Huomenta!
Lomista oli puhetta eilen ollut. Mulle kävi veemäisesti, kun viime kesänä en saanut raskauteni takia pitää kaikkia lomiani (tai oisin saanut ne siihen juuri ennen äitiysloman alkua, mutta en onneksi suostunut, koska saikulla olin 2 viikkoa ennen äippäloman alkua). Ne piti siirtää säästövapaiksi, jotta oisin voinut pitää ne kaikki tähän enenn töihinpaluuta, mutta jonkun säännöksen takia tietty prosentti lomista oiskin pitänyt pitää ennen viime lomakauden loppua, joten osa tuli rahana ja vaan pari viikkoa jäi pidettäväksi nyt tähän marraskuun loppuun :kieh: Mutta oottelee mua sitten keväällä vielä nää äippäloman aikana kertyneet vuosilomat pidettäväksi ja nythän osaan pitää puoleni tuosta erheestä (tai mun kusetuksesta :kieh: ) oppineena.
Annolle :hug: Onneksi ei pojalle käynyt kuinkaan. Mä oon nyt näistä muiden mokista oppinut jo ennen kuin mitään tapahtuu, etten jätä poikaa sekunniksikaan yksin mihinkään lattiatasoa korkeammalle :|
Jahvetille paranemisia :hug: Saisinkos mäkin vapautuksen siivoamisesta, vaikka meillä olikin tosi hyvä yö, oikeastaan paras reiluun puoleen vuoteen
=) Poika nukkui heräämättä 20:15-6:30
Nyt pitää mennä syöttään poikaa, ku aamupuuron aika on hiukan venähtänyt tänään...