Päiviä täältäkin :wave:
Kiitoksia parantelupuhalluksista! :flower: Ovat tainneet vähän tepsiä, kun ei ole enää kuumetta, eikä nessukaan ole tukossa. =) Tämän päivän jos vielä ottaisi iisisti, niin eiköhän tämä tästä. Onneksi miehellä on vapaapäivä. :heart:
Ihan kamala tosiaan taas tuo
Kauhajoen juttu.
:'( Tarpeet ja tarjonta ei todellakaan ole tasapainossa mielenterveyspalveluiden suhteen. Toisaalta, tarpeet ja tarjonta jäävät myös liian usein kohtaamatta.
Ja olisi varmaan syytä panostaa myös joihinkin peruspalveluihin nykyistä enemmän.
Mä päätin jo aiemmin, etten kerääkään
kuitteja tuota
sadeasua varten. Olisi ollut niin työlästä haalia niitä muilta, kun ei itsellä tule niin paljon vaippoja ostettua. Joten kiitoksia Kris kommenteistasi. =)
emmie: Meillä on pysynyt peppu kunnossa Fuzzeilla ja muissa vaipoissa käytettävillä kuivaliinoilla (riisipapaperi tai pestävä keinokuituinen), joten meillä se
vaippaihottuma ainakin selkeästi tuli siitä, että vaippa ei ollut tarpeeksi pintakuiva. Öisin (ja silloin tällöin reissun päällä ) käytetään nykyään kertsiä, koska Hattara pissaa öisin vielä sen verran, ettei vaippa ole riittävän kuiva. Vaippaihottumaa aiheuttivat selkeästikin myös tietyt, hajustetut peppupyyhkeet. Nyt ei ole ollut vaippaihottumaa moneen kuukauteen, joten näillä systeemeillä mennään jatkossakin.
Toivottavasti myös teillä päästään ihottumasta.
BB: Ihan peestä tänä vuonna. |O Vai onkohan sitä itse jo kasvanut siitä yli, kun on niin monta kautta jo katseltu. :/
Piipin kanssa olen samaa mieltä siitä, todellakin, että Miia ja Ade ulos! |O Ja Niko voisi kanssa lähteä maneereineen kotiin draamailemaan. Suosikkia mulla ei oikeastaan edes ole. :/ Aiempina vuosina löytynyt kyllä, mutta nyt ei ole kyllä edes tullut seurattua samalla lailla. :/