Helmikuun hippuset 2012 **tammikuussa**

eva-maria. Kiitos tiedosta:) Minua lähinnä pelottaa juuri jos menee ylitse toi vauvan mahassa olo ja sit se paino jos silti nousee vauvalla. Olen itse hyvin kapea ja vain 163cm pitkä. Sisälantio lääkärin mukaan hyvä, vaik ulkoa kapea olenki.. Mut esim. omalla äidilläni kaikki leikattu lantioahtauden takia. Eniten tässä pelottaa, kun olotila todella hyvä taas vaihteeksi. Ei merkkiäkää synnytyksen alusta. Touhuanm älyttömästi ja kävelen ja kaikkee ja ei mua kolota ollenkaa. Hyvin harvoin yksittäinen kipeä/kivuton supistus. Ainut haittaava vaiva onki toi jatkuva yöllinen ja päiväl oleva pissiralli:)

Onko muilla turvotusta tullut? Mulle nyt ilmaantunu iltaa kohden muutamana iltana niin turvoksiin sormetki, että en saa ees käsiä nyrkkiin.

Oon niin "kateellinen" teille joilla jo supistuksia enemmänki:) Ois ees jotain merkkiä mahdollisesta vauvan syntymästä :)
 
Heippa!

Neuvolassa käyty tänään.
Kaikki ok, ja vauva valmis syntymään ihan millon hyvänsä, nyt vaan odotellaan..
Sain testiliuskoja lapsiveden testaukseen, kun mainitsin lirahduksista.
Ensiviikolle uusi neuvola-aika.

Onnea paljon tytöstä scooby!

Hyvä juttu Lilu, ettei ollut kutina hepatoosista johtuvaa :)

Oi ei giggles, taasko oot poistautunu fb-ryhmästä mystisesti :D Mikähän siinä..

Vauvan koosta: Neuvolassa oon vauhkonnu että haluan kokoarvioon, no se luvattiin mulle jos alkaa näyttää että menee 40+ viikoille.
Edellinen laps oli sen 4kg ja tiukkaa teki synnytyksessä että mahtuuko, vaikka muuten synnytys meni hienosti ja nopeasti. Olen itse 154cm "pitkä" ja pienoinen.
Kuopuksen syntymän jälkeen jäi kammo kovin isoksi kasvavasta vauvasta, ja lääkärikin oli sitä mieltä ettei yli neljä kiloinen minusta mahdu syntymään..

Nyt neuvolassa terkkarin arvio oli että sen 4kg olis syntyessään tämä vauva, tai himpun alle. Noh, ei tässä auta kun odotella että alkaako tuleen ennen laskettua, vai mennäänkö sitten miettimään vaihtoehtoja ä-polille lasketunajan tietämillä..

Nyt sohvalle pötkis töllöä vahtaamaan..

Suffeli ja mm 37+4

muoks* Mitä ihmettä tämäkin sivu sekoilee, itsekseen alleviivailee ja värittää sanoja ?:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Scoobylle!!!

Tänää oli neuvola, eipä siellä mitään ihmeempää. Kaikki ok, painoo oli tullu 600g ja sf 32 cm. Eipäs auta kuin ootella. Mulla menee hermo tähän yökukkumiseen!!taas nukuin tunnin pätkissä ja sitte ihan kooma olo, niin pakkohan se on nukkuu päivällä. Nyt on stite enemmän tai vähemmän nukuttu taas koko päivä ja tietää taas ettei uni tuu yöllä!!! Toivon todella, et tää normalisoituis kun vauva on syntyny. Terkka ei kommentoi oikeen mitää mun uniongelmiin. Mietin, et onko järkee pyytää unilääketä, jos kuitenkin saa sitten päivällä nukuttua? Toisaalta se varmaan auttais kääntään sen rytmin taas normaaliksi, jos ylipäätään sais nukuttua yöllä....

t. sini77 ja vaavi 37+1
 
Onnittelut sekä Scoobylle että ÄiteeXlle!! Ihanaa kun alkaa pienokaisia syntyä ja varmasti tahti vain kiihtyy :)

ÄiteeXltä haluaisin kysyä, että käynnistykö sulla synnytys muuten vain niin aikaisin vai liittyikö siihen vauvan kehityshäiriöön? Olen unohtanut hurmurinne vaivan nimen ja mitä aiheuttaa.. Tuleeko vaikuttamaan miten teidän arkeen jatkossa? Tsemppiä hirmuisesti koko perheelle, kuulostaa kerrassaan ihanalle tapaukselle teidän pikkuinen :heart:

