Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me käytiin just kuvassa ja hyvin meni, tosin mä reväytin olkapään![]()
Hurrrrrrjaa touhua!!! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me käytiin just kuvassa ja hyvin meni, tosin mä reväytin olkapään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me käytiin just kuvassa ja hyvin meni, tosin mä reväytin olkapään![]()
Hurrrrrrjaa touhua!!! |O![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No oli, käsi menee koko ajan kipeämmäks, en voi kunnolla nostaa enää oikeaa kättä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No oli, käsi menee koko ajan kipeämmäks, en voi kunnolla nostaa enää oikeaa kättä![]()
Mulla tais esikon kanssa mennä aikanaan 1v kuvauksessa selkä...![]()
![]()
*muoks. taitaa kuulua samaan pakettihintaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:joko voit paremmin?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Älä nyt turhaa siellä huhki, ehdit sitten terveenäkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Me lähdetään nyt ajeleen taas sinne pojan mummolaan. Leipomista tiedossa koko illaks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Huomenna on laskiaissunnuntai. Oottekos menossa mäkeä laskemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Mä ihastuin siihen pukuun sen vuoksi, että oli ihan simppeli yksivärinen. Osa puvuista on niin kamalan räikeitä ja pidän sellaisista mahdollisimman yksinkertaisista.