helmikuusta asti jännäilleet =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 10:36 EevaRouva kirjoitti:
papana, pipare ja Dania Koska aiotte testailla? Mä testaan ma tai ti, jos ei ole siihen mennessä menkat alkaneet. Pahasti kyllä tuntuu, että alkavat pian \|O
Testaan varmaan su tai ma jos nyt ei se täti ilmaannu. Ainakin sellanen olo, että täti tulee, niin en viitti vielä testata.. =) tänään oli vielä lämmöt ylhäällä. Viralliset piinapäivät alkakoon :whistle:
 
terve! jospas nyt kerkeäis ees hiukan enemmän kirjottelemaan. =)

hui!! näyttää ihan kauhealta tuo mun yk teidän muiden yk määrien rinnalla. :'( :whistle: \|O mut ei voi mitään ei..

oon koittanut käyä lueskelemassa teijän muiden kirjotuksia, mutta pakko myöntää, että vähälle on jäänyt.

kukas se olikaan naimisiin menossa.. :ashamed: :ashamed:
eihän sitä tiiä, vaikka se juuri häiden alla se tärppi tulis. meijän esikoinen sai alkunsa 2 vuoden yrittämisen jälkeen juuri hääyönä. =) oliko muuten iihana häälahja.. toivottavasti teillekkin käy näin. =)

meillä on kuume hiukan taas laskenut. eli tulee jos on tullakseen. toisaaltaan saattas olla ihan hyvä,jos ei tulis taas ihan heti tärppiä, ku on töitä, mut ei me kyl hanttiinkaan laiteta sille plussalle.
mulla on ollut töitä niin paljon, ettei oo kerennyt koneelle istahtamaan. eilenkin tein semmosen 9½ tunnin työ päivän.. eli ihan kivasti. mut hyvä, että on töitä. harmittaa vaan niin vietevästi, ettei kerkeä poitsun kans touhuamaan juuri ollenkaan. :( mut jospas se työpäivät hiukan lyhenis tästä ja onhan niitä onneksi vapaa päiviäkin olemassa. =)

ai niin. mulla pitäs soitella neuvolaankin ja kysellä verikokeitten tuloksia.. kävin 2 viikkoa sitten verikokeissa.. mut epäilen, että ne ei kerro koko totuutta, ku taisin käyä liian myöhään niissä. ku niissä piti käyä loppukierrosta, tai no kävinhän mä loppukierrosta, mut vissiin liian myöhään, ku menkat alko heti seuraavana päivänä, vaikka niitten ois pitänyt alkaa vasta 2 viikon päästä.
mulla muuten lähtee järki nuitten mun kiertojen kans. vois koittaa vakiintua kierto johonkin.. viime kierrossakin aattelin, että nehän ois tärppi ajat käsillä, mutta pah. menkat alko.. eli koita siinä sit oikeaan aikaan olla vällyjen välissä

mutta joo. ei vissiin tän kummosempia oo nyt mielessä. pitää alkaa tekemään jotai järkevää näin vapaapäivänä. ulkona ois ihan huippu ilma, muttei pääse ees ulos, ku jätkä nukkuu päikkäreitä sisällä. \|O mut pitää käyä illalla ulkona..

plussa tuulia jännääjille ja iso :hug: :hug: :flower: tippuneille
 
Hyvää perjantaita kaikille!

Lellu pidetään peukkuja että työjutut onnistuu!

Ja tietty myös kaikille joilla testaus edessä! Toivottavasti plussanneiden alle tulee monta uutta nimeä!

Tänne ei kuulu kummempia. Tänään on alavatsaa juilinu ja ollu "öklö"olo, mutta epäilen kyllä vahvasti, että olen napannu töistä lomakamuksi noroviruksen! (Olis kyllä ihan mun tuuria maata sairaana lomalla :D )
 
Joo kyllä vaan mäki oon sen Arin kannalla! Kokoajan oon ollukkin. Paitsi Miasta tykkäsin myös kovastin :) Harmi kun tippui. Kristiinan äänestä en tykkää sit yhtään. Ja mun mielestä ihan hyvä kun se Panu tippui; oli liian "poikabändi-tyylinen", niitä on niiiin paljon musiikkimaailmassa et ei se olisi tarpeeksi erottunut edukseen. Mut vaan mun mielipide.. :)

Kurkistus omaan napaan: Nännit ja koko tisut on kipeytyneet aika kovasti. Heti oviksen (oletetun) jälkeen kipeytyi. Kait mulla oli sit tiistaina se ovis, kun sillon kovimmat kivut oli ja sillon "kananmunan valkuainenkin" tuli. Ja sen jälkeen tullut jo taas kuiva kausi. HUOM! Kysymys: Onko se siis niin, että tisut kipeytyy yleensä ovulaation jälkeen? Eli luultavasti mulla se siis olisi jo ohi?

