R
Ria 29+2
Vieras
Mulla eilen vauva möyri niin paljo et oon varma et se on kääntyny istuun tms... viikko sitte oli siis jo kääntynyt pää alaspäin, mut nyt olo on sellanen ku pää ois tossa kylkiluitten välissä.... välissä kävely oli 'ankkakävelyä' silloin siis ku vauva oli pää alaspäin (n. tunnin kävely oli tuskallista), nyt en tiedä miten kävely pitemmän päälle sujuu ku oon sairaana ja kuumeessa ja oleilen mahd. paljon sisällä enkä urheile...työt on ikävä hoitaa (sijaisen opetus) kun ääni meinaa lähtä jatkuvasti
... no lasken jo innossaan työpäivien määrää...enään 10 päivää, joten pakko jaksaa!!!
Iltosin oon ommellu vauvalle parit lakanat, pussilakanat, tyynyliinat sekä kutonut pienoiselle tilkkutäkkiä ...kun oikein muuhun ei oo ollut virtaa... ja herkkuja tekee mieli koko ajan... valitettavasti karkkilakosta on enään muisto, tällä viikolla oon sortunut jo kahdesti
...ja paino nousee sen mukaan...käääks..
Joopa joo, voi hyvin olla että jo 2 kk:n päästä vauvakin voisi syntyä...tulisi tuolloin 2 vkoa etuajassa...mutta sehän on kai hyvinkin mahdollista ja melko yleistäkin??!! Vähänkö alkaa oleen jännät ajat lähellä
... no suunnilleen kaikki on valmiina ja olo on jo oikeinkin valmis äidiksi
...
millasia fiiliksiä muilla on näin viikonlopun lähestyessä
??????
Iltosin oon ommellu vauvalle parit lakanat, pussilakanat, tyynyliinat sekä kutonut pienoiselle tilkkutäkkiä ...kun oikein muuhun ei oo ollut virtaa... ja herkkuja tekee mieli koko ajan... valitettavasti karkkilakosta on enään muisto, tällä viikolla oon sortunut jo kahdesti
Joopa joo, voi hyvin olla että jo 2 kk:n päästä vauvakin voisi syntyä...tulisi tuolloin 2 vkoa etuajassa...mutta sehän on kai hyvinkin mahdollista ja melko yleistäkin??!! Vähänkö alkaa oleen jännät ajat lähellä
millasia fiiliksiä muilla on näin viikonlopun lähestyessä