helmikuusta asti jännäilleet =)

Onnea Pi Pa Re!!! :flower: :flower: :flower: :D
Mukavaa kun alkaa plussia tulemaan!

Mä täällä mietin kovasti jaksanko tällaisia vuotoja kun tänään kp9 ja aloin vuotamaan taas.... \|O . Ei siis tavallista kovaa menkkavuotoa, mutta selkeää verta kuitenkin. Nuo pillerit on ihan pyllystä. Onko teistä joku syönyt minipillereitä jossain vaiheessa? typerää nyt kysellä kyllä teiltä tosissaan kuumeilevilta tällaista mutta toivottavasti ette pahastu. :ashamed: Mä kuumeilen silti vaikka tällainen välivaihe onkn menossa. Toivottavasti selviäis tuo työtilanne jo pian. Eihän tätä jaksa erkkikään.

Mulle on tullut muutenkin noista pillereistä ihan outoja oloja kuten kuvotus ja ihan hirveä väsy. Sen siitä saa kun pumppaa hormoneita kehoonsa.

Lellu
 
Pi pa re, ihanaaaaaa, onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla on kans nyt pikkasen suuremmat odotukset raskautumisen suhteen! Rinnat on todella eri tavalla kipeät, kuin menkkatissikipu. Nännit on kipeet ja muutenki tissit aika painavan möykkyset :/ . Ja mun mielestä ne on paisunu..omaan sellaset kärpäslätkät, että selkeää kehitystä tuntuu olevan :D . Jomotuksia on harvoin, eikä ne ole sellaisia kuin menkkajomotukset..oli ehkä pari pv sitte, mut nytte sellasia hetkittäisiä vihlasuja alamahassa. Oon tosi hyvälä tuulella ollut tänään ja pirtee, jaksanu lasten kaa iha superäidin tavoin =) . Ja yks, mikä laittaa kans mietityttää on se, että en mässää niiku menkkoja alustavalla viikolla..oon siis iha possu ja turvoksissa. Nyt on laihtunu viikonlopusta kilon ja maha kiva littana, se makkara hävis, mistä valitin vkl, jee :D
Ja edelleen ihmettelen sitä, etten ole syynännyt itseäni ja oireita, vaan kun niitä on ilmaantunut, sitten vasta olen havahtunut niihin. Ei ole sellanen stressaava pakonomainen olotila, mikä esim. viime kierrossa oli. ON jotenki rauhallinen ja tyyni tämän vauvaasian suhteen. Henkisesti siis oon erilainen..ja läpä läpä..pakko tänne purkaa, ku toi isäntä on ollu kans niiiiin outo jo viikon. Ei oo muhun juuri sormellaan koskenu tai mitään..ei puhu ja on sellanen jörö..ärsyttävää. Joku kevät masis vissiin, sille tulee sellanen joka vuos :( , kökköööö.

Toivotaan että saadaan toi lista kokonaan tohon plussanneiden alle :heart: :heart: :heart: , :whistle: puhurii kaikille meille jännääville! Perästä tullaan!!!
 
koppis
Oikeastaan jännätty on "jo" tammikuusta saakka. Olisi ihanaa saada vielä kolmas lapsi meidän perheeseen. Viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaa, mutta toivottavasti eivät ala.
 
Pi pa re..luin vielä sun kirjotukisa taaksepäin, ni sähän oot saanu negan iha pari pvää sit..ja joku iha haaleen vaaleen viiva kans. Millä testeillä teit? Ja ku sullakin on jo kaks ennestään, niin onks ne sun rinnat kipeet samalla tavalla kun enne menkkoja kivistää vai tuntuuko nyt enemmän nännien kohdalla? Ku mä en muista tällasta aikasemmin.. Ja ei mulla muute juuri muuta mainittavaa oiretta ole, välillä vihlasee alamahassa. Ja ruokaa ei juuri tee mieli. Nii, no nyt toista iltaa kyllä ollu sellanen paha olo..oon epäilly sitä noroo, ku ei oo viel se meil ollu.

