***Helmet 2008*** Syysviikko 39

Voi luoja, törmäsin tänään kahteen niin tökeröön äitiin vaunuineen, etten ikinä :eek: :eek:

Olin siis menossa Espooseen käymään ystäväni kanssa ja olimme odottelemassa bussia noin 15min. ennen bussin lähtöä terminaalissa. No, näin, että kaksi vähemmistönkulttuurin edustaa rattaineen tulee myös odottelemaan bussia. Kun bussin ovet aukeaa, niin nämä kaksi kiilaavat ohi ja tukkivat rattaineen bussiin..Oon ihan että, mitä helkuttia :eek: :eek: Ystävällisesti pyysin, että voisko toinen jäädä pois, kun olin ennen heitä.. He väittivät, etten todellakaan ollut, he eivät nähneet, eivätkä aio tulla bussista ulos. No, siinä hetken väittelin ja sanoin pari valittua sanaa. No, nämäpä rupesivat haistattelemaan mulle :eek: :eek: Siinä vaiheessa olisin voinut pyyhkäistä niitä nenään, mutta annoin olla ja jäätiin odottelemaan seuraavaa bussia. Mutta olin kyllä niin käärmeissäni. En oo koskaan, ikinä aiemmin tommoseen käytökseen törmännyt. Vieläkin ärsyttää :kieh: :kieh:
 
No voi jösses, mitä mammoja Hippa on kohdannu. :eek: Kyllä musta aina on ekana olevat saanu mennä vaunuineen ensin. Melko vähän ollaan tosin bussilla liikuttu, melko usein kuljetaan metrolla, mutta en oo koskaan tollaisen törmänny!
 
Huh tosiaan, mitä touhua Hippa! |O |O Tosi törkeää! :$ Me liikutaan aika tasaisesti kaikilla julkisilla (no, junalla ei olla menty kertaakaan, mutta muilla siis), niin ei ole kyllä koskaan olleet muut vaunulliset töykeitä. Vaunuttomat kanssamatkustajat sen sijaan on joskus |O
 
Uneton Helsingissä kikkailee... :xmas: |O Vanamo: Muokkaatko etusivun listaa. Poistin nyt sitten tuon 80 nikin perästä, kuten jo joskus aiemmin aioin. Etukirjain oli pakko vaihtaa siinä samalla isoksi. |O *muoks* Ei vaan, pilvipouta olikin listan pitäjä tällä viikolla... Eli PP, muokkaatko siis tuon nikin kuntoon. :flower:
 
Mä täällä valvoskelen. Poika heräsi krohisten,kuulosti kuin happi loppuisi justiinsa,varmaan kurkku tosi kipeä.Joten minä tässä kaikki aistit valppaina kuuntelen.....kuumetta ei ollut,toivottavasti ei pahene.En sit tiedä pitäisikö mennä kuunteluttamaan keuhkot.Jospa aamu on taas viisaampi
 
Lähdettiinkin edellisen viestin jälkeen Jorviin päivystykseen,kun alkoi hengittäminen olemaan tosi hankalaa.Ensin kyllä soitettiin neuvontapuhelimeen ,jossa käskettiin viemään ulos,koska kurkunpääntulehdus???!!! kuulemma helpottaisi hengittämistä .No,se vaan paheni .Jorvissa todettiin flunssa ja mahdollinen keuhkoputken tulehdus,jossa astmatyypistä oireilua ja ei saa viedä ulos.Poika sai kortisonia ja hengitteli jotain avaavaa ja kotiin haetaan ventolinea,jota kans hengitellään.Täytyy vain toivoa,että pojalla ei ole eikä tule astmaa,isällään meinaan on :( Nyt poika nukkuu,mutta mulla ei tule uni silmään,kun kuuntelen murusen krohinaa :heart:
 
Voi kökköläinen, Liinis, tuota sairaalakeikkaa :( Toivottavasti paranee pikaisesti eikä jää mitään astmajuttujakaan..

Meillä tyty oli isänsä kanssa hereillä kuudesta. Ukko on alkanu ottamaan näitä aamuja, mä en jostain syystä jaksa millään nousta :ashamed: Mutta toisaalta eipä ukko valitakaan..

Nytkin tuo pimu posottaa konttaen, vähän on väsymystä ilmassa mutta nukkuminenhan on ihan poissuljettu vaihtoehto..