PlussaOnnea kaikille jännääjille! :whistle: :whistle:

Ja mukavaa viikonlopun alkua! Minä täs oottelen kultia kotiin lomille.
 
Iltaa siskot =)

Mulla ollu ihan mahoton päivä. Oon porannu noiden kersonjen kaa vuoronperään..en tiiä, tuntuu, että oon ihan puhki, kun toi uhma on välistä nii kamalan kova tolla isommalla. Mikää ei mene jakeluun :'( . En haluu huutaakkaan..mikään ei siis ole tänää menny jakeluun. Ja molemmat passas päikkärit :headwall: . Toi 2v. oli ihana, ku molemmat riuhu, ku nukkumaan piti,ni panin sit molemmat arestiin nurkkiinsa istumaan..2-vee istu puol tuntii iha hiljaa ja mietti,mite käyttäydyttiin, mutta tää 3v8kk ei sit puolekskaan minuutiks asettunu :kieh: . Sitpä minä porailin ja mieli ollu ihan maassa..tai herkkä :/ . Mikä lie? Tuli muute avauduttua tyttöjen isällekin puhelimessa (pitiki mennä!).On vaa epäreiluu, ku sen ei ole koskaan tarvinnu ottaa vastuuta lapsistaan..ja vielä ku sattuu olee sairastavaiset sellaset.onneks on toi oma kulta, joka on kyl huippu, en tiiä oisinko jaksanu yh:na yhtää pidempään.
Sori, aloin avautuu nyt olan takaa :ashamed:

Ilosempiin asioihin, tai siis toivottavasti kyseessä ois iloinen asia viikon päästä, pari viivaa tikussa =) .
Tänää on aika hassusti vihlassu tuolta alamahasta..jee, jotai ees tapahtuu. Hitto ku ollu iha hiljasta, ei mitään oireita oikeestaan..No tissit aristaa, mut ei ees paljoo..väsyttää kyl iha kauheesti, mut voi tää flunssaki olla syynä siihe. Mulla ei oikeen oo mitään fiiliksiä, että oisin nyt tullu raskaaks :/ . No, se selviää reilun viikon päästä (JOS selvii..se hCG hidas mulla, tai menkat myöhässä).

Mut illanjatkoja kaikille :heart: :heart: :heart: :heart:
 


Lauantai 24.03.2007

napsuneiti........kp3/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp5/29..................yk2......1.toiveissa
lellu1...............kp5/?....................yk2.......2.toiveissa
Miinaliina.........kp6/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 6/26-29.............yk3.......1.toiveissa
sanelma..........kp16/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp20/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp20/27-32............yk3.......1.toiveissa
innokas............kp?/28..................yk?.......5.toiveissa
nelHM..............kp22/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp26/32-37........... yk4.......1.toiveissa
Nelly...............kp28/30-32............yk2.......2.toiveissa
papana03........kp29/27-28............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp29/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp30/28-29............yk3.......3.toiveissa
Dania..............kp33/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82


ON: Tein testin tuossa aamulla :D (kp29/27-28 dpo14)
Haalee viiva tuli mammaksin erittäin herkällä. Lämmöt edelleen ylhäällä, eikä menkkaoireita missään.


 
onnea papana! :heart:

Oma napa: ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Ei menkoista (muuta kuin että iho kukkii) eikä raskaudestakaan. Testaan siis maanantaina jos menkat ei ala siihen mennessä... :whistle:
 
Onnea papana, siitä se vahvistuu, viiva se on haaleekin viiva :heart: :heart: :heart:

Oma olotila: Ei mitään merkkiä raskautumisesta :eek: :( . Ei kolota sit yhtään mihinkään tai nippaile tai nappaile. LÄmpöjä en oo jaksanu mittailla,yritänki olla mahd. vähällä stressillä. Rinnat sillon tällön vihloo, mut ei häiritsevästi. Saapahan nähdä, mite käy naisen reiskan viikon päästä =) .

