***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Onnittelut päivänsankareille! :flower:
Ja paranemisia sairastelijoille :hug:
PP: tänään luki sanomalehdessä säätiedoissa otsikkona "pääosin pilvipoutaa" ja mua alko jostain syystä hymyilyttää. Onneks olin kaksin pojan kanssa kotona... vaikka kai sille kauniille ilmallekin voi hymyillä ;)

Oli tarkotus et oltas lähetty heti aamusta ulos, mut kyllä tuo neiti on sen verran räkänen, et pysytään ainaki aamupäivä sisällä :/ :/ Muutamaan otteeseen taas yöllä heräs, mutta rauhottu heti, eikä sellasta samanlaista konserttoa pitäny =) Pitää vaan nyt saada tuo nuha hus pois =)

Yleensä perjantaisin oon siivonnu, mutta tuo valvottu yö verottaa niin paljon edelleen, et laiskotuttaa...jos siivois huomenna, kun isäntä lähtee reissuun keskimmäisten kanssa ja mie jään esikon ja kuopuksenkanssa kotiin...jos palkkais esikon lapsenlikaksi ja siivois :kieh: :kieh:
Tää päivä ja sit olis 3 viikkoa lomaa...remppaa meinattiin vähän alotella =)
Jepsistä...

:wave: Onnea kaikille sankareille :flower: ja halaus kaikille joilla yö ollut hankala tai muuten vaan joku asia ärsyttää :hug: Meillä tyttö aivasteli eilen illalla ja olin näkevinäni et nenukin hiukka vuotais :headwall: siis mistäsen nuhan nyt sais eihän tässä oo voinu ulkoillakkaan moneen moneen päivään kun on ollu niin pirun kylmä |O :headwall: Nyt aamulla neiti kyllä ollut oma iloinen itsensä eikä vielä ainakaan nenu vuoda :whistle: ja yökin meni hyvin, no katotaan kuhan ei sitten hiihtolomalla olla kipeitä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Piipi, Shiva, Hilunen ,Hippa ,Mamitre

synttärionnittelut 1 vuotiaille
Tätä peesailen, on niin kiva hymiökin! :D

Meille tulee huomenna synttärivieraita, joten se on paniikkisiivouksen paikka... eilen kyllä jo aloitettiin. Mutta nyt on siis 24 h aikaa saada kämppä edustuskuntoon. :eek:

Yö meni muuten paljon paremmin jo, kahdella herätyksellä päästiin. Olisko sitten ollut rokotuksesta kuitenkin, tai sitten hampaat vähän helpottaneet... katsotaan miten ensi yö menee. :/

Onnea päivänsankareille :flower: :heart:

Jahvetti Paranemisia pikkuiselle :heart: :snotty:

Oltiin eilen Artun serkun 2v. synttäreillä =) Arttu veteli suklaakeksiä niin, että nenässäkin oli suklaata :D Viime viikolla Arttu sai ekan kaverisynttärikutsun :) Muskarikaverilta tuli kutsu 1v. synttäreille.

Alkuperäinen kirjoittaja mammana:
Meillä neidin synttärit ois myös viikon päästä en oo ees suunnitellu :LOL: hattua nostan helmis kun jaksat kahdessa paikassa synttärit järjestää :D Hyvä että mä jaksan kummit ja mun ja ukon sisarukset kahvitella :LOL:
Mä kyllä jo päätin, että ens vuonna vaan yhdet....

Kiitokset onnitteluista ja onneaonnea kovasti muillekin tänään täyttäville! :flower:

Päiväkahvilla ja sit pitäis alkaa siivoamaan ja leipomaan-saisi rauhassa tehdä kun neiti nukkuu ja mummi haki pojan niille. Ei vaan oikein jaksais kiinnostaa tuo siivoaminen, mut pakkohan se on... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Kiitokset onnitteluista ja onneaonnea kovasti muillekin tänään täyttäville! :flower:

Päiväkahvilla ja sit pitäis alkaa siivoamaan ja leipomaan-saisi rauhassa tehdä kun neiti nukkuu ja mummi haki pojan niille. Ei vaan oikein jaksais kiinnostaa tuo siivoaminen, mut pakkohan se on... ;)
Ihan samat sanat, joten peesailen vaan ;) Eli siivota pitäis, mutta tässäpä roikun :whistle: Täytekakkupohjan oon jo tehny aiemmin, samoin muffinssit, joten leipomishommia ei enää ole, suolaiset tarjottavat ostetaan. Meillä on juhlat vasta sunnuntaina, niin huomenna vasta kuorrutushommat.

Mä oon koko päivän ollu ihan herkkis, toi meidän neiti on niin ihana ja täydellinen pieni synttärisankari, sniif :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
:xmas:

Vähänkö 11veet osaa olla ärsyttäviä :whistle: |O :kieh:
peesi, myös 9-v ja kohta seittemän vuotiaat uhmaikäiset :headwall:
Jepa jep...kohta 9v ja 6veet myös...tuo vajaa 9v lähti just ovet paukkuen :LOL: Ja vajaa 6v tekee pihalla vaan kiusaa muille... :headwall: :headwall:
Kaipa ne joskus järkiintyy :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Mä oon koko päivän ollu ihan herkkis, toi meidän neiti on niin ihana ja täydellinen pieni synttärisankari, sniif :heart: :heart: :heart:
Herkistelymerkeissä on päivää vietetty täälläkin... :snotty: :heart: Ja oon lyönyt vielä vähän pökköä pesään ja katsellut vuoden takaisia valokuvia pikkaraisesta rinsessasta. :heart:

Herkistelymerkeissä on päivää vietetty täälläkin... :snotty: :heart: Ja oon lyönyt vielä vähän pökköä pesään ja katsellut vuoden takaisia valokuvia pikkaraisesta rinsessasta. :heart:
Mie kans sillon kattelin...vuosi on oikeesti pitkä aika, kun aattelee mitä kaikkea siinä ajassa ehtii tapahtua!!! :D

Jepa jep...kohta 9v ja 6veet myös...tuo vajaa 9v lähti just ovet paukkuen :LOL: Ja vajaa 6v tekee pihalla vaan kiusaa muille... :headwall: :headwall:
Tulevaisuus on siis tämä.... :whistle: Pitääkin muistuttaa itelleen kun alkaa tuo uhmaava 3v kiristämään pinnaa, että älä hermostu, tätä on edessä vielä mooonta vuotta... :whistle: ;) :eek: :LOL:

Mie oon tässä phtinu jo seuraavaa synttärirypästä, joka koittaa reilun kuukauden päästä :kieh: Keskimmäisten 6v ja 9v synttärit....jos tässä lomalla laitetaan "kämppä sekasin", ni mites tänne sit mahtuu jne... :whistle:

Mie kans sillon kattelin...vuosi on oikeesti pitkä aika, kun aattelee mitä kaikkea siinä ajassa ehtii tapahtua!!! :D
Onhan se kun miettii, millasen nyytin kanssa vuosi sitten aloitettiin. :heart: Ja nyt se sama nyytti kävelee ja juoksee ja on ihan omanlaisensa pieni ihminen...

Tulevaisuus on siis tämä.... :whistle: Pitääkin muistuttaa itelleen kun alkaa tuo uhmaava 3v kiristämään pinnaa, että älä hermostu, tätä on edessä vielä mooonta vuotta... :whistle: ;) :eek: :LOL:
Tuntuu, et vuosi vuodelta tuo meijän 11v vaan pahenee :headwall: :headwall: Mut se olikin yltiöhelppo leikki-ikänen :D :D
Tuo vajaa 9v on aina ollu sellanen uhmaaja, että oksat pois...pikkasen välillä näyttää rauhallisempaa merkkiä, mut en vielä usko ennekö näät, että rauhottuu :whistle: :headwall: Välillä on hyviä päiviä ja sit taas mooooonta huonoa....se on välillä kun nainen jolla on menkat alkamassa :kieh: :kieh: :kieh:
Ja toi vajaa 6v...aina ollu niiiiiin ihana ja niiiiiin helppo...se on nyt riisunu sen "enkelin kuoren" päältään ja siitä on tullu itse MR. Pikkupiru!!!! |O |O |O

Että...parempia aikoja ootellessa :saint:

Onhan se kun miettii, millasen nyytin kanssa vuosi sitten aloitettiin. :heart: Ja nyt se sama nyytti kävelee ja juoksee ja on ihan omanlaisensa pieni ihminen...
Niimpä :heart:
Vuosi sitten itse pysty jotenkin vielä hallitsee tilannetta ja ohjailla vauvaa...nyt on osat kääntyny ja tuo vauva ohjailee koko perhettä :D :LOL: :LOL:

Ja veljensä on kietonu pikkusormen ympärille ja tiukasti...etenki esikoisen. Niillä on ihan selkeesti joku "yhteys" :D :heart:

Tuntuu, et vuosi vuodelta tuo meijän 11v vaan pahenee :headwall: :headwall: Mut se olikin yltiöhelppo leikki-ikänen :D :D
Tuo vajaa 9v on aina ollu sellanen uhmaaja, että oksat pois...pikkasen välillä näyttää rauhallisempaa merkkiä, mut en vielä usko ennekö näät, että rauhottuu :whistle: :headwall: Välillä on hyviä päiviä ja sit taas mooooonta huonoa....se on välillä kun nainen jolla on menkat alkamassa :kieh: :kieh: :kieh:
Ja toi vajaa 6v...aina ollu niiiiiin ihana ja niiiiiin helppo...se on nyt riisunu sen "enkelin kuoren" päältään ja siitä on tullu itse MR. Pikkupiru!!!! |O |O |O

Että...parempia aikoja ootellessa :saint:

[/quote]

En tiedä pitääkö paikkansa, mut monet on sanoneet, että lapsi joka on pienenä ollut ns.helppo, onkin monesti sitten murrosiän lähestyessä ja murrosiässä tosi hankala... :/ Ihan mutu-tietoa kyllä, mun ja mun veljen kohdalla pitää kyllä paikkansa. Oon ite ollut lujatahtoinen ja omapäinen lapsi, veli taas itse rauhallisuus ja sopeutuvaisuus, joka ei suurinpiirtein koskaan suuttunut mistään. Meidän äidin mukaan mun murrosikä meni niin että hyvä kun huomasi :xmas: mut veljen kanssa olikin sitten tosi hankalaa ja kovin lujille otti tuo kasvaminen ja hölmöili yhtä sun toista...

Yhteistyössä