Yleistäkin ettei rintsikoita käytetä helleaallon aikana?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä sitten? Ei kenenkään kuulu tuojotella toisten rinatavarustusta asiaa mietien. Itse pidän rintsikoita kotoa lähtiessä (en kotona), mutta mulle on ihan sama onko muilla. Kunhan on itse sinut asian kanssa ja / tai pystyy ilman olemaan.
 
vierailija
Ei tulisi mieleenkään jättää rintaliivejä pois! On sen verran isot rinnat, että jo kävely ilman niitä olisi vaikeaa. Saati sitten esim pyöräily/juoksu tms, missä yhtään rinnat hölskyvät. Eli liivit ovat aina päällä. Eikä ne hiosta yhtään sen enempää kuin t-paitakaan.
 
vierailija
No en kyllä käytä ylipäätään.

Jos tissit ois tarkoitettu liiveihin ni sellaiset kasvaisivat ihmiseen.
Ja isorintaisilla olisi tosi kurja olla, vaikea harrastaa liikuntaa, selkä-, hartia- ja pääkipuja.
Eli hyvä että liivit on keksitty!

Onhan ihmiset keksineet muitakin apuvälineitä keholle, vai oletko myös proteeseja, silmälaseja, kenkiä, hammaspaikkoja, keinoniveliä, pyörätuoleja tai hengityslaitteita vastaan?
 
pysäyttäviä ja veret seisauttavia näkyjä jos miehelle kuin miehelle vastaan tulee kadulla

ja emännän nyrkki pysähtyy nenään jos on mukana ja sattuu tietysti huomaamaan
Saattaahan tuossa jonkinverran verta pysähtyä erääseen elimeen - mutta ei hätää, kyllä se sieltä aikanaan poistuu.
Emännän on hyvä oppia, ettei hän omista miehensä ajatuksia tai huomion kohteita. Toki hän tapahtuneen provosoimana voi yrittää pistää paremmaksi. ;)

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä