Meillä on ollu melkiisti saappaat ja jotku hieman paksuhkommat lenkkarit tms pojilla. Nyt en oo ees miettiny asiaa vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysymys 1: tarvitaanko millaiset kengät tossa välikaudella? Siis lapselle :wave:
Meillä on ollu melkiisti saappaat ja jotku hieman paksuhkommat lenkkarit tms pojilla. Nyt en oo ees miettiny asiaa vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysymys 1: tarvitaanko millaiset kengät tossa välikaudella? Siis lapselle :wave:
millaiset? Kun mulle pitää nyt vääntää taas rautalangasta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on ollu melkiisti saappaat ja jotku hieman paksuhkommat lenkkarit tms pojilla. Nyt en oo ees miettiny asiaa vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysymys 1: tarvitaanko millaiset kengät tossa välikaudella? Siis lapselle :wave:
KumisaappaatAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:millaiset? Kun mulle pitää nyt vääntää taas rautalangasta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on ollu melkiisti saappaat ja jotku hieman paksuhkommat lenkkarit tms pojilla. Nyt en oo ees miettiny asiaa vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysymys 1: tarvitaanko millaiset kengät tossa välikaudella? Siis lapselle :wave:
aaa,joojooo B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:KumisaappaatAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:millaiset? Kun mulle pitää nyt vääntää taas rautalangasta :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on ollu melkiisti saappaat ja jotku hieman paksuhkommat lenkkarit tms pojilla. Nyt en oo ees miettiny asiaa vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Kysymys 1: tarvitaanko millaiset kengät tossa välikaudella? Siis lapselle :wave:
mihin mä joutuisinkaan ilman tätä auttavaa palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saappaat märille keleille ja lenksut kuiville =)
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mihin mä joutuisinkaan ilman tätä auttavaa palstaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Saappaat märille keleille ja lenksut kuiville =)
Mie sain kivasti myytyä plussan kirpparin kautta =) Kun en oikeen tota huutista ossoo käyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä muuten olen nyt päättänyt kokeilla myydä nuo vaunut huutiksessa (tai jossain), siis, että jois sais naurettavan kalliilla myytyä, niin myisin pois...tiedä sitten kuinka järkevää tää on
No just tossa katselin ja aloin jo miettiin että pitäiskö odottaa vielä, että lumet lähtee...onhan niillä kuitenkin hyvä lumessa työntää ja aiotaan ostaa vaan matkikset tilalle....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie sain kivasti myytyä plussan kirpparin kautta =) Kun en oikeen tota huutista ossoo käyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä muuten olen nyt päättänyt kokeilla myydä nuo vaunut huutiksessa (tai jossain), siis, että jois sais naurettavan kalliilla myytyä, niin myisin pois...tiedä sitten kuinka järkevää tää on
Lisää puita pesään vai flussanko vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Palelee koko ajan ihan sikana vaikka just lämmitettiin ja saunassa käytiin ja on reilusti vaatettaki päällä, Sormet ihan kohmeessa :headwall:
Anna mennä äläkä jahkaaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No just tossa katselin ja aloin jo miettiin että pitäiskö odottaa vielä, että lumet lähtee...onhan niillä kuitenkin hyvä lumessa työntää ja aiotaan ostaa vaan matkikset tilalle....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie sain kivasti myytyä plussan kirpparin kautta =) Kun en oikeen tota huutista ossoo käyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä muuten olen nyt päättänyt kokeilla myydä nuo vaunut huutiksessa (tai jossain), siis, että jois sais naurettavan kalliilla myytyä, niin myisin pois...tiedä sitten kuinka järkevää tää on
Mä olen just tällainen jahkailija :kieh:
Takka varmaan halkeis kuumuudesta jos viel laittaisAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Lisää puita pesään vai flussanko vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Palelee koko ajan ihan sikana vaikka just lämmitettiin ja saunassa käytiin ja on reilusti vaatettaki päällä, Sormet ihan kohmeessa :headwall:
No en mä ole vielä edes tutustunut niihin. Nähtiin vaan yhdessä kaupassa sellaiset Gracon, jossa oli kääntyvät etupyörät ja sai vissiin selkänojankin laskettua alas...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Anna mennä äläkä jahkaaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:No just tossa katselin ja aloin jo miettiin että pitäiskö odottaa vielä, että lumet lähtee...onhan niillä kuitenkin hyvä lumessa työntää ja aiotaan ostaa vaan matkikset tilalle....Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie sain kivasti myytyä plussan kirpparin kautta =) Kun en oikeen tota huutista ossoo käyttää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:mä muuten olen nyt päättänyt kokeilla myydä nuo vaunut huutiksessa (tai jossain), siis, että jois sais naurettavan kalliilla myytyä, niin myisin pois...tiedä sitten kuinka järkevää tää on
Mä olen just tällainen jahkailija :kieh:
Mimmosia matkiksia meinasit sitte?
höpöhöpö, hikoillessaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Takka varmaan halkeis kuumuudesta jos viel laittaisAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Lisää puita pesään vai flussanko vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Palelee koko ajan ihan sikana vaikka just lämmitettiin ja saunassa käytiin ja on reilusti vaatettaki päällä, Sormet ihan kohmeessa :headwall:
Eikä mulla kyl flunssanen olokaan oo....viikon varmaan oon täällä jo hytissy :headwall: :headwall: :headwall:
Eiks kalorit pala paremmin ku vähä palelee :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mimmoset sulla on myynnissä?
niin niinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En mää itelle...kunhan kysyin
Jaa et usko?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:niin niinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En mää itelle...kunhan kysyin
uskonuskon :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jaa et usko?Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:niin niinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:En mää itelle...kunhan kysyin