Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ensi kesänä sit taas ei olekaan lomaa kuin muutama viikko, mutta onpahan kuitenkin. Näistä lomista jos olisin säästellyt, niin niitä ei olisi kuitenkaan saanut pitää ensi kesänä; joku typerä uusi säännös taas. |O
Siis mikäs toi säännös oikeen on?? Ymmärsinkö oikein et jos mulla on nyt jääny tän kesän lomat pitämättä ni en saa niitä ens kesänä pitää??
Tämä koskee siis mun työnantajaa... Mutta juu, eli vuoden 2008 lomia jos jättää säästöön, eikä pidä niitä lomakaudella (päättyy joskus toukokuun puolivälissä), niin ekaa kertaa niitä säästölomia on mahdollisuus pitää vasta joskus olikohan syyskuun puolivälissä. Tämä on kuulemma meillä jokin uusi (persiistä oleva |O ) säännös.
Okei, on muuten meijänki tessissä mainittu noi säästölomat, koskaan joutunu niitä miettimään niin en asiasta mitään tiedä. Täytyyki tarkastella mitä siellä sanotaan. Tosin jos oon oikein laskenu ni mulla jää vissiin viikon verran tän vuoden lomia pitämättä ennen kun meen takas töihin, ja jos sen saa vasta joskus syksyllä pitää ni se ei haittaa kun kesällä voi sit pitää ens vuoden lomia. Tai jotain
Hienosti oon ne omaan päähän järkeilly, toivottavasti on ees sinne päin ettei tuu kauheita ylläreitä