Mie en oo taas jaksanu pitkään aikaan kirjautua tänne vaikka oonkin käynyt lueskelemassa juttuja suht säännöllisesti =) Mulla oli alku viikosta synnytystapa-arvio lääkäri ja siellä kaikki näytti hyvältä. Vauva on nyt n. 2,9 kg, ja arvioi lääkäri että 3,6 kg oisi syntyessään. Erittäin keskikokoinen tenava siis, ihmetyttää kun isoveljensä oli kiloa suurempi syntyessään, mutta kaippa se on uskottava niin kauan siitä jankattiin :D Hiukan masentava tieto oli, että kohdunkaula oli kiinteä ja täysimittainen vaikka napakoita ja säännöllisiäkin supistuksia on ollut tossa koko viime viikon ja tällä viikolla jatkunut. Koko raskausajanhan niitä on ollu enempi ja vähempi, mutta nyt luulin olevan jo jotain hiukan kypsyttelevää sorttia kun niin kipakoilta tuntui..Tosi kurjaksi äityneeseen närästykseen sain reseptillä happosalpaajia ja ah, mikä helpotus ne on ollut. Välillä tuntuu, kuinka esim. aamukahvi nousee pitkin ruokatorvea, mutta ei silti polta ollenkaan ja ylävatsakipu on hellittänyt hiukan.

Elämä on oikeastaan tällä hetkellä vaan yhtä odotusta ja oonkin koittanut keksiä jotain tekemist, että menisi aika nopeammin. Mihinkään reissuun vaan ei viiti lähteä niin aika pieni muotosta touhua ollut, kerhoilua esikoisen kanssa ja nyt vknloppuna lähdetään mummolaan :) Nyt menen jatkamaan odotusta, pizzaa tilattiin ja hitto kun siinäkin kestää!! :D

Pepe :heart: Papana 36+2
 
Onnea Scoobylle!! :)

Tänään neuvolassa. Sf-mitta oli 37!!!! :O Laitettiin lähete synnärille, jotta katottais tota vauvan kokoa tarkemmin ja pohdittais käynnistyämisen tarvetta... Painoa ei ole viikon aikana onneksi tullut yhtään. Sf-mittaa on nyt kaks viimestä kertaa mitannut kaks eri henkilöä, kun vakituinen terkka on sairaslomalla tms... Se voi tietty aieuttaa tuon valtavan kasvun, ku viime viikolla (eri ihminen) sai 35, mutta ihan hyvä, jos pääsis tarkistuttamaan tilanteen. Reilut kaks viikkoo sitte synnytystapa-arviossa vauvan painoarvio oli n. 3,2 kg eli laskettuna reilu 4kg. JA kun ite oon vaan 160 cm pitkä ja pieni muutenki ja oma äiti leikattu joka kerta, ni hirvittää. Sisälantion pitäis kyl olla mulla hyvän kokoinen. ( Mut niin piti mun äidilläkin olla aikoinaan...) : /
Turvotusta on ollu aikas paljon jo varmaan kuukauden... Verenpaine on pikkasen noussu, normisti on n. 100/58-110/64 tms ja nyt on lähemmäs 140/80. Ja vielä oli pissassa proteiinit yhellä plussalla, mutta terkka meinas, ettei raskausmyrkyystä kuitenkaan, ku ei mitään oireita. No jos sinne synnärille kuitenki pian mennään, ni kai sekin tarkistetaan sitte...

Undine ja pikku-poika 38+4
 
Joo siis kyllä tässä on hirveet vieroitusoireet kun ei pääse teidän kanssa keskustelee FB:n puolelle :D Poistin itse itseni kun se Helmikuisten sivu ei enää päivittänyt mitään keskusteluja vaikka kokoajan näytti että uusia kommentteja tulee sinne :(
Jaaa en sitten muistanut että Eveny ei oo hetkeen koneella käynyt kun he muutti niin se ei ainakaan kerkee mua lisää, AUTTAKAA MUA :D

MöhköMyy en kuollaksenikaan muista mikä sun oikea nimi on niin laitatko mulle FB:ssä kaveripyynnön, tai kuka vaan joka osais mut takas tuoda <3

P.s Sain tänään unettomuuteen lääkkeet, lääkäri kauhisteli kun kerroin että en periaatteessa nuku öisin yhtään, että se uni menee aamuun saakka.. :D Jospa tänään saisin unta Opamoxin voimalla..

Epätoivoinen Giggles & Elmo 37+5
 
Minäkin tänne nyt viime hetkillä isken :)
Eli Tapsuliini on 23v (ennen la:aa täytän 24), esikoinen tuloillaan, HYS:ä synnytys ja la 26.2.
Olen kyllä jo poksahtamisvalmis, en malta odottaa! Kaikki on onneksi hankittuna, joten pieni saa tulla maailmaan ihan koska vaan. Jänskättää että eihän vaan karkauspäivänä päätä haluta pihalle :D
 
  • Tykkää
Reactions: -Kääk-
Täällä on kaveri kääntyny järkyttävien supisteluiden saattelemana pää alaspäin :D :D :D Voi vitsi, ihan huippu homma!Ihan käsittämättömän iso helpotus, ei tarvi miettiä perätilasynnytyksiä saati sektioita joihin kumpaankaan en olis ollu halukas! Toivottavasti älyää pysyä näin päin :)

Onko kellään muulla tullu kuvioihin semmosia hetkellisä poskien kuumotus-kohtauksia?

muoks. rv 35+2 :heart: Nopeesti on aika kyllä menny!
 
Viimeksi muokattu:
Giggles,sut oli jo lisätty takaisin fb:hen kun huomasin tuon eli pyyhällähän sinne,siellä sua jo kaipailtukin :D

Tapsuliini tervetuloa mukaan! Ja tosiaan meillä oma salainen ryhmä facebookin puolellakin,missä nykyään keskustelu vilkkaampaa kuin täällä,aika monella tuntuu olemaan samaa vikaa kuin itsellä ettei aika tai jaksaminen riitä molempiin paikkoihin :) Täällä kyllä käyn säännöllisesti lukemassa vaikken niin jaksa kommentoidakaan :)

MöhköMyy ja PikkuVesseli 36+3
 
  • Tykkää
Reactions: Giggles
Riikkunen: mäkin todella pieni 153cm ja 45kg =D ja mun lantio normisti vaan 78cm ja vyötärö 62-64cm=) koskaan ei olla mulla katottu ees että mahtuisko muksut tulee...hyvin mahtui kuopuskin vaikka sil oli pää 37,2cm ja painoa 3810g..oli vielä avosuutarjonnassa,joka vaikeuttaa lapsen laskeutumista ja ponnistusvaihetta moninkertaisesti..ihmeen kaupalla noi luut vaan väistyy tieltä lapsen tullessa pihalle ja naksuu sit paikoilleen synnytyksen jälkeen=D aikas kipeetä on tehnyt kyllä synnytyksen jälkeen tuo lantion palautuminen...ja nyt ennen synnytystä kun paikat venyy ja paukkuu,lantio kovilla ja lonkat,nivuset jne...
 
hömppö, laita evenylle yksityisviestillä nimi ja kuvaus profiilikuvasta nii se kutsuu.. en tiiä pystyykö muut lisäämään jäseniä..

huhhuh, hikihän tässä tulee.. mustikkapiirakka uuniss paistumassa ja moppi viuhuu kädessä että kehtaa päästää sen neuvolan tätin tänne tutustumaan :D näin tuossa jo hassuja mielikuvia kuin ne tekee sellasen ennen ja jälkeen arvion tästä kämpästä ja sitte vauvan syntymän jälkeen vaan pyörittelevät päätään et kui on päästetty mökki remppaan.. >< no jospa nyt ei kuitenkaan.

tänään pitäis vielä lisäksi jaksaa istua autossa kaustisille asti ku pitäis anoppilaan mennä viikonlopuksi.. ärsyttää jo ajatuski siitä pakkaamisesta ja autossa istumisesta ja huonossa sängyssä nukkumisesta siellä, argh :D Mut pakko se on vielä "viimesen" kerran päästä käymään sielläki. Sitte en kyllä ahteriani siirrä enää yhtään tuota lähikauppaa kauemmas ennenku oon jakaantunu!

