K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen sekoittanut jotenkin sanani. Sorry siitä.
Tottakai jokaisella on oma musiikkimakunsa.
Ruisrock on vanhimpia tapahtumia Suomessa.
Olen mieltänyt sen rockmusiikoiden esiintymispaikoiksi.
Mutta onhan siellä Fröbelin palikatkin tänäkesänä.
Taidan olla kaavoihin kangistunut tuon jazzin takia.
Muutos tekisi terää.
Ruisrockissa on tosiaan nykyään ihan valtavasti eri genrejen artisteja aina räpistä happoteknoon.
 
vierailija
Se on ihan okei! Kaikki ei tykkää kaikesta. En vaan ymmärrä miksi bändiä pitää tulla kritisoimaan uudelleen ja uudelleen palstalle jossa on paljon sen faneja. Kyllä kaikki tietää ettei niiden musa ole kaikkien makuun. Varsinkin hyvin vajanaisilla tiedoilla jos ei ole niiden musaa edes pahemmin kuunnellut.
Eikä ymmärrä yhtään kieltä.
 
vierailija
Bojan esim. ei postannut tuota omassa stoorissaan, niinkuin Jan ja Nace. Olisi saanut sillä paljon huomiota jos olisi halunnut. En usko hetkeäkään että tuo biisi olisi juuri Palen tilanteesta kirjoitettu. Kumma että eivät ole Ukrainan tilanteeseen ottaneet kantaa tai biisiä siitä tehneet vaikka sota on siellä paljon lähempänä. Eivät olisi ottaneet kantaa ollenkaan ilman tuota twitterin äläkkää ja Kn saamaa höykytystä.
K tanssi Israelin edustajan kanssa.
K ei antanut Suomen pisteitä.
Ottiko Jo näihin kantaa?
Vai Joostin kanssa kaveeraamiseen?
Vai johonkin muuhun?
Olen ulapalla
 
vierailija
Mitäs aihetta on antanut? Joksut kyllä ansaitsee mun mielestä kritiikkiä siitä fanien peen nuolemisesta sen Pale biisinsä kanssa. Siitä biisistä ei millään voi sanoa mistä se oikeasti kertoo ja se postauksen ajoitus oli kyllä shady. En tykkää yhtään että hyppäävät kun twitter käskee, vaikka heistä muuten pidänkin.
No nimenomaan. Aika selkärangatonta pyrkyryyttä taas
 
vierailija
Aika hauskaa, olen tosi kova JO-fani ja mulla taas Padam on se ainoa biisi jota en ikinä kuuntele. Niin on maut vaan erilaisia.

Olipa muuten kiva että saatiin hyvää keskustelua aikaiseksi sen sijaan että olisi syntynyt valtava jankkaus ja fanien vastakkainasettelu.
Itse olen sitä mieltä, että kaikesta voi löytää jotakin positiivista. Muutenkin kun on kyse osittain yhteisestä fandomista, niin voi yrittää sivistää itseään, jotta tietää mistä muut puhuu. Siksi olen JO:n musiikkia kuunnellut, vaikka en sille sitten lämmennyt.
 
vierailija
Olen sekoittanut jotenkin sanani. Sorry siitä.
Tottakai jokaisella on oma musiikkimakunsa.
Ruisrock on vanhimpia tapahtumia Suomessa.
Olen mieltänyt sen rockmusiikoiden esiintymispaikoiksi.
Mutta onhan siellä Fröbelin palikatkin tänäkesänä.
Taidan olla kaavoihin kangistunut tuon jazzin takia.
Muutos tekisi terää.
Joo kaikille meille se tekee hyvää löytää välillä uusiakin suosikkeja. Jokaisella toki se oma makunsa ja omat suosikkinsa. Joksut on kyllä upeita livenä, energistä menoa ja soittavat hyvin. Ja se Bojanin laulu! Vaikka olis hyviäkin bändejä, niin aina ei oo taattua, että laulajan vire olis livenäkin hyvä. Bojanilla on.
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. :D Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
Oho sori piti mennä puutarhaan tämä viesti kun sielläkin puhutaan nyt pasipaidoista. 😅
 
vierailija
En oo keltä kysyttiin, mutta Bojan vois jättää sen turvallisen iskelmällisen KatriHelena -vibraaton pois
Bojan pystyy laulamaan ja myös laulaa tosi monenlaisia biisejä. En oikeasti ymmärrä mitä tarkoitat tuolla Katri Helena -vibraatolla. Ei B laula yhtään iskelmätyyliin, kuin korkeintaan jotain harvaa coveria, jotka on itsessään vähän sen tyylisiä biisejä. Esim. se Samo Ljubezen vois mennä tuohon kategoriaan, se oli kyllä aivan ihana veto myös. Se syvyys siinä äänessä!
 
vierailija
Bojan pystyy laulamaan ja myös laulaa tosi monenlaisia biisejä. En oikeasti ymmärrä mitä tarkoitat tuolla Katri Helena -vibraatolla. Ei B laula yhtään iskelmätyyliin, kuin korkeintaan jotain harvaa coveria, jotka on itsessään vähän sen tyylisiä biisejä. Esim. se Samo Ljubezen vois mennä tuohon kategoriaan, se oli kyllä aivan ihana veto myös. Se syvyys siinä äänessä!
Oon myös nähnyt tuon iskelmävibraatiokommentin vauvalla aiemmin ja edelleen ihmettelen mitä se tarkoittaa. En ole kuullut missään Joksujen tuotannossa tuota. Ja siis fanitan Freddie Mercuryn vibratoa.
 
vierailija
Mua naurattaa vieläkin ajatus että Kn ystävät on teettäneet nuo paidat heille muistoksi ikimuistoisesta tapahtumasta ja sit K saapuu sinne jatkoille B kainalossa ja lahjoittaa paidan hänelle. Ja B keikistelee siellä se paita päällä kaikkien keskellä.
Tämä oli kyllä outo juttu. Saat ihan teettämällä teetyn lahjan mikä on vielä joku kavereihin liittyvä vitsi/juttu tms. ja lahjoitat sen heti ulkopuoliselle. Jotain tässä oli.
 

Yhteistyössä