Minäkin oon pohtinut, että mitä muille helmikuisten mammoille mahtaa kuulua. Toivottavasti löytävät tämän ketjun, olisi kiva kuulla vauvakuulumisia ihan vain lyhyestikin
Eilen oli meidän poitsun
1kk neuvola. Neuvolan terkka oli mokannut meidän ajanvarauksen ja unohtanut kirjata sen koneelle, joten oli ottanut toisia aikoja iltapäivän täyteen. Jouduin sitten odottamaan vauvan kanssa tunnin kun otti muita asiakkaita ensin vastaan
Vauvalla oli kuitenkin kaikki hienosti. Painoa on tullut
kolmessa viikossa 1030g lisää ja pituutta
syntymästä 4,8cm eli ei tarvitse olla huolissaan syökö tarpeeksi
Vaatteetkin alkaa olla jo 62cm. Mihin se mun pieni vastasyntynyt vauva on oikein kadonnut?!
Lääkäri ehti myös nopsaan vilkaisemaan vauvan. Kaikki hyvin ja vauva on jäntevä ja touhukas.
Seuraavan kerran neuvola olisi vapun jälkeen. Siellä saa rota-rokotteen ekan annoksen.
Huomasin muuten, että meilläkin vauvalla alkanut tulemaan tuota
itkuisuutta ja kätinää aina kun ei massu toimi. Vauva ilmaisee masuvaivat haluamalla tissille ja siinä ollessa repii ja itkee massuaan. Mutta heti kun ilma poistuu, niin syö tyytyväisenä ja jatkaa unia. Röyhtäykset on edelleen tiukassa eikä millään malttaisi kesken tissittelyn röyhtäistä vaan hermostuu, jos koitan siinä välillä nostaa olkaa vasten
Nännit on olleet kovilla, kun iltaisin pitäisi olla monta tuntia putkeen tissillä. Onneksi nämä on näitä ohimeneviä tiheänimun kausia ja helpottaa ajan myötä.
Meninkin innostumaan loppuneestä jälkivuodosta. Oli siis jo monta päivää vuotamatta, niin eilen illalla tippasi uudelleen..Noh, kyllä se siitä joskus loppuu ihan kokonaan
Siihen liittyen aattelinkin udella, että
joko ootte ehtineet aloittaa seksin harrastamisen? Mä oon jotenkin ihan unohtanut koko miehen olemassaolon, kun vauva on minussa niin tiukasti kiinni. Lisäksi vauva nukkuu yöt meidän välissä omassa makuupussissaan. Ja kun vihdoin illalla pääsee rauhoittuun lasten mentyä nukkumaan, niin simahdan kyllä itsekin aivan yhtä nopeasti jopa sinne olkkarin sohvalle
Kiva, että minireissu sujui hyvin
Muklan poppoolla. Piristää kummasti kun saa käydä vaihtamassa maisemaa
Meidän vauva joutuu hieman pakosti tottumaan tuohon autossa olemiseen, kun pojan treenipaikkaan on tosiaan tunnin ajomatka ja treenit kaksi kertaa viikossa. Vaikka täällä maaseudulla on mukavan väljää asua, niin sitten onkin pitkät välimatkat joka paikkaan ja auto välttämätön.
Suunniteltiin myös pientä lomareissua kesäkuun alkuun. Jos lähdettäisiin käymään vaikka laivalla tms. Tulisi vähän vaihtelua arkeen ja lapsillekin kivaa puuhaa kesäloman kunniaksi
Miehen keäloma alkaa vasta heinäkuun puolessavälissä, mutta pitäisi kesäkuun alussa isyyslomaa.
Nyt siivoamaan aamupalan jälkiä, poika vissiin kippasi maitomukin nurin pöydälle
BoomKaa ja vauveli 4 viikkoa