***Helmet 2008*** Syysviikko 39

No ihmekös ei mun tekemät lihatmaistu, kun ne on maustamattomia.. Ja ikäänkuin olisi vaikeempi homma tehä maustettua ruokaa, niin mä oon ostanu purkkeja.. :ashamed:

Tiiättekö mikä on ihan sikakiinnostavaa tollasen 7kk muksun mielestä? Jääkaapin "jalkalista", se joka on siinä lattian ja kaapin välissä esteettisyys syistä. Uskokaa vaan.. Ja verhojakin on kiva käydä vähän vetämässä.. Pitäis varmaan laittaa kuva kun tyty alkoi kiipeemään pahvilaatikkoon.. :whistle:

Mulla on flunssa edelleen. Mies aatteli olla niinkin avulias että tulee sen verran ajoissa kotiin ettei mun tarvi ulkoiluttaa koiria.. Mutta muutenhan tää on ihan normipäivä tytön kanssa ulkoiluineen jne. :whistle: ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Määki leipasin eilen sämpylöisiä! =) Syöny oon tosin tähänki mennessä vaan yhden puolikkaan..
|O
Mie söin varmaan 20 puolikasta :headwall: :LOL:
No elä mittään... tämäki on osa sitä mun omaa huipputehokasta laiharia... joten nauti vaan kun voit huoletta syödä! :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Määki leipasin eilen sämpylöisiä! =) Syöny oon tosin tähänki mennessä vaan yhden puolikkaan..
|O
Mie söin varmaan 20 puolikasta :headwall: :LOL:
No elä mittään... tämäki on osa sitä mun omaa huipputehokasta laiharia... joten nauti vaan kun voit huoletta syödä! :heart:
Voitas vaikka viikoksi vaihtaa osia :whistle: :ashamed: :kieh:
Mut oli ne kyllä hyviä :D *puolustautuu* :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meidän pojalla 5 hammasta (3 ylhäällä ja 2 alhaalla)...selvis syy miksi muona ei oo maittanu... :whistle:
:flower: Meillä vasta 2 alhaalla...pitäsköhän nuo esikon 2 hammasta laittaa sinne joukon jatkoksi :LOL:
esikolla eilen lähti yksi ja tänään käytiin vetämässä yks...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meidän pojalla 5 hammasta (3 ylhäällä ja 2 alhaalla)...selvis syy miksi muona ei oo maittanu... :whistle:
:flower: Meillä vasta 2 alhaalla...pitäsköhän nuo esikon 2 hammasta laittaa sinne joukon jatkoksi :LOL:
esikolla eilen lähti yksi ja tänään käytiin vetämässä yks...
Käytiin vetämässä? Navetan takana? Hohtimilla? :D

Meillei oo alun ensimmäistäkään hampukaista, pöh.
 
Hengissä ollaan, vaikkakin väsyneenä ja todella sotkuisessa (ainakinmun mittapuulla :ashamed: ) kodissa miehen vanhempien vierailun jäljiltä. Positiivista on, että remontti on ednnyt mukavasti, vaikka valmista pitäisi olla vasta ensi kesänä :whistle: :LOL: Appiukko siis haluaa väkisin tulla tekemään meille rempaa, niin ollos hyvä vaan.

Poika ryömii möngertää pitkin lattioita ihan onnessaan, kun lattialle pääsee. Rytmit on nyt ihan sekaisin ja unet jääneet pojallakin vähiin vieraiden takia :/ Poju nukahti ennen kasia yöunille, mutta on levottomasti pyörinyt ja ääntelehtinyt jo useampaan otteeseen :| Luin teidän jutut, mutta oon liian väsy nyt muistamaan mitään kommentoitavaa :ashamed:

Öitä kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Meidän pojalla 5 hammasta (3 ylhäällä ja 2 alhaalla)...selvis syy miksi muona ei oo maittanu... :whistle:
:flower: Meillä vasta 2 alhaalla...pitäsköhän nuo esikon 2 hammasta laittaa sinne joukon jatkoksi :LOL:
esikolla eilen lähti yksi ja tänään käytiin vetämässä yks...
Käytiin vetämässä? Navetan takana? Hohtimilla? :D

Meillei oo alun ensimmäistäkään hampukaista, pöh.
:LOL: :LOL: Ihan hampilekurissa :p :D
 
Hauskaa lukea Meillevauvan kuvauksia touhukkaasta tytystä. ;) Meillä kun liikkuminen on edelleen selältä vatsalle kääntymistä. Eikä siitä edes lähetä sen enempää pyörimään. Mutta ei varmaan oo kipeenä herkkua toi vahtiminen. :hug:

Mä leikkaisin neidin kynnet ennen nukkumaanmenoa. Kauhee huuto - mies oikein ihmetteli, että mikä on. Ei vissiin vaan äiteen manikyyri kelvannu. ;)
 
Onkos täällä kestovaippailijoita linjoilla? Tilaisin villalankoja ja nyt pitäis metsästää ohje, jolla teettäisin anopilla villaisia vaippahpusuja noiden taskuvaippojen päälle. Fuzzit meillä toimii hyvin, mutta osa noista tarralla olevista vaipoista falskaa vähän sivusta. Mutta kun noi isovanhemmat on vähän pihalla noiden Fuzzien neppareiden kanssa, niin on noita tarrallisiakin.

Mikäs koko fuzzeilijoilla on muutes käytössä? Meillä kun menee vielä S hyvin. On mulla M-kokojakin kaapissa odottamassa. Itse ommelluissa pitää kyllä jo käyttää L:n kaavoja. Hassua, millaisia eroavaisuuksia noissakin on.
 
Mie tuun tänne kirjotteleen ku ei jaksa seurata tota BB:tä ja tota huutamista :eek: |O Ihan ihme porukkaa tuol kyl on.. Mikä toi Niko on valittaan kellee että haluu olla valokeilassa.. kenenköhän ympärillä se talo pyörii :LOL:

Meil on ollu kiva päivä =) Käytiin siellä äiti-lapsi kerhossa ja lauleskeltiin vähä ja tutustuttiin muihin mammoihin :) Huomenna mennää Ideaparkkiin ja illalla appiukon kuuskymppisille joten touhua riittää huomisellekin.

 
Onnittelut Artulle ja muille vilkuttajille! :flower: Meillä se onnistuu joskus tarkoituksellisesti, mutta ei todellakaan aina.

Minunkin mielestäni Meillevauvan jutut arjen kulusta ovat hauskoja.

Yöt ovat vaihtelevia. Toissayö oli paras pitkään aikaan: unille 22.30 (hieman venähti kun oli vieraita), syöminen klo 4 ja herätys klo 7. Yleensä puolenyön aikoihin on 2-5 herätystä 15-30 minuutin välein, mutta tutilla uni taas jatkuu. Rassaa erityisesti, kun aamu on alkanut tulla klo 6 (aiemmin nukuttiin vähintään klo 8 asti). Eikä öiden hyvyydellä tunnu olevan mitään yhteyttä päiväuniin tai toisin päin.

Vierastamista on ollut havaittavissa muutamissa tapauksissa, mutta ei vielä mitenkään älyttömän paljon. Pojalla ei sitä juuri ollutkaan, joten toivottavasti mentäisiin samaan tapaan nytkin.

Villalangoista en osaa sanoa mitään, kun villahousuja ei ole koskaan tullut kokeiltua. Itse ommeltuja taskuvaippoja sen sijaan tein aikoinaan pojalla päivähoitoon ja nyt sitten erän (16 kpl) tytölle. Vain todetakseni, että kolmesta nepistä piti heti ottaa käyttöön keskimmäinen tai jopa jo ulommainen :headwall: En tiedä ehtivätkö tytön reidet kasvaa niin paljon vaippojen ollessa nepitysmatkalla vai oliko kaava tosiaan liian pieni. Pojalle aikoinaan koko onnistui ihan nappiin. Nyt kankaat oli ostettu etukäteen neutraalin vihreinä, joten saanpahan tehdä vielä erän jotain kivoja pinkkejä ym... ;)
 
Meil on kans tota vierastamista tullu jonku verran, esim mun porukoita vierasti kun kävi täällä. Niin harvoin niitä näkee ja kuitenki ne on heti halailees ja ottamassa syliin kun pitkästä aikaa näkevät toisiaan.

Onnittelut kaikille vilkuttelijoille täältäki :wave: Meillä se tuntuu päivä päivältä sekottuvan enemmän toho taputukseen, jokainen vilkutus päättyy aina käsien hakkaamiseen yhteen :LOL:
 
Hello,

Helsinki taas nähty ja suuret kiitokset seurasta; Lumikki, Liinis, ÄippäHoo, Muori, Shiva, Anna, Hippa, ja kiitos Lumiannalle ostosvinkistä ja ennenkaikkea Liinikselle, joka sai houkuteltua, siis muahan piti melkein pakottaa :LOL: :LOL: :LOL: , jätskinmaisteluun Ben&Jerrylle, oli toudella maukasta :p , joutuu ehket sitä newyorkkeriakin viel testaamaan ja paria muutakin, saikos sitä kaupoista :whistle: . Ja ievalle parantelutuulosia sinne suunnalle*puhaltaa kovaaa*

Onnittelut taitajille taasen :flower: ; meillä kans tänään on ihan selkeesti enempi ryömiskelty :heart: , niinkos silleen oikee oppisesti

Kiva Jepsu kun oot vieny Hh asiaa eteenpäin :D , voin vaikka töihin mennä tarvittaessa jos semmonen tänne saatas :LOL:

 
Pinkit ja kukalliset Fuzzit tarttuu mullakin aina ekana käteen, jos ovat puhtaana. :heart: Muista kuin Fuzzeista valkkaan aina ekana norsukuvioisen taskun ja Tirsokkaista vaaleanpunaisen vaipan. :D Meillä on Fuzzeissa käytössä jo M-koko, kesän jälkeen siirryttiin. Reiluja tosin ovat, tottakai. S meni vielä siirtymisvaiheessa, mutta kun noita on niin reilusti niin myin S-Fuzzit pois. Anoppi on tehnyt muutamat villapöksyt meille, mutten oikein oo villis-fani. Tytöllekin tuli pientä punoitusta niistä silloin melkein vastasyntyneenä. Pitäis ihan kokeilla, että tuleeko vielä. :/ En muista millä kaavoilla anoppi noita villareita teki, mutta muistaakseni Ottobren, Wilhelmiinan ja Ruskovillan nettisivuilla on villiskaavoja. :/

*muoks* Onnitteluja täältäkin Artulle ja Kiinille vilkutustaidosta! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Oi Ben & Jerry's :p Niitä saa Euromarketeista ja ilmeisesti Valintataloista :p Se cookiedough on niiiiiiin hyvää :p
--ihanaa, näin mä muistelinkin, voi olla että täytyy huomenissa piipahtaa jätskialtaalla, siis ihan toki vaan että mieskin pääsee maistamaan :whistle: :saint: :LOL:
 

Yhteistyössä