mut näihin tunnelmiin, lähtis juoksuttaan koiria!
Tuulikka + Nöttönen 36+4
 
  • Tykkää
Reactions: hömppö
Juu takaisin pääsin fb:n ryhmään :) Ei jostain syystä osannut näyttää sitä vasta kuin tänä aamuna.. Meninkin tosiaan nukkumaan jo 21.40 niin ei sen puoleen :D Jaksamisia kaikille, painun takas tuonne fb:n puolelle, jotenkin on helpompi sinne kirjotella :)

Giggles & Elmo 37+6
 
Ooooih, vauvoja, ihanaa! Onnea Äiteex ja Scoopy!!! :heart:

Tervetuloa Tapsuliini! :)

Tulin vaan pikaisesti poksumaan ja lukemaan muiden kuulumisia. Tänne ei mitään ihmeellistä, mitä nyt olo on kuin lehmällä konsanaan, tissit tihkuttaa niin paljon maitoa että taas sai vaihtaa lakanat sängystä kun olin unissani riisunut liivit ja liivinsuojat, huoh, mitähän se sitten on kun vauva on syntynyt ja maito nousee... :whistle: Muuten on hyvin seesteistä, ei supista, ei kolota, tuntuu että kaikki on pysähtynyt ja nyt vaan odotellaan...

Pepe10 meille on lupailtu sitten ihan samankokosia vaavoja! Terkkari arvioi käsikopelolla että ois nyt kolmekilonen, ja ollaan jo aiemmin saatu arvio että syntyessään painaisi 3,6-3,7 kiloa, ja niinhän se on JOS sen 200g/vko kasvaa. Nyt vaan todellakin toivon ettei mene vielä 5 viikkoa ja hupsis, hän onkin neljäkiloinen...

Eewokki ja mönkiäinen 37+0 :heart:
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Aloitetaanpa poksuttelulla 38+0 :heart: Täällä kaikki kunnossa. Alkuviikosta selkä tosin kramppasi, mutta sain siihen onneksi heti lääkkeet, jotka autto rentouttamaan selän ja nyt se on pysyny taas hallinnassa.

Täällä oli kohta viikko si yhtenä yönä ekat kivuliaammat supistelut ja poltot, joita kesti reilu kaksi tuntia 5-10min tiheydellä, kuitenkin sitten hälvetäkseen juuri silloin kun aloin miettiä, et pitääkö tässä alkaa soittelemaan jonneki... No menin sitten vain nukkumaan. :) Mutta oli tuo supistus-kohtaus saanu jotaki aikaan, sillä viikolla kun kävin lääkärin tarkastuksessa sen selkäkivun takia, niin paikat oliki kypsyneet hieman: kohdunkaulaa jälellä 1,5cm, pehmeänä ja sentin puoltoista auki. No sen jälkeen ei oo kyllä ollu sitte yhtään mitään uusia merkkejä. Kaveri vaan köllöttelee ja välistä potkuttelee tyytyväisenä tuolla yksiössään :D

Minäkin olen huomannut kuinka vaihteeksi tuntuu liikkuminen yhtäkkiä helpommalle. Kai sitä on vaan lihakset tottunu (ainakin hetkellisesti) uusiin kuormituslukemiin ja ehkäpä itsekin oppinu säätelemään omaa liikkumista rauhallisemmaks ja paremmin vastaaman omaa kapasiteettia liikkua, jolloin jaksaaki paremmin. =) Oon lisäilytkin parin viikon aikana kävelyiden määrää ja pituutta - kamalan hidastahan se kävely tosiaan on, niin kuin joku täällä mainitsikin jo.

Onnea kovasti vauva-uutisista Äiteex ja Scoopy :heart: Koskahan alkaa tapahtua ja saadaan lisää vauva-uutisia? Jännää... :popcorn:

hömppö mulla kuumottelee välistä poskia, yleensä silloin kun olen touhukkaasti tehnyt jotakin keskittyneesti. Mut voi olla et tää ei oo uusi reaktio, vaan saattanu käydä niin jo ennen raskauttakin. Millasissa tilanteissa sun poskia kuumottelee?

