helmikuusta asti jännäilleet =)

Heissan kaikille pitkästä aikaa!

Nyt olen päässyt kunniallisesti naimisiin ja häämatkakin on vietetty :heart: :heart: :heart:

Kaikki meni paremmin kun hyvin, häät oli lämminhenkiset ja kodikkaat ja pukukin mahtui päälle aivan loistavasti. Sain paljon kehuja, mikä lämmitti mieltä kovin suuresti. Mullahan siis ei ollut perinteistä hääpukua vaan sellanen turkoosinsininen iltapuku.

Matkakin meni ihanasti, oli lämmintä ja aurinkoista. Olisi voinut kyllä lomaa vielä jatkaakkin. Vauvantekoakin on tullut harjoiteltua ja nyt todellakin toivon että tämä vauva on odottanut vaan sitä että äiti ja isi on naimisissa!!!!!

Eilen just miehelle sanoin, että jos ei tästä kierrosta tärppää niin pettymys on varmasti suurin koko aikana. JOtenkin sitä on niin ladannut toiveet tähän kiertoon, vaikka pitäisi koittaa "unohtaa koko asia". Yea right.. helppo homma :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ovis on vielä tuloillaan, merkkejä ei vielä ilmassa. Mutta eiköhän se tossa viikonlopun aikana. Nyt kun on kp13 niin veikkaisin että parhaat päivät osuis johonkin pe-su tietämille ja sehän sopii =) Mulla on meinaan synttärit viikonloppuna. Miehelle eilen sanoinkin, että antais mulle vauvan synttärilahjaksi :p :LOL: :heart: :saint: :saint:

Noh, toiveet on kyllä korkealla. Toivottavasti ei tästä kahdeksannesta kierrosta tule pettymystä.

Kivaa päivää kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Tiistai 8.5.2007

nelHM................kp5/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp9/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp11/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp11/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp13/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp15/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp19/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 23/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp27/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp47/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp52/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Onnea napsuneidille :) :flower: !<br><br>
 
napsuneidille onnittelut :heart: :flower: !! Ja toivottavasti saatte ihahan häälahjan!

Mä oon menossa verikokeisiin kohta, kun aloin epäröimään, oisko mulla tuol alapäässä jokin tulehdus, kun pitää vaan nuo lämmöt yhtä koholla ja alaselkää juilii aina välistä ikävästi ja huimaakin :( . Sellanen nuhjunen olo. Kerranhan mulla hormoonikierukka teki kaksiki yhtäaikaista tulehdusta kohtuun, sillo koski alaselkään, mutta vuoto oli ihan eriväristä, että kyllä sellasen erottas toisen kerran jo, jos olis. Mutta toivotaan, että ei mitää vakavaa.

Palaillaampas..Ku en mä osaa olla täältä pois :headwall: :ashamed:
 
heissan taas.

onnea naimisiin menonjohdosta! nimi pääsi unohtumaan :ashamed: kuka olikaan tämä onnellinen rouva.. ;)

hui! joko mulla on nuin paljon päiviä kasassa (27)... sitähän aletaan kohta menkkoja taas odottamaan.. mulla on ainoatkin oireet hävinnyt. :/ no nännit on hiukan arat, mut ei muuta. mut niin mulla on yleensäkkin(siis muutaman kierron aikana) ollut. kovin korkealla ei oo odotukset plussasta. oikeastaan ihmettelisin jos semmonen ihme tapahtus. eli ei kovin korkealta tiputa.. mut oishan se kiva saaha se plussa viimein...
 
sanelma, jee saadaan jännättävää tännekkin!! Ja mites dania ja maxel??? Pitkällä on kierto teilläkin..

Mä oon terve ku pukki :D :headwall: . Juu, ei siis tulehduksia tmv syytä verikokeista selvinny..Otti ne hcg arvonki, ja en siis raskaana, no ylläri, enpä edes oottanu siitä mitää ilouutista. Sano vaa tk:lta, että minuna menisin nyt gynelle näiden ongelmieni kaa, mutta en jaksa. Kattelempa viel tän kierron, mite käy.. Siis loppuuko millo toi selkäsärky ja lämmötki laskis normaaliin. Jääköhän ovis sit kokonaan pois, jos lämmötki koholla? En stressaa, oikeesti, nyt on relattava!! Ajattelinki keskittyä nyt toukokuussa näihin jenkkakahvoihini sekä arse -ja reisiläskeihini. Johan prkl, jos en saa sen vertaa itteeni niskasta kiinni, että saisin noi "tiivistettyy" takas normaalimittoihin, enhän mä viitti lämpösillä tuolla kulkee missää topissa kaikkinen kahvoineni :kieh: . JOTENKA, jospa etsin itselleni jonku jenkkakahva-foorumin ja liityn sinne kuumeilemaan :D . Noo, itteni parhaiten tuntien, en pysty olemaan poissa täältä, mut tosiaan pakko siirtää ajatuksia muualle, ei tuu muute mittää.

Illanjatkoja siskokullat :wave:
 
nelHM: Onneksi ei ollut tulehdusta päällä. Mulla muuten ei laske heti lämmöt vaikka menkat olís tulossa vaan saattoi laskea vasta menkkojen loputtua eli n.kp5-6. Näin oli varsinkin ennen esikoista. Toivotaan, että noiden kipujen syy selviäis.

Täällä vain odotellaa ja lasketaan päiviä. :D Ekan neuvola ajan sain 28.5 ja kovasti mietityttää meniskö sitä ennen sinne alkuraskauden ultraan. Esikoisesta ei käyty, mutta nyt kun tietää enemmän noita mahdollisuuksia niin heti pitäis olla kurkkimassa. Neuvolan mukaan la tuli päivällä taaksepäin eli nyt se olis 5.1. Ihan outoa on tää vieläkin. varsinkin kun meillä tosiaan tuhajaa tuo vauva tuolla omassa pinniksessä. Se on niin pieni vielä. Ei edes 9kk. No ylihuomenna on. :D Nukkuukin vielä tuossa vaunujen isossa kopassa kun sinne mahtuu. Outoa ajatella, että ei mene kauaa kun siellä saattaa tuhajata toinen oma vauva. "snif" :snotty: :'( :)

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon ja toivon kovasti plussia teille muillekkin!!!
 
Morjens mimmit!

Ihan ekaks Onnea tosi paljon Napsuneiti: Eiköhän se vauvakin sieltä sitten tule kun ootte avioon päässy!

Neilm: hyvä et kävit lääkärissä noitten sun vaivojen kans...ei tosiaan oo normaalia toimintaa sun kropalla! Toivottavasti kaikki palautuis taas ennalleen.

Mulla alkaa kans pikku hiljaa jännäilyt lähenee...viikonloppuna tai ens viikolla pitäis menkkojen alkaa. Parempi kun ei alkais!
mä en jaksa uskoo viel mihinkään ennen ku nään, muuten tiputaan taas korkeelta ja kovaa!
Vatsaa kyllä on nippaillu jonkun verran jne...mutta olihan viime kierrossakin ja silti menkat alko :(
Mä olen kyl päättäny plussata tästä kierrosta ;)

Illanjatkoja ja plussa tuulia!!!
 
Huomenta,

ovis lähenee. Eilen illalla jomotteli munasarjoja, mutta en usko, että ihan vielä olisi ovis ja päästin miehenkin pälkähästä ja tänään laitetaan kylvöt alulle. Jospa viikonloppuna olisi oikeasti ovulaatio. Tulee vaan aika työntäyteinen viikonloppu kun lauantaina juhlitaan pojan 1v synttäreitä. Perjantaina on oikeasti. Vuosi sitten tänään mut otettiin Naisteklinikalle sisälle ja huomenna alkoi kännistys ja aamuyöllä sitten syntyi vesselimme rakas! :heart: Miten aika menee näin nopeasti?
 
