Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli toissapäivänä vähän etova olo koko päivän, mut nyt parina päivänä suht normaali olo. Jotenki niinkin normaali olo, että välillä unohtaa olevansa raskaana Ilmestyispä enemmän oireita, muuta kun tissikipu ja poisjääneet menkat, inhottavaa ku ei oo sen enempää..
Mie komppaan ihan täysin, ei oikeen tiiä pitäskö olla onnellinen vai huolestunu näin vähästä oirehdinnasta
Huonoa oloa en kyl kaipaaOireettomuus on ihan normaalia. Tätä oloa ei kannata toivoa!! Uskokaa pliis. Se että oksentaa 30min putkeen joka aamu, ei ole hauskaa
Tsemppiä sulle♡Uskon että oireita alkaa pian ilmaantumaan. Mulla on jo 6+2 ja noin viinko aamupahoinvointia takana.Tissit ei ole kyllä yhtään kipeät, mutta eivät olleet edellisessäkään raskaudessaHuonoa oloa en kyl kaipaa Sen mitä muistaa et halas pönttöä aika usein aiemmissa raskauksissa, ni ei oo ikävä, mut nää rinnat vois vaikka kipeytyä kunnolla, ni ehkä uskois olevansakin raskaana, kunnes toisin todistetaan
Ja no, itellä vasta 3+6 viikot, ni ei voi kyl olettaakaan, et oireet ois vielä suuria
Moi!Tänään pitäis menkat alkaa ja mua kyl huolestuttaa kovasti, kun kaikki oireet katos (niitä kesti 4pvä) . Ei tuu enää huono olo, jos ei oo muistanut syödä, ei oo rinnat kipeät (vähän sivulta painaessa sattuu) , näläntunne katos myös ja vessassa ei tarvii rampata niin usein. Finnejä kyllä löytyy vaikka muille jakaa ja alaselkää polttaa ihan pirusti. Osaispa vaan nauttia ja unohtaa ja seurata mitä tuleman pitää, mut niin pitkän odotuksen jälkeen ei vaan osaa rentoutua
Tsemppiä kaikille ar-ultraan, jotka sinne piakkoin menossa
Tsemppiä!Tänään pitäis menkat alkaa ja mua kyl huolestuttaa kovasti, kun kaikki oireet katos (niitä kesti 4pvä) . Ei tuu enää huono olo, jos ei oo muistanut syödä, ei oo rinnat kipeät (vähän sivulta painaessa sattuu) , näläntunne katos myös ja vessassa ei tarvii rampata niin usein. Finnejä kyllä löytyy vaikka muille jakaa ja alaselkää polttaa ihan pirusti. Osaispa vaan nauttia ja unohtaa ja seurata mitä tuleman pitää, mut niin pitkän odotuksen jälkeen ei vaan osaa rentoutua
Tsemppiä kaikille ar-ultraan, jotka sinne piakkoin menossa
Mulla ne menkkamaiset jomotukset on kuuluneet kolmeen aikaisempaan raskauteen alussa ja kaikki on mennyt hyvinMoi. Mä voisin liittyä tänne mukaan. Yritystä on ollut 2 vuotta ja sinä aikana yksi alkuraskauden keskenmeno. Tein eilen positiivisen raskaustestin kun menkat pari päivää myöhässä. Tässä kierrossa olin aukiolotutkimuksessa eli oisko ollut röörit pikkuisen tukossa kun heti sen jälkeen tärppäsi ja mitään vikaa minusta tai miehestä ei ole löytynyt. Laskettu aika olisi laskureiden mukaan 15.2. Alkuraskauden ultraan pääsen kunnallisen kautta näitten tutkimusten ja edellisen keskenmenon takia. Nyt vaan jännittelen että pysyykö pieni mukana kun on ollut jo viikon menkkamaisia kipuja. Olen kyllä lukenut että olisi ihan normaalia mutta silti jännittää.
Mulla ne menkkamaiset jomotukset on kuuluneet kolmeen aikaisempaan raskauteen alussa ja kaikki on mennyt hyvin Tsemppiä ja tyyntä mieltä jännittävään tilanteeseen!
Täällä kanssa ollut viikon verran menkkapolttoja ja se jännittää. Koko ajan odottaa, et nyt vuoto alkaa, mutta toistaiseksi ei ole alkanutMoi. Mä voisin liittyä tänne mukaan. Yritystä on ollut 2 vuotta ja sinä aikana yksi alkuraskauden keskenmeno. Tein eilen positiivisen raskaustestin kun menkat pari päivää myöhässä. Tässä kierrossa olin aukiolotutkimuksessa eli oisko ollut röörit pikkuisen tukossa kun heti sen jälkeen tärppäsi ja mitään vikaa minusta tai miehestä ei ole löytynyt. Laskettu aika olisi laskureiden mukaan 15.2. Alkuraskauden ultraan pääsen kunnallisen kautta näitten tutkimusten ja edellisen keskenmenon takia. Nyt vaan jännittelen että pysyykö pieni mukana kun on ollut jo viikon menkkamaisia kipuja. Olen kyllä lukenut että olisi ihan normaalia mutta silti jännittää.
Täällä kanssa ollut viikon verran menkkapolttoja ja se jännittää. Koko ajan odottaa, et nyt vuoto alkaa, mutta toistaiseksi ei ole alkanut
Tsemppiä sinulle ja paljon tarrasukkia matkaan mukaan
Moi. Mä voisin liittyä tänne mukaan. Yritystä on ollut 2 vuotta ja sinä aikana yksi alkuraskauden keskenmeno. Tein eilen positiivisen raskaustestin kun menkat pari päivää myöhässä. Tässä kierrossa olin aukiolotutkimuksessa eli oisko ollut röörit pikkuisen tukossa kun heti sen jälkeen tärppäsi ja mitään vikaa minusta tai miehestä ei ole löytynyt. Laskettu aika olisi laskureiden mukaan 15.2. Alkuraskauden ultraan pääsen kunnallisen kautta näitten tutkimusten ja edellisen keskenmenon takia. Nyt vaan jännittelen että pysyykö pieni mukana kun on ollut jo viikon menkkamaisia kipuja. Olen kyllä lukenut että olisi ihan normaalia mutta silti jännittää.
Mulla oli kans neljännen viikon aikana koviakin menkkajomotuksia. Heräsin jopa yöllä siihen, et särki. Nyt oon rv 6 ja kivut jäi viikko sitten pois. Tsemppiä sinne!
Tein aamulla uuden testin ja viivat oli tasavahvuiset.. Piti sitten päivällä uittaa toinen liuska pois niin sepäs olikin haaleampi, iski kauhea paniikki keskenmenosta.
Viimeisetkin oireet kadonneet.. Väsyttää ja palelee mutta ei muuta..
Varhaisultra vasta 1.7..