Vieläkö tätä joku tekee? Olen monta päivää taistellut tämän kanssa... Työt haitanneet harrastuksia sen verran pahasti, et nyt sain kahlattua kaikki vinkit läpi. Muutama ruutu on vielä mulla jumeja. 14 sanaa puuttuu, eli osa on vielä piilossakin. Osaa on jo vinkattu, mut mä en vaan niitä hoksaa...
2.2
Saap.Am.Lu 9 (Mä löydän vaan sen kappaleen, esittäjänä Anna Hanski, Anneli Mattila ja Paula Koivuniemi -tai enuks Nancy Sinatra) enkä mä kyl keksi et mitä muuta tässä voidaan hakea
Lan 12 Olen mielestäni kahlannut Wikisanakirjan läpi, mut en löydä sopivaa lan
3.1
Jou ja Päikky välinen 4 Muna, tipu, pesä?
3.3
Yr 8 (kahlasin Wikistä yr-luettelon tuloksetta)
Hiis 11 ylös
3.4
MuNa ja Da välinen 5+6 (Bishop ei käy, ei myöskään Newman, joka Googlella osuu säveltäjänä)
Alhaalla ReBu 7, siihen on toisen ruudun puolella vastasana Di. Ja tätä on ilmeisesti vinkattu useastikin, mut mä en vaan tajua!!!
4.3
Käs ja Jal välinen 10. Joo, on vinkattu ja tää liityy jotenkin niihin et mitä ne on, mut mä en keksi! Raaja on liian lyhyt. Ja Liikuntaelin liian pitkä....
4.5
Jee, Paa ja Ni.Ka yhdistävä 7. Tätä vinkattiin jotenkin itsekuriin liittyväksi (tai jotain) mut mä en kyl keksi yhteyttä.
5.4
Hurr 4+2+6, jatko 6, vastassa Ruo. Mistä tätä pitäis ettiä? Selasin jo Hurr kappaleetkin läpi tuloksetta...