Keskiviikko 9.5.2007

nelHM................kp6/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp10/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp12/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp12/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp16/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp20/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 24/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp28/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp48/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp53/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
 
Keskiviikko 9.5.2007

nelHM................kp6/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp10/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp12/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp12/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp14/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp16/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp20/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 24/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp28/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp48/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp53/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Onnea napsuneidille rouviintumisesta! Nyt peukut pystyssä... =)
Ovis lähestymässä. Eipä tänne sen kummempia. Viikonloppuna vietettiin tytsyn 1v. juhlia. Eilen oli oikea syntymäpäivä. Ei oo mun vauva enää vauva... :(
 
Torstai 10.5.2007

nelHM................kp7/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp11/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp13/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp13/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp17/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp21/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 25/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp29/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp49/?....................yk2.......4.Toiveissa
pulleepimu..........kp?/?......................yk?.......?.toiveissa
Dania.................kp54/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
 
ei olla alotettu yritystä vieläkään.. ei vaan oo mitään tahtoa tällä hetkellä...siis peuhailla tuoolla makkarissa..en tajua... ja mitä oon muutaman kerran tässä tikutellu ni ei taida ovista ees olla tässä kierrossa..ei edes haamuviivaa tule... harvinaista mulle!!! et siinäki voi olla syy tuohon haluttomuuteen :saint:

eli tuskin tässäkään kierrossa mitään tapahtuu \|O
 
miinaliina, höh :/ . Mä iha järkytyin, ku jostai luin, että munasolu irtoo vaa 5-8 kertaa vuodessa..tuota, voiks pitää paikkansa? Mä en kans tiiä ovuloinks mä sit olleskaan. Ku ollu ne kivut kyllä ja limojaki, mut tosi vähän sitä paksua, että ei voi mistää limaklönteistä puhua ees :$ .
Minä en kyllä ressaa. On tuon nelivuotiaan kaa aika uhmakasta, ajattelin, et jos pystys nyt keskittyy siihe ja sen ongelmiin, ja vähemmän ressais vauvasta ja jenkoistaan.. Mite lie käy, hermojahan tuo vaati moneen suuntaan. Ja liekkö ees ovuloin.

Mähän kävin eile päivystyksessä illasta, ku ei toi selkä ota asettuakseen. Uusivat verikokeita ja lisäilivät uusiakin, ei mussa mitää vikaa ole. Teki sisätutkimuksen, paineli ja ronkki ja otti tulehduspikatestit tuolt värkistä, ei mitään! Hyvä niin..Mut outoo on. Sano vaa, että seuraile, ei laita gynelle lähetettä :kieh: ..ku sitä oikeestaan läksin hakee. Mutta kun maaliskuun ultrassa kaikki näytti hyvältä, missää ei vikaa/poikeuksia, ni eipä täs sit hätääkään. Ja näillä eväillä etiäpäin, sano mummo lumessa!

Hellurei!
 
Heips kaikki!

vielä ei mun kohalla mitään hämmentävää mutta pakko tulla nyt kirjottamaa tuntemuksistani...eli mulla alkaa jännät päivät olee käsillä ja lupaavalta alkaa vaikuttaaa =)
Mulla lämmöt on jonkun verran koholla, janottaa, väsyttää, tissit pikkasen kipeet, viluttaa, kurkku kipee aina välillä ja vatsaa juimii ihan mielettömästi...viiltää toisin sanoen!
En silti uskalla kauheesti toivoo koska viimeks tipuin aika korkeelta!