 
Voi teitä Liinamari :hug: Kuulostaa niin samalta kuin meillä viikko sitten. Oli kyllä todella pelottavaa, kun poika ei saanut henkeä :( Toivotaan, että menisi nopsaan ohi. En mäkään uskaltanut kahteen yöhön nukkua kun poika sairasti, piti vieressä kuunnella. Meidän pojalla siis oli kurkunpääntulehdus, johon ulkoilma ja höyryhengitys auttoivat. Toivotaan, ettei teillä ois astmaa.

Törkeisiin mammoihin Hippa oli törmännyt :kieh:

Meidän aamut alkaa taas yhä aiemmin. Tänään oli herätys 5:15 ja nyt poju nukahti ekoille päikkäreilleen. Mietin vaan, että ensi viikolla kun lähdetään lomalle on tosi mukavaa, jos pojan sisäinen kello herättää aina 4:15-5 paikallista aikaa |O

Tänään ois ohjelmassa saunan ja pesuhuoneen putipuhtaaksi hinkkaamista, ikkunoiden pesua (ulkopuolelta ainakin, sisäpesusta ei kovin paljon aikaa, välejä en jaksa) ja soseitakin pitäis jossain välissä tehdä. Pojan vaatteita on iso pino silitystä odottamassa ja likaista pyykkiäkin löytyy pyykkikoreista. Että semmosta...

Toivotaan hiukan kirkkaampaa päivää tänään eilisen synkkien tapahtumien jälkeen :/
 
huomenta :wave:

Todellakin joo aikas kurjaa tommonen kiilailu |O , mä kyl oon viel niiiin pihalla näitten vauvaetikettien kanssa että :eek: , mutta toki ihan normaalit käyttöstavat tiiän että sen puittessa sitten tää mamma seikkailee :)

Liiniksen
vauvelille parantumisia ja peukut pystyssä että toi astma pysyy loitolla...mulla kans astma joten samoja täällä toivon :wave:

Ja hei kuulkaas :wave: , jos joku menee kampin ostarin ohi ja piipahtaa siellä name itin liikkeessä ja siel on viel niitä huppareita tarjouksessa (5.95) niin voiskos joku ostaa mulle semmosen harmaan lepakko kuvoisen kokoa 86 ( tai jos ei oo niin 80cm) , jäi meinaan harmittaan kun ollaan menossa lokakuussa kaverin pojan 1 vee juhliin :wave: :attn:
 
Huomenta!

Liinikselle ja pojalle :hug: Tosi kurjan kuulosta, toivottavasti ei oo astmaa.

Mä oon menossa tänään tai huomenna tonne ytimeen soppaileen siskonpojalle ristiäislahjaa. Voin hakea sen hupparin, jos kukaan muu ei liiku sielläpäin. Itse asiassa piti mennä jo aamusta samalla, kun vein esikoisen eskariin, mutta iski laiskuus ja tulin päikkäreille, kun tyttökin nukahti vaunuihin. Anoppi hakeekin tänään esikoisen eskarista ja vie eläinmuseoon, niin että ollaan tytön kanssa ihan kahdestaan tää päivä. =)
 
Katotaan minkä kaaoksen saa täystuho aikaan :whistle: Eilen keksi että lelukoppa on kiva kaataa ja kaikki lelut levittää ympäriinsä :D Sisko vaan totes et "piip kyllä siivoo ne sitten", ihan varmasti siivoo juu... Ei vielä vähään aikaan...

Paranemisia Liiniksen pienelle

Hippa johan oli törkeitä mammoja, ei tolleen saa kiilata :/

 
Kiitokset symppiksistä kaikille

Poika vihdoin nukkunut tunnin,kun aamusella heräsikin vartin jälkeen kun ei saanut henkeä.Oli viittä vaille etten itse seonnut tai soittanut ambulanssia :ashamed: jos olisin viisas painuisin petiin ,mutta ei......... :headwall:

Muistelinkin yöllä,että Kristellellä oli samaa vähän aikaa sitten.Sitä yöllä miehelle vaahtosinkin että ei ole mitään vähän flunssaa kun muillakin on ollut vastaavaa

Mun tekee mieli ihan hirveästi Ben&Jerrys lohtujätskiä :(
 
Siis ei voi olla totta! :D :D ISO KÄSI VAUVATTARELLE! :heart: :flower: (www.vauvatar.fi) :xmas: muistatteko kun kerroin että meidän yhdistelmävaunuista hajosi rungosta osa.. sillai ettei niitä voi laittaa kasaan tai siis voi mutta ei saa enää koottua kun "ammatti ihminen" no joka tapauksessa valitin niistä vauvattareen ja nyt saimme UUDET vm.2008 kuomurattaat ilmaiseksi ovh.239? koska ei saanut enää maahantuojalta uutta runkoa vaunuihin, nyt meillä on siis ne yhd.vaunut joita voi käyttää ihan normaalisti eivät vaan mene kasaan ja TULITERÄT kuomurattaat!!! :D :D En vois iloisempi olla!!!!

