Mä kuulin vähän aikaa sitten, mutta perustelin tarpeeksi hyvin, niin johan hiljeni :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei mut tää lähtee ukonkaa kattoo tölsyy...oon ollu kuulevinani viime aikoina jotain jupinaa koneella istumisesta :xmas:
Meillä on ens viikolla ja aion ottaa mukaan muutaman lelun ja peilinAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysymys 2: Meillä on huomenna 1 v kuvaus...onko teillä ollut omaa rekvisiittaa mukana?
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Onko oikeesti olemassa 1-vuotisuhma? Vai mitä toi mein pojun kiukuttelu on? Tietty voi johtua hampaistakin, mut mikään ei oo hyvin hänellä :headwall:
Tähän asti ollu ku ihmisen mieli ja nyt...
Hm.... palelee ja kyselee millaset vaunut myynnissä *laskee paljonko on 1+1...*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En mää itelle...kunhan kysyin
7? Ei vaan...oikeesti alko itteeki naurattaa noi yhtäläisyydet...mut pois se asia minustaAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Hm.... palelee ja kyselee millaset vaunut myynnissä *laskee paljonko on 1+1...*Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En mää itelle...kunhan kysyin
En kyl oikee tiiä uskoisinko, kato ku tota taloaki laajennetaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:7? Ei vaan...oikeesti alko itteeki naurattaa noi yhtäläisyydet...mut pois se asia minusta
Sama juttu :headwall: Tai siis tiiän mikä veetuttaa kyllä...Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Mulla on huono aamu |O En ees tiiä mikä ketuttaa mut tuntuu et kaikki mättää :headwall: No, eiköhän se tästä kun saa tän kahvin tässä melkein rauhassa juoda...
Mie puolustaudun sillä, et ei oo kuitenkaa edelleenkää ylimääräsiä huoneita sitteAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:En kyl oikee tiiä uskoisinko, kato ku tota taloaki laajennetaanAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:7? Ei vaan...oikeesti alko itteeki naurattaa noi yhtäläisyydet...mut pois se asia minusta
siis laajennatte...
Mut sillon mulla ainaki on paljon tehokkaampaaAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Kuulostaa hyvälle idealle =)
Mä en ees viitti tässä mielentilassa harkita siivoomista, mahtais ärräpäät lennellä