***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Tuntuu, et vuosi vuodelta tuo meijän 11v vaan pahenee :headwall: :headwall: Mut se olikin yltiöhelppo leikki-ikänen :D :D
Tuo vajaa 9v on aina ollu sellanen uhmaaja, että oksat pois...pikkasen välillä näyttää rauhallisempaa merkkiä, mut en vielä usko ennekö näät, että rauhottuu :whistle: :headwall: Välillä on hyviä päiviä ja sit taas mooooonta huonoa....se on välillä kun nainen jolla on menkat alkamassa :kieh: :kieh: :kieh:
Ja toi vajaa 6v...aina ollu niiiiiin ihana ja niiiiiin helppo...se on nyt riisunu sen "enkelin kuoren" päältään ja siitä on tullu itse MR. Pikkupiru!!!! |O |O |O

Että...parempia aikoja ootellessa :saint:
En tiedä pitääkö paikkansa, mut monet on sanoneet, että lapsi joka on pienenä ollut ns.helppo, onkin monesti sitten murrosiän lähestyessä ja murrosiässä tosi hankala... :/ Ihan mutu-tietoa kyllä, mun ja mun veljen kohdalla pitää kyllä paikkansa. Oon ite ollut lujatahtoinen ja omapäinen lapsi, veli taas itse rauhallisuus ja sopeutuvaisuus, joka ei suurinpiirtein koskaan suuttunut mistään. Meidän äidin mukaan mun murrosikä meni niin että hyvä kun huomasi :xmas: mut veljen kanssa olikin sitten tosi hankalaa ja kovin lujille otti tuo kasvaminen ja hölmöili yhtä sun toista...[/quote]

Oon kuullu kans samaa....ja jotenki uskon, että vois pitää paikkansa.
Omallakin kohdalla kyllä aika hyvin natsaa.
Eli meillä tulis sit ilmeisesti 1. ja 3. kanssa olemaan rankka teini-ikä :whistle: Onneks niillä on 5v ikäeroo :LOL: Ettei ihan yhtäaikaa oo pahimmillaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En tiedä pitääkö paikkansa, mut monet on sanoneet, että lapsi joka on pienenä ollut ns.helppo, onkin monesti sitten murrosiän lähestyessä ja murrosiässä tosi hankala... :/ Ihan mutu-tietoa kyllä, mun ja mun veljen kohdalla pitää kyllä paikkansa. Oon ite ollut lujatahtoinen ja omapäinen lapsi, veli taas itse rauhallisuus ja sopeutuvaisuus, joka ei suurinpiirtein koskaan suuttunut mistään. Meidän äidin mukaan mun murrosikä meni niin että hyvä kun huomasi :xmas: mut veljen kanssa olikin sitten tosi hankalaa ja kovin lujille otti tuo kasvaminen ja hölmöili yhtä sun toista...

Eli meillä tulis sit ilmeisesti 1. ja 3. kanssa olemaan rankka teini-ikä :whistle: Onneks niillä on 5v ikäeroo :LOL: Ettei ihan yhtäaikaa oo pahimmillaan ;)
[/quote]

No onhan siinä sit pari vuotta välissä aikaa hengähtää! ;) Ja eihän se enää tunnu missään kun yhdestä rankasta teini-iästä on selvitty-voi vaan todeta seuraavalle että älä yhtään yritä, tää on nähty jo! :LOL:

Mulla olis tossa projektia, kun pitäs noita kirppiskamoja hinnotella....eilinen kun meni nukkumiseks...mut ei vaan jaksa |O |O vapaaehtoset saa ilmottautua :wave: :kieh:
Onneks nyt ei kamala kiiru oo, kun vasta maaliskuun alussa alkaa pöytä, tarkkaa päivää ei oo viel tullu...
Ja sokerirasituskin pitäs varaa...kerpele :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
En tiedä pitääkö paikkansa, mut monet on sanoneet, että lapsi joka on pienenä ollut ns.helppo, onkin monesti sitten murrosiän lähestyessä ja murrosiässä tosi hankala... :/ Ihan mutu-tietoa kyllä, mun ja mun veljen kohdalla pitää kyllä paikkansa. Oon ite ollut lujatahtoinen ja omapäinen lapsi, veli taas itse rauhallisuus ja sopeutuvaisuus, joka ei suurinpiirtein koskaan suuttunut mistään. Meidän äidin mukaan mun murrosikä meni niin että hyvä kun huomasi :xmas: mut veljen kanssa olikin sitten tosi hankalaa ja kovin lujille otti tuo kasvaminen ja hölmöili yhtä sun toista...

No onhan siinä sit pari vuotta välissä aikaa hengähtää! ;) Ja eihän se enää tunnu missään kun yhdestä rankasta teini-iästä on selvitty-voi vaan todeta seuraavalle että älä yhtään yritä, tää on nähty jo! :LOL: [/quote]
Joo ja jos ei joku metodi toimi esikon kanssa, niin tietää sit suoraan siirtyä muihin konsteihin :D

Mut nyt on kyllä oikeasti mentävä, niin saa ehkä jotain aikaseksikin... :whistle: Ei tarvi sit koko iltaa siivoilla ja järkkäillä. :wave: Jos ehtis vaikka iltasella tännekin, jos täällä nyt silloin ketään on... :/

Olen kuullut samaa tosta helppo vauva- vaikea murkku, ja minun kohdallanipitää ainakin paikkansa, olen ollut aivan hirveä teini. Pelolla odotan mitä näistä kahdesta tytöstä tulee, toisaalta tiedämpä mitä odottaa. Meillä poika ollut aina sellanen että se uskoo kun sanoo ja sillä on itsesuojeluvaisto ja se osaa aatella maalaisjärellä asiat, nyt sille on tullut joku hemmetin esimurkku ikä, uhmaa kaikkea mitä me sanotaan. Tokasee vaan et te ette tiijä mitään :headwall: |O Sitten tää eskarilainen, voi herranjestas, että joskus järki menee tai siis oikeestaa monta kertaa päivässä |O Ennen auttoi ja oli sellanen kullan nuppu. Nyt joku helvatan mikälieuhma menossa joka asiasta napisee, ei usko mitään eikä käytä aivoja ollenkaan :headwall: :headwall: sanoinkin miehelläet tota vauhtia ku taantuu työ tyttö niin saahaan laittaa kohta takas vaippoihin |O |O Juu ei oo helppoa ja näillä kans menee iät silleen et toiselle tulee se uhma mikä toiselta just loppu :headwall:

Onnittelut kaikille juhlijoille :heart:

Mie kans sillon kattelin...vuosi on oikeesti pitkä aika, kun aattelee mitä kaikkea siinä ajassa ehtii tapahtua!!! :D
No mie kattelen sitä täällä koko ajan täällä meijän olkkarissa että miten vuodessa oikeesti voi tapahtua niin paljon. Toinen juosta tuohottaa ja toinen nukkua tuhistaa vieressä vaan....

*kuumehoureilee* :xmas: Tulin taas teidän jutut lukemaan :wave: . Lapset tänä aamuna kuumeettomia ja esikko myös eilen illalla... Saa nähdä joko tuo pikkumies olisi tänään toinen kuumeeton. Minä ja ukko vielä helotetaan... :headwall:

Yhteistyössä