Meil ois mahkut lähtee tänää rimpsalle, ku tytöt lähti pappalaan, mut saas nähä, haluja ois, mut kamut öhöttää jossain :( . Pari ciiderii juon kyllä, kun ei ole tosiaan mitää oloja, ja eipä se tässä vaiheessa haittaiskaan, ois niiiin alussa..kunhan ei iha persikoita mee repäsee..joten ei pelkoo :) .

Jeps, lauantai-illan jatkoja!!!<br><br>
 
Kiitos onnitteluista! Ootte ehottomasti paras jännäysporukka =) Siis ootte ihania! :hug: Teen vielä ensi viikolla uuden testin, josko sen vahvan plussan saisi sitten...
Jännään täällä tietenkin teidän puolesta :)

Pi pa re: toivottavasti se nega muuttuis plussaks! Toivon täällä sormet ja varpaat solmussa :heart:

:whistle: Isot plussapuhurit!

 
Ei tätiä näy eikä kuulu. :whistle:
Jos ei nyt tämän päivän aikana ala menkat, teen testin illalla. Nyt heti kun kirjotin edellisen lauseen alko tuntumaan vatsassa silleen että pian ne sieltä alkaa.. grr.. on tämä kyllä yhtä piinaamista.
 
Sunnuntai 25.03.2007

napsuneiti........kp4/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp6/29..................yk2......1.toiveissa
lellu1...............kp6/?....................yk2.......2.toiveissa
Miinaliina.........kp7/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 7/26-29.............yk3.......1.toiveissa
sanelma..........kp17/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp21/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp21/27-32............yk3.......1.toiveissa
nelHM..............kp23/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp27/32-37........... yk4.......1.toiveissa
Nelly...............kp29/30-32............yk2.......2.toiveissa
papana03........kp30/27-28............yk2.......2.toiveissa
EevaRouva......kp30/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp31/28-29............yk3.......3.toiveissa
Dania..............kp34/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas


<br><br>
 
Innokas
Heissan!!

Tiputtelut loppu pe iltap. ja tänään testasin PLUSSAN :heart: :heart: :heart:

Olossa olen tiennyt olevani raskaana, mutta kun oikein toivoo niin alkaa luulemaan oireita, mutta oikeitahan ne ovat. Tuntuu uskomattomalta, että meitä on kohta seitsemän.

Tsemppiä teille ja toivotaan pitkää plussapinoa!!!!
 
Onnea hirmuisesti innokas! :heart: :flower:

Tein äsken testin, ja siihen tuli sellanen tosi tosi haalea viiva, tuskin silmälle nähtävä, ei tainnu olla siinä viivassa ees punasta väriä. mitähän se tarkottaa? :/ ei kai se plussaa meinaa.? ku ajattelin vaan että jos oisin raskaana, niin kai se pitäs näkyä jo selkeästi tässä vaiheessa kiertoa. :\|
 
Maanantai 26.03.2007

napsuneiti........kp5/29-32.............yk7........1.toiveissa
pulleepimu.......kp?/?....................yk?.......?.toiveissa
Kälättäjä..........kp7/29..................yk2......1.toiveissa
lellu1...............kp7/?....................yk2.......2.toiveissa
Miinaliina.........kp8/33-36..............yk2.......2.toiveissa
Katjuska-81.....kp 8/26-29.............yk3.......1.toiveissa
Dania..............kp9/28-34.............yk2.......2.toiveissa
sanelma..........kp18/30-35............yk11......2.toiveissa
rinkinki............kp22/27-32............yk2.......2.toiveissa
mmiilia............kp22/27-32............yk3.......1.toiveissa
nelHM..............kp24/28.................yk1......3.toiveissa
nanna81..........kp28/32-37........... yk4.......1.toiveissa
EevaRouva......kp31/28-30............yk2.......2.toiveissa
Pi pa re...........kp32/28-29............yk3.......3.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly


Joskos Papanan saa siirtää tuonne plussainneiden alle??
Pi pa re varmaan sinuna tekisin vielä yhden testin, jos ei varma ollu tuloksesta... Mutta hyvältähän nuo sinun kp:t näyttää :)..

Millon Nelly tai EevaRuova meinaa testailla??<br><br>
 

Yhteistyössä