Katsellaan B)

<br><br>
 
Perjantai 11.5.2007

nelHM................kp8/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp12/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp14/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp14/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp18/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp22/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 26/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp30/30-35.............yk12.....2.toiveissa
koppis................kp?/?.....................yk3?......3.Toiveissa
Maxell................kp50/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp55/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Mie poistin pulleepimun tuosta listalta ku ei ole kuulunu mitään eikä noita kiertopäiviäkään ole. Ainahan sinne voi laittaa takasi jos haluat :) !
 
huomenta... sairasta huomenta :snotty:
niisk!
täällä ollaan kipeänä. vähän lämpöä ja pää ihan pökkyrässä, ettei vaan ois poskionteloissa jotain... pitäs vissiin käyä näyttämässä lekurille, sais saikkuakin lisää...

päivät alkaa olemaan aika täynnä. ;) eilen ostin testinkin, mut en testaa viel.. joo joo. varmaan päivän mittaan testailen, ku oon yksin kotosalla, ku poika on hoidossa.. ;)
oireita ei oo. no tissit on hassun tuntuset, oon jotenkin tietosempi rinnoista, pistelee välillä hassusti ja tuntuu, niin ku maitoa vuotas, muttui vuoda.
eilen nippaili mahasta muutaman kerran...kylmä on kans ollut, mut johtuu varmaan tuosta pienestä kuumeilusta. monta yötä oon nukkunut peitto korvilla, hyvä että ees nenä ja silmät näkyy peiton alta. eli täällä taijetaan tippua kohta kovaa ja korkealta... :'(
jotenki on semmonen olo,e ttä ois voinut tärppiä, mut toisaaltaan että ei- jälkimmäinen on varmaan oikea diaknoosi

arkh! mikä olo. ei kukaan haluis vaihtaa mun kans päätä? :D
 
voi #&%?$!*, #&%?$!*, #&%?$!*!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:
en malttanut olla tekemättä testiä, no negaahan se näytti. ja yllätys yllätys, sen että sain testin tehtyä, ni jo oli tuhrua paperissa ku pyyhin! voi peeee.
nyt kyrsii.. se viel puuttus, että menkat alkas, ku muutenkin on jo niin kurja olo. :'(
sain tk:hon sairaanhoitajalle ajan että tarkistaa nuo mun poskiontelot, pitää kerjätä huominen päivä saikkua ku käyn siel tarkistettavana... sit ois 3pv vapaata, ni eiköhän sitä siin ajassa kerkeä paranemaan..
 
Sanelma :hug: . Tutuksi minulle tullut tuo, että testaa ja sitte heti alkaa vuoto, varmaan jännitys viivästyttää. Mutta onhan sulla vielä noita mahdollisia päiviä jäljellä. Toivotaan että sieltä vielä se plussa tulis!
 
juupsis... tulihan ne menkat sieltä. enää ei tarvi miettiä, että onko ne alkanut vaan ei. mahaa ja selkää juili aamulla tosi ilkeästi ja nyt vuodan ku seula. eli kp on 1/30 (35). tässä kierrossa otetaan sit ne clomit käyttään. saas nähä kuinka mamman käy. vähä jänskättää, ku niissä on kuitenkin moni sikiö raskaus vaara. isännälläkin vissiin jänskättää, ku se on sitä mieltä, että yks lapsi tehään maksimisssan enään, ja nyt kun alotan hormoonit ni saatta kerralla tullakkin kolme :LOL: toivottavasti ei.. mut eipäs mennä taas kerran asioitten edelle..
ihmeen hyvillä mielin oon vaikka tipuinkin. oon vissiin tottunut jo tähän ja toisaaltaan helpottunein mielin, etten oo raskaana ku viime yö meni taas esikoisen kans valvoessa. sai jonku ihmeen raivo kohtauksen yöllä :eek: huusi yli puol tuntia. jos laitto lattialle käveli tai konttas ihan mihin sattuun, heitteli lelut sängystään, hakkas päätä seinään, lattiaan yms yms. huusi,. huusi huusi... piti ihan kaksin käsin pietellä että sai pysymään sylissä ku rimpuili niin kovasti.. aivan kauheaa kuunneltavaa ja katseltavaa. ollaan aivan ymmällään, että mitä se oli. johtuuko päivähoidosta vaan mistä, vaan kuuluko jotenkin tähän ikään, jätkä on nyt 1v 7kk. toivottavasti ei oo enää ikinä vastaavaa...