Noo, nyt meen :ashamed:
 
Torstai 29.03.2007

koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp8/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp10/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp11/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 11/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp12/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp21/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp25/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp25/27-32............yk3.......1.toiveissa
nelHM..............kp27/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp31/32-37........... yk4.......1.toiveissa
EevaRouva......kp34/28-30............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re

Mukana hengessä :) :
lellu1



Lellu minä söin vuoden minipillereitä. Tai olin syöny ensin melkiin 10 vuotta normaaleja ja lopetin ne, noin puolen vuoden päästä sitte alotin minit. Mulla ensin kans vuoto kesti vssiin kaks viikkoa ja sitte sitä ei kuulunutkaan pariin kolmeen kuukauteen... Gyne tuumas että se on ihan normaalia ku kyselin. Kun lopetin ne niin sama juttu, menkat katos pariksi kuukaudeksi kokonaan, ja raskaustestejä palo :\| ... Nyt on alkanu kierrot tasaantumaan taas (lopetuksesta on nyt 7kk). Joillekkihan ne sopii paljo paremmin ku yhdistelmät, mutta sitte on myös niitä minunlaisia poikkeuksia :D...<br><br>
 
eevarouva, mä testaan kans lauantaina..ja varmaa sen jälkeen joka pv niin kauan, kunnes tulee 2viivaa tai menkat :headwall: ! Ku en jaksa taas tätä piinausta, kylläpä se nyt pukkas vahvana, mut onneks ei alkanu aikasemmin. Nää oireethan sen tietty laukasee ja toiveet korkeella..ja lujaa tiputaan, niihän se yleensä menee :'( . No, mun ei auta viel valittaa, ku eka yk menossa..mut toki harmittaa, jos menkat alkaa. Mä oon tosi malttamatonta sorttia.

Eipä juuri uutta. Rinnat on kipeet. Alamahaa vihloo sillon tällön jne..
 
jeee!!!!! vielä ei oo alkanut menkat, eli toiveita on ainakin sen suhteen että kierrosta tulee ehkä normaali?? pituinen.. tai sit maraton pitkä.. :whistle:
eli ei uutta täälläkään.. no eilen oli maha sen tuntunen, että menkat alkaa just, mut ei oo viel kuulunut. toisaaltaan mietin että voisko olla ovis aika meneillään tai tai tai.. tosi hankala tietää, ku kierrosta ei oo hajuakaan. ku ei kehtaa ovis testejäkään tehä.. ku mullahan pitäs koko kk tikutella. oishan se tietty, että mittailis lämpöjä ens kierrossa.. hmm. pitää harkita. oon vaan niin laiska siihen hommaan. ehkä viikon jaksasin mittailla ja sit loppus innostus..
mullakin on muuten poskia kuumottanut monta päivää. oon miettinyt, että mistä johtuu, onko meillä liian kuuma tääl kämpässä, vaan oonko mä väsynyt vaan... tiiä häntä

mut nyt pyykkiä viemään pihalle kuivumaan auringon paisteeseen aj sit pihalle kuhan jätkä herää päikkäreiltä.. vois lähteä mäkeä taas laskemaan.. ku lunta on viel niin iihanan paljon..
asiasta kymmenenteen... missäs kulkee lumiraja tällä hetkellä? eli missäs muualla on lunta?
 
Voihan p.aska!!! Oon iha satavarma että menkat alkaa :snotty: . Pyyhkiessä tullu sellasta ruskeeta, iha tosi vähän, mut kuiteski erottu paperissa..ja ei sitäjoka kertaole tullut, ku pissalla käyny, mut mut. Ja alaselkään koskee kovasti..voihan viulu viulun :kieh: . Outoa on se, että menkat antas konkreettista merkkiä enne ku niide pitäs alkaa..mut toisaalta, lauantaihan on iha kohta, fuck! Oon tosi pettyny.

