***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ei mut tää lähtee ukonkaa kattoo tölsyy...oon ollu kuulevinani viime aikoina jotain jupinaa koneella istumisesta :xmas:
Mä kuulin vähän aikaa sitten, mutta perustelin tarpeeksi hyvin, niin johan hiljeni :kieh:

Hauskaa iltaa :wave:

mä jään pitämään palstan pystyssä, tai sitten kaadan sen :whistle:
 
Musta on huvittavaa huomata miten 1 v imee vaikutteita toisilta lapsilta, ja kun kyseiset lapset ei ole mitään "rauhallisia"...pitää laittaa kyläilykielto :kieh:

Meillä se 1 v uhma on alkanut jo pari kk sitten :headwall: :headwall: eikä taida loppua tän elämän aikana (jos yhtään on äitiinsä tullu :saint: :headwall: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Onko oikeesti olemassa 1-vuotisuhma? Vai mitä toi mein pojun kiukuttelu on? Tietty voi johtua hampaistakin, mut mikään ei oo hyvin hänellä :headwall:

Tähän asti ollu ku ihmisen mieli ja nyt...

Omaa tahtoa löytyy ja meillä on ollut havaittavissa samaa kiukuttelua herra ties mistä ja draamaa joka lyö laudalta kauniit ja rohkeatkin :D No joo,ei se aina naurata. Oikeastaan pahimmat uhmat oli ja on juuri hampaiden tulon aikaan. Joten symppis :hug: sinne. Välillä saa laskea sataan tai jopa tuhanteen

Muorille tere tulemast takaisin reissusta =)

PP Jaksuja sairastelun kanssa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Mulla on huono aamu |O En ees tiiä mikä ketuttaa mut tuntuu et kaikki mättää :headwall: No, eiköhän se tästä kun saa tän kahvin tässä melkein rauhassa juoda...
Sama juttu :headwall: Tai siis tiiän mikä veetuttaa kyllä...
Isäntä läks just keskimmäistenkaa reissuun...en ees heippaa sanonu :/
 
Oikeesti ei oo kiva ku palelee koko ajan :/ :/
Eikä oikee viiti lämmittääkään tai laittaa lämpöjä kovemmalle, ku muut kulkee jo pikkukalsareissa ja hiki virtaa :kieh: :kieh: Mut on nytki pitkä ja paksu villatakki päällä :xmas:
 

Yhteistyössä