Kerttuli_ ja köllöttelijä 38+0
 
Kerttuli mulla nuo posket saattaa alkaa kuumottamaan ihan vaan yhtäkkiä vaikka sohvalla istuessa. Se "kohtaus" kestää minuutin-pari ja näkee ihan päällekin päin, että posket punoittaa ja kuumottaa. Kattelin tosiaan tuota kolmannen lapsen aikana pidettyä raskauspäiväkirjaa (tai no, otin vaan talteen kaikki kirjotukset mitä sillon odotuspalstalle kirjotin) niin sillon oli sama homma ihan loppuraskaudessa, se alko n. pari viikkoa ennen synnytystä sillon muistaakseni.
 
moikka!
Päivitetääs taas tännekin puolelle.. Eilen ajattelin uhmata ja reippailla lähikauppaan (n. parisataa m). Eipä siinä mitään, se sai aikaan pikku suppareita ja sitten ihan järkyttävä, mitä ilmeisemmin selkäkrampin illalla. Kipu oli ihan kamala, tuntui et jotai tuol alaseläs meni iha jumiin ja väänsi potenssiin sata ei pystyny olee mitenkää tai puhuun. Mulla eii oo koskaa aikaisemmin tollasta ollu, joten olin kyllä ihan paniikis. Lekuri ultras synnärillä ja kattoi eikä mitää syytä löytyny, veriarvot yms ok. Sain sitte piikin, joka auttoi heti ja sain nukuttua muutaman tunnin.

Sitte loppuyön vauva mylläs ja puski alakertaan niin ettei saanu nukuttua yhtää. Alkoi kyllä usko tähän hommaan ja omaan jaksamiseen ja kivunsietokykyyn olla niin lopussa. Sain sitte juteltua kätilön ja lääkärin kanssa ja käytii läpi se mun pelkopoli suunnitelma, ja antoi vielä ens viikolle uuden ajan. Lisäksi sain myös unilääkkeen, jolla koitan nyt saada unirytmin kääntyyn normaaliksi.Määräsi neljän päivän kuurin. Toivon todella, et auttais tohon yökukkumiseen.
Lekurin kanssa sovittii aika äippäpolille kontrolliin viikolle 39 ja sanoi ettei ainakaan aleta venyttää yli 40 viikolle, jos ei oo vielä silloin syntyny. Korosti että ei aleta vielä käynnisteleen ainakaan näillä viikoilla.

Että sellasta, ei kannata leikkiä hengellään ja koittaa rehkiä. Luotan siihe, et kyl ne supparit sitte alkaa itekseen, en kyllä ikinä enää haluu tota selkäkramppia kokea.

t.sini77 ja vaavi 37+3
 
Moikka:)

Aluksi onnittelut jo lapsen saanneille joita en ole viellä onnitellut! :) :flower:

Nyt vihdoin ja viimein sain eilen omaan päähän väriä,jei! Tosin ei menny taas ihan kun strömsössä... :ashamed: Olen siis aiemmin jo altistunut niin paljon hiusväreille että mulle on tullut allergia, pystyn käyttämään suoravärejä ( ei kemiaalista reaktiota värjätessä,tekee kalvon hiuksen pintaan. ) ja vaalennusaineita. No nyt sitten on se vaalennusaine myös tullut tiensä päähän..:( Eilen kun oltiin saatu levitettyä puoleen päähän vaalennusaine, niin alko jo polttamaan niin paljon että oli aika tuskaista. Laitettiin vauhdilla loput vaalennusaineet ja odoteltiin maks. 5min. Sitten oli pakko mennä pesemään väri pois. Mulla on siis ns irokeesi päässä eli molemmat sivut on lyhyet joten väriä tuli vaan keskellä päätä olevaan kaistaleeseen ja pulisonkeihin. No omat hiukset kun on melko tummat ruskeat niin jäi mielenkiintoiseksi tuo pohja...:D Onneks tuo sininen jota oon käyttänyt pidempään on sen verran tummaa että peitti kyllä juurenkin:) Nyt näyttää että olis liukuvärjättä pää...:D
Mutta vihdoin taas sininen ja se riittää!:D

ps 37+0 poks

Millanen ja Oiva
 
Voi väsy. Mä oon jo niin kyllästynyt tähän oloon et....

Lääkäri tiistaina lupaili ettei vauva laskettuun aikaan asti pysy masussa mut saa nähdä.

Täällä muutto tehty mut tavarat on vielä siellä täälllä ja tuolla. Millekään ei oikein keksi paikkaa ja hyvin ahkera apuri 1v ei oikein auta järjestelyssä.