mut nyt sohvan pohjalle oottelemaan millon isäntä tulee kaupasta pojan kans. lähtivät ostamaan äitienpäivä lahjaa.. :D :D

hauskaa äitienpäivää kaikille jo äideille! :flower:

ja älyttömästi plussapuhureita jännääjille ja hauskoja ovis aikoja ovista ootteleville. =)
 
sanelma :hug:
Ovis vissiin meni ja on tullu joka päivä puuhasteltua, ettei ainakaan siitä oo kiinni. Mulla on nyt kolme vikaa kiertoa ollu sen 27 päivää, et sen mukaan ovis oli kp13. Toivottavasti ei oo ainakaan tänään, ku ukko lähti kaverinsa venettä laskemaan vesille. Huomenna jatketaan harjotuksia.
:D
 
Lauantai 12.5.2007

sanelma.............kp1/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp9/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp13/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp15/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp15/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp19/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp23/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 27/26-29...........yk4.......1.toiveissa
Maxell................kp51/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp56/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Päivitinpä listan ajan kuluksi. Likka on nukkunu jo kaks tuntia päikkäreitä. :eek: Yleensä nukkuu 1,5h.
Poistin koppiksen listalta, ku ei ollu kp:tä eikä mitään tiedossa. Ok?<br><br>
 
Heippa!!

Sanelma iso :hug: sulle. Onkohan mulla tulossa sama kohtalo. en oo testannu ku vasta noin vähän päivät yli ja tänä aamuna tosiaan pientä tuhrua paperissa. Lämmöt edelleen koholla ja aamulla oli oksettava olo jne...
No jatkan jännäilyy vielä ja ens viikolla sitten vasta testaan jos on aihetta siihen.
Onko muita samaan aikaa jännääjiä vielä?

Onnea kaikille äideille tosi paljon!!! :heart:
Ja Ihanaa leijonat ihanaa...kyllä oli taas jännä matsi!

 
Maanantai 14.5.2007

sanelma.............kp3/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp11/28-35..............yk3.........3.toiveissa
nanna81............kp15/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
rinkinki..............kp17/27-32..............yk4.......2.toiveissa
EevaRouva.........kp17/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Miinaliina............kp21/36.................yk3.......2.toiveissa
Kälättäjä............kp25/30.................yk3.......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 29/26-29...........yk4.......1.toiveissa
Maxell................kp53/?....................yk2.......4.Toiveissa
Dania.................kp58/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Maanantaita! Missäs kaikki ovat????
 
Huomenta,

Viikonloppu meni ihan liian nopeesti. Perjantaina oltiin Sir Elwoodin keikalla ja lauantaina katselin euroviisut, joten nyt on ihan kanttuvei =( Onneks to on vapaa =)

Oviksen sain eilen tikutettua ja sitä onkin hyödynnetty. Perjantaina kerran ja eilen kaks kertaa. Lauantai jäi vähän pakolla väliin kun meillä oli koko päivän vieraita. Mut josko noi kolme kertaa nyt kuitenkin olis riittänyt, ja tänäänhän vois vielä varmistella =)

Kierron pitäis siis pysyä suht normaalina ja menkkoja odotellaan nyt sitten viikon 22 alussa.. hmph. KUMPA ne EI ALKAIS!!!!!!!!!!!

Odotellaan... Toivottavasti joku saisi tästäkin pinosta jo pian plussan =) Edellisestä kun on jo tovi aikaa.

Mukavaa viikkoa kaikille,
T-Väsynyt napsuneiti
 

Yhteistyössä