MItes teillä plussanneilla? Tuliks tuhrua tmv??? Pientä toivoa vielä elättelisin,mut turhaa taitaa olla... Nii, ja onks teillä ollu normaalit menkkajomotukset?
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:
Lellu1 olen syöny joskus minipillereitä ja mulle ne ei sopinu, oli mm. just tuota kuvotusta mullakin ja väsymystä ja ärtyneisyyttä. eli ei ainakaan mulle sopinu yhtään. En kyllä yhtään tiedä mitä ehkäsyä käytetään sit joskus taas ku on ajankohtanen.
nelHM, kyselit niistä testeistä. Eka testi oli mammaksin, toka oli apteekin oma, ja tää viiminen oli vilja. Onko sulla nelHM aikasemmin alkanu menkat tuolleen että eka tulee tuhrua ja sit myöhemmin kunnon verta? voi hitsi ku olisit raskaana. sulla oli niin samat oireetki ku mulla, eli nännit kipeet. mahaa vihloo sillointällöin.rauhallinen ja tyyni olo.(entiä onko sulla enää?) noh jään tänne jännäämään peukut pystyssä. tuuhan kertoon kuulumisia heti jos jotain tapahtuu.
 
Hei kaikki!

NelHM: #&%?$!* noiden tuhrujen kanssa. Jospa sulla se ei tarkoittais kuin sitä ihanaa nyyttiä.

Juu voipi olla, että nuo pillerit ei sovi ja seurailen tässä vielä muutaman päivän. uusin kumma löydös on finnit selässä. Mulla on tosi harvoin finnejä yhtään missään ja ikinä niitä en ole bongannut selästä. :x Stten mua turvottaa niinkuin menkkojen alkupäivinä ja juilii munasarjoja. No hyvä merkki on, että tänään ei ole tullut kuin ihan pikkuisen tuhrua. Mulla on tänään ollut muutenkin sellainen fiilis, että mitä helkuttia mä oikein meinaan noiden taukojen kanssa jne. Mitä sitten vaikka tulisinkin raskaaksi. Sitten töihin tulee taas katko. Tuskin sitä aivan heti tärppääkään. Ja kun kerrankin mies on ollut kuumeilemassa kans tosissaan. Eskoista piti mun kuumeilla monta vuotta ilman miehen tukea... :whistle: . Kyllä se sitten häiden jälkeen oli valmis. Valehtelematta 5 vuotta puhuin kuinka ihanaa olis saada oma lapsi jne. Nyt kuulemma saa toinen tulla ja taisin olla minä enemmän kauhuissani lyhyestä ikäerosta.

Niin ja syy miksi syön minipillereitä on se, että mä en saa raskausajan hepatoosin vuoksi käyttää enään koskaan normaalipillereitä enkä muitakaan samasta hormonista tehtyjä ehkäisy juttuja.

Käytiin tänään pojan 7,5kk kanssa jo 8kk lääkärineuvolssa ja painoa on 9230g ja pituutta reilu 73 senttiä. Melko iso poika on. :heart:

No mä pakenen nuolemaan haavoja tuonne sohvan pohjalle. Meidän pitää vähän miettiä uuestaan näitä juttuja. Kyllä niin jotenkin tuntuu tyhmältä. :snotty: =)


Lellu :D
 
Pi pa re
Nyt on ollut taas iha ok olo, noi nännit nyt kipuilee ja välillä vihlasee mahasta. Menkkajomotus oli vaa vähän aikaan sillo just ku kirjottelin viimeks, sit se hävis. Paha olo on nyt jo kolmatta iltaa peräkkäin, ei päivällä yhtää ja illasta sit alkaa..Tytöistähän mä voi pahoin sen 3kk just tollai, mutta aamusta oli aina hyvä olo..no joo, toiveiden elättelyä. Se tuhru, joka loppupeleissä oli tosi olematonta, ni sitä ei oo tullu. Ja mulla alkaa kyllä menkat yleensä aika heti..puol päivää voi tullu jotai haaleempaa, mut yleensä hanat aukee aika hyvin heti. Ja jos on jotain tuhrua joskus tullu, ni ne on tullu sit sillai, et menkat ollu pari päivää jo myöhässä..ikänä ei oo tullu enne kp28 mitään värillistä :eek: . En tiiä, sekalaiset olotilat, toivon tietysti tosi paljon, että tärppi ois käyny, mutta enemmän taidan pelätä pahinta, menkkoja.
Millonhan mä testaisin?? Testejäkään ei ole, teen muute iha heti ne :ashamed: .. Fiksuintahan se kai olisi odottaa ainakin sunnuntai aamuun..eri asia onnistunko :x :headwall: .

Ja jeps, huomenna päästää pienemmän kaa kitarisa leikkaukseen ja korvien putkitukseen..Ollaanki jo kolmasti peruttu, eli eka ajasta on jo 7vk aikaa. On siis muru nyt iha ok, ei infektiota päällä =) . Joten huominen menee sairaalassa ja toipilaan kanssa..kuten launataikin viel..jospa sitä ei ehtis ajattelee raskautumista nii paljoo :/ .

Ja entouragen pariin..No Idolsista pakko sanoo, ARI oli taas iha huippu, ehket paras tähän mennessä. Täämeidä oma Kristiina laulaa kyl nii falskisti, mut onhan se söpö..Annassaa taas tytöistä enemmän munaa :D ..Jännä nähä kumpi tytöistä tippuu..KOska Ari on ja pysyy!!
 
Väliaikatietoja: Ei mitään missään! :whistle: Olispa jo huomisaamu ja saisi selvyyden tähän epätietoisuuteen, että onko mulla nyt oikeasti menkat vain kateissa vai ollako raskaana? Tänään tuli aamulla muutamat kuumat aallot, jollaisia silloin tällöin saan ennen menkkoja. Eilen illalla taas ehkä vähän saattoi vihloa mahaa, muttei kestänyt kauaa eikä ollut kovinkaan merkittävää kipua. Höh. Toisaalta muista kyllä esikoisen alkumetreiltä kuinka se viikko, kun menkkoja ei tullut, mutta testit näytti negaa, oli tosi epätietoista. Ei mulla silloinkaan ollut mitään tuntemuksia pahemmin. Pari kertaa repäisykipuja ja lämmöt koholla. Oli kyllä muutenkin todella helppo raskaus alusta loppuun. :D
 
Perjantai 30.03.2007

koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp9/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp11/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp12/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 12/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp13/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp22/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp26/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp26/27-32............yk3.......1.toiveissa
nelHM..............kp28/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp32/32-37........... yk4.......1.toiveissa
EevaRouva......kp35/28-30............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re

Mukana hengessä :
lellu1


Huomenta!
Täällä jännäillään kovasti nelHM:n, nanna81:n ja EevaRouvan puolesta..niin ja rinkinkillä ja mmiiliallakin on h-hetki lähellä. Nyt toivotetaan tädille tervemenoa hornantuuttiin..
 
Huomenta! Kiitos Pi pa re päivityksestä.

Täällä minä olin hätänen ja negan testasin, mutta en minä muuta vielä odottanukkaan tosin. Pakko oli muka testata ku tänään lähetään vkl:ksi reissuun. Lämmöt vielä ylhäällä tai olivat nouseet entisestään. Toivottavasti se olis hyvä merkki.

Hyvää viikonloppua kaikille! Minä käyn ilmottelemassa viimestään ma onko tänne täti eksyny...
 
Lauantai 31.03.2007

EevaRouva......kp1/28-30............yk3.......2.toiveissa
nelHM..............kp1/28.................yk2......3.toiveissa
koppis.............kp?/?....................yk3?........3.Toiveissa
napsuneiti........kp10/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp12/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina.........kp13/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 13/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp14/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp23/30-35............yk11......2.toiveissa
hätähousu.......kp26/25-28............yk2........1.toiveissa
rinkinki............kp27/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp27/27-32............yk3.......1.toiveissa
nanna81..........kp33/32-37........... yk4.......1.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re

Mukana hengessä :
lellu1



Heipsis.
Mulla aukes hanat tasan seitsemän tänä aamuna ja iha siis kellon -ja päivän tarkasti, v.ittu :snotty: :kieh: !!!
Pahalla päällä ollu ja isännän kaa otettu yhteen. Se ei tajuu mistään mitään ja mulla alkaa nyt keittämään...aaaaaaaaargh! Noo..menee ohi toivon mukaa parissa päivässä tää kina ja kaikki. Liekkö ees haluu enää yrittää koko lasta.. Kaipa se, kuhan rauhotutaan tästä..
<br><br>
 
