P
puhina
Vieras
Noh huh, täällähän oli juttuja ihan roppakaupalla!
Multakin löytyy kyllä kotoa digi-mittari.. pitäisköhän ruveta mittailemaan.. Ennen teihin tutustumista mulla ei ollut tajuakaan tuosta että lämmöt vaihtelee kierron mukaan. Sen olen kyllä jo aiemmin kokenut että jossain vaiheessa kuuta, mulla on aikas selkeästi sellainen kuumotus-olo ja yleensä olen noihin aikoihin vaan mielessäni todennut:"Taitaa olla menkat tulollaan." Mut sepäs taitaakin olla mun ovuloinnin aikaa. Näin sitä ihminen oppii vanhetessaan ja hyvä niin!
Tällä viikolla olen tullutkin joka päivä kävellen töihin, reipas minä
*tuulettaa* No, matkaa ei ole kyllä kuin kolmisen kilometriä, mut onhan se kuitenkin jotain. Tänään otin pentusenkin mukaan työkaveriksi. Nyt se tuossa nukkua tuhisee koivet oikosenaan ja pumpuliturkki ihan palleroina kun kostui lumesta kävellessä.. Maavara kun on viel vähän pieni.
Tiitikös se tuolla poikien ikiä viel kyseli.. Siis meillä on 8- ja 13-vuotiaat. Joka toisen viikon ovat meillä ja joka toisen äidillään. Äitinsäkin asuu niin lähellä, että kyllähän pojat onneksi sillä äidinkin viikolla meillä välillä saattavat pistäytyä. Jos ei muuta niin koiraa katsomassa.
Ja niin, vielä unelmien tanssitunnista.. ja p**kat sanon mä. Mulla oli ihan hakusessa niin rytmit kun askeleetkin! Foxia oli tarkoitus mennä.. ja kyllä me nyt sit vääntämisellä saatiin perusaskeleet menemään yksiin, mut sit tulikin jo 1/4 osa käännöksiä ja puolikäännöksiä ja koko käännöksiä ja mehän mentiin ihan pitkin seiniä.. Sit tuli jo tanssinopettajakin sanomaan et vaihdetaas pareja ja kiikutti mut jonkun kokeneen kavaljeerin ukkovarpaiden kauhuks.. No, tosi on, että kun mies osaa päättäväisesti viedä niin kuljinhan minäkin, mut täytyis vielä opetella olemaan 'vietävissä', kun mä harasin vähän vastaan.. Enkä kyllä aina niin vähääkään
No, tällä viikonlopulla voidaan vähän olkkarissa opetella, että ens viikon kertaustunnilla jo jotain hoksattais. Sitten onkin vuorossa tangoa ja valssia. Opetellaan siis ihan perustansseja, josko ens kesänä valloittaisimme jonkun lavankin
Näin on suunniteltu, mut sitä ennen on kyllä paljon tekemistä!
Ramonan oireilut on aikas 'raskauttavia'
Mut tosihan on, et hevosen tuoksu on kyllä vahva, olipa raskaana tai ei. (Teininä tallilla viihtyneenä näin voinen sanoa.) Hmm.. mullakin on kyllä sama oire tuon väsymyksen suhteen. Mä, olen töiden jälkeen ihan naatti ja valmis nukkumaan, vaikken ole täällä siis mitenkään ihmeen raskaasti ahertanutkaan.. (kirjotellut siis vaan teille) Miten nopeasti tuo väsymys tulee mukaan kuvioon jos on raskaana? Kivahan näitä oireita on toki miettiä. Mietin vaan toisaalta sitä pettymystäkin sitten, jos ei olekaan. (Olin jo vähällä hakea testin aamulla...mut, mut...) Mua ottaa päähän nyt nämä kahdet täysin vajavaisen kuukautisten kuvatukset.. Siis mitkä vaihdevuodet mulla nyt alko. Joo, kyl miehellä voi olla ikää, mut ei sen mun biologiseen kellooni tarviis kyllä näin rupsauttavasti vaikuttaa 
Oli miten oli,
Nyt mukavaa päivää Upeimmille virtuaalisille Naisille, joita en ole koskaan nähnyt!
-Puhis
(Mitä nörtti tekee nähdessään naisen?)
Mistähän tämäkin nyt tuli mieleeni.. no virtuaalisista naisista kaiketi..
(Tulostaa sen.)
Multakin löytyy kyllä kotoa digi-mittari.. pitäisköhän ruveta mittailemaan.. Ennen teihin tutustumista mulla ei ollut tajuakaan tuosta että lämmöt vaihtelee kierron mukaan. Sen olen kyllä jo aiemmin kokenut että jossain vaiheessa kuuta, mulla on aikas selkeästi sellainen kuumotus-olo ja yleensä olen noihin aikoihin vaan mielessäni todennut:"Taitaa olla menkat tulollaan." Mut sepäs taitaakin olla mun ovuloinnin aikaa. Näin sitä ihminen oppii vanhetessaan ja hyvä niin!
Tällä viikolla olen tullutkin joka päivä kävellen töihin, reipas minä
Tiitikös se tuolla poikien ikiä viel kyseli.. Siis meillä on 8- ja 13-vuotiaat. Joka toisen viikon ovat meillä ja joka toisen äidillään. Äitinsäkin asuu niin lähellä, että kyllähän pojat onneksi sillä äidinkin viikolla meillä välillä saattavat pistäytyä. Jos ei muuta niin koiraa katsomassa.
Ja niin, vielä unelmien tanssitunnista.. ja p**kat sanon mä. Mulla oli ihan hakusessa niin rytmit kun askeleetkin! Foxia oli tarkoitus mennä.. ja kyllä me nyt sit vääntämisellä saatiin perusaskeleet menemään yksiin, mut sit tulikin jo 1/4 osa käännöksiä ja puolikäännöksiä ja koko käännöksiä ja mehän mentiin ihan pitkin seiniä.. Sit tuli jo tanssinopettajakin sanomaan et vaihdetaas pareja ja kiikutti mut jonkun kokeneen kavaljeerin ukkovarpaiden kauhuks.. No, tosi on, että kun mies osaa päättäväisesti viedä niin kuljinhan minäkin, mut täytyis vielä opetella olemaan 'vietävissä', kun mä harasin vähän vastaan.. Enkä kyllä aina niin vähääkään
Toihan on ihan kamalaa!! Miksi tämä lapsen saaminen on näin himskatin monimutkaista.. Ota jotain vähän, hyvä, Otat pillerin liikaa, paha, ...grr.. murisen nyt Myyn puolesta. Miten mitään uskaltaa kokeilla kun kaikessa on riskinsä?!! Minä en kyllä tiedä mitä teen jos ei lasta tule 'luontevasti'.. sit jos pitää viel pelätä että jollain 'edistävällä' kemikaalilla onkin yhtäkkiä huonoja vaikutuksia alkioon.. Himputin monimutkaista!!Myy: Huomasitko että siihen lapsettomuuspalstan Aspiriini keskusteluun oli tullut loppuun uusi viesti jossa käyttäjä kirjoitti vähän negatiivisempaan sävyyn. Siis että voiskin Heikentää hedelmällisyyttä tai aiheuttaa haittaa mahdolliselle vauvalle???
Ramonan oireilut on aikas 'raskauttavia'
Oli miten oli,
Nyt mukavaa päivää Upeimmille virtuaalisille Naisille, joita en ole koskaan nähnyt!
-Puhis
(Mitä nörtti tekee nähdessään naisen?)
Mistähän tämäkin nyt tuli mieleeni.. no virtuaalisista naisista kaiketi..
(Tulostaa sen.)