voidaan kuukautisten ennustaa alkavan lähes poikkeuksetta 10-16 päivän kuluttua. Vaikka eri naisten välillä voi olla suuriakin eroja kierron pituudessa, niin ovulaation ja seuraavien kuukautisten välinen aika on kaikille naisille suunnilleen sama.

Nostaa vähän taas fiiliksiä toi :ashamed: . Ja kun mä oon ihan vaa omissa ajatuksissani vauvakuumeineni..Kelaan vaan, että oonkohan vai enkö, miks ei sit ala, jos en ole. On kuiteski nii kauan ollu toi dpo14 suunnilleen ja sit aina täti tullu..Ei tuu mitää, sit nää kaikki maailman pahat olot sun muut. Varmaan kuvittelen jo. Oonhan mä täältä lukenu, mite ihmiset saanu siirrettyy menkkojaan pelkästään kuumeilemalla liikaa :headwall: :headwall: . Mua vaa nii ottaa aivoon, ku on epäselvää..en tykkää sellasesta, se on joko tai ja sillä sipuli!
 
Orava-neiti
Yöllisiä terveisiä täältäkin suunalta ;)

Ymmärrän kyllä hyvän sua nelHM. Itekin mittasin tänä aamuna taas lämmöt 36, 9. Vuoto loppui eilen, aika niukka päivä. Tänään onkin sitten ollut ruskeaa tuhrua, mistä lie peräisin. Varsinaista vanhan veren sotkua ei ole ollut ollenkaan. Voikohan runsas juominen jotenkin tehdä koostumuksesta juoksevampaa... Rintavarustuskin on olevinaan jotenkin muhkeampi.
Päätin, että testaan huomenna aamulla ja sitten yritän unohtaa koko asian, jos homma ei pelitä.
Koitetaan jaksaa.

Ja sulle miinaliina - ihan loistavaa! Antaisin kyllä aika paljon, jos saisin jostakin tämän ja kaikenmuun keskelle lisää energiaa niiden 6 kilon pudottamiseen, jotka häiden jälkeen tulivat takaisin...
 
Perjantai 4.5.2007

nelHM................kp1-28-35..............yk........3.toiveissa
nanna81............kp5/29-37..............yk6......1.Toiveissa
rinkinki.............kp7/27-32...............yk4..... .2.toiveissa
EevaRouva.........kp7/28-30...............yk4......2.toiveissa
napsuneiti..........kp9/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp11/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp15/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 19/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp23/30-35.............yk12......2.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp43/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp48/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huomenta kaikille =)

Täällä sit dpo17, ei tätiä ja eka aamu, kun ei menkkajomotusta massulla, ihanaa. Alaselkä ollu kipee eile illasta kyl. Yöllä ei enää voi nukkuu mahalleen, kun noi tissit nii arat. Ja uusi yöllinen ominaisuus on myös se, että jo kolmas yö putkeen, ku mä hikoon ku sika. Ihas tuskasta!! :eek: Kaikki märkänä, lakana, tyyny, peitto, MINÄ, yök. Ja silti on kylmä ja pakko olla peiton alla. Jonnii sortin hormoonihäiriö..Ja jos hikoilu polttaa kaloreita, ni viime yönä lähti sit varmaa viis kiloo.

orava-neti, mitä testi näytti? Ja kiitos ymmärryksestä :heart: . Toivon sulle plussaa kovasti, niiku meille kaikille!!

Mukavaa päivää teille siskot.<br><br>
 
NelHM: :D Eiköhän se plussa sieltä pämähdä tikkuun kunhan tuosta vähän aikaa kuluu. Mulla oli ainakin sellainen kumma tunne ennen tuota eka testin tekoa, että jos siihen ei viivaa tule niin on kumma. Oli vain niin vahva tunne siitä plussasta (vaikka en sitä kenellekkään myöntänyt, miehellekkin sanoin, että ei siellä mitään ole, kun ei yhtään tunnu siltä..). Mä en osaa sitä selittää. Esikoisesta oli sama. :whistle: Varmaan siksi koska oli oireet vähän uudenlaisia, mutta niin samoja kuin normi kierrossa. :kieh: Millä testillä sä muuten testasitkaan?

Tänään oli taas kunnon "krapula aamu". Kauheasti tekee kaikkea mieli, mutta kun avaa jääkaapin oven niin ei pysty. :x Ei nyt mitään kauheaa oksu oloa vielä, mutta sellainen etova olo. Mandariinin pystyin syömään. Jipii. NO meinaan kyllä keittää kahvit kun sitä vielä pystyy juomaan. Tuosta esikoisesta oli sama homma alussa. No se kahvin juonti kyllä loppui kuin seinään parin viikon kuluessa. Uskon että niin käy nytkin.

