M
Missu39+6
Vieras
Huvittavaa sinänsä, mut mekin riideltiin viikonloppuna ihan älyttömästä syystä ja mä mökötin ja päätin jo ottaa eron ja muuttaa takas helsinkiin täältä landelta. Onneks mies tuli tunnin päästä pyyteleen anteeks käyttäytymistään (suuttu ja alko valittaa kun mä en suostu tulee yhtiökumppaniks hänen firmaansa joskus hamassa tulevaisuudessa, sanoin et mul o oma elämä ja omat suunnitelmat jne...)
Tänään neuvola ja kerroin tädille ""lorottelusta ylösnousussa ja liikkeessä"" No sainkin it lähtee äippäpolille tutkimuksiin ettei ois lapsivettä (sitä siis tulee pari tippaa). NO siellä olin maha sydänkäyrässä ekaks ja sit kätilö otti näytteen, ei ollut lapsivettä mut pyysi tarkkaileen tilannetta, sitä kuulemma voi lorutella vaikka ihan tippojakin ja kannattaa mennä tarkistaan tilanne. Sit katto kohdunkaulan tilanteen, sormelle auki ja kaulaa pari senttii, kuulemma hyvinkin normaali ensisynnyttäjäntilanne.
Sydänkäyrä oli kuulemma hyvä ja sanoi että mulla ois hyvä synnyttäjän vartalo
Heh, onkohan toi nyt sitten kohteliaisuus. Lapsi ois käsikopelolla pitkä ja hoikka, noin 3,5 kilonen. Tietty ei voi ennustaa millon syntyy, ja varotteli et joillakin toi sisätutkimus saattaa käynnistää..
Ainiin, lapsi ei ole vielä kiinnittynyt ja on kuulemma melko ylhäällä, voi kuulemma kiinnittyä ihan vasta synnytyssupistuksissakin ja sit on pienoinen riski et jos lapsivedet menis nyt ni napanuora vois liuskahtaa, mut en sit tajunnu kysyy et pitääks sit olla siis makuuasennossa jos lapsiveet menee vai miten.
No nyt on tunne et jospas nyt vaik piakkoin jotain tapahtus...
Tänään neuvola ja kerroin tädille ""lorottelusta ylösnousussa ja liikkeessä"" No sainkin it lähtee äippäpolille tutkimuksiin ettei ois lapsivettä (sitä siis tulee pari tippaa). NO siellä olin maha sydänkäyrässä ekaks ja sit kätilö otti näytteen, ei ollut lapsivettä mut pyysi tarkkaileen tilannetta, sitä kuulemma voi lorutella vaikka ihan tippojakin ja kannattaa mennä tarkistaan tilanne. Sit katto kohdunkaulan tilanteen, sormelle auki ja kaulaa pari senttii, kuulemma hyvinkin normaali ensisynnyttäjäntilanne.
Sydänkäyrä oli kuulemma hyvä ja sanoi että mulla ois hyvä synnyttäjän vartalo
Ainiin, lapsi ei ole vielä kiinnittynyt ja on kuulemma melko ylhäällä, voi kuulemma kiinnittyä ihan vasta synnytyssupistuksissakin ja sit on pienoinen riski et jos lapsivedet menis nyt ni napanuora vois liuskahtaa, mut en sit tajunnu kysyy et pitääks sit olla siis makuuasennossa jos lapsiveet menee vai miten.
No nyt on tunne et jospas nyt vaik piakkoin jotain tapahtus...