***Helmet 2008*** Syysviikko 39

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Sanoista piti sanoa, että mä en kyllä oo huomannu, että meidän neiti tunnistais mitään sanoja, edes omaa nimeään. Ehkä oon jotenkin skeptinen.
Näin meilläkin, kovasti oon koittanu huhuilla nimellään mutta ei hoksaa ei. Ennemmin äänensävy saa neidin pään joskus kääntymään kun oikein lempeästi huhuilee, mutta ei muuten.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ottiko Muori ompelukoneen viereen nukkumaan?? :LOL:
En nukkunu koneen kanssa, mutta en mä malttanu nukkumaan mennä, kun olin saanu koneen esiin, niin pitihän sitä kokeilla ja ommella yks taskuvaippa. Nukkumaan pääsin sitten yhden jälkeen ja neiti alkokin sitte yöhulinat. Aamuseitsemältä ei olis millään nukahtanu edes viereen. No nukahti sitte väärinpäin - varpaat melkein mun suussa ja nukku kymmeneen. Mutta kyllä äitiä olis nukuttanu pidempäänkin. |O |O Puol kympiltä tosin heräs esikkokin mesomaan. ;)
 
Onnea minunkin puolesta jahvetin tytölle uudesta taidostaan !! :flower: :flower:
perässä tullaan. Huomenna meillä on mieheni kanssa kihlajaispäivä ja oman isäni syntymäpäivä ja Ensimmäiseni lapsen nimipäivä.
Aurinkoista päivän jatkoa kaikille !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Ipun
Zuku kolo ? :eek: kuulostaa hurjalta
joo sil on sellanen "fistelli".. ehkä noin 1cm syvä ja muutaman millin leveä, kapenee alas päin. (en viitti kuitenkaan kuvaa laittaa) :whistle:
Eilisen päivän oltiin neitin kans Haaparannassa. Täältä oli mammojen linja-auto reissu sinne, oli kyllä mukava reissu! Tänään meillö on asunu känkkäränkkä (neiti :kieh: :kieh: :'( ja äitillä alko menkat :headwall: :headwall: )

 
Pikaseen vaan...

Meijän pojasta tuli iso poika, tänään siirrettiin sänky omaan huoneeseen :'( Mulla on tunne että sen takia yöllä heräilee kun kevyen unen aikana kuulee meijän ääniä (mies kuorsaa :headwall: ja mä pyörin...) ni niihin havahtuu. Hyvä esimerkki on että kun me mennään nukkumaan ni tosi usein sillon herää :/ Joten katotaan auttaako toi, vai kannetaanko pinnis viikon päästä takasin kun äiti ei jaksa ravata :whistle: :LOL:
 
Mihis kaikki on menny :xmas:

Meil on ollu ihanan rauhallinen sunnuntai... Aamusesta piti eka mennä kaverin luokse mutta kun yö oli taas mitä oli niin poika nukkui pitkään joten päätin skipata sen ja ollaa oltu vaan perheen kesken tänää =) Eilen käytiin shoppailemassa vähän ja sain jo hommattua muutamat joululahjat :xmas: Sitte syömään miehen sukulaisten kanssa ja illalla istuttiin iltaa meillä kavereiden kanssa. Muiden piti eka lähteä baariin mutta sitte loppujen lopuks kukaa ei lähteny mihinkään ja vietettiin kiva ilta täällä =) Lisää tommosia, on tosi piristäviä =)

Huomenna taas kerhoillaan ja ens viikolla pitää lähetä hakeen pojalle passia ja hommaamaan sitä passikuvaa :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Muiden piti eka lähteä baariin mutta sitte loppujen lopuks kukaa ei lähteny mihinkään ja vietettiin kiva ilta täällä =) Lisää tommosia, on tosi piristäviä =)
Kaveri-illat kotosalla on parhaita :heart: Saa jutella rauhassa ja ajan kanssa, eihän baarissa yleensä edes kuule mitään, kun musiikki huutaa kovalla :D Ja sinkut lähtee pokailemaan jne :whistle:

Täällä on vietetty ihana lököisä vkl :heart: Paljon ollaan ulkoiltu, tänäänkin tehtiin kahden tunnin reipas lenkki koko perheen voimin, ihanaa! Mikä onkaan kivempaa, kun aurinko paistaa ja kaikki syksyn kauniit värit on edustettuna :heart:

ja hyvä, että BB-Mia lähti tinttailemaan kotia :kieh:
 
Iltaa täältäkin!

Taisitte kaikki jo mennä, mutta kerron kuitenkin, että meilläkin piti mun käsityksen mukaan olla perheviikonloppu, mutta ehkä meillä on ukon kanssa eri käsitys siitä, mitä se tarkoittaa. Mihis nyt sitte sai valittaa siitä, että miehet on peestä? :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Iltaa täältäkin!

Taisitte kaikki jo mennä, mutta kerron kuitenkin, että meilläkin piti mun käsityksen mukaan olla perheviikonloppu, mutta ehkä meillä on ukon kanssa eri käsitys siitä, mitä se tarkoittaa. Mihis nyt sitte sai valittaa siitä, että miehet on peestä? :headwall: :headwall:
Olisko johonkin oikeusturvakeskukseen? :LOL:
Meillä miehellä näyttää olevan joskus sellainen käsitys, että jos se on kotona ja katsoo tv:tä niin se on meidän laatuaikaa :x :x

Musta oli muuten hauska mainos viime jouluna dressmanilla: uusi mies jouluksi!
Olishan se aika kätevää :LOL:

Vaikka enhän mä tuota vaihtais, mutta ehkä vaihtaisin joskus sen käytöstä :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Iltaa täältäkin!

