Hellouta kaikille! :wave:
Pikaselauksen vaan olen viime viikkoon tehnyt, joten olen vähän pihalla kuulumisista... Täällä pitää kiirusta; olen tosiaan (mammana taisi kysellä) aloittanut työt kaksi viikkoa sitten ja iltaisin on sitten tullut puuhailtua H:n kanssa ja vain käväistyä pikaisesti FB:ssä ja sähköpostissa. Nyt lähtivät isänsä kanssa vauvauintiin, joten mulla on reilu tunti omaa aikaa.
Töiden alku on mennyt oikein mukavasti. Hattara viihtyy hoitajansa kanssa loistavasti (2pv/vko, muuten isänsä kanssa) ja itse olen kovin innoissani ja virtaa täynnä taas työssä. Työ on sen verran hektistä ja jatkuvaa pohtimista vaativaa, ettei Hattaraa ehdi edes ikävöidä työpäivän aikana.
Syöminen sujuu meillä hyvin nykyisin ja Hattara on reipastunut kovasti; kävelyä harjoittelee ihan tosissaan ja seisoo jo hetken tuetta. Pissat tulevat pottaan useamman kerran päivässä, ja kakatkin lähes aina. Eipähän ole enää niin paljon pyykkiä.
Tällä viikolla kävimme kontrollilravitsemusabroissa ja parin viikon päästä on allergialääkärit ja vehnäaltistus. Niin ja ensi viikolla on hammashoitola ja erään lehden kuvaukset. B)
1-vuotiskuvat saimme koevedoksina cd:llä, mutta emme ole vieläkään saaneet tehtyä valintaa. Vaikeaa on, kun onnistuneita otoksia on niin paljon! Ajattelimme, että ostamme ehkä teettämisoikeuden yhteen kuvaan (40euroa ja saa teettää kopioita muuallakin) taikka sitten teetämme ko. liikkeessä kummeille ja mummeille jne. kuvat. Itselle on varmaankin sitten otettava sellainen kolmen kuvan setti ja ostettava jotkut kivat kehykset niihin. Tuossa studiossa ei muuten ole näyteikkunaa, jossa olisi kuvia esillä.
Helmis kyseli sisukas.netistä. Mä olen tilannut sieltä (kappas
), ja ihan ok pulju on; mulle ei ole tainnut tulla mistään nettipuodista negatiivista kokemusta...
Paranemisia sairasteleville, jos sellaisia on. :hug: Meillä ollaan oltu ihmeen terveinä koko perhe. *kopkop*
Ainiin, ja niistä Madde-lipuista oli joskus puhetta, niin meitsi on nyt sitten kuitenkin menossa sinne.
:xmas: