Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan vielä,kun joku huuteli..... :D
Oon vaan yrittäny taustailla nyt, kun yritin lieventää vähän tätä vauvakuumeilua..
Silti oon sortunu välillä kirjotteleen ja taidan joka päivä kyllä lukee uudet viestit kuitenkin... ;)
On tää kuume tavallaan vähän "hellittäny" ettei meillä enää harrasteta pakkoseksiä....
Vaikka mies oottaa kans kun kuuta nousevaa että raskautuisin niin jokakuinen ressi siitä oviksen ajankohdasta tuli. Mut toi puhuminen oli aika hyvä konsti....
Kumma miten äkkiä se ressi muodostuu, kun meillä vasta YK 4 ja sovittiin että yritetään pitää se ressipiru aisoissa niin PAH! Onneks se tuli nyt häädettyä pois tieltä :)

Dinnalle onnittelut plussasta! :D ...vai joko mä olen muualla sua onnitellu....?
Ei voi muistaa! Paljon onnea nyt kuitenkin vaikka toistamiseen toivottelisinkin....! :D

Kiva nähdä (-siis lukea) että Myykin on jo saanut taas elämänsyrjästä kiinni!
Siitä se lähtee :) pikkuhiljaa eteenpäin.

Ja oma napa näyttää tänään siltä että kun isäntä kotiutuu niin se pääsee korjaamaan sänkyä!!! Se vähän kärsi kun hyödynnettiin mun ovista.... xD Tai ei se ovis ihan vielä oo ollu limoista päätellen mutta ollaan tässä muutenkin nyt hääräilty enemmän kun toi sekstailufiilis palautui sen keskustelun jälkeen.. :)
Viime kierron mukaan jos laskee niin ovis olis la-su, mut kun se nyt on jo oireillu että mä veikkaisin tätä tai huomista ovis päiväks...
Täytyy varmaan käyttää tästälähin sohvaa ettei se sänky kokonaan hajoa! :D

Mäkin oon miettinyt tuota seksiä/viikko-kyselyä.. ja mun vastaus olisi just tuollainen 0-14.. Voikohan siihen laittaa jonkun alaselityksen, että kyllä sillä otollisella viikolla muutaman kerran, mut muuten on välillä aika hiljaista.. Se lääkäri kysyi huonolla suomella meiltä ainoastaan, että onko vuosi täynnä ja onko ollut seksiä kerran viikossa? Ai että sillä niinkun tärppäis??

Mutta kiva kuulla Lumis, että sulla on toiveikas olo vielä! Mäkin kieltämättä oon alkanut kääntämään jo katsetta sinne helmikuulle ja miettimään esim. inssin mahdollisuutta. Ja vaikka se toisaalta harmittaa, että tähänkö sitä nyt sitten päädyttiin, mutta antaa myös toivoa. Mun mies jaksaa hokea, että kyllä me vielä onnistutaan ja että on paljon vielä kokeilematta. Tottahan se on, mutta ei tän nyt näin pitänyt mennä.. Ootteko kuullut tälläista aikaisemmin? :) Mutta siis toivoa vielä on.

Jaahas, rajua menoa Ramonalla!

Lumis: Ihan silkasta uteliaisuudesta kyselisin että mitä toi IVF tarkoittaa? Inssin tiedän, kun ystäväpariskunnalla kokemusta, mutta tuon sanan olen vain kuullut, en ole vaivautunut selvittämään sen merkitystä, nyt uteliaisuuteni heräsi. Villi veikkaus, että jos inssissä ruiskutetaan simpat munaskia kohden, niin hedelmöitetäänkö tuossa IVF:ssa munasolu "koeputkessa") joka sitten laitetaan kohtuun tai jotain sinne päin?
Anteeksi jos oli tosi tyhmä/tökerö kysymys, mutta sivistä minua, pliiis!