Orava tyyppi... (unohdin loppuosan :LOL:) mikäs oli tulos!

 
Orava-neiti
Huomenta...

Eipä siihen testiin kahta viivaa tullut tänäänkään. Ei edes haamua. Apteekin raskaustestillä testailin. 36,6 tänä aamuna. Kypsyttää, mutta nyt pitäis unohtaa koko asia. Ehkä testailla ovulaatiota sitten näiden uusien idioottimenkkojen mukaan.

voiko päivä enää paremmin alkaa \|O
 
Kiitti vaa Lellu.. Mut toisin kävi..alko tuhruttaa, tai ihanhan tuo on tollasta haaleeta verta, pyyhkiessä tuli. V.ittu! Mä oikeesti en jaksa pettyä, ei sovi mun luonteelle olleskaan. Varsinki, ku olin nyt aika varman olonen raskaudesta, noi tissit ehkä eniten anto luottoa asiaan. Tiputan itteni ja tarkotuksena ois lopettaa tää kuumeilu, ku tää tuntuu oikeesti liian pahalle. Oon syksystä asti nii kuumeillu, sit ku saa luvan, ni ei onnistu. TIEDÄN, ei olla monesti yritetty, mut olkoot nyt. :snotty: :snotty: :snotty:
Mä toivon itteni takia, että te ette mua tääl enää näkis, koska tää palstailu vaa pahentaa. Toisaalta, te ootte mun kamuja, ukkokin ollu iha etäinen, oon sille avautunu, mut tekee vaa illat pitkät omia juttujaan. Te ootte pitäny seuraa siis mulle :heart: . JOs ei ala isäntä kohta tajuamaan, ni ei tuu mitää.
Nyt on sellanen olo, et kaikki menee päin p.ersettä!!!

Toivon teille kaikille kovasti sitä pienokaista..Mä yritän keksiä jonku muun "projektin".

Moikka

- Nelli :heart:
 
neihm... eeii. älä jätä meitä!!!!! :'(
oon niin pahoillani!!! :hug: mutta me tarvitaan sua täällä!!! ei lakata yrittämästä eihän???!!!! mehän ollaan päätetty ettää kaikki plussaa seuraavalla kierrolla!!! :heart: voih... tiedän minä myös tuon tunteen... mutta se alkaa helpotaa, viimeistään seuraavan oviksen aikoihin... :heart:
voimia neihm,...!!!


ja kiitos kaikille laikkarisaavutus onnitteluista...söin juuri jäätelöä kun luin noi onnittelut ja tajusin että hei, se on hyvä lähtökohta..päätinkin että nyt saan syödä herkkuja kohtuudella tämän ja ensiviikon..sitten alkaa 4-5 viikon laikkari ja tavoitteena on saada vajaa 10kg pois!!!!!! siis tietty vaan jos ei plussaa tuu... muuten oisin jatkanu nytkin, mutta juhlia pukkaa...ja nyt ei ihan rahkeet riitä laihdutukseen... joudun tekemään kaikki ruuat ja herkut sinne juhliin itse ja ole siinä nyt sitten laikkarilla :ashamed: :LOL:

ihania ootte kaikki.. ja tosiaan pahoittelut kaikille neganneille..orava-neiti?? :hug: love you all!!!
 
nelHM: :hug: Tiedän mitä tarkoitat tuolla, että tää palstailu vain pahetaa asiaa. Kuitenkin se olo vain jostain kohentuu kun kp:t lähenee ovista jne. Toivon teille kaikille plussaa niin pian kuin mahdollista!!!!!!
 
Nelli älä jätä meitä!
susta tuntuu nyt pahalta mutta kyllä se helpottaa :hug:
ja niinku miinaliina sano ni eiks me sovittu että plussataan kaikki eikä luovuteta..eihän?

nyt vaan tsemppiä peliin!!!

hauskaa viikonloppua
 
No joo, oikeessahan työ ootte.. Mä oikeesti en oon tunnistanu itteeni tällä viikolla juuri olleskaan, oon iha tuulimylly! Olin vaan nii varma, ku kaikkee oli.. Mutta keho näköjänn osaa v.ittuilla oikein kunnolla, kun jotain oikein toivoo. Lisään itteni sit tonne takas.. :ashamed: :snotty: Itsekästä ajatella näin kahden yk:n jälkeen, ku tääl on lapsettomia ja vuosia yrittäneitä..siis vauvaluumeilijoissa yleensä. Mut henk. kohtasiahan nämä tuntemukset ovat ja jokainen ottaa mite ottaa..Mulla nyt rajummin, enkä ois uskonu!

