Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kaikki yhdes-koos!
En huomannut että Myykin oli ehtinyt kirjoittamaan mun romaanin naputtelun aikana.
Tosin ei kovin kivoja noi sun kuulumiset... :)
Tää on niin tätiä!

Pakko piristää teitä vielä vessapaperiaiheisella osiolla. Vierailin viikonloppuna kaverin luona ja voitteko kuvitella?????? Niillä oli valkoista paperia jossa oli PUNAISIA sydämiä reunassa. Arvatkaa säikähdinkö vessassa, kun vanhasta tottumuksesta vilkaisin...
Keltainen vessapaperi nyt oli jo järkkyä, mutta punaisia kuvioita valkoisella pohjalla..??

:DDD Ja mä kirosin taas viikonloppuna meidän keltaista vessapaperia.. miten siitä paperin vilkuilusta onkin tullut jo tapa?? Ja kerran eilen kuvittelin sen keltaisen olevan vähän punertavaanpäin sävyttynyt, mutta eipä ollut enää sen jälkeen, vaikka kuinka hinkkasin. Eli ei mitään kiinnitymisjuttuja täällä. Ja mun pitää todellakin saada mun mies lopettamaan ton keltaisen ostaminen, ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi muutenkin mietittävää ja tulkittavaa.
Mutta voin kuvitella, että säikähdit! :)

Kyllä meistä on tullut varsinaisia vesapaperirasisteja täällä... ;)

Täällä mennään kp19/31-35, kerrankin kärryillä kierrosta, vaikkei just tarviiskaan, kun menee päivien mukaan. Oikeassa olet Sinis, en mä ehkä sitä alkiota pystyis vahingoittamaan jos hyvin kävis ja tulisin juuri nyt huomaamattani raskaaksi. Taidan lopettaa vauhkoilun ja yrittää olla oma itseni. Tää "raskautumisen ehkäisy" alkaa jo olla aika luonnonvastaista tässä vaiheessa yritystä....

...hitto mä nauroin teille molemmille...Joo, ihan sekopäistä sakkia ja silti tosiaankin saadaan kulkea ihan vapaana...:D

Älä nyt kisuli pilaa lomaasi ajattele mitä-jos... (tiedän..helpommin sanottu kuin tehty...mä olen omaa elämääni rajoittanut jollain tavalla jo useita kuukausia...sillä mitä jos...) Ja huippua, että sait lastit perille asti. Sun mies alkaa edistyä...:)

Ja Sinis onnistuu luistamaan töistä...Mäkin aina ekaks aamulla töihin tullessani tarkista teidän ystävien kuulumiset ja odotan, että pääsen "puhumaan" jollekin...:)

Ja valkoista wc-paperia sen olla pitää...ja niiin pehmeää...:D

Mut missä on TIITI!!!!?

Myy.

Moi ja kiva kun olette kaipailleet. Sori jos hiljaiseloni on huolestuttanut jonkun, se ei ole ollut tarkoitus.

Kun olen ollut pitkään pois paljon on ehtinyt tapahtua. Sori jos unohdan jotain oleellista, en dissaa kenenkään kirjoituksia tahallani!

Ihan ensin onnea Dinnalle. Ja wau miten pitkällä Wilma jo on. Onnellisia päiviä Wilmalle ja masuvauvalle.

Mä en ole jaksanut tänne kamalasti kirjoitella, kun tässä tilanteessa ei todellakaan tapahdu mitään uutta... Uutta kiertoa mennään ja ovis on viikonloppuna. Asenne täysin pessimistinen, ei me taidesta oikeasti koskaan onnistua ilman apua... Mitään paineitakaan ei ovis enää aiheuta, juuri siitä syystä että usko onnistumiseen on nollassa. Mutta vaikka ajattelen noin niin outua, että pahin ahdistus tämän asian kanssa on ainakin toistaiseksi poissa. Erikoista. Päätettiin miehen kanssa että lähdetään hoitoihin keväällä, kunhan enimmät kiireet on ohi. Adoptiostakin tosiaan ollaan puhuttu.