Pahis: En oo toistaiseksi menossa ovistesti ostoksille, kuiteskin soittaisitte heti rollipuhelun mun ukolle. hih... No, jossain vaiheessa kai se on testattava, mutta ei nyt ainakaan vielä tässä kierrossa, jossa siis en yritä raskautua (vuoden vitsi, juu-u...).
Ja juu, alkkariostoksille vaan ja kultaa viettelemään. Nuo alusvaateostokset on siitä mukavia, että voi ostaa itselleen jotain superihanaa, ja perustella sen sillä että haluaa piristää miestään! ;D
Mites muuten, nimimerkkiisi viitaten, joko lähestyvä pyöräkausi pyörii ajatuksissa? Onko pidempiä/lyhempiä reissuja tiedossa? Ajatko itse vai oletko kyytiläisenä?

Siniskös sitä reissun ajankohtaa kyseli? Helmikuussa mä olen vähän huonommin täällä linjoilla, että älkää sitten luulkokaan että olisin teidät hylännyt. Taitaa osua seuraavan kierron ovisjännäilyt just niille main kun saavun reissusta, joten tulen kyllä sitten tänne raportoimaan. Mutta vielä on reissuun muutama viikko, joten täällä roikun vaikkei niin asiaakaan... huoh..

halituksin höpöhöpökisu

Vilukisu! Siitä prätkäilystä.. oon siis ollut vaan kyytiläisenä :) Tietty olis kiva joskus koklata ajamista itsekin mut meillä on niin iso ja painava pyörä et varmaan kaataisin sen eka kurvissa. Mies on kyllä ollut sitä mieltä että "mammalle" on saatava pieni pyörä että pääsee kokeileen itse vauhdin hurmaa. Nimittäin oon monta kertaa sanonut kun on tultu pyöräilemästä et miten me niin hitaasti ajeltiin. Vauhtia on kuitenkin ollu reilusti päälle sata. Aikas viehkeä ajatus muuten et minä yrittäisin kammeta ison mahan kans pyörän päälle, ei vaan kyllä mielellään sen takia jättäisi yhden kesän väliin vaikka rakas harrastus onkin.

Oijoi kun tuli omaa napaa.

Vai on siellä Ramonalla niin riehakasta että sängytkin hajoo alta. Varohan nyt ettei sohvakin mene säpäleiksi ;)

Ja Myy! Tosiaankin hienoa että sä oot piristynyt niin kivasti. Reipas tyttö!

Kaikille illanjatkoja...

Prätkis kp 23/25-26 p.s lakko pitää edelleen, 11:sta päivä menossa

Olet ihan oikeassa vilukki, IVF on se koeputkihedelmöitys. Eli inssissä pestyt simpat siirretään suoraan sisälle ja ivf:ssä munasolut kerätään ja hedelmöitys koeputkessa jonka jälkeen siirretään alkio.

Tsemppiä kaikille! Tämä häippää nyt taas taustalle, huudelkaa jos on asiaa. Ja plussatuulia :)

Aah... Mäkään en ollut varma noista tiedoista inssistä ja ivf:stä. On tullut vastaan tällöin täällä noi termit muutamaan otteeseen, mutten ole minäkään sitten tullut kysyneeksi. Mulla on pari tuttua, jotka kävi jommassa kummassa (en tiedä tarkallee) ja onneksi heitä molempia onnisti! Toisella itseasiassa jo 2 kertaa. :)

Prätkis on kyllä oikein hurjapää! :o Mä meen kyllä tosi reippaasti autolla, mutta prätkän kyydissä mulla on tosi epävarma olo. :/ Vihasin aina mennä eksän kyytiin, enkä kyllä mene nykyisenkään kyytiin. Mä haluun katon päänpäälle ja turvakaaret ympärille. :) Mä luulen, että mun epävarmuus johtuu aika paljon siitä, kun oon pienestä asti ollut jokseenkin heppoinen, niin ette pysy tukevasti kiinni... Siinä tulee sitten aika turvaton olo. Samasta syystä en oikeen tykkää moottorikelkoista, enkä nopeista pienistä veneistä. Eikö teillä muilla tule oloa, että lentäisi pois?