ILOINEN Tarppa ja nukkuva Netta!
 
Onnea Tarpalle uusista vaunuista! :flower:

Mistäs Liinikselle jätskiä saatais? :/

Me taidetaan kohta lähteä cityyn soppailemaan. Onko nipsuli linjoilla? Katonko sitä hupparia? No ehkä katon joka tapauksessa. Pidän sen sitte vaikka ite, jos muualta saat.
 
Olipa hyvää palvelua Tarppa! :D Meillä on Brion yhdistelmävaunut ja niiden runko hälytti alkuunsa lähes kaikissa kauppojen turvaporteissa. Olin yhteydessä maahantuojaan ja me saatiin uusi runko, vanha palautettiin postitse. Hyvityksenä saatiin toiset renkaat =) Mä en yleensä ikinä "valita" mistään tuotteesta tai anna palautetta, mutta ilmeisesti se kannattaa :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Huomenta!

Liinikselle ja pojalle :hug: Tosi kurjan kuulosta, toivottavasti ei oo astmaa.

Mä oon menossa tänään tai huomenna tonne ytimeen soppaileen siskonpojalle ristiäislahjaa. Voin hakea sen hupparin, jos kukaan muu ei liiku sielläpäin. Itse asiassa piti mennä jo aamusta samalla, kun vein esikoisen eskariin, mutta iski laiskuus ja tulin päikkäreille, kun tyttökin nukahti vaunuihin. Anoppi hakeekin tänään esikoisen eskarista ja vie eläinmuseoon, niin että ollaan tytön kanssa ihan kahdestaan tää päivä. =)
--hei ois tosi ihanaa :hug: , ens viikolla sit nähtäiskin :)
 
Moikka, taustailen tääl taas :)

Vieläkin ärsyttää ihan sikana se r-kiskan pehmokoirajuttu :kieh: Niissä on kuulemma ollut ftalaattia joka ei sinänsä aiheuta myrkytystä mutta ei suositella pitkää altistusta koska se vaikuttaa lisääntymiskykyyn! :eek: Ja meidän A on nukkunut kyseisen pehmokoiran vieressä nyt reilun 7 kk joka yö syntymästään lähtien :'( Tosi kiva jos hän ei nyt sitten isona voi saada lapsia... :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Me taidetaan kohta lähteä cityyn soppailemaan. Onko nipsuli linjoilla? Katonko sitä hupparia? No ehkä katon joka tapauksessa. Pidän sen sitte vaikka ite, jos muualta saat.
--täälhän mie :wave: , juu osta pois, maksan vaik heti tai sit ens viikolla :wave:
 
Niin ja Hipalle piti kommentoida että onneks ei sattunut mun kohdalle nuo tökeröt mammat, olisin meinaan varmaan jo vedellyt turpiin tai käynyt omin käsin repimässä niitten vaunut ulos sieltä... |O (en ole mitenkään aggressiivistä sorttia, en... :whistle: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmie:
Moikka, taustailen tääl taas :)

Vieläkin ärsyttää ihan sikana se r-kiskan pehmokoirajuttu :kieh: Niissä on kuulemma ollut ftalaattia joka ei sinänsä aiheuta myrkytystä mutta ei suositella pitkää altistusta koska se vaikuttaa lisääntymiskykyyn! :eek: Ja meidän A on nukkunut kyseisen pehmokoiran vieressä nyt reilun 7 kk joka yö syntymästään lähtien :'( Tosi kiva jos hän ei nyt sitten isona voi saada lapsia... :x
--no todellakin, korvauksia niitten kyl kuulus maksaa jos tommonen "pikku" virhe niille käy :kieh: , ei paljoo lohduta mennä hakeen uutta koiraa :snotty:
 

Yhteistyössä