Vilukisun toiminta kuulostaa hauskalta, kaivat vielä kondomit esiin niin mies on ihmeissään :) Teidän vessapaperijutut kuulostaa kyllä tutulle, taidetaan kaikki olla lima- ja eritespesialistin tutkinnon erikoistumisvaiheessa.

Tämä viikko näyttää vähemmän kiireiselle, palaan varmatsi juttelemaan tänne viikon aikana. Moi ja hauskaa maanantaita kaikille.

Olipas paljon viestejä tullu...! :D

Myy: meilläkin meni viikonloppu aika samoilla linjoilla. Piti sekstailla kun se ovis nyt jotenkin vilahti huomaamatta ohitse,piti siis vähän varmistella ja fiiliskin OLI hyvä mut perjantaina herruus oli niin kännissä että mistään ei tullu mitään, no se ei sinänsä haitannu kun oli vielä kaks päivä käytettävissä... ja ne kaks päivää tapeltiin! x) Arvatkaa vaan mistä....No kun minä, hirveä kamala ketku akka PAKOTIN hänet korjaamaan sen sängyn!!! No, mä nukuin sohvalla ja sanoin herralle että minä kun en osaa korjata sitä v**un sänkyä niin nukun tässä ja ota sinä patja ja mee vaikka huussiin nukkumaan....! Että mukavaa.... Tänä aamuna se sit korjas sängyn ja valitti kipeetä selkää... :D
Sovintokin saatiin jo tehtyä onneks.... !

Tulipas omaa napaa... sori... >:)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :D

...liekö planeetat ollu jotenkin väärässä asennossa tai jotain, kun riitaa IHAN PIKKUJUTUISTA tullut...:) Mut kiva Ramona, että sovitte... Me ei sitä sovintoseksiä harrastettu, jotenkin kyllästyttää... onpa kumma... Mut kai me sovittu ollaan...eikä me yön yli murjoteta...

Viikon alkuja...edelleen...

Ei se Sinis narrannut...kyllä se ihan oikeasti töitä joutuu paiskimaan eikä ehdi käymään täällä...:D

Tiedätte mikä biisi joskus soi mun mielessä...ja musta se niin hyvin kuvaa välillä mua...:D "mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu..." Taitaa pyöriä jossain mainoksessa ja sieltä jäänyt mieleen...

Myy.

...Se muuten on ärsyttävää kun jää joku biisi soimaan päähän...
Joulun aikaan kun tuli se piirrosleffa madacascar (kirjotinkohan ees oikein!?) niin kaks viikkoo hoilasin "mä tahtoo veivaa, veivaa...." :D
Hyvä leffa!

Ihana toi "tahtoo veivaa..." jutska. En oo nähnyt ko leffaa, tai jos oon, ni vuosia sitten ja en muista tollasta. Sopii hyvin sun sängynrikkomis-tunnariksi! Ja Myyn "tunnari" kuulostaakin sitten jo ikävän tutulle...

Kiva kun Tiitikin löytyi. Kyllä täällä heti kaipaillaan kun joku pidempään poissa linjoilta ilman pätevää selitystä.

Ramona: miehet nyt vaan on niin käsittämättömiä toisinaan. Ette edes uskoisi mistä kaikesta mun mies tuittuilee välillä... Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, ja sänkykin taas vaan odottaa veivaamista, veivaamista... ;D

Sain kyllä hymyn huulille tätä ketjuamme tavatessani, jotenkin nuo lima-erite-wc-paperi-jutut combona yksityiskohtaisten seksikokemusten tai niiden puutteen kanssa eivät ehkä ole se yleisin asia mistä vieraiden ihmisten kanssa alkais oikeessa elämässä puhumaan. Mutta ettehän te ees oo enää yhtään vieraita ihanat! ;D

Viluski kp 19

Mulla on tänään tekstiripuli näköjään, tai sitten vaan liikaa vapaa-aikaa...

