B) Oon mie puol kämppää jo imuroinu, et hopihopi Kahvipaussi nytAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivota Eihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)
Aivan pakko siivoo tänää :ashamed:
B) Oon mie puol kämppää jo imuroinu, et hopihopi Kahvipaussi nytAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivota Eihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)
Sä oot liia ahkera...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:B) Oon mie puol kämppää jo imuroinu, et hopihopi Kahvipaussi nytAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Jahvetille paranemisia, onneks sun ei nyt tarvikaan siivota Eihän munkaa tarvi ku ei sunkaa tarvi?! B)
Aivan pakko siivoo tänää :ashamed:
Siis miksi leikattiin?? Menny vissiin ohi...??? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:A:n kielijänne sanoi NAPS! =) =) =)
Oli se korvapoliaika, ja leikattiin siis, hienoa hienoa! =)
Mie olen myös kaivannutAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missäs Pusuapina muutes luuraa :wave:
Siihi pitää laittaa niin paljo sokeria :xAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:jahvetti ota teetä mielummin!
Vanhaan pinoon näytti kirjottaneenAlkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie olen myös kaivannutAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Missäs Pusuapina muutes luuraa :wave:
Minä ainaki ootan ensin millanen talvi tulee Jos samanlainen ku viime talvena, niin ei taija tarvita etesAlkuperäinen kirjoittaja Wode:Onks ketään hankkinut mitään peitettä/ makuupussia talven varalle.Mikäs se Snuggle Sac olikaan, se näytti ihan hyvälle. Kun toi äp:n pussi on aikas pieni..
Anopin puikoistaAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Noista talvivaatteista puheenollen..mistä sellaisia villahaalareita kannattais metsästää? En oo vielä törmännyt sellaisiin, mutta ois kätsyt kyllä jo vk-haalarin allakin viileämmillä keleillä :/
Mä ole ajatellut ostaa sen ruskovillan haalarin, mutta jos joku tietää edullisemmista vaihtoehdoista, niin tänne vaan! Haluaisin, että se olis sellainen ohut...niin ei olis niin tupattu täytteen...Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Noista talvivaatteista puheenollen..mistä sellaisia villahaalareita kannattais metsästää? En oo vielä törmännyt sellaisiin, mutta ois kätsyt kyllä jo vk-haalarin allakin viileämmillä keleillä :/