***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
joko voit paremmin?
Tällä hetkellä tuntuu ettei oo kuumetta, mutta ties mitä ilta tuo tullessaan. Karmee yskä. Tuli kuuma ku oli pakko ladata tiskikone, laittaa vaatteita kaappiin ja imuroida... :headwall: *äidin rooli* :xmas: Tällä hetkellä siis kaikki kuumeettomia, mutta tosi voipuneita ollaan...raju tauti!!! :eek:
 
Hellouta kaikille! :wave:

Pikaselauksen vaan olen viime viikkoon tehnyt, joten olen vähän pihalla kuulumisista... Täällä pitää kiirusta; olen tosiaan (mammana taisi kysellä) aloittanut työt kaksi viikkoa sitten ja iltaisin on sitten tullut puuhailtua H:n kanssa ja vain käväistyä pikaisesti FB:ssä ja sähköpostissa. Nyt lähtivät isänsä kanssa vauvauintiin, joten mulla on reilu tunti omaa aikaa. :) Töiden alku on mennyt oikein mukavasti. Hattara viihtyy hoitajansa kanssa loistavasti (2pv/vko, muuten isänsä kanssa) ja itse olen kovin innoissani ja virtaa täynnä taas työssä. Työ on sen verran hektistä ja jatkuvaa pohtimista vaativaa, ettei Hattaraa ehdi edes ikävöidä työpäivän aikana. :eek:

Syöminen sujuu meillä hyvin nykyisin ja Hattara on reipastunut kovasti; kävelyä harjoittelee ihan tosissaan ja seisoo jo hetken tuetta. Pissat tulevat pottaan useamman kerran päivässä, ja kakatkin lähes aina. Eipähän ole enää niin paljon pyykkiä. :) Tällä viikolla kävimme kontrollilravitsemusabroissa ja parin viikon päästä on allergialääkärit ja vehnäaltistus. Niin ja ensi viikolla on hammashoitola ja erään lehden kuvaukset. B)

1-vuotiskuvat saimme koevedoksina cd:llä, mutta emme ole vieläkään saaneet tehtyä valintaa. Vaikeaa on, kun onnistuneita otoksia on niin paljon! Ajattelimme, että ostamme ehkä teettämisoikeuden yhteen kuvaan (40euroa ja saa teettää kopioita muuallakin) taikka sitten teetämme ko. liikkeessä kummeille ja mummeille jne. kuvat. Itselle on varmaankin sitten otettava sellainen kolmen kuvan setti ja ostettava jotkut kivat kehykset niihin. Tuossa studiossa ei muuten ole näyteikkunaa, jossa olisi kuvia esillä.

Helmis kyseli sisukas.netistä. Mä olen tilannut sieltä (kappas :D ), ja ihan ok pulju on; mulle ei ole tainnut tulla mistään nettipuodista negatiivista kokemusta...

Paranemisia sairasteleville, jos sellaisia on. :hug: Meillä ollaan oltu ihmeen terveinä koko perhe. *kopkop*

Ainiin, ja niistä Madde-lipuista oli joskus puhetta, niin meitsi on nyt sitten kuitenkin menossa sinne. :p :xmas:
 
Kiva kuulla ievasta,mä oon useesti aatellu teitä tällä viikolla! Musta on kauhean kiva kuulla jo töissäolevien fiiliksiä, taitaa olla kaikilla vaan hyvää sanomista :)
Vaikka mulla ei töihinpaluu ole vielä ajankohtainen, niin silti oon huomannu aattelevani sitä jopa yllättävän paljon. Varmaan noihin aatoksiin vaikuttaa kans se että meidän päivät menee kivasti,tuntuu että nyt kun toi tyttö kävelee enimmäkseen (paitsi ulkona), on elämäkin muka helpompaa..ja mukavampaa :). Ja sit mä mietin millasta elämää meillä on sit vuoden kuluttua. Toivonpa että ei kauheasti stressi painaisi tai ainakaan niin että vaikuttais vapaa-aikaan..

Tänään tyty on kiljunut ku mikäkin tarzan. Hokasi kuinka kiva on seistä tuolilla ja katsella ulos ikkunasta. Ja sekös pistää kiljumaan :D

Huomenna on laskiaissunnuntai. Oottekos menossa mäkeä laskemaan?
 
Oltiin tossa tunnin verran ulkona vaikka neiti aika räkis onkii...teki kyllä ihan hyvää, kun on niin ihana ilmakii :D
Piristy kyllä kummasti :flower:

Minusta kanssa tää elo on paljon helpompaa ja ihanampaa, kun neiti kävelee (kävelly reilu 2kk jo)... ei tartte koko ajan kulkee toinen käsipuolessa :p Senku toinen vaan juoksee itte perässä minne haluaa :D
Ja minne ei saa mennä, ni pietään ovet kiinni, mm poikien huoneet´ja vessa =)

Töihinmenosta mie suunilleen lasken päiviä, ettei VAAN tarvi viel mennä :whistle: Olen varmaan ensimmäinen jolla ei oo hyvää sanottavaa kun töihin palaan :kieh: Sen verran rankka on tuo työ, etten todellakaan riemusta kiljuen odota :whistle: Toivottavasti se suunnitelma toteutuu, mitä oon meinannu....jos ei, niin ei oo kun yks vaihtoehto sitte tilalle =)

Joopa...vähän tylsää olla neidinkaa kaksin kotona :/

Helmis tais kysellä Ticket to Heaven puvuista...muuta en osaa sanoo, mut mie vähän boikotoin ko merkkiä sen nimen takia :whistle: Ei minusta oikeen sovi lasten vaatteisiin :D
 
TTH:n puvuista; kokeilin H:lle sellaista silloin, kun pukua ostettiin. Hyvännäköinen oli kyllä, mutta mun mielestäni hurjan paksu ja tönkön oloinen verrattuna keveään Reimaan.

Mä nautin kyllä tosiaan suunnattomasti työnteosta; mulla ei tosiaan siis ole fyysisesti rankkaa tuo työ, mutta henkisesti kyllä hyvinkin. No, meillä on loistava työporukka, joten voi onneksi päästää höyryjä ja purkaa mieltä pitkin päivää.
 

Yhteistyössä