***HELMET 2008*** Syysviikko 36 (2. pino)

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ensi kesänä sit taas ei olekaan lomaa kuin muutama viikko, mutta onpahan kuitenkin. Näistä lomista jos olisin säästellyt, niin niitä ei olisi kuitenkaan saanut pitää ensi kesänä; joku typerä uusi säännös taas. |O
Siis mikäs toi säännös oikeen on?? Ymmärsinkö oikein et jos mulla on nyt jääny tän kesän lomat pitämättä ni en saa niitä ens kesänä pitää??
Tämä koskee siis mun työnantajaa... Mutta juu, eli vuoden 2008 lomia jos jättää säästöön, eikä pidä niitä lomakaudella (päättyy joskus toukokuun puolivälissä), niin ekaa kertaa niitä säästölomia on mahdollisuus pitää vasta joskus olikohan syyskuun puolivälissä 2009. Tämä on kuulemma meillä jokin uusi (persiistä oleva |O ) säännös.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Hei vaan :wave:


Muorillahan on ollut extremeä mökkireissulla :D Oliko kesän eka uintireissu vieläpä :whistle: Mä inhoan kaikkia isompia lintuja. Pulut, lokit ja varikset yms. on niin inhottavia :x Mutta pikkulinnut on ihan suloisia :)
Ei ollu eka uintireissu, mutta vika tais olla. Ei sitte enää huvittanu seuraavana päivänä saunasta mennä uimaan. Mutta mun täytyy kyllä pettymys kaikille mun akunsukellusta mielessään visioineille. Siinä oli sen verran matalaa, että jalat ylsi pohjaan. :whistle: ;)

Niin, ja mustakin pikkulinnut on sulosia ulkona pihalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ensi kesänä sit taas ei olekaan lomaa kuin muutama viikko, mutta onpahan kuitenkin. Näistä lomista jos olisin säästellyt, niin niitä ei olisi kuitenkaan saanut pitää ensi kesänä; joku typerä uusi säännös taas. |O
Siis mikäs toi säännös oikeen on?? Ymmärsinkö oikein et jos mulla on nyt jääny tän kesän lomat pitämättä ni en saa niitä ens kesänä pitää??
Tämä koskee siis mun työnantajaa... Mutta juu, eli vuoden 2008 lomia jos jättää säästöön, eikä pidä niitä lomakaudella (päättyy joskus toukokuun puolivälissä), niin ekaa kertaa niitä säästölomia on mahdollisuus pitää vasta joskus olikohan syyskuun puolivälissä. Tämä on kuulemma meillä jokin uusi (persiistä oleva |O ) säännös.
Okei, on muuten meijänki tessissä mainittu noi säästölomat, koskaan joutunu niitä miettimään niin en asiasta mitään tiedä. Täytyyki tarkastella mitä siellä sanotaan. Tosin jos oon oikein laskenu ni mulla jää vissiin viikon verran tän vuoden lomia pitämättä ennen kun meen takas töihin, ja jos sen saa vasta joskus syksyllä pitää ni se ei haittaa kun kesällä voi sit pitää ens vuoden lomia. Tai jotain :whistle: Hienosti oon ne omaan päähän järkeilly, toivottavasti on ees sinne päin ettei tuu kauheita ylläreitä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Hei vaan :wave:


Muorillahan on ollut extremeä mökkireissulla :D Oliko kesän eka uintireissu vieläpä :whistle: Mä inhoan kaikkia isompia lintuja. Pulut, lokit ja varikset yms. on niin inhottavia :x Mutta pikkulinnut on ihan suloisia :)
Ei ollu eka uintireissu, mutta vika tais olla. Ei sitte enää huvittanu seuraavana päivänä saunasta mennä uimaan. Mutta mun täytyy kyllä pettymys kaikille mun akunsukellusta mielessään visioineille. Siinä oli sen verran matalaa, että jalat ylsi pohjaan. :whistle: ;)

