***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

helmis ja ieva mä taas en missään nimessä haluis tota pukua meijän poitsulle :D Mä en muutenkaan tykkää mustasta noissa ulkovaatteissa niin saati sitten kokomusta :eek: Mutta halpa oli kyllä :D

muoks. nyt kyllä ehdin löytää pari muutakin väriä, mut ei silti yksväriset niin inspaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
helmis ja ieva mä taas en missään nimessä haluis tota pukua meijän poitsulle :D Mä en muutenkaan tykkää mustasta noissa ulkovaatteissa niin saati sitten kokomusta :eek: Mutta halpa oli kyllä :D

muoks. nyt kyllä ehdin löytää pari muutakin väriä, mut ei silti yksväriset niin inspaa =)
Nää on taas näitä makujuttuja :D se on muuten hassua, että kaupassa katsoo, että hirvee, en ikinä ostais, ja sitten joku kantaa juuri sitä tuotetta kassalle.
Mua kyllä nyt mietityttää enemmän se, että mikä olis paras puku sinne päiväkotiin syksyllä? Tosin tähän kysymykseen taitaa myös olla aika monta mielipidettä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Nää on taas näitä makujuttuja :D se on muuten hassua, että kaupassa katsoo, että hirvee, en ikinä ostais, ja sitten joku kantaa juuri sitä tuotetta kassalle.
näinhän se on :D Tai mulla yleensä niin päin et mitään en löydä ja sitä nään et joku kantaa kassalle jotain tosi kivan näköstä ja ite en sitä koko kaupasta löydä :kieh:
 
:wave:

Nyt on neidin synttärit juhlittu, mukavat pirskeet oli ja tyty jaksoi hienosti juhlia. =) Lahjojakin tuli aikas lailla, nukenvaunuista alkaen. Eniten ollaan tänään kyllä jännitetty sitä, että tytyn kummit ovat parhaillaan sairaalassa vauvanhakureissulla, vielä ei ole uutisia kuulunut vaikka jo aamupäivällä sinne lähtivät...alkaa vähän jo mietityttää...

Välikausipuvusta itse olen ulkoleikkeihin yksiosaisen kannalla näin pienen kanssa. Tytyllä on yksiosainen vedenpitävä puku odottamassa ja ostetaan kyllä vielä sitten kaksiosainen myös vedenpitävänä, mut enempi kyllä kuivemmille ja lämpösemmille keleille mitä vielä alkukeväästä on. Tuo kolmevuotias menee nyt tänä keväänä ekan kerran pelkillä kaksiosaisilla puvuilla, mut kyllä yksiosainen on tähän mennessä ollut ehdoton kevään ja syksyn rötökeleille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
helmis ja ieva mä taas en missään nimessä haluis tota pukua meijän poitsulle :D Mä en muutenkaan tykkää mustasta noissa ulkovaatteissa niin saati sitten kokomusta :eek: Mutta halpa oli kyllä :D

muoks. nyt kyllä ehdin löytää pari muutakin väriä, mut ei silti yksväriset niin inspaa =)
Nää on taas näitä makujuttuja :D se on muuten hassua, että kaupassa katsoo, että hirvee, en ikinä ostais, ja sitten joku kantaa juuri sitä tuotetta kassalle.
Mua kyllä nyt mietityttää enemmän se, että mikä olis paras puku sinne päiväkotiin syksyllä? Tosin tähän kysymykseen taitaa myös olla aika monta mielipidettä
Paras puku päiväkotiin pienelle ehdottomasti kokohaalari
:wave:
 
No niin mä olen taas tehnyt päätöksen. Ostan siis haalarin PISTE. Mutta minkälaisen...hmm. Siitä voin taas kirjoitella sivun jos toisenkin.

Nyt joku, esim jaffeli sanoo jotain viisasta ja mä joudun taas pyörtään päätökseni :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
No niin mä olen taas tehnyt päätöksen. Ostan siis haalarin PISTE. Mutta minkälaisen...hmm. Siitä voin taas kirjoitella sivun jos toisenkin.

Nyt joku, esim jaffeli sanoo jotain viisasta ja mä joudun taas pyörtään päätökseni :whistle:
Ja koska ne päiväkodissa pukee kaikille kurikset, niin en sinne satsais vedenpitävään...pilaisivat sen kuisteskii...tai näin ainaki meillä
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti

Onks toi tarpeeks fiksua? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
No niin mä olen taas tehnyt päätöksen. Ostan siis haalarin PISTE. Mutta minkälaisen...hmm. Siitä voin taas kirjoitella sivun jos toisenkin.

Nyt joku, esim jaffeli sanoo jotain viisasta ja mä joudun taas pyörtään päätökseni :whistle:
Ja koska ne päiväkodissa pukee kaikille kurikset, niin en sinne satsais vedenpitävään...pilaisivat sen kuisteskii...tai näin ainaki meillä
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti

Onks toi tarpeeks fiksua? :LOL:
:eek:
 

Yhteistyössä