Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱

vierailija
KUSTANTAMO Books on Demandin kirjakaupan sivuilla Amanda Pendolinista kerrotaan seuraavasti:

”Amanda Pendolin on 1974 vuonna syntynyt kirjailija, joka on harrastanut kirjoittamista monia vuosia. Runoja, proosaa ja novelleja. Aavikon hehku on hänen ensimmäinen kaunokirjallinen julkaistava teoksensa.”

”Marinin äiti ei piilottele lesbouttaan. Suulliseen ja kirjalliseen ilmaisuun tytär saa rohkaisua äidiltään”, Nurmi kirjoittaa teoksessaan.

”Vuonna 2016 hän (nimi poistettu) julkaisee kirjailijanimellä Amanda Pendolin romanttisen viihdekirjan. Aavikon hehku -tarina viettelee lukijansa Omanissa”, kirjassa kerrotaan.

Kirjailija kieltäytyi kohteliaasti IS:n haastattelupyynnöstä.

vierailija
”KUSTANTAMO Books on Demandin kirjakaupan sivuilla Amanda Pendolinista kerrotaan seuraavasti:

”Amanda Pendolin on 1974 vuonna syntynyt kirjailija, joka on harrastanut kirjoittamista monia vuosia. Runoja, proosaa ja novelleja. Aavikon hehku on hänen ensimmäinen kaunokirjallinen julkaistava teoksensa.”

Sanna Marin on syntynyt vuonna 1985, joten kuvauksessa käytetään peiteikää.”

(Joten Sannafanit voivat rauhoittua)

vierailija
Nimim. RoosaR on asiallisen
ok minun mielestäni kaikissa kommenteissaan. Ei mikään tosikko, älkää palstakiusatko. Onhan se hieman kulmia kohottavaa, jos 11-vuotias lapsi synnyttää, mutta ei tuo minua sen enempää hetkauta. Elämä on.

Jännänaisia löytyy siinä missä jännämiehiäkin. Jänskää.

vierailija
Nimim. RoosaR on asiallisen
ok minun mielestäni kaikissa kommenteissaan. Ei mikään tosikko, älkää palstakiusatko. Onhan se hieman kulmia kohottavaa, jos 11-vuotias lapsi synnyttää, mutta ei tuo minua sen enempää hetkauta. Elämä on.

Jännänaisia löytyy siinä missä jännämiehiäkin. Jänskää.
ei pidä paikkaanasa
usein kärttyjinen jos on eri mieltä

ootko sinäkin kammaripumppaaja ?

Yhteistyössä