Sit ku tulee oikeen kunnolla alemmuuskompleksi jne.. Alkaa kelaa kaikkee maailman p.askaa mitä on tässä meikän elämässä tapahtunut..Ni ihan hyvinhän mulla nyt menee. On sentään ukkokin..Jota en siis koskaan uskonu saavani enää tällä meidät neitipoppoolla. Ja se sano nyt vasta ekaa kertaa, et sitäki harmittaa menkat! Ku se ei oo mitenkää kuumeinen, myönsi luvan vauvalle, mut that's it..Nyt se sano, että haluu itekki sen vauvan..Ku uhkailin, että en haluu ees yrittää enää, kun en kestä näitä pettymyksii.

Ei oo viel pönttöön asti lorissu, tulee vaa pyyhkiessä ruskeeta tuhrua, pikkuhousunsuojalla pärjää...Toistaseks. Alaselkä kyl tulessa. JOten kaipa nuo lämmötki kohta laskee, helpottaa tää palelu&tissikipuilu ja hanatki aukee kunnolla.

Mukavaa viikonloppua kaikille, ja kiitos, ootte ihania :heart: :heart: :hug: :heart:
 
On mulla yks teoria, pakko teille se kertoo, ni voiks olla mahdollista??

Ku noi mun kierrot..oon vähä kelannu ja lueskellu, ku kirjaan asioita ylös.
Se kierto, mis mulla oli se km..ni ehkä se ei ollukkaan. Sillo ovis tuntu oikeella puolella ja sit tuli nää kovat alaselkä kivut, ja menkat 5 päivää myöhäs. Sit sellaset kierrot, mis nippaillu vasemmalta oviksen aikaa, on ollu ne normaalimmat 28päivän kierrot..ja vieläpä ilman menkkakipua toi edellinen. Tää kierto sit nippas oikeelta, alko kaikkee tulee ja sen about 5 päivää/viikon myöhäs alko nää menkat.
Että voiko kierron pituus vaihdella ton mukaan, kummalta puolelta se munasolu irtoo? En kyl oo tarpeeks kauan seuraillu, että vois näiden mun tilastojen perusteella varmaks sanoo :D ..No ihan sama.

Nyt koitan pitää matalampaa profiilia täällä vähän aikaa.
 
nelHM:Olen kuullut joskus että tuo sun miettimä teoria olis totta. Muillakin on kuulemma tällaista. Oliko peräti meidän pinossa jollakin samoja mietteitä? no jossain kuitenkin. Tsemppiä teille uuteen kiertoon! :D

Lellu
 
Nelli :hug:

Mäkin olen välillä miettinyt, pitäiskö olla kokonaan käymättä täällä kun sitten jotenkin pysyy koko ajan ajatuksissa vauvan hankinta? Ja kai sitä on jotenkin taikauskoinen että ajattelee, että oikein kun täällä avautuu niin ei varmasti tärppää ikinä. Mutta eipä esikoisesta haitannut vaikka palstoilla roikuin silloinkin. Ja muistan kun laitoin silloin kuumeissani jollekin sellaiselle ennustajatyypille viestin ennen plussaa ja se lupasi meille vauvaa vasta parin vuoden päästä. Mä olin ihan, että "voi #&%?$!*, ei me sitten saada vielä pitkään aikaan vauvaa!" Niinku niihin oikeasti olisi uskominen...

Mutta kyllä suurin osa naisista raskautuu siinä vuoden kuluessa. Pitkä aika, mutta kasvaapa kärsivällisyys eikä pidetä asioita itsestäänselvinä, eikös! :D
 
Lauantai 5.5.2007

nelHM................kp2-28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp6/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp8/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp8/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp10/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp12/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp16/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 20/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp24/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp44/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp49/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huomenta kaikille. Tossapa tän päivän lista.
Mun menkat oli eilisen vaan tuhrua, yölläkään ei tullu mitään..vielä hetken nostatti toiveita, mutta tänää tullu sit ihan normaalimääriä vuotoa :( , joten se siitä. Kivut onki sit ihan omaa luokkaansa, alaselässä tuntuu, kun joku työtäs puukolla läpi, ihan kauhee, oon napsinu 800mg buranaa. Millos noi lämmöt laskee? Vieläkin reippaasti koholla, ei niissä muutoksia :/ . Kaipa ne siitä..Muistelin vaa, että viimeks ne laski päivää enne menkkoja tmv. Mutta niin paljon voi keho falskata kaikessa, että mä en ylläty, vaiks menkatki yhtäkkiä muuttuu erilaisiks.

