***Helmet 2008*** Syysviikko 39

Onnittelut Jahvetin tytölle! :flower:

Edelleen :hug: sairaille ja Liinamarille pakastin"onnettomuudesta".

Meilläkin iski pieni syysflunssa, vain tyttöön toistaiseksi. Yö ennen nuhan alkamista meni heräillessä aika tarkkaan 30 minuutin välein ja ihmettelin jo että mitä ihmettä. Varmaan sitten johtui siitä että flunssa oli tuloillaan kun sen jälkeen on taas selvitty n. kolmella herätyksellä/yö. Ensi yönä on tarkoitus laittaa mies nukkumaan tytön viereen ja katsoa jos onnistuisi yö ilman tissiä. Peukut on pystyssä, mutta en uskalla luottaa, että onnistuu.

Viikonlopusta puolet menikin jo. Poika halusi lähteä mummilaan yökylään ja lähti jo aamupäivällä. Olemme sitten viettäneet miehen ja tytön kanssa hyvin rauhallisen päivän kotosalla. Huomenna varmaan jatkuu samaa rataa. Vähän pitäisi opiskeluhommia tehdä, mutta en ota niistäkään paineita kun on kerran viikonloppu.

Kiitokset niistä muutamista välipalavinkeistä. En ollut edes tajunnut esim. tuota myslivaihtoehtoa. Pyrin tekemään itse mahdollisiiman paljon, mutta reissussa tulee kuitenkin annettua kaupan soseita, niin ne voisi ihan hyvin korvata jollain muulla valmistuoteella.
 
Tylsä kotipäivä ollut tänään :/ Poika meni nyt nukkumaan. Mä en ikinä saa mitään aikaiseksi tällaisina päivinä kun ei ole mitään menoa :ashamed: Juuri siis silloin kun olisi aikaa tehdä jotain fiksua ja tarpeellista.

Tietävätkö teidän helmet, missä on lamppu? Meillä poika on ihan innoissaan kun on tällä viikolla oppinut lampun sijainnin. Eli kun kysyn missä on lamppu? niin poika katsoo heti lamppuun onnellisena ja nauraa kihertää, kun tietää osanneensa vastata oikein :D :heart: :heart:

Jahvetin tytylle onnittelut uudesta taidosta :flower:
 
Jahvetille onnittelut :flower:

Lamppu on hauska juttu täälläkin,mutta ei ymmärrä jos kysyn missä lamppu.

Metulle peukut ja varpaat pystyyn tissittömästä yöstä

Täällä päivä on kulunut soseiden parissa.Tulipa sitten tehtyä melko tuhtia kanasosetta,toivottavasti ei mene koko poika ihan tukkoon.Vähän lipsahti ,kun samalla yritin vahtia vauhtiveikkoa,joka ryömii pikakiitäjän tavoin joka paikkaan.No ,kuka käski alkaa kokkailemaan ,kun on pojan kanssa kaksistaan.Isäntä oli siis sähläämässä eli sählyturnauksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Tietävätkö teidän helmet, missä on lamppu?
Ei tiiä :LOL: Ei toi osaa olla hetkeekään niin rauhallisesti, et malttais edes opetella sellasia ;) :LOL:
Järki ei juokse yhtään...sen huomaa tuossaki, et nousee jo seisoon...ei ton ikästen vielä pitäs ;) :LOL:
"Pojat" -sanan se kyllä tietää :D :LOL:
 
On se parempi juu ehkä näin, että antaa tuon järjen kehittyä ensin ja sitten vasta liikkeelle :whistle: :LOL: Jos ei vaikka kovin pahasti kolisisi :eek: Poika kyllä kovin yritti tänään kiivetä sitteriin, mutta ylä- ja alakroppa eivät oikein pelaa yhteen vielä niin hyvin, että ois onnistunut.
 
Jahvetin neidille kovasti onnea uuden taidon takia :flower: ja Jahvelle nopeita refleksejä.. Meillä yritystä saman homman harjoittelemiseen on paljon.. Nyt käsi nousee jo pöydän reunalle ja polviseisominen on tapa jolla mieluusti ollaan.

Meillä päivät menee ihan hyvin ottaen huomioon että tytyllä on nuha ja yskä. Iltaa kohden sit olo pahenee. Tänäänkin itkettiin pitkästi, höyryhengitys rauhoitti. Tiedä sit oliko se vaan jännä katella hanasta tulevaa vettä vai auttoiko höyry oikeesti..

Mä otin taas omaa aikaa ja kipaisin Sellossa, pirusti väkeä. Enhän mä kestäny sitä väenpaljoutta kauaa mutta mukaan tuli kuitenkin marakassit. Niitä sit tyty on heilutellut antaumuksella =) niin ja taputtaa itse käsillään B)

Meillä kyllä tuijotetaan lamppuja mutta ei se lamppua sanana tajua, luulisin..

 
Voi vitsi...tajusin että munhan on ostettava pojalle joululahjaksi ns. jättinalle...ku esikkokin sai sellaisen ekana jouluna... :LOL: Ajattelin sitte ku muuttavat pois kotoa niin tunkea ne niiden matkaan mukaan...halusivat tai eivät... :D :heart:
 
Mullakin on jo roinaa, jota toi esikoinen saa mukaan, kun muuttaa pois kotoa. Ajattelin työntää mukaan tollaisen neuvolasta saatavan punaisella pohjalla olevan keltaisen hymynaaman. Toi kun hymyili sille jo ennen kun äiti sai ensimmäistäkään hymyä. Toinen on pesukoneen päällä oleva rasia,johin oon tyhjentäny takkien ja haalareiden taskuista ne kaikki kivet ja pullonkorkit yms. joita ei missään nimessä saa heittää pois. Niin, että vieköön sitte mukanaan, kun muuttaa pois. ;) :D

Esikoisella onkin oma jättinalle. Mun oppilaat osti sen, kun jäin mammalomalle. Painottivat vielä, että se on sitte vauvalle eikä äidille. =)

Mitäs vielä. Onnea Jahvetille neidin uudesta taidosta. :flower:

Ja :hug: :hug: kaikille miesten ja yöunien kanssa kamppaileville.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Tietävätkö teidän helmet, missä on lamppu?
Ei tiiä :LOL: Ei toi osaa olla hetkeekään niin rauhallisesti, et malttais edes opetella sellasia ;) :LOL:
Järki ei juokse yhtään...sen huomaa tuossaki, et nousee jo seisoon...ei ton ikästen vielä pitäs ;) :LOL:

"Pojat" -sanan se kyllä tietää :D :LOL:
Komps.

Meillä tietää isin ja koirien nimet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Muori, olen pakastanut sekä tissiä että soseita minigripeissä ja hyvin kävi!
Tarttee vissiin kipasta huomenissa minigripejä Alepasta.


Sanoista piti sanoa, että mä en kyllä oo huomannu, että meidän neiti tunnistais mitään sanoja, edes omaa nimeään. Ehkä oon jotenkin skeptinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
POIS BB:STÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!
MINÄ TÄÄLLÄ!
VIEROITUSOIREITA!
Mä en oo kattonu tänään ollenkaan BB:tä, kun ukko ei oo kotona. Eihän sitä yksin voi kattoa, kun ei voi kellekään kommentoida Nikon ja muiden tekemisiä. Mutta täällä on nykyään aikas verkkaista toi kirjoittelutahti. ;)
 
Sanoista Meillä kyllä N tunnistaa nimensä. Siskon nimen ja sanat sisko, ikkuna, puu ja lamppu. Sekä iskä ja äiti sekä maito tietysti. Niin ja heiluu--alkaa myös heilumaan kun kysyy:"Miten N*** heiluu?" :D *muoks* Tämä tuli siis siitä kun tuuli heilutti puuta ulkona ja kerroin että puu heiluu. Samalla alkoi N heilumaan myös ja nyt sitten heiluu kun sen sanan sanoo. :)

"Onnea" Jahvetin tytölle seisomistaidosta! :D Ja onnea niihin kaatumisiin. =)

Nyt taas pois. Hyvät yöt ja vklopun jatkot.

*muoks muoks* Tulee noita sanoja mieleen...nälkä, puuro, syömään, vilkuttaa, hei hei--onhan noita jo kertynyt joita N tunnistaa. Rauhoittuu myös kun saa kuulla että mennään kotiin ihan kohta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Omppu-porkkanasose :x :x ainakin se muksun valmissose...
Meillä ainakin koe-erä maistu neidille. =) Mä en oletakaan, että neidillä olis samanlaiset makumieltymykset kuin äidillä. Vaavin ihan ykkösherkku on Jekovit-tipat. :x ;) Niitä kun antaa, niin kyytipoikana menee melkein mikä vaan muukin ruoka alas.

 

Yhteistyössä