***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Joskus oli muuten puhetta siitä, kuinka mummot ja muut kattoo pitkään, kun työntää lasta rattaissa, eikä vaunuissa. No mä siis olen ihan sokee noille katseille. Maanantaina, kun odotettiin muksujen kanssa metroa, niin yhen mummon piti oikein työntää päänsä mun ja rattaiden väliin ja todeta: "Noin pieni." Muuta se ei sitte sanonukaan, mutta ilmeisesti mä en ollu huomionu sen paheksuvia katseita tai jotain. :kieh: :LOL:
:LOL:
Mie oon muutaman kerran saanu noita katseita kanssa, kun neitihän on tosi pieni ja nuo rattaat on vielä nenä menosuuntaan :LOL: :LOL: :LOL: Mut määpä katton takas B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kotiäitiys on muuten tosi kallista! Joskus aiemmin oli puhetta siitä,mitä lapsi tulee vanhemmilleen maksamaan (summaa en muista), niin laskettiinkohan siihen mammalomalaisen lounaat ja kahvit ulkona? |O :xmas: :kieh:
Mun mielestä eka lapsi tuli maksamaan 50 000 erkkiä, ellen ihan väärin muista :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla jäi nyt 2008 kesän loma pitämättä...eikai lomat vanhene? :LOL: Meinasin pidellä niitä sitten joskus 2010-2011 kun töihin palailen, varmaan jotenki pätkittäin koulun loma-aikoina =) Niin, siis AATTELIN...enhän mie tiiä onnaako se :whistle:
Otan sit vaikka rahana, jos ei muuten onnistu =)
Meillä ne häviää, jollei niitä erikseen hae pidettäväksi säästövapaana myöhemmin. :whistle: Multa meinas hävitä pari viikkoa, mutta pomo onneks sai homman hoidettua... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Onko muuten nyt jo vastattu niille (sori en muista ketkä), jotka valitti Kaksplussalle tilauksen alotuksesta? Mulle ei oo tullu vastausta, mietin josko täytyy soittaa..
Soitin ja homma hoitui. =)
Mä laitoin sähköpostia ja homma ei hoitunut :| Täytynee siis ottaa luuri käteen ja valittaa :)
Go girl, go! :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mä sanoin kans miehelle, että perjantaina muuten syödään lohta. :p Meillä on huomenna kinkkukiusausta, samaa mitä tänään, paitsi että mä lsyön sitä vaan illalla, kun ounastan taas muualla. |O :p Ihanaa, mutta kohta on kaikki rahat lopussa. Kotiäitiys on muuten tosi kallista! Joskus aiemmin oli puhetta siitä,mitä lapsi tulee vanhemmilleen maksamaan (summaa en muista), niin laskettiinkohan siihen mammalomalaisen lounaat ja kahvit ulkona? |O :xmas: :kieh:


Peesi,ja mä kun alunperin luulin et tulee kotona vaan möllöteltyä.Mul onki kiireisempi aikataulu kuin töissä

:whistle: ;) :LOL:

*muoks* ja mustamaalailee taas :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kotiäitiys on muuten tosi kallista! Joskus aiemmin oli puhetta siitä,mitä lapsi tulee vanhemmilleen maksamaan (summaa en muista), niin laskettiinkohan siihen mammalomalaisen lounaat ja kahvit ulkona? |O :xmas: :kieh:
Mun mielestä eka lapsi tuli maksamaan 50 000 erkkiä, ellen ihan väärin muista :eek:
Joo 50 000 euroo se oli =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Onko muuten nyt jo vastattu niille (sori en muista ketkä), jotka valitti Kaksplussalle tilauksen alotuksesta? Mulle ei oo tullu vastausta, mietin josko täytyy soittaa..
Soitin ja homma hoitui. =)
Mä laitoin sähköpostia ja homma ei hoitunut :| Täytynee siis ottaa luuri käteen ja valittaa :)
Go girl, go! :kieh:
Mul hoitu meilitse niin hyvin että ne vastas kaks kertaa siihe samaan meiliin :LOL: Ja tänää sain jopa lehdenki B)
 
merks ja öitä =)

Ja huomenna pitänee selvittää toi muorin juttu, että mitä oli käyny ku niin se on kaikkia hauskuuttanu, ja minä oon ihan pihalla. sitä on taas luettu jollain muulla ku silmällä! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Kotiäitiys on muuten tosi kallista! Joskus aiemmin oli puhetta siitä,mitä lapsi tulee vanhemmilleen maksamaan (summaa en muista), niin laskettiinkohan siihen mammalomalaisen lounaat ja kahvit ulkona? |O :xmas: :kieh:


Peesi,ja mä kun alunperin luulin et tulee kotona vaan möllöteltyä. Mul onki kiireisempi aikataulu kuin töissä

:whistle: ;) :LOL:
Sama, puuhaa piisaa :D
 
Jos vaikka yrittäisi näin alkuun tällaista viesti/päivä taktiikkaa.

Vastaukset galluppiin: digitaalinen kuumemittari ja pepusta mitataan. Kotoisin olen pääkaupunkiseudulta.

Kerhoja löytyy täältä seurakunnan avoin päiväkerho kerran viikossa. Siellä on tullut käytyä jo pojan kanssa ja on mukuvaa vaihtelua päivään. Täytyy sanoa, että yllättävän paljon ohjelmaa päiviin tuntuu löytyvän, vaikka tosiaan luulisi äitiyslomalla olevan mukavasti aikaa tehdä vaikka mitä. Poika on keväästä asti toivonut junaretkeä isin töihin, mutta niin se vain on edelleen tekemättä...

Mielenkiinnolla olen lukenut noita unikoulujuttuja, sillä meilläkin se taitaisi olla edessä lähiaikoina. Pojan kanssa ei ole koskaan tarvittu moista, joten ihan uusi koettelemus olisi tiedossa.

Flunssasta piti vielä kommentoida, että meillä tyttökin on jo ehtinyt olla pariin otteeseen nuhassa. Nukkuminen on ratkaistu tuomalla vaunujen koppa sänkyyn, koska sen saa hyvin asetettua pääpuoli koholle. Pojan sairastaessa hieman isompana nukutimme hänet rattaissa (tai vaunuissamme saa istuinosan irti, niin siirsimme myös joskus sen pinnasänkyyn) jolloin hänet sai "köytettyä" kohoasentoon. Auttoi ainakin meillä nukkumisessa.

Mutta nyt hyvää yötä kaikille!
 
Äitin kulta tippu äsken meijän sängyltä :'( Mitää ei käyny kun muksahti tyynyn päälle mut pää ilmeisesti hipas vieressä ollutta istuinta :( Kamala tunne kyl oikeesti. Oltii miehen kanssa järjestelemässä pojan huoneen huonekaluja ja poika köllötteli ihan keskellä meijän sänkyä ja yhtäkkiä alko huuto. Sitä säikähti muuten ihan kamalasti ja itku tuli kyl äitiltäki :'( Ei voi siis jättää hetkekskään vahtimatta, nytkää ei keretty olla poissa siitä ku ihan pieni hetki ennen ku toi kävi...

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Äänestys:KETKÄ POIS? MINNA; MARKO VAI RISTO

mun v. MINNA JA RISTO
Peesi tähän :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Äitin kulta tippu äsken meijän sängyltä :'( Mitää ei käyny kun muksahti tyynyn päälle mut pää ilmeisesti hipas vieressä ollutta istuinta :( Kamala tunne kyl oikeesti. Oltii miehen kanssa järjestelemässä pojan huoneen huonekaluja ja poika köllötteli ihan keskellä meijän sänkyä ja yhtäkkiä alko huuto. Sitä säikähti muuten ihan kamalasti ja itku tuli kyl äitiltäki :'( Ei voi siis jättää hetkekskään vahtimatta, nytkää ei keretty olla poissa siitä ku ihan pieni hetki ennen ku toi kävi...
:hug: Ootte varmasti säikähtäneet :hug: Onneksi ei käynyt kuinkaan :)
 

Yhteistyössä