Sinis, mä kyllä laittasin siihen krt/vk kyselyyn kans jotain tollasta ja tarkentaisin, että "ovis" vk:lla x krt/vk. :)

Ooh! Mäkin haluisin kaikkia ihania alusvaatteita. :) Kaikki pitsi jutut on niin nättejä, mutten ikinä osta niitä... :/ Oispa paljon rahaa, niin vois ees huvikseen niit ostella... Mutta kun käytännöllisyys valitettavasti ensin... Ostelen sit aina kuitenkin niitä ihan tylsän näkösii, ettei mitään näy vaatteiden läpi.

Ramonalla onkin ollut kova meno! :D Tosta on hyvä jatkaa! :D

Tiedä vaikka oltais prätkiksen kanssa tavattu jossain pärräreissuilla! :) Minä kanssa viihdyn ihan kyytiläisenä, enkä ajaa saisikaan ilman korttia. Tuossa kohtaa sulla taitaa prätkis muuten olla etua siitä iästä, että saisit kokeilla ajamista ihan autonajokortilla? (mulla ei ole edes sitä...)
Aika pitkiä reissuja taitetaan kesäisin "mopolla". (meillä siis kanssa sellainen iiiso pyörä) Keskieurooppaa ja pohjoiskalottia ollaan koluttu, ja tietysti lyhyempää reissua ihan täällä kotosuomessa. Ja tykkään tosi paljon.
Dinna: Kyllä ekalla kerralla mieheni kyydissä tuntui että "lennän kyydistä" ja pauhasin aikalailla. Se johtui kuitenkin vaan siitä ettei osannut istua "oikein" siellä. Nykyisin tuntuu että voisin nukahtaa sinne kyytiin, vaikka mieheni on todellinen hurjapää...

Ja seuraavaksi sitten jännätäänkin Prätkiksen oireita näköjään? Onko mitään vai peittyykö tupakoinninlopetusoireiden alle? Ihan vain näin aiheeseen palatakseni...

Kiitti lumis sananselityksistä. Minusta on kiva kun sinäkin käyt täällä meitä haaveilijoita vielä moikkaamassa, siitäkin huomaa että on tytöllä asenne taas kohdallaan ja et oo ihan luopunut haaveilusta! Good girl!

Ja Myy on tosiaan reipas tyttö, heti vaan "takaisin satulaan" näin ratsastustermejä käyttäen. (ja sopiihan se näihin vauvantekohommiinkin :) Se mikä ei tapa, sattuu niin pe.....sti, mutta sitten onkin vaan yksi suunta ja se on ylöspäin!

Sinis: Ehkä keskiarvoa laittaisin siihen lomakkeeseen, ja selittäisin naamatusten sitten sille doctorille. Toisaalta vois laittaa kiusallaan esim edellisen viikon tilanteen, olis hauskaa kun sattuis vaikka täti viikon jälkeen lääkäri, laittais siihen lappuun 0krt, ja sitten silmät kirkkaana ihmettelis lääkärille et miksköhän ei haikaraa kuulu?
No joo, mun aivot on näköjään jo viikonlopun vietossa, vaikka töitäkin pitäis vielä jaksaa...

Jee jee jee! Perjantai! :)

Ai prätkämimmejä on täällä useampi? Kuulostaa ihanalta! Mä en kyllä oo koskaan ollut edes kyydissä ja varmasti pelottaisi, mutta kuulostaa ihanalta silti.

Ja mitä vikaa on virttyneissä kalsareissa?? Niillä pitkälti painellaan myös täällä. Pitäisi tosiaan mennä alusvaateostoksille, mutta kun ei jaksa. Se vaatii sellaisen tietyn olotilan ja tietynlaiset vaatteet ettei mene hermot samantien. Ehkä sitten joskus keväällä.. Me joskus yhden ystävän kanssa mietittiin, että jos tässä joutuisi uudelleen aloittamaan seurustelun tai menemään treffeille, niin mä olisin kyllä ihan pulassa.. pitäisi osata käyttäytyä ja ehdottomasti uusia tuota vaatekaappiosastoa.. tässä kymmenen vuoden jälkeen ei aina tule panostettua tuollaiseen.. vaikka kyllä pitäisi. Mutta en silti nyt lähde alusvaateostoksille.

Joo, kyllä mä vähän ihmettelin sitä lääkäri seksiä-kerran-viikossa-kysymystä.. sillä meiningillä ei olisi ihmekään ettei sitä haikaraa ole näkynyt.

Mutta nyt pitää mennä. Pirtsakkaa viikonloppua tytsyt!
Sinis kp 19 (eli oireiden kehittelemisviikko edessä.. taas :)

Käyn teidän juttuja lukemassa ajankuluksi melkeinpä päivittäin ja pakko puuttua sen verran keskusteluun että lapsettomuuspolin lääkäri ainakin minulle tutussa sairaalassa kehoittaa että seksiä 2 krt/vko pitäisi riittää raskautumiseen. Satunpa tietämään vaikken potilaana olekaan ko. polilla ollut.

..huh, huh...Ramonalla mieletön meno....:D Ja kiva, kun palasit keskuuteemme. Muistan, kun meillä oli pieni kriisinpoikanen, kun yritystä oli takana 3-4 kk, että eikö tämä per**le nyt heti tärpännytkään. Toivon todella, että teillä tapahtuisi ihmeitä pian..ennen sitä seuraavaa 9 kk kriisiä..:) (siis muulloinhan niitä kriisejä ei ole ollutkaan, tämä on helppoa kuin heinänteko...:D) Mut siis jatkakaa samaan malliin ja uusikaa koko sisustus samalla...:)

Ja Lumikukalle tsempit...jaksa uskoa ihmeeseen...

Vai, että kaks kertaa viikossa pitäs riittää...julistammeko keskiviikon ja sunnuntain seksipäiviksi..? Mhinkäs e jäi se jtp-taktiikka...ota noista nyt sit selvää...Liian lyhyt väli, niin siittiöressukat ei ehdi kasvattaa tarpeeksi hyvää häntää ja liian pitkä väli niin ne ei ole enää laatukamaa...Kyllä tää naiset on tiedettä ja tarvitsee suurempia voimia onnistuakseen...Ehkä meitä parhaita vähän koetellaan...:)

Minnekähän se Tiiti on kadonnut...

Joo, satulaan vaan takaisin...ei tässä auta muu...ja eihän sitä tiedä vaikka olisi jo heti tärpännyt..mulla on toiveet taas ihan liian korkealla...ok...mun pitää kertoa tää...meinasin jättää sanomatta, kun ei se varmaan ole mitn...mut mulla eilen oli pöksyyn valahtanut vaal.pun/valkovuoto limaklöntti (details...:D)...ja oikealla puolella oli hassuja nippailuja..ihan kuin viimeksi..ja mua pelottaa, kun olen taas niin toiveikas... *itkettää* Ei pitäs etukäteen surra sitä pettymystä, mutta yritän suojella itseäni.. No, niin...kerroin teille... Nyt sit otetaan ihan coolisti. OK? :)

Hyvää viikonloppua kaikille...tää nauttii vapaapäivästään ja yrittää olla miettimättä töitä...pitää siivota *plääh*...

Myy.

Hauskaa viikonloppua! Ihanaa että on perjantai!

(.) Np-ultrassa kaikki oli hyvin ja maaginen raja on vihdoin ylitetty, voi kunpa kaikki menis hyvin loppuun asti.

Myylle coolisti bd, tutulta kuulostaa!

