Onpas ihania isovanhempia ja reissuja tulossa
Kiinillä ja
Muorilla!
Tai siis Muorilla oma vanhempi.
Meilläkin mun äiti täyttää ensi vuonna pyöreitä, mutta taitaa ennemmin pitää isot juhlat kuin viedä meidät ulkomaille. :kieh: No, kivojahan ne juhlatkin on. :xmas:
Metun bebelle onnea mitoista ja toivottavasti pieni kasvu olisi vaan suuren energiankulutuksen syytä. Välipalaksi meillä syödään aina noita valmismössöjä, joten en osaa antaa vinkkejä. :/ Mites joku puuro tosiaan? Juoko tyttö ruokien kanssa maitoa vai oliko niin, ettet anna muuta maitoa kuin tissistä? Tykkääkö järsiä leipää? Vaikka eipähän siitä taida kovin paljon energiaa saada...
Ulkoilua harrastellaan lähes päivittäin, siis ihan vaunukävelyä rantsussa ja muilla kävelyteillä. Puistossa ei vielä olla käyty keinumassa tms. Kaupassa käydään lähes aina kävellen myös, lasketaanko se? Lisäksi ehkä 3-5 krt viikossa on jokin meno, jonne mennään julkisilla, jolloin tulee enemmän resuamista. Tämän päälle sitten "autoilumenot", mutta liikkeellä siis ollaan vähintään kerran päivässä ja joskus samalla reissulla ollaan koko päivä... Nyt tosin kun itse olen ollut flunssassa, niin ollaan pysytelty enempi kotona, tottakai, mutta tyttö on ulkoillut miehen kanssa kaksi kertaa tänään. Ovat nyt toisella ulkoilulla siis. Ittellä sen sijaan meinaa kohta seinät kaatua päälle. |O Neljä päivää sisällä jo. |O Eilen oli jo parempi olo; ajattelin, että tänään pääsis ulos, mutta lämpöä oli sitten taas aamulla. Tänään olisi ollut mukava menokin nyt illalla...
|O Helvata, jos ei päästä huomenna muskariin! :$ :$
Paranemisia sairaille siis täältäkin ja toivoispa kyllä tosiaan, että olis ittekkin vähitellen kunnossa.
Tarpalla ollut hyvä munkki kärryjen kanssa! Asiaa! =)
Muorin ostoksista tuli mieleen, että mä
en ole ostanut mitään pitkään aikaan. :snotty: =) Siis muuta kuin näitä välttämättömiä, ruokaa tms. Hyvä minä! :xmas:
Meillä myös
kiljutaan, edelleen. Ja nyt on pop-juttuna ollut kiljumisen ja muun huutamisen lisäksi ääneen
nauraa rätkättäminen. :heart: :heart:
ieva & hattara kohta 8kk
ps. Mä oon kuullut tuon
Kiinin sananlaskun, taisi tosin olla antiikin lentävä lause, "Kaikki paitsi purjehdus on turhaa.", mitä en kyllä tosiaan allekirjoita... :xmas: