Piiitkästä aikaa tervehdys kaikille! Viikkoja kertynyt 24+1 ja vointi on hieno. Meillä on tuhat ja yksi projektia perheen kanssa meneillään ja välillä tuntuu, ettei oikein ehdi tähän raskauteen edes keskittyä. Rakennamme uutta taloa parhaillaan ja viime aikoina olen kyllä alkanut huomaamaan sekä voimieni että kykyjeni rajoitteet, vatsa alkaa olla sellaisessa koossa, ettei kaikkeen enää kykene. Tällä viikolla meillä olisi muuttokin tilapäisesti vuokra-asuntoon, kun ollaan myyty vanha talo pois, joten hommaa riittää.
Vatsa on voinut oikein hyvin. Toukka liikkuu ahkerasti, eikä huolestuta äitiään pitkillä hiljaisuuksilla. Etenkin iltaisin on kova jumppa, mutta touhua on kyllä tasaisesti pitkin päivääkin. Vaivoista sen verran, että hiukan on suonikohjut alkaneet vaivaamaan. Oikeassa polvitaipeessa on niin kivulias kohju, että välillä kyykistyminen sattuu. Iltaisin jalat on tosi väsyneet ja tekisi mieli heittää selälleen välillä kesken työpäivänkin, että saisi jalat kattoa kohti.
Toinen harmi on närästys. Onneksi on pysynyt Renniellä aisoissa ihan kohtuullisesti, mutta tänään täytyykin käydä hakemassa Apteekista uusi pakkaus, vanha meni eilen loppuun.
Esikolle ollaan vähän jo juteltu, että vauva on tulossa, mutta hän on vasta 2v4kk ja tuo aikakäsitys on vielä sellainen, että vauvan pitäisi tulla sitten tänään, että ymmärtäisi asian. Minua jo surettaa valmiiksi esikoisen tilanne, kun toinen syntyy, onhan väistämätöntä, että huomio vähenee silloin radikaalisti. Vielä, kun isäkin on vähän sidottu noihin rakennushommiin iltaisin...
Välillä sitä tuntee olevansa elämänsä voimissa ja iltaisin sitä on niin poikki, ettei kissaa jaksa sanoa. Olen yrittänyt kovasti saada kaikkia mahdollisia hommia eteenpäin vauhdilla, kun tiedän, että kohta tilanne pitää rauhoittaa... Välillä on kyllä sellainen paine, että toivoisi vähän helpotusta.
Supistuksia ei ole merkittävässä määrin ollut, mutta rautakuurilla olen minäkin, kun hemppa oli 113 edellisessä mittauksessa pari viikkoa sitten. Verenpaine on aina ollut tosi hyvä, mutta paino sitten taas on ollut aika kovassa nousussa. Ja kyllä tuo ruoka minulle kieltämättä maistuukin...
Oikein hyviä vointeja kaikille! Kiva lukea kuulumisianne!