Kivaa vkl siskot :heart: <br><br>
 
ihanaa neihm , että teit ton listan!! :heart:
siitä on niin helppo kattoo mitkä kp:t on itelläki menossa ku muuten oon ihan hukassa... mä oon aatellu että täs kierrossa me todella yritetään.mahdollisesti jokatoinen päivä tästä päivästä sinne kp 30 asti..=) tai kunnes menkat alkaa...hihii... aika hurjalta kuulostaa, mutta mies ainakin tykkää=)
 
Tuun tänne itkemään :snotty: . Oon ihan p.askana!!! Alaselkä on nii h.elvetin tulessa, syön buranaa, 800mg, eukä tunnu auttavan. Huimaa, taju meinannu mennä monesti ja paha olo, oksettaa jne.. Vuoto ei kuiteskaan oo nii runsasta tai klönttistä yhtää tmv, että mitää verenhukkaa ois..Ku aika normaalia se on. Lämmöt ei laske ja tissitki temppuilee. Henkisesti oon kans iha romuna, en kesktä mitää, ku alan suurinpiirtei poraamaan tai huutamaan. Iha kehno olo kaikinpuolin, ja kaikki yksien menkkojen takia! :snotty: :snotty: . Ukko jo ihan hermona ja ottaa v.ittuiluna kaiken, joten ei ole kivaa.

Sorry..ku ei tolle yhelle voi enää puhuu. Koitampa rauhottuu. Päähänki koskee..kykenisköhän sitä ulos, ku arskakin paistaa. Pakko yrittää!
 
neihm..
ihan oikeesti..sun kandeis käydä lekurissa noiden kipujen ja huimausten kanssa!! ja usko pois (vaikka ei se auta) niin mä tiedän millasta on pettyä oikeen kunnolla negaan/menkkoihin... sillon kun yritettiin ekaa...kun muutama vuosi oli mennyt... se tunne joka joka kuukausi minut valtasi..saa nytkin kyyneleet silmiin :'(
mulla oli sillon lapsettomuudesta sellanen runoki jota luin itkien joka ilta...

ääh..taitaa nyt mennä synkistelyxi vähän liikaa..mutta pointtini on se, että kun lasta toivoo joka solullaan enemmän kuin mitään muuta, niin totta #&%?$!*ä se sattuu jos joutuu pettymään..oli niitä pettymyksiä yksi tai useampi!! :hug:

mutta usko pois, se ihana ihmisen alku voi olla jo ensikierrossa totta!!! :heart:
ja kyllä palaan vielä siihen , että mee lekurille noiden kipujen kanssa..voisko sulla olla endoa??? sehän tuo kovia kipuja yms...ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa!!???
 
miinaliina, kiitti sanoistas =) . Nyt on jo vähän parempi mieli, kun tuli vieraita ja ajatukset meni muualle. Tyhmää se on, ku valittaa vielä, vasta yk3 alkaa..Tais ekasta mennä sillai, että heinäkuun lopussa lopetin pilsut ja lokakuussa tärppäs. Ja nyt mua helpottaa myös se, että toi isäntä petty kans, ni tietää ainaki että on messissä täs hommassa, ku välillä vähän aloin epäröimään. Oonki sellanen kohtaloon uskova, joten uskon, että ei ole edes tarkotus ollu viel tärpätä, koska olen epäröiny isäntää.
Mut mä en voi kuvitellakaan sua miinaliina,mite kauheeta on ollu pettyä parikin vuotta! Olenhan mä onnellinen jo näistä kahdesta pikkusesta!!! Ois vaa kiva tehdä tosta isännästäki isi.. Et sillai tääkin on vähä ku ekaa yrittäs.

En oo lähteny lekuriin, otin tossa buranan,jospa se siitä taas jokskin aikaa taas. Aika kovasti alaselkää juilii. Mulla ei kyl ole tällasta kipua ollut, kun kerran..sillo oli se epäily siitä kemiallisesta. Muuten mulla juilii mahan puolelle ja alapäähän ekana päivänä, sit aika kivutonta ollu. Viime menkatkin, jotka alko ihan ajallaan, oli suht kivuttomat. Mä en ainakaan haluu myöntää yhtää mitää endoa! No way,ei mulla!!! Siis en haluu :snotty: . Ja jotenki ku ei mul oo ongelmia juuri ollu näiden kanssa. Mutta, jos tämä tästä nyt vielä pahenee, toki lähen arvauskeskukseen, mutta jos alkaa toistumaan, meen suoraan yksityiselle, aivan mieletön gyne, jolla oon käyny muutaman kerran. Toivottavasti ei tarttis näitä menkkajuttuja hetkeen kelailla, meidän kenenkään! Päästäs tonne odottajiin.Oon käyny tota meittin Lellun pinoo lukemassa (säälittävää), ois ollu nii kiva kuulua siihen, ja jotenki olin aika varmakin, mutta tiputtiimpa sit ja lujaa :'( .