Heipsan,

ajattelin liittyä joukkoonne, jos huolitaan. Oon tässä taustalla lukenu teidän juttuja ja nyt päätin vihdoin avata suuni. Mut löytää myös tuolta viikon 14 pinosta eli tänään kp 26/25-28 ja yk 2 meneillään ja toiveissa ensimmäinen.

Eiliseen iltaan asti olin satavarma, että ovista ei tullu eikä muutenkaan tärpänny, ku oon ollu sairaana oikeestaan koko kierron. Eilen illalla alkoi kuitenkin viluttaminen ja tissit kipeyty todella. Nyt taas ei mitään muuta ku vilu ja sekin voi olla jotain muuta. No, anyway, aamulla testasin negan, et vähän tässä vaan ootellaan "tädin" tuloa, et saatais taas uutta yritystä putkeen...

Plussatuulia teille kaikille!
 
Mullakin aukesi tänään hanat heti kun olin aamupissasta negan testannut. Pyyhkiessä huomasin sitten verta ja siitähän se riemu repesi...No, tiesinhän mä etten ollut raskaana, mutta ihmettelin kyllä, miten tää kierto venyi nyt sitten 35 päivän pituiseksi kun muutama edellinen kierto on ollut sen 30 päivää? Eli tänään kp 1 ja 3. yk. Masentavaa kun esikoinen tuli 2. yrityskierrolla ja mä sitten tietty mielessäni toivoin salaa, että taas napsahtaisi toisessa tai ainakin äkkiä.

Täytyy ottaa rennosti vain. Menkkojen mukaan mulla on sitten ollut ovis vasta pari päivää sen jälkeen kun tavallaan lopetettiin se päivittäinen vauvanteko. Ja meillä oli just 2 vkoa sitten viikonloppuna vieraita eikä peitot pöllynneet lainkaan... :whistle:

Ehkäpä meille vielä joskus se kakkonen suodaan. Syksyyn mennessä plussa, please! Muuten tää mamma joutuu töiden hakuun... :eek:
 
Heippa!
NelHM (tai jotain sinne päin) ja EevaRouva :hug: menkkojen takia!
Mullakin on vissiin alkamassa menkat. Vähän on tullut punasta, ku sisältä "kaivelee" :x Ihan hyvä toisaalta, niin pääsee juhlimaan syndejä. Niin harvoin on tullut käytyä likan syntymän jälkeen missään, et tekee ihan hyvää. =) Eiköhän menkat sit viimestään maanantaina ala. No, innolla uuteen kiertoon vaan! =)
Onkos muuten muita tupakoitsijoita? Oikeen ärsyttää itteekin, et piti alottaa taas toi p... Sitte tietty loppuu, kun joskus sen plussan siihen testiin saa.
Hauskaa viikonlopun jatkoa! =)
 
Iltaa

Päivitin tota listaa EevaRouvan osalta ja lisäsin hätähousun uutena mukaan, tervetuloa ja toki mahtuu =).

Mulla ottaakin koville tää menkkojen alkaminen..Toedän, eka yk, mutta kun niin oikeaan aikaan olla hommailtu, ni miks se ei tarttunu tonne :snotty: . Tyttöjä kun ei yritetty, tienny ees millo ovulaatio on tai mikä se on..Sitä niin odotti nyt tärppiä heti. Noo, ei auta itkut, etiäpäin sano mummo lumessa.
Jännää oli se, että mähän lopetin sen lämpöjen mittailun yli viikko sit tmv.. Eile kuiteski mittasin, ja oliki 35.9C, joten arvasin, että menkat alkaa..Mut tänä aamuna olikin 36.7C :eek: ..Nooh, samapa tuo, kun menkat alko. Tissit on edelleen tosi kipeet, mut eiköhän ne siitä rauhotu.