Taisitte kaikki jo mennä, mutta kerron kuitenkin, että meilläkin piti mun käsityksen mukaan olla perheviikonloppu, mutta ehkä meillä on ukon kanssa eri käsitys siitä, mitä se tarkoittaa. Mihis nyt sitte sai valittaa siitä, että miehet on peestä? :headwall: :headwall:
Olisko johonkin oikeusturvakeskukseen? :LOL:
Meillä miehellä näyttää olevan joskus sellainen käsitys, että jos se on kotona ja katsoo tv:tä niin se on meidän laatuaikaa :x :x

Musta oli muuten hauska mainos viime jouluna dressmanilla: uusi mies jouluksi!
Olishan se aika kätevää :LOL:

Vaikka enhän mä tuota vaihtais, mutta ehkä vaihtaisin joskus sen käytöstä :$
Eikun tarkoitin sitä, että joskus oli juttua, että täällä pitäis keskustella vaan helmilapsista. Mä olisin kyllä tänään voinu vaihtaa melkein koko miehen - tai ihan vaan lahjottaa pois. No jos huomenna olis taas oma kulta tullu ton kolmannen lapsen tilalle... :headwall: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Onkohan muuten joku käyttänyt Finnairin plussa pisteitä? Siis kun olen ymmärtänyt , että mun ja miehen pisteet vois yhdistää, niin mitenhän se toimis?
Kai pitää soittaa sinne :wave:
Joo, ei osaa auttaa. Mä lennän kerran kolmessa vuodessa ja senkin halpislennoilla. :LOL: Mutta systeri saa miehensä kanssa aika paljon noita pisteitä. Saattopa olla hyvinkin, että ne pystyy yhdistämään.
 
meillä M hokee sanoja äittä, tissi ja pappa :D

muksun omena-porkkanasose on ihan hirveetä. meillä lensi kaarella pois suusta se ja kun ite maistoin niin en yhtään ihmettele :x

M menee koko ajan kyljelleen...yrittää istumaan ja kontalleen.

tääkin tahtoo ompelukoneen... pitäs verhoja tehä...

 
Huomenta

Täällähän on hiljaista kuin ruumishuonella :(

Muori tänne vaan kaikki mies viiitutukset,koska nehän lasketaan yhä useammin lapsiksi ;)

Vinjalle mukavia öitä,toivottavasti pikkuinen viihtyy omassa boxissaan :)

Mukava kuulla ,että Hipalla ja Annolla ja Vinjalla on ollut kiva vkl

Niinkuin Hippa jo titesikin on aivan mahtavat värit luonnossa.Eilen rattailin semmoista satumaista kujaa pitkin.Maa oli täynnä keltaisia lehtiä ja puut myös.Oli kuin kultaiseen satumaahan olisi astunut.Harmi vain ettei oolut kameraa.

Helmis kans vois välillä vaihtaa miehen käytöstä jos ei nyt koko miestä vaikka sekin käy välillä mielessä kun oikein nyppii :saint:

*muoks* mitkä helkkarin mustaukset tuli :headwall: :headwall: |O
 
Höpö höpö mitään pelkkää puhetta helmilapsista, siinä sen näkee miten tää palsta näivettyy jos ei muusta saa puhua.

Mulle kanssa ompelukone!! Verhot vaihtuis varmaan vähä useammin jos ois kone millä ite ommella uusia.
 
Loppuispa meiltäkin jo nuha! Aamuisin ja iltaisin on räkäistä, päivät jo nuhattomia.

Tyty nousi sit eilen tukea vasten seisomaan. Tai tukena oli lasten tuoli joten etukenossahan se pönötti.. Mikä sit käsitetään jos "seisoo tukea vasten"? Pitääkö olla ihan suorassa vai onko etukeno sallittu.. Huonona puolena tässä on se että nyttemmin tyty ei tykkää olla kauheesti lattiatasossa vaan virkistyy kun on istumassa tai seisomassa..

Noh, nuhasta huolimatta mä hilppaisen hierojalle tänään, keskitytään selkään..

:wave:
 
Hiljastahan täällä tuntuu olevan. No enää ei ukko veetuta niin paljoa, että jaksais siitä kirjottaa. ;)

Meillä neiti siirty eilen takas meidän huoneeseen ja nyt on ehkä vähän levänneempi olo äidillä. Heräilihän tuo muutaman kerran, mutta kun on pinnis meijän sängyn vieressä, niin sitä voi ite puoliunessa työntää tuttia tai ottaa viereen syömään. Mutta eilen siis meinas palaa käpy, kun yritin soseita saada pakkaseen ja pyysin ukkoa viemään tuttia suuhun, niin tää tulee hakemaan mua, että se pinnis on kannetava just nyt takas meijän makkariin, että edes esikoinen saa nukuttua. Ja just edellisenä iltana sitä oltiin rimpsalla ja mun oletettiin selvitytyän kahen mukelon nukutuksesta yksinäni. Niin kyllähän mä selviydyn, mutta kun toinen ei sitte muka saa neitiä hetkeks rauhottumaan, vaan koko tilanne karkaa käsistä. No tulihan sitä nyt sitte kuitenkin valitettua ukosta. :| :/

Verhojen ompelu mulle ei tullu mieleenkään. Olkkari kyllä sais piristystä uusista verhoista. Pitäisköhän sitä lähteä kangaskaupoille, kun tilillä on vielä muutama euro ennen kuin putoo tulot sille kodinhoitotuelle. :whistle:
 

Yhteistyössä