Tuli vaan pakko kirjoittaa vielä yksi huomio, kun selailin noita muitakin ketjuja aikaa tappaakseni. Että kun yrityksen aloitettua söin foolihappoja ja litkin greippimehuja yms tulevan vauvani parasta ajatellen, niin nyttenhän tuollaiset on jääneet...

Tai no greippimehua juon milloin mieli tekee, tykkään siitä nimittäin, ja saan toki foolihappoa ravinnosta jne jne. Rupesin vaan muistelemaan (kaihollakin) aikoja jolloin kaikella tuollaisella ajatteli olevan vaikutusta siihen miten pian raskautuu...
No, ei oo auttanut greippimehutfoolihapotpunaviinitkalaöljytkäsilläseisomiset yms poppakonstit... Mitäköhän jatkossa keksis kun kaikki konstit koetettu...

"No, ei oo auttanut greippimehutfoolihapotpunaviinitkalaöljytkäsilläseisomiset yms poppakonstit..." :D Ei auttanu ei...

Hei, mitäs tämä peli on olevinaan...kello on jo kymmenen aamulla, eikä kukaan ole korkannut päivää... :)

Ei mulla oikein mitään uutta...aamulla paperiin (valkoiseen) tuli kunnolla ruskeaa limaa... Oikealle muniksiin pistää ja turvottaa ja tuntuu, että vuoto alkaa... henkisesti yritän valmistaa itseäni tädin vierailuun, mutta ainahan se on pettymys...

Mies sanoi eilen, että vaikutan ahdistuneelta...olen levoton ja surullinen. Sit naama rapistuu, kun hormoninäpyt kiusaa...en ilkeä edes omaa miestä katsoa silmiin, kun olo on niin RUMA...:( Mä odotan, että selviän vielä maaliskuuhun, sitten varataan lääkäriaikaa...pakko alkaa saamaan vastauksia...vaikka vain, että vikaa ei ole...mutta epätietoisuus on pahinta...

Pakko saada kahvia...

Myy.

Huomenta Myy, odotin vaan että te muutkin heräätte, kun en viitsinyt jatkaa yksinpuhelua.

Voi sua pientä... Mä niin toivoisin sulle sitä plussaa nyt, mutta ei aina oo reilua tää elämä. Mutta pidän peukkuja!!!!! Toivoa ei menetetä ennen aikojaan, eihän!

Itse lohduttauduin ekojen km jälkeisten menkkojen aikaan ajatuksella, että niinhän sitä jopa suositellaan että tulisi yhdet "perusmenkat" ennen uutta raskautumista. Että on sitten varmasti kohtu tyhjä ja ehtinyt parantua seuraavaa tulokasta varten.
No niin, eihän se nyt kai noinkaan ole, ja monet tuntuvat plussaavaan nopeastikin ja kaikki menee sitten hyvin, mutta siis noin perustelin asiaa itselleni silloin.

Ja höpsis, et varmasti ole ruma, tuskin se sun kultasi niitä hormooninäppyjä kavahtaa ja ylipäätäänkin on varmasti muista syistä kanssasi kuin siloisen hipiäsi takia!!!!!
Hemmottele itseäsi, kuori nassu illalla ja laita hyvä syväpuhdistava naamio. Auttaa ainakin henkisesti! Voi kun voisin lähettää sulle pussillisen piristystä, täältä tulis pikana samantien.

Tsemppiä!!!!
ps. tartutit kahvinhimon enkä sitä nyt mitenkään saa mistään... kuolaa...

Hei kaunottaret!

