**Helmikuun Helmet 2008**

betania voi kurjuus, olen todella pahoillani!! Minä en ymmärrä miksi ihmisiä kiusataan epäonnella, ku teillä on tuo lapsettomuus taustakin, en ymmärrä. Jaksamista molemmille ja halauksia :hug: :hug: :'( :'(

Millaset lähtö bmi:t teil on? Jos saa kysellä.. Mulla ois 22.5 nyt, MUTTA huoletuttaa iha kauheesti, kun painoo varmasti tulee taas liikaa, vaiks kuinka yrittää. Ja nyt ei voi liikkua pahanolon takii, ja sit ei jaksakkaan väsyltä, ni kohta mä oon nii kömpelö mahani kanssa ja varppina supistelee taas jostai puolvälistä alkaen, jos menee samaa kaavaa kahen edellisen odotuksen kaa, sit ei enää voi liikkua, ainakaa niiku haluis.
Nii, onks teil muille tullu niit ihkaihania hormoninäppyjä mahaan tai muualle? Voi miten kaunis kirjo multa löytyy mahalta ja reisiltä :eek: ..noo, kait ne häviää.
Tissit on sairaan kipeet, ja kunnon kannut alkaa oleen, pakko käydä liiviostoksilla pian!!

Mut illanjatkoja siskot!

nelli ja pulla
 
Todella isot osanotot Betanialle ja Äiteelle :'( Tosi surullisia juttuja aina nuo keskenmenot on. Kai se omalle kohdallekin vielä joskus sattuu kun lähes jokaisella ystävällä sellainen ollut. :'(

Mun BMI on kai melkein 25. Ja painoa tuli melkein 20kg esikoisesta, jotka kyllä lähti pois tuon vuoden aikana. Muutama viimeinen kilo oli aika tiukassa...Nyt ei todellakaan saa tulla niin paljoa, herkkutelu minimiin, ei joka päivä namipäivää. :ashamed:
 
Paljon lohdutus :hug: Äiteelle ja Betanialle. Itsekin keskenmenon kokeeneena tiedän miten tyhjä ja turta olo voi olla :( Juuri nyt varmaan kaikki tuntuu niin kovin epäoikeudenmukaiselta ja mielessä pyörii tuhat vastausta vaille jäänyttä kysymystä, mutta yrittäkäähän jaksaa eteenpäin. Niin kuin vanha klisee kuuluu; aika parantaa haavat. Itseäni helpotti aikoinaan ajatus siitä, että pienen kehityksessä todennäköisesti oli jotain niin pahasti vialla, että hän ei olisi koskaan tullut täällä selviämään. Toivon teille paljon onnea uuteen yritykseen :flower:

Me olimme jo kertoneet mun porukoille ja muutamalle kaverille ennen juhannusta ja nyt sitten jussina kerrottiin myös miehen vanhemmille... Anoppi oli kylmä kuin jää, no sitä häneltä voi kyllä odottaakin. Ainoa kommentti häneltä oli lähinnä hyvin järkyttyneellä äänellä; ihan tosi?
Ei kysytty, että milloin vauvan la on, saatikka onniteltu. Eli taas sai tuntea olevansa niiiiiiin haluttu miniä...voih. No toisaalta olen kyllä tottunut noihin hänen juttuihinsa ja piikittelyihinsä, että sinänsä aivan sama.

(.) neuvola olis perjantaina ja odotankin sitä jo kovasti lähinnä siksi, että saisin lähetteen nyt neuvolan kautta tutkimuksiin näiden mun mahavaivojen vuoksi. Omalääkäri totesi vuosi sitten, että ikäiselläni EI VOI olla mahahaavan oireita! Mahahaava tosin olisikin jo aika pitkälle kehittynyt vaiva, mutta kummasti ne mahahappolääkkeet vaan auttoi. Ja nyt kun niitä ei sit voi käyttää, niin olo on välillä aivan tuskaa, kuten nyt. Menin sit syömään oikein innolla uutta tuoretta sipulia salaatin kanssa ja nyt on maha niin kipee niin kipee ja täynnä ilmaa. Jos mahaan pistäis neulalla, niin varmaan kuuluis vaan phiihhhh. Ku tuo ilma ei tunnu löytävän oikeaa reittiä ulos, kiertää vaan mahassa :(

Painoindeksikyselyä oli... mulla BMI on 20. Painoa esikoisesta tuli tarkalleen 8,5kg ja kakkosesta 8,7kg, eli olen edellisissä raskauksissa päässyt "aika vähällä" turpoamisella. Nyt jotenkin jänittää ihan hirveästi, että paisun kuin pullataikina. No karkit ja suklaa eivät tosin maistu ihan niin kuin vielä kuukausi sitten, hyvä niin ;) Enempi tekee mieli kevyitä ruokia, kuten nimenomaan salaattia.

Olettekos käyneet jo alennusmyynneissä? Itse kävin tänään ja saldo oli aikas hyvä =) Molemmat lapset saivat kivasti uutta vaatetta, itselle en ostanut mitään, ku taitaa nuo mitat tässä taas vähän vaihdella. Niin ja... täytyy myöntää, että ostin minä tuolle pienellekin jo vähän jotain. Mulla ei ole säästössä juuri mitään vauvanvaatteita, joten pitäähän niitä JO NYT alkaa hankkia ;) :whistle:
 
c81
Babygirl kävin myös eilen alessa, mutat ostin vain mustan tunikan, jota sitten syksyllä voi töissä pitää, saa masua vähän piiloon sillä. Taisi tulal kokoa liian iso, mutta kai se täyttynee. Ei siis mikää mammavaate, mutta toimii myös sellaisena.

Tämä aamu on ollut tuskaa. Oksa lensi ennen töihin lähtöä, ja nytkin koko ajan kiertää pahasti. Litkin bahin inkivääri-jääteetä, ja toivon että olo paranisi enennkuin vietruskaveri tulee töihin. On kiire päivä, ja pitäisi jaskaa skarpata. (mutta kun mie vaan haluan nukkumaaaaaaan!!!!!)

Parempaaa aamua muille!
t. c81 6+1
 
Huomenta,
tänä aamuna tuntui, että tuhru oli lisääntynyt ja tummentunut :'( Hätäni kanssa soittelin sitten läpi kaikki kaupungin lääkäriasemat ja onneksi sain ajan ultraan vielä tälle iltapäivälle. En jaksa enää torstaihin kärvistellä, kun voi olla, että peli on jo menetetty :'(

Illalla oli ekan kerran oikein huono olo ja seisoin jo käsi vessan oven kahvalla menossa... Sit pakotin itteni syömään hiukan näkkäriä ja mehua ja jo helpotti.

Iltapäivää odotellessa, taitaa olla aika tuskainen työpäivä edessä... :/
 
Voi oksapoksa ja happohyökkäys :x :x :x
Olen tähän asti aamuisin juonut kupin kahvia sämpylän kera, mutta nyt päätin aloittaa puuroaamiaiset, jos vaikka masukin voisi sillä paremmin... No viimeistä edellistä lusikallista suuhuni laittaessa ajattelin, että ehkäpä ei kannata enää lusikoida tätä puuroa, tökkäs nimittäin aika pahasti :x . Urhoollisesti söin kuitenkin vielä loput ja nousin pöydästä, sitten tulikin jo kiire pytylle, ja sinne meni. Ekan kerran tässä raskaudessa ihan kunnolla. Muutamia kertoja olen jo ennenkin yökkinyt, mutta nyt tuo pahaolo pääsi kyllä yllättämään aivan todenteolla. Ihmettelinkin eilistä, ku ei tehnyt alennusmyyntikierroksellakaan yhtään pahaa vaikka vähän nälkäkin pääsi yllättämään. Mutta olikos se niin tässä alussa, että istukkahormoninmäärä tuplaantuu noin joka toinen päivä. Tällä logiikalla huominen on taas helpompi ;)

Piipi79: Toivottavasti saat ultrareissulta vain ja ainoastaan hyviä uutisia!
 
Juhannuksen vietosta seliydytty kotiin ja eilinen meni reissusta toipuessa. Ja nyt kun avasin koneen niin surullisia uutisia olikin kaksin kappalein :'(

Eli voimia ja jaksamista Äitee2 ja Betania :hug: :hug: Betaniaakin koetellaan oikein urakalla, eiköhän yhdelle ihmiselle olisi ollut jo taakkaa tarpeeksi kun takana parin vuoden lapsettomuus :( Toivotaan kuitenkin että saisitte mahdollisimman pian molemmin vauvansiemenen itämään ja pikkuiset syliinne saakka :hug:

Piipille kovasti tsemppiä ultraan ja toivon todella että saisit hyviä uutisia ja tuhru olisi vain harmitonta :hug:

Babygirl, kuulosti kovin tutulta tuo anoppisi toiminta "ilouutisen" kuullessaan. Mun anoppini on käyttäytynyt ihan samalla tavalla molemmista raskauksista kuullessaan :( Enkä muuta odota nytkään mutta ei olla ajateltu kertoakkaan vielä, ehkä niskapoimun jälkeen tai sitten saavat vaan nähdä kun näkyy. Kummassakaan odotuksessa eivät kysyneet missään vaiheessa laskettua aikaa eikä sitä myöskään kerrottu. Sitten kyllä vauvojen syntymän jälkeen ollaan oltu hössöttämässä ja niin mummaa ja paappaa että huh :kieh:

No nyt täytyy mennä kotihommien pariin, kummasti niitä piisaa kun reissusta kotiutuu. Oma napa voi oikein hyvin väsymystä lukuunottamatta =)

äitsy ja pikkuinen 6+1
 
täällä sataa :/ tietty ihan hyvää tekee luonnolle mut ulkoilu ei välttämättä oo niin kauheen mukavaa vesisateessa :snotty:

piipille tsemppiä ultraan ja toivotaan et kaik hyvin. musta toi on hyvä merkki et sulla on kuiteski oireita.

oma olo on vaihteleva, välillä etoo enempi ja välillä vähempi mut yrjötä ei oo vieläkää tarvinnu enkä usko et se tästä pahenee kun on jo jonku aikaa pysyny ihan samana. toiveajattelua(ko) :saint: ostin eilen apoteekista niitä multi tabsin monivitamiineja ja inkivääritabuja, parempi ois auttaa etovaan oloon ku oli meinaten aika hinnakkaita :whistle:
kotihommeleita ois täälläki mut oon tullu jotenki laiskemmaks tän raskauden myötä B) jos menis vaikka kattelee salkkareita :xmas:

cruella ja ötö 7+3
 
Sara-70
Voi kurjuus noita vuotoja. Toivotaan, että kaikki on hyvin teillä, kenellä on epävarma tilanne.
Itsellänikin on pientä tuhruvuotoa ollut. Tänä aamuna tulin ultran kautta töihin ja ihme kyllä kaikki masussa oli HYVIN!
Vaikka odotan jo kolmatta ja koettu on keskenmenot ja kohdun ulkopuoliset ja kaikki niin itku vaan pääsi helpotuksesta kun lääkäri näytti pienen sykkivän sydämen. Voiko sen ihmeellisempää tunnetta ollakaan? Jotenkin nyt vasta tajuaa ja uskoo. Nyt uskaltaa soittaa neuvolaankin. LA:ksi laskettiin 10.2.