Päivittelen täällä kyllä lähes päivittäin mut valittavasti kommetointiin ei tunnu aika riittävän. *huokaus*

Eveny ja Tyyne huomenna 37
 
Heippa :wave:

Vietetään miehen kanssa viimeistä kahdenkeskistä viikonloppua syömisen ja leffan merkeissä. Kahden viikon päästä olen varmaankin sairaalassa Pikku E:n kanssa. Uskomattoman nopeasti on toi aika vaan mennyt. Naureskeltiin juuri, että vastahan me etsittiin Prismasta raskaustestiä ja kohta se vauveli on jo täällä. =)

Huh millanen millainen hiustenvärjäyskokemus. :O Ite en ole nyt aikoihin värjännyt hiuksiani tai en ole koko raskauden aikana värjännyt ollenkaan. Onneksi nää hiukset on suht tummat luonnostaankin niin en näytä ihan hiirulaiselta.

Tuulikka siis tuleeko neuvolan täti sinne etukäteen tarkastuskäynnille vai ymmärsinkö ihan väärin?? En ole moisesta kuullutkaan.

Selittäkää fiksummat miten toi fb-ryhmä oikein toimii. Eli Evenylle viestiä ja mitäs sitten?

Kohta lähdetään sinne elokuviin.

Vennie ja Pikku E huomenna rv 38 tasan
 
vennie, tuossa edellisellä sivulla kirjotin ohjeet siihen fb ryhmään.. :)
ja jeps, kyllä meillä se terkkari tuli käymään ennen vauvan tuloa :) tulivat vaan kattomaan miten meillä on hommat hoidossa ja jos on jotaki asioita mistä haluaapi keskustella.. aika turha käynti mut olipa kuitenki :)
huhhuh.. vielä pitäis toinen yö jaksaa täällä anoppilassa, ei siinä et paikassa mitään vikaa ois, mut tuo sänky on ihan susi ja oon ollu ihan kipsissä koko päivän viime yön pyörimisen jäliltä.. ihan rampa olo >_>
mut jatkais tuota töllön vahtaamista!
Tuulikka + Nöttönen 36+5
 
Tuulikka katsos joo ohjeet löytyikin =) Olipa mielenkiintoinen käytäntö. Esikon kanssa kävivät kyllä sitten kotona, kunhan vauva oli syntynyt, mutta eivät etukäteen. Nyt asun eri paikkakunnalla, joten saa nähdä mitkä käytännöt täällä sitten on. Ainakaan toistaiseksi terkka ei ole ilmoittanut halukkuuttaan tulla käymään :D
 
Heipparallaa täältäkin! :wave:

Melko omituista tuo kyllä että kotiin tullaan jo ennen vauvan syntymää kattelemaan... :O En ole minäkään moisesta kuullut. Toki siitä että ensimmäinen neuvola"käynti" on kotona. Noh, käytännöt näkyy vaihtelevan hyvinkin suuresti.

Eveny, minäkin alan olla aika valmis jo tositoimiin... Tämä närästys ja paineen tunne alkaa olla sietämätöntä ja jatkuu koko ajan. Edes yöaikana ei tunnu saavan rauhaa tältä närästyspoltteelta vaikkei mitään sillon syökään vaan yrittää ihan vaan nukkua!!! :kieh: Rrrraivostuttavaa... Ja nyt kun siitä kipeästä iskiaksesta pääs niin oikea lonkka muistuttaa olemassa olostaan, ihanata. Kaikella rakkaudella tätä pientä ihanaa herraa kohtaan mutta alkaa tämä todella raskaana oleminen jo pikkuhiljaa riittää. :p Toivon peukut ja varpaat pystyssä ettei tarviis sinne helmikuun puoleen väliin saakka ootella! :)

Painoa tuntuu tulevan nyt sekä pikkuäijälle että mammalle...viime neuvolakäynnillä oli "viikkolisää" tullu yli kilon........:popcorn: Voi jee. Tätä menoa tämä minun projektini Hillitty painonnousu alkaa olla melko menetetty tapaus, ja näin loppumetreillä vielä. Huoh.

Kaikesta huolimatta; pitää nyt yrittää vaan tsempata ja jollain tapaa nauttia näistä omista, "yksinäisistä" hetkistä vielä. :) Eihän tämä olotila ikuisesti kestä vaikka siltä se nyt välillä hieman tuntuukin. :LOL:

Mukavaa viikonlopun jatkoa mammoille! :flower:

Lilu&"J" 36+6 -> HUOMENNA POX 37!!! :heart:
 

Yhteistyössä