Miini 12+4

Miinille onnittelut hyvistä uutisista! Aika menee nopeasti... paljon,paljon tarrasukkia...ota rennosti...mitä sitä suotta pelkäämään aina pahinta... :)

Ihana pakkaspäivä...olen touhuillut kotona (kärsinyt myös kiukutuksesta...se on tätä naisen elämää :D) Mut nyt alan taas päästä fiilikseen...lähdetään leffaan vaihdokasta kattoon ja sit syömään...kiva ilta siis tiedossa...puin jopa stringit jalkaan...;)

Myy.

Pitää vielä coolisti lisätä, että Myyn tilannehan on varsin lupaava! Peukut pystyssä siis koko tuleva viikko! Coolisti pystyssä siis.

Mullakin on kaikenlaista nippailua mahassa, mutta ei mitään uutta ja ihmeellistä. Mä eilen illalla oikein mietin, että milloinkohan nää oireilut alkoi. Pillerit loppui kyllä jo syksyllä 07 eli useampi kuukausi ennen varsinaista yritystä. Ja enkä kyllä muista tunteneeni mitään tällaisia oireita silloin. Eli olenko saanut kaikki mahanipistykset ja tissikipuilut aikaiseksi vain sillä tiedolla, että nyt on mahdollista olla raskaana? Luultavasti. Eli hyvin toimii ainakin mielikuvitus, jos ei muuta.

Mutta mä alan kohta lähtemään näiden harhatuntemuksieni kanssa viikonlopun viettoon! Jee! Mukavaa viikonloppua!

Sinis

Vai että oikein stringit! Kohta sielläkin on sängyt remontit tarpeessa.. ;) Mukavaa iltaa!
Mäkin taidan tänään vähän vongata..

Niin ja Miinille onnittelut maagisen rajan ylittämisestä ja hyvistä ultrakuulumisista!

Piti tulla vielä tänne, sillä kääk!! Meille oli tänään tullut kirje sairaalasta ja eka käynti on jo parin viikon päästä! Hui! Iski paniikki.. apua! Toisaalta kivaa, toisaalta pelottavaa, hui! Mutta asiat siis etenee ja se on hyvä juttu.

Ei muuta.

"Beibi älä vonkaa taas, beibi..." ;) Itse asiassa huomenna oltas lähdössä sänkykaupoille...kuinkas sattuikaan...:D Mut siis perimmäinen syy on se, että nykyinen sänky ei ole hyvä meidän selille..ja tarkoitus olis hankkia oikein KUNNON sänky..mutta hinnat on aika hurrrmaavia...mutta lupauksetkin on aika hyviä...

Gulp, Sinikselle on tullut the kirje!! Pelottavaahan se on, mutta hemmetin hieno juttu, että alkaa tapahtumaan...ja kohta voitkin sit plussata..Mites sen Wilman kävikään...

Mies tuumasi mulle yks päivä, että jos joudutaan hoitoihin, niin hän ei ainakaan sitä aikaa soita... (tietty mä hoitaisin sen...) Höpsö mies! Mietti myös sitä siemennestenäytteen antoa, että "onkohan siellä sellaiset huoneet kuin leffoissa..." Et näin meillä.

(illasta alkoi pyörryttämään..saakeli ihan samanlaisia juttuja tapahtuu ku viimeks..mielikuvitusta vai...ei...:/)

Tosi-cool-Myy.

Tervehdys tänne!!
Sinikselle tsemppiä lääkärikäyntiin, hyvä juttu!!!Pyörät pyörimään vaan!

Myy, en osaa vieläkään sanoa oliko meidän tärppimme tulosta siitä akupunktiosta vaiko aukiolotutkimuksesta vaiko kummastakin, mutta tärkeintä on se, että missään vaiheessa ei luovuta vaikka kuinka paljon tulisi paskaa niskaan. Oon sitä mieltä, että kaikkia juttuja kannatta kokeilla. Koskaan ei voi tietää mikä on just sit se juttu mikä sen plussan tuo...:) Sen spermanäytteenhän voi yleensä muuten myös antaa kotona ja sitten pikaisesti viedä sinne klinikalle, ellei asu kauhean kaukana.