Alennusmyynneissä sovittelin innoissani jo äitiysvaatteita :) Omat ei tämän turvotusmassun kanssa tulekaan mahtumaan vähään aikaan.
Vaakassa en ole uskaltanut käydä moneen viikkoon. Pelkään, että ylimääräinen välipalojen syönti joka välissä on tuonut jo monta kiloa lisää... No, toivottavasti tämä pahoinvointi alkaa hellittää pikkuhiljaa.

Kysyin samalla lääkäriltä hiusten värjäyksestä, väripurkki on kaapissa, mutta en ole uskaltanut... lääkäri sanoi, että raskausaikana kannattaa välttää kaikkea mahdollista ylimääräistä kemikaalia. Väreissä on toksiineja, jotka läpäisee istukan. Samoin on kielletty useimmat aurinkorasvat, itseruskettavat, monet kosteusvoiteet, kynsien lakkaus muuta kuin ulkoilmassa ja varsinkin se poistoaineen haju... aika monet jutut, mitä ei tule ajatelleeksi.

Ekoilla raskauksilla en kyllä muista varoneeni muuta kuin näitä ilmeisiä alkoholia ja lääkkeitä ym. Mutta parempi kai vara kuin vahinko.
Aurinkoista päivää kaikille vaikka täällä ainakin vettä tulee taivaan täydeltä...
 
Kauhean raskasta on, olen itkenyt aivan kauheasti, samoin sukulaisemme ja ystävämme. Tämä raskaus olisi ollut niin toivottu. :'( Kiitos kovasti myötäelämisestä myös teille kaikille! Täytyy myös sanoa, että sain aivan ihanaa palvelua keskussairaalan gynepolin sairaanhoitajalta (sama, joka oli mukana kun raskaus todettiin ja eilen, kun keskenmeno todettiin) soittaessani vielä tänään mieltäni painaneista asioista. Olin eilen niin poissa tolaltani siellä polilla, että kaikki asiat tuntuivat jääneen epäselväksi. :ashamed: Sairaanhoitaja jutteli pitkään ja tosi myötätuntoisesti kanssani tänään ja eilenkin saattoi ulos vähän kiertotietä ja kyseli, pärjäänkö varmasti. Jäi siinä mielessä lämmin olo tuosta palvelusta.

Nyt mulla on täysi työ yrittää pysyä kasassa tän asian kanssa ja säilyttää jotenkin toivo siitä, että raskauden ihme voisi toistamiseen osua meidän kaltaisten "surkimusten" kohdalle... :ashamed:

Toivon teille kaikille oikein onnellista odotusaikaa ja hyvää matkaa äitiyteen! Te saatte viettää äitienpäivää ensi vuonna, upea juttu! :heart:

Betania :wave:
 
Babygirl, minulla myös todella herttainen anoppi. Esikoisen syntymän jälkeen kielsi meitä tekemästä enää lapsia. Kun sitten aloin odottaa kakkosta, oli kommenttina että vielä jos kolmannen teette, hän kyllä sanoo että rahan jatkeeksi sen teemme. Meillä on aina ollut hankalat välit ja tällä hetkellä on kokonaan välit poikki. Surettaa vaan niin kamalasti lasten takia, mutta anopilla kun on julma tapa lelliä tuota esikoista ja nuorempaa ei huomioi oikeastaan ollenkaan, niin ei senkään takia huvita pitää pahemmin yhteyttä. Tästä tulevasta kolmosesta ei olla siis kerrottu vielä kenellekään eikä varsinkaan anopille, koska tiedän että hänelle uutinen tulee olemaan suru-uutinen...
 
heippa
hyppäänpä mukaan.elikkäs plussasin lauantaina menkkojen ollessa jo jonkun verran myöhässä...kierto heitellyt 25-38 pvä :/ mutta viimeisen kierron mukaan la 15.2 =)
varovaisin mielin täällä ollaan,viime elokuussa rv 8 raskaus todettiin tuulimunaksi ja joulukuussa tuli keskenmeno rv 5+5 :'(
edellisyönä heräsin koviin alaselkä ja mahakipuihin,muutama tippa haaleaa verta tuli pöksyihin.eilen päivällä ei mitään ja taas yöllä heräsin kun alaselkää ja mahaa vääntää,mitään ei nyt kyllä valunut.nyt taas ei mitään...mistä lie johtuu... :/
jos nyt loppuun asti päästään niin tämä olisi meidän neljäs lapsi ja salossa synnyttäisin

hulipumpsis 6+4 =)
 
löysimpäs tän keskustelun ja ilomielin liittysin joukkoon =) viikko sitten testi näytti plussaa ja kolmas olisi nyt tulollaan =) vuosi tätä on "yritettykin" ja viime kesänä oli minullakin yksi keskenmeno...nyt tietty huolettaa miten tämä sujuu...mulla la ois siinä 25.2 paikkeilla...eli nyt taitaa olla tasan 5vkoa täynnä... =) =) tsemppiä kaikille ja hyvää päivän jatkoa.
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Sara-70:
Kysyin samalla lääkäriltä hiusten värjäyksestä, väripurkki on kaapissa, mutta en ole uskaltanut... lääkäri sanoi, että raskausaikana kannattaa välttää kaikkea mahdollista ylimääräistä kemikaalia. Väreissä on toksiineja, jotka läpäisee istukan. Samoin on kielletty useimmat aurinkorasvat, itseruskettavat, monet kosteusvoiteet, kynsien lakkaus muuta kuin ulkoilmassa ja varsinkin se poistoaineen haju... aika monet jutut, mitä ei tule ajatelleeksi.
Tervetuloa uusille!

Sara sanoiko lääkäri mitkä aurinkorasvat/kosteusvoiteet sitten esimerkiksi olisivat turvallisia???
 
siis ton saran lääkärin mukaan raskaana ei sais sitte tehä juurikaan mitään eikä käyttää mitään... mä kyselin noita samoja juttuja -05 ku ootin esikoista ja sillon oli kyllä täysin turvallista värjätä hiuksia, lakata kynsiä ja käyttää rasvoja.
 
Kiitos kaikille myötätunnosta olo rupeaa pikkuhiljaa helpottamaan mutta itku tulee todella helposti esim.kuulin radiosta kappaleen pieni mies ja itkin n.tunnin vielä kappaleen jälkeen.

Betania olen todella pahoillani puolestanne,meillä yritettiin vuosi ja tähän se sitten päättyi.Kauheat itse syytökset minulla.

Mukavaa odotusaikaa teille muille ja tarrasukkia paljon pienille mukaan.
 
Voi Betania :'( tuli kamalan paha mieli teidän puolesta :hug: Koittakaa jaksaa eteenpäin, toivotaan että teillä pian onnistaa uudestaan!

Uusia listautujia olikin paljon, tervetuloa vaan kaikille :flower: =)

Piipi79:lle tsemppiä ultraan... toivotaan että kaikki on hyvin. Ja ainakin Sara-70 ja Nenny06 olivat saaneet hyviä ultrakuulumisia, onnea teille! =)

Babygirl harmi että anoppi suhtautui niin nuivasti. :/ Noista sun mahakivuistasi, tuli vaan mieleen että voisiko sulla sappi vaivata? No lääkärihän sen sitten varmaan tutkii... yhdellä kaverilla vaan hoidettiin mahahaavaa huonoin tuloksin, kunnes huomattiin että sappikivet niitä vaivoja siellä aiheuttaa. :kieh: Hänellä ne sitten leikattiinkin pois raskaudesta huolimatta, kun olivat niin kivuliaat, ja hyvin meni leikkaus ja toipuminenkin. =)