Niin, ja mustakin pikkulinnut on sulosia ulkona pihalla.
Ai nii noita muorin "retkiä" pitikin kommentoida että voi tsiisus :LOL: Mie kyl sulle hattua nostan kun ei olis musta uintireissulle sen jälkee jos mies ois puottanu akun veteen.. Ihan ois ite saanu sukellella :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ensi kesänä sit taas ei olekaan lomaa kuin muutama viikko, mutta onpahan kuitenkin. Näistä lomista jos olisin säästellyt, niin niitä ei olisi kuitenkaan saanut pitää ensi kesänä; joku typerä uusi säännös taas. |O
Siis mikäs toi säännös oikeen on?? Ymmärsinkö oikein et jos mulla on nyt jääny tän kesän lomat pitämättä ni en saa niitä ens kesänä pitää??
Tämä koskee siis mun työnantajaa... Mutta juu, eli vuoden 2008 lomia jos jättää säästöön, eikä pidä niitä lomakaudella (päättyy joskus toukokuun puolivälissä), niin ekaa kertaa niitä säästölomia on mahdollisuus pitää vasta joskus olikohan syyskuun puolivälissä. Tämä on kuulemma meillä jokin uusi (persiistä oleva |O ) säännös.
Okei, on muuten meijänki tessissä mainittu noi säästölomat, koskaan joutunu niitä miettimään niin en asiasta mitään tiedä. Täytyyki tarkastella mitä siellä sanotaan. Tosin jos oon oikein laskenu ni mulla jää vissiin viikon verran tän vuoden lomia pitämättä ennen kun meen takas töihin, ja jos sen saa vasta joskus syksyllä pitää ni se ei haittaa kun kesällä voi sit pitää ens vuoden lomia. Tai jotain :whistle: Hienosti oon ne omaan päähän järkeilly, toivottavasti on ees sinne päin ettei tuu kauheita ylläreitä :whistle:
No, mutta milloin olet palaamassa töihin? Mä pidän viis viikkoa lomaa siinä kun aloitan hoitovapaan ja sit viikon siinä kun palaan töihin helmikuussa. Sit sen jäljelle jäävän viikon pidän joko keväällä ennen tuota toukokuuta taikka säästään syksylle. =)

 
Meillä ainaskin hammaskipuilu loppu siihen kun tulivat pintaan ( kaks melkein samaan aikaan) , mutta nyt selvästi pukkaa taas uutta hammasta kun neiti kuolaa, syö sormiaan ja on normia kärttysempi ja puurokaan ei oikein maita :eek:
 
Mulla jäi nyt 2008 kesän loma pitämättä...eikai lomat vanhene? :LOL: Meinasin pidellä niitä sitten joskus 2010-2011 kun töihin palailen, varmaan jotenki pätkittäin koulun loma-aikoina =) Niin, siis AATTELIN...enhän mie tiiä onnaako se :whistle:
Otan sit vaikka rahana, jos ei muuten onnistu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pallukka:
Onko muuten nyt jo vastattu niille (sori en muista ketkä), jotka valitti Kaksplussalle tilauksen alotuksesta? Mulle ei oo tullu vastausta, mietin josko täytyy soittaa..
Soitin ja homma hoitui. =)
Mä laitoin sähköpostia ja homma ei hoitunut :| Täytynee siis ottaa luuri käteen ja valittaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Meillä ainaskin hammaskipuilu loppu siihen kun tulivat pintaan ( kaks melkein samaan aikaan) , mutta nyt selvästi pukkaa taas uutta hammasta kun neiti kuolaa, syö sormiaan ja on normia kärttysempi ja puurokaan ei oikein maita :eek:
Kuulostaa meidän pojalta. 2 hammasta tullut jo hyvin näkyviin. Saas nähdä onko jo lisää tulossa :eek:
 
Joskus oli muuten puhetta siitä, kuinka mummot ja muut kattoo pitkään, kun työntää lasta rattaissa, eikä vaunuissa. No mä siis olen ihan sokee noille katseille. Maanantaina, kun odotettiin muksujen kanssa metroa, niin yhen mummon piti oikein työntää päänsä mun ja rattaiden väliin ja todeta: "Noin pieni." Muuta se ei sitte sanonukaan, mutta ilmeisesti mä en ollu huomionu sen paheksuvia katseita tai jotain. :kieh: :LOL:
 
Mä sanoin kans miehelle, että perjantaina muuten syödään lohta. :p Meillä on huomenna kinkkukiusausta, samaa mitä tänään, paitsi että mä lsyön sitä vaan illalla, kun ounastan taas muualla. |O :p Ihanaa, mutta kohta on kaikki rahat lopussa. Kotiäitiys on muuten tosi kallista! Joskus aiemmin oli puhetta siitä,mitä lapsi tulee vanhemmilleen maksamaan (summaa en muista), niin laskettiinkohan siihen mammalomalaisen lounaat ja kahvit ulkona? |O :xmas: :kieh:
 

Yhteistyössä