Onnea teille haaveilijoille ihan hirveästi!!Olette aina mun mielessäni!!PUUUUUUSSSS!

T. Wilma rv19 tänään
(Yritystä reilu 1.v ennen tärppiä...)

P.s. Facebookiin avattu se tässä ketjussa haaveilleiden- nyt odottajien-jo vauvaantuneiden suljettu ryhmä, jossa siis esiinnytään omilla nimillä. Jos kiinnostaa liittyä laittakaa mulle mailia wilmawadelma@gmail.com jossa lukee oma nimi=nimimerkki niin mun pitää lisätä teidät kaveriksi ja kutsua siihen.

Mä taisin ehtiä korkata viikon...huhuuu...mokomat, taidatte olla ahkeria..mä taas lusmuilen.

Kiva, kun wilma jaksaa meitä käydä morjestamassa ja tsemppaamassa...I know...ikinä ei pitäs luovuttaa. Eikä luovuteta...

Paska viikonloppu takana..se meni sit kinasteluksi ja murjottamiseksi. Osittain johtu mun pahasta mielialasta ja miehen työstressistä...(ei muuten hyvä yhdistelmä...) Lauantaina PITI lähteä uutta sänkyä katsomaan, kunhan mies sai työhommat tehtyä... PITI chillata ja ottaa rennosti. Sunnuntaina PITI viettää seksisunnuntaita... Mitään näistä ei tapahtunut. Enkä siis saanut (ei tosin mieskään) koko viikonloppuna. Mun mielialat menee täysin sitä mukaa mitä mun pöksyyn valahtaa ja paperiin ilmestyy... Voi hitto miten naurettavalta kuullostaa... Anyway, ruskeaa tuhrua tullut siinä määrin, että jos siellä jokin yritti kiinnittyä niin se epäonnistu.

Me ollaan miehen kanssa nyt siinä pisteessä, että suhde alkaa kärsimään...helvetin huono juttu...

Ja kun yrittämistä alkaa olla takana liian monta kuukautta nää mun jututkin alkaa olla tosi yksitoikkoisia... pahoittelen... Kaikki oireet on käyty läpi tuhat kertaa...ja nyt alkaa tulla stoppi...tässähän tulee vielä kyyniseksikin...

Keksiskö joku meille jotain uutta ajateltavaa, ettei mene vaan mun epätoivoiseksi yksinpuheluksi...

Myy.

Hyvää viikonalkua!

Nyt mä tosissani alan huolestumaan, missä Tiiti on??? Älä hylkää meitä, ikävä.

Wilmalle vilkutus! Vitsi sä olet jo pitkällä..

Joo, ihan hyvä juttu siis tuo lääkäriaika on. Laskeskelin, että se osuu ovisaikaan. Ihan huojentavaa, toivottavasti ei tulisi mitään hirmu pahoja uutisia.. ja tietysti mä salaa toivon, että jatkan ketjun perinteitä ja plussaan ennen sitä.. siis tällä viikolla.
Ja on se kumma miten sitä jaksaa kuukaudesta toiseen ja kohta vuodesta toiseen miettiä näitä "oireita".. mä oon todella koittanut olla tekemättä sitä, mutta ei se onnistu. En tiedä mitä pitäisi tehdä, aina ne ajatukset jostain pulpahtaa mieleen, vaikka en edes haluaisi.

Vähän tekisi mieli liittyä tuohon ryhmään, mutta en vielä uskalla. Ehkä sitten jos joku kaunis päivä sen plussan vielä saan..

Mitäs Cool-Myylle kuuluu? Entäs muille?

T:Sinis, jolla piti olla niiiiiin kiireinen työviikko, että tänne ei olisi ollut asiaa.. mutta kummasti sitä aikaa aina jostain ilmaantuu.. :)

Vilkutus Wilmalle!

