Iltaa
Päivitin tota listaa EevaRouvan osalta ja lisäsin
hätähousun uutena mukaan, tervetuloa ja toki mahtuu =).
Mulla ottaakin koville tää menkkojen alkaminen..Toedän, eka yk, mutta kun niin oikeaan aikaan olla hommailtu, ni miks se ei tarttunu tonne :snotty: . Tyttöjä kun ei yritetty, tienny ees millo ovulaatio on tai mikä se on..Sitä niin odotti nyt tärppiä heti. Noo, ei auta itkut, etiäpäin sano mummo lumessa.
Jännää oli se, että mähän lopetin sen lämpöjen mittailun yli viikko sit tmv.. Eile kuiteski mittasin, ja oliki 35.9C, joten arvasin, että menkat alkaa..Mut tänä aamuna olikin 36.7C
..Nooh, samapa tuo, kun menkat alko. Tissit on edelleen tosi kipeet, mut eiköhän ne siitä rauhotu.
Isäntä on rimpsalla ja mä yksin nyhjötän täällä kotona. Meinasin tukehtuu, ku tehtii noit virpomisvitsoja koko ilta tyttöjen..karsee höyhenien pölly ja pajunkissoille allerginen. Piti pihalle nostaa ne odottelee huomista. Ollu kyl tosi veemäinen päivä. Paha mieli ja äksy oon ollu..ja sit oisin itekki halunnu tuulettuu. Ainut hyvä asia on, että toi nuorempi neiti on hienosti voinut sen kitarisaleikkauksen ja putkituksen jälkeen..ruoka maistuu ja lihapullatki mnee kylmänä
.
Jeps, illanjatkoja.. Mulla nyt ei paljoo kerrottavaa taas kuukauteen ole, mutta täällähän minä pörrään.
Nii,
EevaRouva, mulla oli ihan samanlailla. Heräsin pissalle aamulla viiden aikaa, testasin negan, ja seiskalta ku herättiin, ni sieltähän ne lorahti eka satsit pönttöön. Mullakaan ei ollu sellasia supervarmoja fiboja,että oisin raskaana, niiku edelliskierrossa, ku tuli se km.. Greippimehua alan taas litkii. Ja häntä pystyyn vaan meille, eiks juu =) !!