Siis Myy, en mä tarkottanut, että mä oon välttämättä ollut tässä ketjussa puol vuotta, vaan yleensäkin täällä haaveilemassa... Itseasiassa jo pidempään, siis toukokuusta lähtien. Ihmeen tärkeäksi koit sen, kun jaksoit tarkistaa. Musta mä siis oon ollut täällä tosi ahkeraan mukana ja jaksanut tsempata, vaikka ite en päässytkään jännäämään siihen puoleen vuoteen, kun ei ollut mitä jännätä. Mä oon yrittänyt selittää, että kyllä mä pystyn kuvitella teidän fiiliksiä, mutta eri asia onko se ketään kiinnostanut. :/ Koko ajan täällä on toitotettu, että muilla on vähän vaikeampaa, kun yritystä on ollut takana jo niin kauan, joten tosiaankin tulee semmoinen olo, etten kuulu ryhmään ja että pitäis lähtee menee. Joo, on kuitenkin samalla sanottu jotain lieventäviä asian haaroja ja että oon tervetullut, mutta siellä taustalla se on koko ajan pyörinyt. Mä en halua hyökätä ketään vastaan, mutta noi oli vaan mun fiilikset. Mä kyllä otan herkästi itseeni, joten pahoittelen tosi paljon! Kyl mä oikeesti uskon, et te ootte kaikki tosi kivoja, tai sitten mä oon saanut tosi väärän vaikutelman!

No joo, mun täytyy sanoa, että te ootte tuntuneet paljon lähemmiltä mulle kuin parin kuukauden tuttavuus. Kiitos vaan seurastanne!

Toivottavasti saitte musta edes jotain irti, ettei mennyt ihan hukkaan.
Onnea Prätkis vaan onnistuneesta tupakka lakosta!

Mähän lopetin nyt seinään. En pidä näköjään itseäni lopettamisen arvoisena, mutta vauvaa ehdottomasti! Mul on ottanut kyllä tiukoille... Tai ei siis tiukoille niin että sortuisin, kun ei oo mitään mahista, että niin kävis, vaan se, että tekee vaan paljon mieli koko ajan! Grrr. Oisinpa mäkin niitä, joilla alkais vaan heti hirvee ällötys plussasta. Enää mä en sitä koskaan aloita, kun se on hölmöä, enkä halua olla huono esimerkki lapsille.
Teil on kyl kivoja loma suunnitteilla! En ees muista koska oisin viimeks käyny jossain... Täs naapurimais oon vieraillu viime vuosina, mutta jossain pidemmällä taisin olla viime vuosituhannen vaihteessa!

Kuulostaa ikuisuudelta sitten.
Pökköä pesään!