Pessi ei puudu vaan sormet vaan kädet ja jalat tosi herkästi. Ei tarvi kun hetki olla jalat ristissä, istua lattialla ja jos vielä joku on sylissä niin johan oon puutunu. Välillä yölläkin herään siihen että on käsi puutunu. Ja töissä joutuu välillä tosi hankalassa asennossa nukuttamaan lasta niin ei oo kiva kun heti on käsi ihan puutunu :/
Mä kanssa pähkäilin ton kelan lapun kanssa äsken, kyllä voi olla hankala... Mitä ne kaikki poissaolokohat siel tarkotti? Siis kohta 10, "olen/olen ollut poissa työstä kohdassa 5 ilmoittamani ajan" ja "olen/olen ollut poissa työstä vuosiloman vuoksi ajalla...". Siis eikai siihen pidä laittaa millon on lomalla ollu! Ja se kohta 11 "saatteko palkaa työstäpoissaoloajalta" niin liittyykö se tohon edelliseen vai onko toi se kohta kun työnantaja maksaa sen 72 päivää??!
Ja missä teillä on kysytty isyyslomasta mitään kun mä en ainakaan nää semmosta kohtaa :headwall:
Täytyy vissiin käydä kelassa täyttämässä lappu loppuun...
Sitten kun on ollu puhe siitä että minkä mukaan ne nyt laskee noi tuet, niin tänään sanottiin radiossa että vuoden 2006 verotiedot on tullut julkiseksi. Joten tarkottaisko se sitä että ne kattoo sen tosta? Harmi jos kattoo, meinaan katoin just että mulla oli 2005 paremmat tulot... Mikä oli jännä huomata kun kuitenkin on palkka noussu aina välillä, mut oiskohan mulla ollu sit vanhan työpaikan "erorahoja" sillon 2005.
Taidan jatkaa ton lapun kanssa pähkäilyä :x