Ei auta ku lippu korkeella ja uudella paremmalla tsäkällä etiäpäin. Ootte tosi ihania siskot
:heart: :heart: , ja onneks ootte!
 
ääh..mä käyn kokoajan kattoo et oisko joku kirjottanu jtn.. mulla on tekemisen puute!!! hihi..

kivaa että neihm voit jo paremmin!!! :heart:

ei sitten päästy eilen puuhiin kun mies oli firman saunaillassa..ja tuli vasta kahen aikaan yöllä kotiin..että koitetaan alotella varmaan tänään..jos ehtii..mies menee yö vuoroon.. ja pitäs illalla käydä vaihtaa renkaat... ja nyt nukkuu... :\|
 
Sunnuntai 6.5.2007

nelHM................kp3-28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp7/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp9/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp9/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp11/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp13/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp17/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 21/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp25/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp45/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp50/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Iltaa. Päivitimpä ton listan tän päivän osalta, ni pysyy ajantasalla =) .

Ette usko, mä oon tänää ollu nii onnessani! Pääsin kattoo tulevaa kummipoikaani, 3 viikkonen ja vielä alle 3kg! Voi mahoton sentään, vei mun sydämen se kirppu :heart: :heart: :heart: !!! Sain hoitaa nii paljon ku jaksoin, syöttääkin yms yms, ku tää äiti ei juuri imetä. Arvaa vaa saiko poitsu olla tätsyn sylkyssä mooooonta tuntia =) . On tuo ihmisen alku vaa nii ihmeellinen asia, nii pien rimppana, ku sekin! Tytötki oli 3.3kg molemmat syntyessään, enhän mä oo noi pientä enne nähny ees! IHANA :heart:

Täällä vaa lorottelee, iha normaalimenkoiks nääki muuttu määrältään sit. Lämmöt ei kyl oo viel laskenu, ja selkäkin juilii välillä aika ikävästi. Kaipa nuo siitä pian, luulis ainaki :/ .
Sitä endoo mietin, mitä miinaliina mietti, eiks se näy ulralla? Ku multa on ultrattu viimeks helmi vai maaliskuussa, ihan oli siistit kaikki ja mitää ylimäärästä ei näkyny missän. Voiks se muka nii äkkiä tulla? Ja voihan ikäkin tuoda muutoksia kiertoihin, tarkotan lähinnä tota selkäkipua aina sillon tällön.

Kohta nukkuu..tai, pakko kattoo twin peaks, oon jääny siihe koukkuun.
 
Maanantai 7.5.2007

nelHM................kp4-28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp8/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp10/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp10/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp12/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp14/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp18/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 22/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp26/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp46/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp51/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huomenta, uusi viikko, uudet kujeet
=)

Mulla hyytyy toi vuoto, että pariks päiväks taas jää, kiva. Uutta putkeen vaa. Ajattelin jos ei ees lämpöjä seurais..Kunhan nyt saan laskee nää entiset, ni sit en mittaa enää, mahdollisimman stressittömästi ku vois olla. Toiveajattelua varmaan.

Nyt ulkoilemaan!!
 
Maanantaita kaikille!!! Minä olen ollu vähän aikaa täällä taustalla ja yrittäny saada avan jotain muuta mietittävää, mutta eipä se näköjään kovin åpitkälle onnistunu :) ... Nyt tänään on vasta oikeestaan vuoto loppunu kokonaan eli kestipäs aivan ennätyspitkään! Ja eikun harjotukset taas käyntiin :D .
 
iltoja!

täällä ei mitään uutta. no tissit on arat, siis jos oon ilman rintsikoita, ni paita tuntuu nänneihin tosi häijyltä, siis hiertää tms. eilen illalla paleli ihan rutosti. ite olin aivan jäässä ja jotenkin sit aattelin, että pojallakin varmaan palelee, isäntä nauro, että ei se tarkota, että jos sulla palelee ni pojallakin palelee..
 

Yhteistyössä