***Helmet 2008*** Syysviikko 39

Olipa fiksu veto nukkua päikkärit tossa illalla seittemän aikaan :headwall: Nyt ei oo ketää ees mesessä ku mul ois aikaa jutella :LOL: Facebookissa sentää oli just yks uus kaveripyyntö aikoihin :eek: Mulla on siis tylsää :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Olipa fiksu veto nukkua päikkärit tossa illalla seittemän aikaan :headwall: Nyt ei oo ketää ees mesessä ku mul ois aikaa jutella :LOL: Facebookissa sentää oli just yks uus kaveripyyntö aikoihin :eek: Mulla on siis tylsää :xmas:
--onks tänään pelitön ilta :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
--onks tänään pelitön ilta :LOL: :LOL: :LOL:
Nääh.. kyl mä sitä aloin sit paremman puutteessa paukuttaan :whistle:

Huomenia

Nipsuli Ben & Jerrys saa myös Cittarista ja Makuunista

Taas on todistettu,että mammatreffit saa meidän pojan hormoonit hyrräämään ja uni maistuu.Poika oli koko illan super iloinen ja niin tarmoa täynnä,että piti ihan sähköhommiin ruveta eli kävi sitten useampaan otteeseen tarkastamassa kämpän pistorasiat :D joku viisas kaksilahkeinen oli vaan tukkinut ne ilmastointi teipillä,niinkuin ne tulpat ei riittäisi.Poika siis simahti ysiltä ja nukkui 5.30 asti.leikki puoli tuntia mun vieressä sängyssä , hörppäs tissistä ja nyt nukkua posottaa menemään =) ei kyllä muut treffailut saa tämmöistä aikaiseksi.

BornoBrotheria ei ole tullut paljoa seurattua.Lööpit luen ja onneksi palstalla pysyy ajantasalla.Duudson jakson katsoin kylläkin inhosta irvistellen ja peffaani pidellen

:D Idolssia tulee seurattua enemmän

Onnitteluita vilkuttajille, me vielä treenetaan

Ievalle
paranemisia. Dunduu kans vähän duhaselda

Minä olin kerran kans jo menossa Makuunissa Ben & Jerrys altaalle, mutta hintalappu sai mut tekemään uukkarin... kuus euroo semmonen puolen litran pönikkä!! :eek:
Mut maistaa tahtois kyllä, niin paljon niistä kuullu!! =)

Huomenta

Täytyisköhän meidänkin tulla mammatreffeille sinne pk-seudulle, jos poika sais vaikka samanlaisen nukutuspiikin kuin Liiniksen poika :whistle: :LOL: Heräiltiin taas monta kertaa yöllä ja aamu alkoi 5:30, eikä tissitainnutus toiminut :/ Nyt pistin pojan sänkyyn unta tavoittelemaan. Itse pitäis alkaa siivoamaan, mutta kiinnostus nolla :/ Poikaa varten pitää kyllä siivota, että saa sitten rauhassa nuohota ja nuoleskella lattioita ;) Nuo remonttijätteet ei välttämättä oo kovin terveellisiä :whistle:

vierastamisesta meillä alkaa näyttää siltä etä pahin vierastus alkaa olee ohi,kyllä sitä muutama kuukausi vierastettiinkin ja kovin,pelkäs muakin jos mulla oli pyyhe päässä tai hiukset auki :D

soseista
meillä syödään kaupan soseita,kaikkien 4 lapsen kanssa on syöty.tosin tuo poju on nyt jo jonkun aikaa syönyt myös ihan samaa ruokaa kuin muu perhe ja hyvin maistuu =)
:heart:

leonbergi vauva tuli sit lauantaina meille =) perkuleen iso köntys tuo on...ja itepäinen :D mä takaan ja alleviivaan et ton elukan kanssa tullaan vielä käymään henkisellä puolella tahtojen taistelua |O
on tosi kova puremaan ja syömään seiniä,listoja,kenkiä ym....oikeestaan kaikki kelpaa sille mikä tulee vastaan :D
äärettömä laiska otus,ei tekis muuta kuin nukkuis :D

Nyt oli pakko hakea tämmöinen ja tuuletella. Neiti oli aamupäivällä yli tunnin mummin kanssa, kun oltiin esikoisen kanssa neuvolassa ja kaikki oli menny hyvin. Mä kun jo luulin että oon sidottuna tohon tyttöön seuraavat 18 vuotta 24/7. Sen verran on ollu äiteessä kiinni. Eilisillä mammakahveilla tosin oli poikkeus, kun neiti odotti pöydässä ihan nätisti, kun käytiin esikoisen kanssa hakemassa kahvit, mehut ja pullat. Ehkäpä neiti tuumas, että kun noillakin tädeillä on itellään tollaiset vaavit, niin niihin voi luottaa. =)

Niin ja kiiiiitos taas mukavasta mammaseurasta kaikille. Mokomat ootte vielä pitäny jotain jätskijatkoja. :p ;)

Pakko taas tuulettaa, meillä oli jälleen hyvä yö :D Neiti nukkui 21-06 autuaasti, kuudelta söi tissiä ja jatkoi heti uniaan taas kasiin asti =) Alan tosiaan elätellä toiveita, että tää ois pysyvä muutos. Kuulin yöllä, että se pariin otteeseen heräili, mutta nukahti itse mylläämisen ja pienen kitinän jälkeen parissa minuutissa uudelleen. Jes!

BornoBrother on ihan peestä koko kausi... Ihme riitelyä ja huutoa vaan koko ajan. Tulee vaan pahalle tuulelle, kun sitä kattoo. Toivon todellakin, että nää pahimmat pahan hengen luojat eli märisijä-Ade tai v***u-Mia sieltä häipyis.

Hei, mies tossa soitti, oli kuullut radiosta, että niissä R-kioskin kesällä/keväällä kaupittelemissa isokuonoisissa koirapehmoissa on jotain haitallisia aineita! Ei siis enää vaaveille "syötäväksi" tai unikavereiksi niitä... Meilläkin sellanen on appiukon tuomana :( R-kioski on vetänyt pehmot jo pois markkinoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Hei, mies tossa soitti, oli kuullut radiosta, että niissä R-kioskin kesällä/keväällä kaupittelemissa isokuonoisissa koirapehmoissa on jotain haitallisia aineita! Ei siis enää vaaveille "syötäväksi" tai unikavereiksi niitä... Meilläkin sellanen on appiukon tuomana :( R-kioski on vetänyt pehmot jo pois markkinoilta.
--no voi v'ttu.... |O |O |O

Huomenia siis täältäkin :/

Meillä noita pehmoja taitaa olla kaksi....onneks ei nyt kovin kauheesti niillä olla puuhasteltu mutta kuitenkin |O .

Meillä on nyt taas kaks yötä nukuttu heräämättä, että tosi vaihtelua kyllä on noissa meijänkin öissä.. :eek:

Vierastaminen
tuntus menneen jo hieman ohitse, tokikin uuteen paikkaan ja uusiin ihmisiin tutustuessa ekaks hieman haluupi neiti katsella rauhassa ja sitten "tutustua", väsyneenä tulee enempi noita vierastamisia..mutta isin ja äitin välillä ei oo eroja, kumpikin kelpaa :)

Yhteistyössä