Taikku-74 mä kiljaisen vastalauseen tuohon mahan näkymiseen :D tai mun mahani sen kiljaisee. :LOL: Esikoisesta piti kyllä paikkansa, mahan huomasi itse rv15 ja ulospäin alkoi kunnolla näkyä rv20 tienoilla milloin pitikin siirtyä kokonaan mammavaatteisiin. Mutta kyllä tuo pömppö tuossa nököttää, vaikka nyt on viikkoja vasta tasan 8. :whistle: Varmaan kun on paikat venyneet jo viimeksi, niin helpommin maha pääsee esiin pompsahtamaan. Turvotustahan se varmaan vielä on, eikä vauvaa, mutta pakko silti todeta että maha näkyy jo. :D Vaatteetkin alkavat ahdistaa, ei kyllä vielä hotsittaisi mammavaatteisiin siirtyä koska kuten sanoitkin, niistä saa vielä tarpeekseen... mutta uhkaavasti alkaa housut jäädä pieniksi. :kieh:

Bmi on mulla laskurin mukaan 22, ja nuo muutama ylimääräinen kilo on asettuneet reisiin ja takamukseen :kieh: joten se ehkä selittää tuota mahan näkymistäkin. :whistle:

Hissukka rv8+0
 
Moi!
Betanialle ja Äiteelle pahoittelut :hug: .... on elämä epäoikeudenmukainen. Toivon että tulevaisuudessa pääsette nauttimaan vauvoista tekin.

Tervetuloa kaikki uudet! Onnea plussasta!

Minä kävin aamulla ultrassa yksityisellä. Kaikki osat olivat oikeilla paikoillaan, eli raskaus on kohdussa ja pienellä silmulla mittaa 8 mm ja sydän sykkii jo. Olo on ihan epätodellisen kiitollisen hämmentynyt. Vähän pienempi tämä vauva oli kuin kuukautisten mukaan näyttäisi. Laskettu aika on neuvolakortissa 10.2 mutta todellinen on 14.2.

Itse aion tähdätä sinne ystävänpäivään. Anopilla on sillon synttärit ja olisi kiva jos vauva syntyisi silloin. Mulla on ihan mukava anoppi toisin kuin teillä muutamilla (omassa äidissä ei kylläkään ole kehumista...) ... jessus! Oletteko katsonut ykköseltä "Tahdon asiaa" maanantai-iltaisin??? Siinä anoppi on myös aika hirveä.... tseppiä teille anoppienne kanssa. Minulla menisi hermot.

Kaikille mukavaa tiistaita! Alan täyttämään MANSIKKAKAKKUA jonka tein juhlan kunniaksi!!
 
kävin tänään alennusmyynneissä,oli pakko ostaa numeroa isommat "lökö" housut kun kaikki vanhat housut ahdistaa.löysinkin ihanat housut missä on takana kuminauhaa että menee sitten pitemmänkin aikaa :) mulla ois nyt vasta 6 raskaus viikko menossa ja vähän kauhistuttaa että miten voi jo vaatteet ahdistaa niin paljon,mitäköhän tässä on odotettavissa.puntarilla en o sit käyny muutamaan viikkoon sillonkin oli jo tullu 2 kiloo lisää |O
pahaa oloa on melkein koko päivän :x onneks ei vielä yrjö o lentäny.
menis vaan aika niin pääsis neuvolaan.ärsyttää kun sain ajan vasta raskausviikolle 10.viittisköhän sitä soittaa sinne ja pyytää aikasempaa aikaa?haluisin niin kuulla sen pikkuisen sydämmen äänet. :heart:

katoin kanssa alesta kaikkia ihania vauvan vaatteita mutta en viittiny vielä ostaa kun ei oo kriittinen aika menny vielä.Ois ollu kaikkee ihanaa

:)
 
Aamuaalto muutanko sun LA:ksi tuon 14.2.? Mansikkakakkua... mmm... pääseekö teille kylään? :D