Isäntä on rimpsalla ja mä yksin nyhjötän täällä kotona. Meinasin tukehtuu, ku tehtii noit virpomisvitsoja koko ilta tyttöjen..karsee höyhenien pölly ja pajunkissoille allerginen. Piti pihalle nostaa ne odottelee huomista. Ollu kyl tosi veemäinen päivä. Paha mieli ja äksy oon ollu..ja sit oisin itekki halunnu tuulettuu. Ainut hyvä asia on, että toi nuorempi neiti on hienosti voinut sen kitarisaleikkauksen ja putkituksen jälkeen..ruoka maistuu ja lihapullatki mnee kylmänä :D .

Jeps, illanjatkoja.. Mulla nyt ei paljoo kerrottavaa taas kuukauteen ole, mutta täällähän minä pörrään.

Nii, EevaRouva, mulla oli ihan samanlailla. Heräsin pissalle aamulla viiden aikaa, testasin negan, ja seiskalta ku herättiin, ni sieltähän ne lorahti eka satsit pönttöön. Mullakaan ei ollu sellasia supervarmoja fiboja,että oisin raskaana, niiku edelliskierrossa, ku tuli se km.. Greippimehua alan taas litkii. Ja häntä pystyyn vaan meille, eiks juu =) !!
 
Joo, tsemppiä vaan meille jatkoon, NeIhm(?)!! :hug: Ja kiitti rinkikinki tsempeistä myös! Mä oon tupakkamäennaisia. Aloin pikkuhiljaa imetysaikana silloin tällöin iltaisin polttelemaan ja imetyksen loputtua repesin ihan totaalisesti. Ja nyt kun tämän viikon jännäilin niin röökiä paloi....Plussaan loppuu kuten ekastakin loppui! =) On se kumma, miten sitä uskoo, että kun oikeaan aikaan hommailee niin tärppi käy mutta kun eihän se kuitenkaan ole pelkästään siitä ajoituksesta kiinni aina vaan kaikesta siltä väliltä ja vaikka sattuisi hedelmöittymään, ei välttämättä kiinnity tms. Monta mutkaa matkassa...mä vaan yritän nyt jollain tapaa relata ja uskon, että plussa tulee kun on sen aika. Liika yritys ja päivien laskeminen jääköön pois! Huhtikuun puolivälin tienoilla ovis varmaan on, joten silloin yrittänemme olla vähän aktiivisia, mutta rennosti, hope so. Niin moni yritys lähipiirissä on kaatunut ihan siihen pelkkään yrittämiseen ja tulosta syntyy vasta sen loputtua. Jollain tapaa kropat kai osaa laittaa vastaan näissä asioissa? :/
 
Mä oon ihan samaa mieltä EevaRouvan kaa tosta yrittämisestä. ja en tajuu mite siihe ees näi kiihkoisesti aloin ja näin alussa yritys kuiteski viel on..Kai sitä vaa nii toivoo. Mut mä en kyl tienny oviksesta,lämmöistä, limoista, napukoista, siis yhtäämitää, enne ku näille sivuille eksyin :D , en siis todellakaan ole edes voinut sillo aikoinaan stressata mistään. Kai se on tää kokemus, heh, siis ku on kaks jo ennestää ja sinut enemmän kroppansa kanssa ja kypsä sitä tutkimaan ja oppimaan. Greippiämä litkin tän kierron ja tutkimus-mielessä vois tietty seurata koko kierron noita lämpöjä, koska ikinä en ole sitä tehnyt, siinähän sitä itsestää oppii. Ja seksiäkin mä kyl haluisin muutenki kun ovis aikaa..eli siis meil se meni täs edelleis kierros vähä sillai, että ku menkat loppu, alko peitto heiluu ja ku ovis oli ja meni, siihe jäi petipuuhatkin :( ..Oli kyl vähä kriisiä molemmilla omista jutuista ym, joten ehkä se vaikutti eniten.

Mut nyt jotai ruokaa ja pissalle..oon täs meseilly nii ahkerasti, ettäotassa jo kupla.. Morjentes nyt.
 

Yhteistyössä