Heissan Naiset!
Ensiksikin piti sanomani että mustakin on kivaa että tästä ketjusta plussanneet käy moikkaamassa ja kertomassa vähän kuulumisia, vaikka suht' uutena ketjuun tulleena en heitä niin tunnekaan. Teidäthän, Myy, Vilukisu, Ramona, Sinililja ja Tiiti voisit just tältä istumalta kutsua punaviiniä nauttimaan ja viettämään tyttöjen iltaa ;P Sen verran teistä jo on tuntumaa tullut

Eikös se ole kuitenkin positiivista et jollakulla pidempään ketjussa olleella on sit näyttäytynyt positiivinen tulos ja nyt on jo odotus hyvällä mallilla. Antaa uskoa siihen, et näin meilläkin viel jokin päivä!
Ramona; etkös vaan vois kysäistä vähän Visan rinnakkaiskorttia, ihan VAAN yhdeks päiväks et voisit kipaista sänkykauppaan

Kyllä hyvästä sängystä on hyötyä monessa mielessä.. 8P Joo. Kyl siel taas tiedetään missä mielessä täällä mietitään.
Myy; Koulutuksesta ei ole vielä tullut lisätietoa. Arvelu oli, et meidän uusi ryhmä saadaan ensi kertaa kasaan huhtikuussa. Todennäköisesti näin käykin ja sitten ryhdytään tosi toimiin tän viisastumisen kans
Voiteesta; se on ostettu just Sin City-liikkeestä (mistä Ramona kyseli), mut Jumbosta. Purkin kyljessä on aasialaiset kasvot, et voipa olla et tällaisiin kiinalaisiin kamasutra-sutinoihin sopiikin oikein hyvin, kun aistillisesti naatiskellaan tuntitolkussa kippuralla ku sian saparot..

Me ollaankin kyllä miehen kanssa umpirakastuneita. Suhde alkoi nopeasti vajaa vuosi sitten (siihen verrattuna voi tuntua kummalliselta että nyt jo toivomme lasta). Molemmilla takana yksi avioero ja parisuhteessa kuollut seksielämä. Sen takia tämä meidän elo voi välillä vaikuttaakin siltä että hirveitä hurjastelijoita oltais.. Tilanne kuitenkin on se, että mun edellisessä suhteessa mies otti jonkin aikaa melkein puoliväkisin (en puhuisi raiskauksesta, mutta teki asioita kuitenkin niin että en olisi voinut vähempää välittää 'toimituksesta' ja se sitten teki kipeää), kun mulla oli halut hukassa, eikä tuo tietysti sitä helpottanut. Nyt kun saan todella nauttia rakastelusta miehen kanssa joka välittää siitä miltä minusta tuntuu ja tahtoo tuottaa nautintoa, niin kylläpä tämä aika omaa luokkaansa on ja tavallansa syventää vielä keskinäistä sidettämme. Ja nykyisessä parisuhteessa vietämme paljon aikaa muutenkin yhdessä, mikä selkeästi heijastuu siihen, että voimme myös sängyssä hyvin. Tykkään ylipäätään läheisyydestä ja saan hirmuisesti energiaa ja onnen tunnetta siitäkin, että poikien kanssa elämä on alun pikku tuiskahteluista huolimatta rauhoittunut onnelliseksi perhe-eloksi ja päivittäin saan heidänkin kanssaan halata ja lukea kirjoja, ts. olla läsnä niinä hetkinä jotka meille suodaan. Ja uskon että osaltaan se että koemme vahvasti olevamme jo perhe, vaikka ihanuusperhe olemmekin, heijastuu myös miehen ja mun keskinäisiin väleihin positiivisesti. Kyllähän tämä meidänkin seksi-elämä tästä varmaan ajan myötä tyyntyy kun vuosia kuluu, mutta ikä ja olosuhteet huomioiden olemme ajatelleet että nautitaan jokaisesta hetkestä jonka nyt saamme yhdessä viettää.. Ikäero tuo kuitenkin omat rasitteensa ja pelkonsakin tulevaisuudesta, mutta koska ne eivät murehtien parane niin nautimme täysin siemauksin näistä hetkistä jotka meille on suotu.
Työstäni, niin, kyllä mun täytyis koittaa täällä tasaisin väliajoin jotain myydäkin. Hoidan myymälää siis viis päivää viikossa yksinäni. Aika paljon on luppoaikaa toisinaan, mut onneks on niitäkin päiviä että tiedän tosissani töitä tehneeni.

Laskutkin kun on jonkun järjen mukaan hoidettava.
Päivän ilonaihe: olen kolme kuukautta itkukurkussa lukenut kelan päätöksiä koskien asumistukea ja vihdoin tänään sain itseni nostettua luurin ääreen ja udeltua sisulla et miksi ei mitään tukea tule vaikka tulot on pienet ja ylläri pylläri, siellä olikin tullut 'pieni' näppäilyvirhe lukuihin ja tiedän nyt että edes muutaman kympin saan eloamme kuukaudessa helpottamaan. Hyvä niin!
Hmm.. tuo Cointreaut toi muistoja mieleen. Olen nautiskellut kyseistä ainetta joskus au-pair aikoina saksan maalla elämäni ensimmäistä ja tähän mennessä viimeistä kertaa, mut nyt herahti kyllä vesi kielelle.. Olisikohan tuota Tallinnan tuontilistalle pistettävä?! Tämä tyttö lähtee pomon kans Tallinnaan perjantaiks ja ehkäpä sitä voisi jotain tuliaisina napata kotimatkalla..Tai sit noudan jo tänään alkosta!
-Puhis