Mitenkäs Coolisti Myyn viikonloppu sujui? Pääsittekö jo koeajamaan uutta sänkyä?

Ja Sinis.... Siis voi jeeee!!!!! Oikeesti tosi hienoa että pääsette tositoimiin, vaikka nyt vähän jännittäiskin.

ON: Ovisaika käsillä, ja tää tyttö juoksee pesuille pikapikaa heti seksin jälkeen... Oikeesti ottaa ihan luonnolle tällainen, mutta perhana sentään.... Ei taida olla mitään järkeä koko touhussa? Ja sain lastit ihan perille astikin vkoloppuna pitkästä aikaa ja en yhtään jäänyt niitä hautomaan. Tunnen itseni ihan idiootiksi ja ääliöksi.
Toisaalta TIEDÄN että alkuloma menee miettiessä raskauden mahdollisuutta ja sitä aiheutanko tällä tai tällä pahaa alkiolle jos en tiedä ihan varmaksi että raskauden mahdollisuutta ei ole. No, eihän sitä voi tietää ihan varmaksi nyt enää muutenkaan, joten en nyt tiiä miten päin olisin...

Tätä se pitkä kierto teettää... Jos tietäisinkin että täti tulee vaikka kolmantena lomapäivänä jos on tullakseen, ei tässä olis mitään ongelmaa. Mutta taas mulla voi olla viikonkin liukuma jossa tätsy voi tulla, ja sen sisällä sen ei tarvii olla edes myöhässä. No siinäpä se loma sitten meneekin...

Ja toisaalta taas, pystyisköhän sitä alkiota niin pahasti vahingoittamaan niin alussa?
Kun en polta enkä ihan hulluna ryyppäile (edes lomalla!), lähinnä se sukeltaminen yms mietityttää... (paineen vaikutusta alkioon ei tiedetä)

Anteeksi omanapaisuus, on vaan niin kauheen hölmö olo kun en tiiä mitä tehdä...

Hih, siellä se Myy on!!
Älä turhaan pahoittele, mä jauhan täällä viikosta toiseen samoja juttuja. Varmaan jos tekisi Vilukisut ja kokoaisi sellaisen romaanin näistä kaikista teksteistä, niin eipä siellä paljoa asiaa olisi.. samaa vaan koko ajan. Eli ei hätää! Välillä mietin, että jotkut pitää meitä varmaan ihan hulluina, miten noi tyypit jaksaa jauhaa aina samaa.. ja innostua jostain saamarin limaklönteistä? Ja silti me vaan liikutaan tuolla ulkona normaalien ihmisten seassa eikä kukaan huomaa mitään! :)

Tuttua tuo parisuhteen kärsiminen.. ei kivaa. Meillä ehkä pahin mökötys- ja riitelyvaihe on takana toistaiseksi, uutta odotellessa.. Mutta tunnistan niin hyvin tuon, tähän asiaan vaan jämähtää ja vaikka kuinka koittaa miettiä ja tehdä muuta, niin ei se onnistu. Mitäs me keksittäisiin? Koittakaa tehdä jotain kivaa yhdessä, ihan jotain muuta. Eikös Wilma käynyt treffeille miehensä kanssa syksyllä? Hitto, ei tuu mitään mieleen..

Vielä vilkutus Sinikselle joka pinnaa yhtäaikaa töistä ja roikkuu täällä! ;D

En minäkään vielä uskaltaudu ko. ryhmään vaikka suljettu ryhmä onkin eikä nimikään viittaa vauvoihin.

Hih, ja Vilukisu kanssa! :)
No toi teidänkin touhu mennyt hulluksi! :) Mutta itsepähän tiedät parhaiten. Mä en kyllä usko, että pystyisit mitenkään tuossa vaiheessa vahingoittamaan sitä solukasaa siellä, mutta ymmärrän silti ajatuksesi. Ja olen todella kateellinen teidän tulevasta lomasta. Tahtoo kanssa!!!!
Joo, nyt sinne töihin.