Mä oon istunut kokouksessa koko aamupäivän, ihan kivaa, mutta puuduttavaa. Sitten vedin ihan järkyttävän satsin lounasta, kun ilmaiseksi sain :) ja oli hyvääkin. Nyt sitten koitan pysyä hereillä, tekisi mieli mennä ottamaan päiväunet. Mulla on sellainen ongelmamaha, että ei todellakaan kannattaisi syödä noin paljon, se turpoaa aivan järkyttäväksi palloksi. Ei olisi ihme, jos joku luulisin mun nyt olevan raskaana. Sunnuntaina naureskelin itsekseni, että jos olisin lähettänyt sinne teidän FB-porukalle kuvan mun iltavatsasta, niin olisitte varmaan jääneet kirkkaasti kakkoseksi koossa! Vihjeenä voin kertoa, että söin valtavan pastasatsin ja sekään ei ollut viisasta. Eli mahan koosta päätellen täällä alkaa pian puoliväli lähestyä.

Jee, Tiiti löytyi! Sori, jos painostettiin, ymmärrän hyvin, että ei aina jaksa kirjoitella. Mitä te ootte ajatelleet niistä hoidoista? Julkiselle vai yksityiselle? Mutta toivotaan, että jos pahin ahdistus on poissa, niin josko se toisi jotain ylläreitä? Kyllä me kato vielä jaksetaan pitää sulle peukkuja, vaikka itsestä ei siltä tuntuisikaan.

:DDD otetaanko meidän tunnusbiisiksi nyt toi "mä tahtoo veivaa veivaa"? vai mikä muu sopisi aiheeseen?

Myy, eikös sulla viimeksikin tullut tuota ruskeaa limaa? Muistelen, että sitä olisi ollut silloin kun yritit eksyttää sitä akkaa sinne Turun toreille?

Mitäs muuta? Mä sain eilen jo etukäteismasennuskohtauksen illalla, kun menin nukkumaan. Tuli vaan jostain sellainen epätoivoinen olo, että ei tästä ikinä mitään tuu. Ihan puskista. Kaikki taas tympii, johan tuota iloisuutta vähän aikaa kestikin.
Ja en todellakaan jaksa enää innostua noista greippimehutfoolihapotpunaviinitkalaöljytkäsilläseisomiset yms poppakonsteista, eipä niistä mitään hyötyä ollut. Mutta pakko koittaa piristyä, jos nyt jo valmiiksi v*tuttaa näin paljon, niin mikäs se olo on sitten viikonloppuna, kun täti hyökkää.. ei hyvä. Lähden siis kahville ja työpäivän jälkeen pakotan itseni jumppaan. Näin on.

Sinis kp 23/26-28

...Sinis ei ole näköjään ilmottautunut vielä...:) Nainen on ahkerana...

Joo, mulle on kaikki "kliseet" myös tutut...sitä jollain yrittää lohduttautua... Ei tässä toivoa heitetä, mutta epätoivon hetkiä on joinain päivinä enemmän kuin liikaa...

Ja tuo ulkonäkö-juttu... Tykkään huolitellusta pinnasta...yritän pukeutua siististi, laitan tukan joka aamu ja meikkaan...mut ärsyttää liika pakkelikerrosnaamassa (siis ilman sitä en ilkeäisi liikkua kodin ulkopuolella...). Mut mies jaksaa sanoa, että olen kauneimmillani aamuisin - tukka pystyssä ja ILMAN meikkiä (siis toivoton tapaus, mun mies meinaan...) Mut hitto, että pännii nää näpyt...ei sitä ollakaan kun kohta 15 vuotta näiden kanssa taisteltu... :/ Kosmetologille vois mennä, mutta huono kokemus varjostaa, siitä alkoi mun kierre...hoito oli siis väärä. Mut nykyään on niin hienoja juttuja...vatii vaan rahallista panostusta...

Myy.

Missä on Sinis, missä on Sinis.. täällähän minä, täällähän minä! :)
Vaikka ei pitäisi. Pitäisi kirjoittaa yksi kirjallinen homma, jota olen jo lykännyt toista viikkoa.. mutta kun ei oikein luista. Joten tulin tänne, loistoratkaisu.