Melon tuttua tuo vaatteiden ahdistaminen... täytyy kai kohta alennusmyynteihin suunnata :D Ei sitä neuvola-aikaa sydänäänien puolesta kannata aikaistaa, jos dopplerilla kuuntelevat niin rv10 taitaa olla niitä aikaisempia hetkiä että ne on mahdollista kuulla eikä välttämättä kuulu silloinkaan. Tietty jos neuvolassa on ultralaite, niin sitten on eri asia. Itselläni kuului dopplerilla esikoisesta rv9+4 ja terveydenhoitaja oli ihmeissään, kun niin aikaisin kuului. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
1.2.2008

Nenny06, 2. lapsi, PKKS
Matilda81, K-HKS
Piipi79, 1. lapsi, TYKS
EevaRouva, 2. lapsi, Naistenklinikka


2.2.2008


3.2.2008

Tellus1, 1. lapsi, K-HKS
Mouse


4.2.2008

Mimoniandra, 1. lapsi, SKS
Mirtsu81, 1. lapsi
Goldy, 1. lapsi, TAYS
Jahvetti, 4. lapsi, Koks


5.2.2008

Hissukka, 2. lapsi, K-HKS
Kevytmelankolia, 4. lapsi, KYS


6.2.2008

Aamuaalto, 2. lapsi, PHKS


7.2.2008

Shiva, 1. lapsi
Riikka83, 3. lapsi
Piparjuuri, 1. lapsi


8.2.2008

Cruella DeVille, 2. lapsi, Koks
NelHM, 3. lapsi, KYS
Taikku-74, 2. lapsi


9.2.2008

Kipsu
Tilli, 3. lapsi, Jorvi
Pessi


10.2.2008

Meillevauva
Lammiska
Sara-70, 3. lapsi


11.2.2008

Ninna1, 3. lapsi
Odezza, 3. lapsi
Nipsuli, 1. lapsi


13.2.2008

Tillukas, 1. lapsi
Jepsu, 2. lapsi


14.2.2008

Sutska, 1. lapsi
Liirah, 1. lapsi
Olivia, 1. lapsi
Jijope, 3. lapsi
Marie82, 1. lapsi
Tarppa 4. lapsi

15.2.2008

BellaDelaRosa, 2. lapsi
Hulipumpsis, 4. lapsi


16.2.2008

Keiju, 2. lapsi


17.2.2008

Tikru71, 1. lapsi


18.2.2008

Babygirl, 3. lapsi, TAYS
Äitsy80, 3. lapsi
Anna-Mari82, 2. lapsi


19.2.2008

Napsuh87, 1. lapsi
SEE, 1. lapsi


20.2.2008

HEIDOS, 2. lapsi, Kätilöopisto
Piipero86


23.2.2008

Chili, 1. lapsi


24.2.2008

Miitukka, 1. lapsi


25.02.2008¨

Iltatahti, 4. lapsi
Katariina-, 3. lapsi


26.2.2008

Hannipupu


28.2.2008

Melon


Vielä ilman LA:ta
Anselmi86, 1. lapsi
Äippä70, 1. lapsi
Toukkahaave, 1. lapsi
Amppi, 1. lapsi
c81, 1. lapsi
Pupuvaimo
Viuhti, 1. lapsi
Ciba, 1. lapsi
Burberrynen, 3. lapsi
Ninsko
Kerttu, 2. lapsi
 
Heips! Ajattelin ilmoittautua joukkoon, mutta tässä hieman aluksi taustoja elikäs: Plussasin 10.6 6 vuoden yrityksen jälkeen toisesta ivf/icsi hoidosta, meillä on ennestään yksi lapsi. Mieheni kanssa olemme saman ikäisiä...29-vuotta. Asumme Itä-Suomessa ja hoidoissa kävimme kysillä! Alkion siirto oli 30.5 elikäs lasketuaika tulee tonne helmikuun puoleenväliin tarkkoja viikkoja en osaa sanoa, ultra 5.7 jossa selviää varmasti paljon enemmän!
 

Yhteistyössä