***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Itkemisestä tuli mieleen, että luin illalla sängyssä eilen sitä uutta Kaksplussaa ja siitä sen Poika Tahvanainen syntyi sektiolla -jutun, niin hertsyykkeri, vollotin tyynyn märäksi. Juttu oli niin koskettava, lähestulkoon täysin kuin meidän synnytyssaaga. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mua aina liikuttaa, kun töllöstä tulee se soneran mainos, jossa taustalla soi se Maarit Hurmerinnan "Lainaa vain"-biisi. Siis se mainos, jossa lapsi menee ekaa päivää kouluun. Liikkis :'(
Just äsken tuli se jos se on se missä se poika sanoo että kyllä mä pärjään äiti.. Itku tuli... Tai must nyt tuntuu että tänä iltana mä itken vähän väliä :'( Ihan kamala ku säikähtää noin kovasti... Toi sängyltä putoaminen on vissiin aika yleistä kuitenki täs vaiheessa.. Itekkii oon lohdutellu joitain että että yks sun toinen muksahtaa eikä oo sen vakavampaa mutta on vaikka kuinka yleistä tahansa ni ku sattuu omalle kohalle ni on se ihan hirveetä...

Onpas tää nyt telkkailta taas ku Diilin finaaliki tulee =) ja sit aloin viime viikol kattomaan sitä Kujanjuoksua mikä tulee uusintana neloselta joten :wave:
 
Annolle :hug:

Mä en oo kauheen liikuttujatyyppiä, mutta viikonloppuna en voinu ostaa Iltasanomia/tai Iltalehteä (en muista kumpaa), kun siinä oli juttua siitä Ville Pusan vaimon kuolemasta. En tarkkaan tiedä, mutta eikös niillä ollu pieni lapsikin. Olisin siis vollottanu, kun olisin lukenut. :snotty:

Jahvetille piti toivottaa paranemisia. :hug:

Jos mäkin menisin kattomaan Diilin loppuhuipennuksen. :wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Annolle :hug:

Mä en oo kauheen liikuttujatyyppiä, mutta viikonloppuna en voinu ostaa Iltasanomia/tai Iltalehteä (en muista kumpaa), kun siinä oli juttua siitä Ville Pusan vaimon kuolemasta. En tarkkaan tiedä, mutta eikös niillä ollu pieni lapsikin. Olisin siis vollottanu, kun olisin lukenut. :snotty:
--peesiä molempiin :snotty: :hug: :'(
 
Anno :hug: Meillä on ollut pari läheltä piti tilannetta...ja nekin jo harmitti. Mutta onneks ei käynyt kuinkaan.

Tällä hetkellä meidän poika kolauttelee itseään noin 10xtunnissa, kun on oppinut konttaan ja hullu yrittä ä välillä jo seisomaankin. Mihin ei tod. ole fyysisesti valmis ja voitte vaan kuvitella miten siinä aina käy...reppana, kuvittelee kai olevansa supermies. Me alussa sanottiin sitä supersankariks, niin kai tää nyt on sitten jälki siitä :LOL: ;) :LOL:
 
Huomenta.

Kirjotan vaan että olisin eka tälle aamuun :whistle:

Me aletaan valmistautua neukkuun lähtöön kuhan jäbä söis puuroa ensin. Yö meni taas höpöksi. Ruokaa ei tarvi mut kolauttelee ittiään pinniksen reunoihin ku repii pehmusteet alas ja päätyyn myös..

BB:stä sais tippua tyrkky-Minna ja Risto..

Mut seuraavaan kertaan taas! :wave:

Saanukka ja J 6kk ja 1pv
 
Mie oon niin kipee et mie kuolen tähän |O |O |O Kuola suunilleen valuu suupielistä kun ei uskalla nielasta, eikä ääntä meinaa lähtä, kiva pennuille puhua |O Ja päätä särkee aivan sairaasti :snotty: :snotty:
Vähäks siistii :xmas: Ja mun piti tänää siivota...
 
On tuo BB kummallinen kun saa tänkin pinon hiljaseksi :eek: Kerkee jopa aamukahvin aikana lukea yön saldon :D

Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivota :whistle: Eihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)

On tää sulonen tää meijän mies, katsoo silmiin, ottaa käsillä poskista kiinni ja kumartuu pussaamaan (=suu auki nuolasee...) poskea :heart: Ja tietty hymyilee kauniisti :D
 
Huomenta

Olipa itkuinen ilta ja kahdesta puol kuuteen jatkuvaa heräilyä.Sit tissiä suuhun ja nukku viel pari tuntia.
Aamusella maisteltiin ekaa kertaa kaurapuuroa,hyvin uppos vaikka ehti kylmetäkin :heart:

Jahvetti älä nyt hyvä ihminen kipeänä mieti siivoamisia,eiköhän siinä lasten paimentamisessa kipeenä ole ihan tarpeeksi :hug:

Mälsän oloinen päivä.Tää miettii lähteekö humputtelemaan vai tekeekö tylsiä kotihommia
 
Huomenta!

Lomista oli puhetta eilen ollut. Mulle kävi veemäisesti, kun viime kesänä en saanut raskauteni takia pitää kaikkia lomiani (tai oisin saanut ne siihen juuri ennen äitiysloman alkua, mutta en onneksi suostunut, koska saikulla olin 2 viikkoa ennen äippäloman alkua). Ne piti siirtää säästövapaiksi, jotta oisin voinut pitää ne kaikki tähän enenn töihinpaluuta, mutta jonkun säännöksen takia tietty prosentti lomista oiskin pitänyt pitää ennen viime lomakauden loppua, joten osa tuli rahana ja vaan pari viikkoa jäi pidettäväksi nyt tähän marraskuun loppuun :kieh: Mutta oottelee mua sitten keväällä vielä nää äippäloman aikana kertyneet vuosilomat pidettäväksi ja nythän osaan pitää puoleni tuosta erheestä (tai mun kusetuksesta :kieh: ) oppineena.

Annolle
:hug: Onneksi ei pojalle käynyt kuinkaan. Mä oon nyt näistä muiden mokista oppinut jo ennen kuin mitään tapahtuu, etten jätä poikaa sekunniksikaan yksin mihinkään lattiatasoa korkeammalle :|

Jahvetille paranemisia :hug: Saisinkos mäkin vapautuksen siivoamisesta, vaikka meillä olikin tosi hyvä yö, oikeastaan paras reiluun puoleen vuoteen :whistle: =) Poika nukkui heräämättä 20:15-6:30 :D

Nyt pitää mennä syöttään poikaa, ku aamupuuron aika on hiukan venähtänyt tänään...
 
Huomenta!
Viime yö oli taas suoraan helvetistä... :/ |O :headwall: no, aina ei voi onnistua, johan mä edellisenä yönä sainkin unta kolmen keskiverto-heilumisyön edestä :D

Täältä kans paluuliput Ristolle ja Minnalle :wave: bye-bye

Se oli kyllä koskettava se Kaksplussan sektiojuttu. Miehen tuttuja se perheen isukki noista pelikuvioista.

Mulla on paino tippunut melkein kilon maanantai-aamusta =)

Onpa harmaa ilma täälläkin. Jospa iltapäivällä pääsisi vähän ulkoilemaan..
 
Kateellisena luen teidän loma-juttuja. Yrittäjällä kun ei mitään pakollisia vuosilomia ole, eikä sitten ahneuksissaan tule kuin ehkä viikko kesäisin pidettyä :ashamed:

Meillä myös jäbä tippui sängystä pari kuukautta sitten. Säikähdin kyllä ihan hirmuisesti, onneksi ei käynyt kuinkaan. Mulla on itselläni solisluu murtunut vauvana kun käännyin elämäni ensimmäistä kertaa ja tipuin.
 
Huomenta!
Päivä alkoi klo6.00. Köllöteltiin kuitenkin seiskaan saakka. Viime yö oli huono :( Yhden aikaan tyttö meinasi että nyt voisi herätä. Siinä sitten reilu tunnin yritin saada toista nukkumaan, kunnes annoin tissiä niin siihen heti sitten nukahti :kieh: Pitää varmaan meidänkin aloittaa unikoulu.

Lomista/hoitovapaasta Mä olen hoitovapaalla tammikuuhun saakka ja helmikuussa palaan töihin. Helmikuussa tosin pidän lomia (joka toinen viikko töissä ja toinen sitten lomalla. Loput tän vuoden lomat pidän pitkin kevättä)
E:n isi jää isäkuukautta viettää helmikuussa ja maalis-heinäkuun on hoitovapaalla.

Mäkin olen odottanut ja pelännyt koska tuo meidän touhotin tippuu sängyltä :( Uusin juttu minkä tuo tyttö on kaksinyt niin on kiivetä vaunujen tavarakoriin!!! :eek: :LOL:

 

Yhteistyössä