Ai pakkelinaamaa ärsyttää finnit? No eipä ne mukavia kavereita ole. Mäkin tykkään, että on tukkaa vähän edes laitettu ja jotain tavaraa naamassa, kun töihin lähden, mutta nautin myös suunnattomasti siitä, kun ei tartte laittautua. Ja mua oikein harmittaa, jos on usein viikonloppuisin menoa, että joutuu joka päivää hiukset föönaamaan tai ripsiväriä vetelemään. Mutta kyllä ne teen, jos lähden johonkin muualle kuin lähikauppaan tai lenkille. Nyt talvella on hyvä, kun voi tempaista pipon päähän, niin ei tartte hiuksista välittää..

Äsken muuten ravasin rappusia, niin tisseihin sattui. Mutta eipä sekään mitään uutta ole. Muuta oiretta en nyt ole tähän hätään saanut kehitellyksi, vaikka yritys on kova, trust me.. ;)

Aargh.. kirjotin pitkät pätkät ja sit koneen yhteys pätkäs ja tekstit hävis.

Lyhennettynä versiona tällaisia..

vessapaperikyttäily sekä naurattaa että itkettää. Sorrun siihen nyt koko ajan. Mul on toinen kuukausi peräjälkeen että täti pelleilee mun kustannuksella. Kunnolliset menkat ei ala ja kuitenkin muutaman yhdynnän yhteydessä on tullut kirkasta verta ja sen jälkeen jotain töhniä.. Ärsyttää kun ei tiedä kunnolla että mistähän tässä lähtis kiertojaan laskeskelemaan kun ei taida mulla olla kunnon alkua eikä loppua. Himot kyllä jyllää välillä niin et mies pitää väkisin housuista kiinni.. kenties se on sitä ovuloinnin aikaa. Vaan kun ei voi tietää. Hmm..aikoinaan au-pairina ollessani perheeni käytti vessapaperia, jossa aina palan lopussa luki "Happy End".. niin sais kyllä lukea pian meidän kaikkien lappusissa :) Eikös vois kehittää vessapaperin, johon on sisäänasennettu raskaustesti.. et vastaus näkyis heti pyyhkimisen jälkeen, eikä tarviis ravata marketin hyllyltä testejä hakemassa?!! Tietysti masentais sit enemmän, ku suurimman osan ajasta sais vaan lukea sitä neg.tulosta.

Hymy suupielessä lueskelin täällä käytyä alusvaateostos-keskustelua. Muistan kun avioeroni voimaan astumisen jälkeen tarvitsin vähän pankkilainaa takuuvuokraan ja pariin huonekaluun. "Ylimääräisen" rahan kanssa kävelin sitten alusvaatekauppaan ja pyysin myyjää etsimään kauniita alusvaatteita, koska "Olen juuri eronnut ja tarvitsen säpinää uuteen makuuhuoneeseeni!" Myyjä ei oikein tiennyt että itkeäkö vai nauraa :) No, hyvät alusvaatteet kyllä löytyikin.. Nyt on vaan niin villi mies, ettei se paljon ehdi alusvaatteita katsella kun himot jyrää... ja toisaalta hyvä niin, välillä kun tuppaa olemaan päällä ihan se super-seksikäs tekninen hiihtokerrasto :) Eipä siis taida noilla alusvaatteilla loppusessaan olla niin suurta merkitystä jos haluja vaan löytyy.

Minä olen täällä pohdiskellut päässäni vähän yhtä sun toista.
Mm. miten iso merkitys sillä on, että oikeasti käy pesulla rakastelun jälkeen? Olikos se Vilukisu joka nyt on juuri tekemässä tällaista raskaudenehkäisyä enne lomia.. Jotenkin tuntuis et kai ne perille menneet siemenet siellä pysyvät, vaikka alapäätään seksin jälkeen huuhtoiskin..

Sitten olen täällä jo huomannu miettiväni tällaisia itselohdutteluja kun avomiehelläni on jo kaksi poikaa, että kenties ne riittävät minullekin. Alan siis jo varomaan etten pety jos en koskaan raskautuisi. Viime viikon kotona sairasteltuani huomasin että aamuisin tulee hirveästi kaikkia vauva-ohjelmia telkkarista.. olin jo ihan itkun partaalla kun ihan sama mitä kanavaa katsoo niin jostain aina putkahti esille "Meille tulee vauva!, Meille tuli vauva! Meillä odotetaan vauvaa!" Ja kun mies sattui samaan huoneeseen niin sekin jo kysäisi et etkö sinä muuta enää katsokaan... ja olin vähän et "Enhän mä nyt näitä hakemalla hae, mutta kun ei täältä taida tulla muuta.."

..Tällaista ajatuksen lentoa täällä tänään..
Kaksi tuntia vielä töitäkin jäljellä. Saas nähdä kuinka jaksaa. Jos joku muukin pamahtais linjoille niin ilolla lueskelisin kuulumisianne.

Ramonan sängyn hajoamista täällä naureskelin minäkin. On se hyvä että jossain edes rytisee! :D

Tosta alapään pesemisestä seksin jälkeen. Mä käyn joka ikinen kerta sekstailun jälkeen pesulla, sillä saan aiavan älyttömän herkästi hiivan. No eipä tuntunut se ainakaan oletettua raskauttani estävän. Mulla on sellainen käsitys myös, että kyllä tavara lähtee sen verta kovalla vauhdilla ylöspäin, ettei mikään pesu siinä kohtaa auta =)
Kirjoitin ton oletettu raskaus siksi, että mulla on vasta viikon päästä pe neuvola ja tuntuu että olen kuvitellut koko hemmetin plussan (ja toisen) tikkuun.Siis oireet on tosi olemattomat.
Pidän Myylle peukkuja, josko tuhrut oliskin jotain muuta kuin tätiä. Onko teidän jännäyslista kadonnut kokonaan????
UP 6+4

...ja siis käääk...Puhinan keksimä vessapaperi/raskaustesti kuullostaa niin huipulta... !!! :D Repesin aivan täysin...onneks kukaan ei tainnut nähdä...

Lopettelen töissä...(ilmoittatuhan se Siniskin...samoja aikoja kaapeleilla)

Myy.

Pikaraporttia työvuoren alta: eilen oli tosiaan tissit tosi kipeät ja pinkeät, illalla jumpassa sattui välillä ihan tosissaan, kun oikein juoksin ja pompin. Mutta jumpan jälkeen oli havaitsevinani (keltaisessa) vessapaperissa jotain ihan vähän ruskeaan häivähtävää ja tänään aamulla sitten tuli pyyhkiessä jo jotain punaruskeaa. Sen jälkeen vain vähän sitä Myyn kuvailevaa ruskeaa limaa :( että ei hyvältä näytä. Ja nyt on siis vasta kp 24 eli jos menkat nyt alkaa, niin tästä kierrosta tulee lyhyysenkat.
Mutta ei sitä enää jaksa toivoa, katsotaan millainen monttu on edessä tällä kertaa.
Palailen teidän muiden juttuihin myöhemmin, nyt pitää rientää.

Sinis

Heh, täälläkin on katottu Madagascaria :) Meillä on se DVD:llä ja esikoinen lauloi "Mä tahtoo veivaa bebaa" ihan niin kuin ne alkuperäisetkin sanat ei ois ollu tarpeeksi kaksimieliset :)

Toivottavasti Myyn ja Siniksen tuhrut on tädinkarkoituslimoja eli kiinnittymisvuotoja, peukkuja teille!
Vessapaperiraskaustestit taitais olla tarpeen myös UP:lle, niin uskoisi pikku hiljaa, että kyllä siellä joku on!Mulla ei taida enää olla epäilyksiä siitä asiasta - kävin maanantaina ultrassa, ihan käsittämätöntä että nyt vatsassa asustaa jo 25-senttinen ihmisenalku...

-LL