Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä hain tän... ja vähän päivittelin...

VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08 km 12/08
Puhina
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08
Dinna 26, tjot 05/08, y 12/08, plussa 01/09

Jännäyslista:

Sinililja 26.1.
Vilukisu (1.-)4.2 (muutin ka35 mukaan vaikka ed kierto venyi taas 37)

Sinikselle kommenttia toisella puolella.

Myylle tsempitys, ehkä siellä on parhaillaan menossa jotain elämää suurempaa, pidän sulle peukkuja ihan kauheesti. Toivottavasti saatte viikonloppuna vähän solmuja auki.

Sinikselle ja miehelle viikonloppufiiliksiä roppakaupalla, jospa se siitä... ;)

Viikonloppuja muutenkin kaikille!

Miini 11+4

Sinis...sen verran utelen, että tuleeko teille miehen kanssa ikinä riitaa Aiheesta? Me ollaan ihan superrakastunut pari, mutta pelkään, että rakkaus ei riitä... On ollut ihan helvetin vaikeaa...riidelty välillä ihan kunnolla koko 10-vuotisen taipaleen ajan... Tuntuu vaan, että sun tilanne on niin samanlainen kuin omani, Hen.koht. kiinnostus töihin on nollassa, kun sitä luuli, että nämä asiat olis menny helpommin...

Myy.

Tulee kyllä riitaa, ehkä enemmän aikaisemmin kuin nyt. Silloin mies kehoitti mua jo hakemaan apua, kun olin niin tylsistynyt kaikkeen. Mua ei myöskään tää nykyinen työ oikein enää nappaa ja olin laskenyt sen varaan ettei täällä tarttis enää kauaa olla (siis jo pari vuotta sitten..). Sitten mies ei ensin suostunut koko projektiin, vuoden vonkasin ja silloin riideltiin tosi paljon. Sitten vuosi sitten kun "lupa" viimein tuli, niin meni taas pitkään tosi hyvin. Syksy oli taas vaikeampi, mä olin enemmän maassa ja siitä tuli riitoja (kun vaan makasin himassa eikä mikään huvittanut). Nyt uutuutena on nyt tää pakkoseksiahdistus miehen puolelta, joka on johtanut siihen, että muutamana kuukautena ajoitus ei ole ollut ihan kohdallaan. Tai ainakaan niin kuin mä olisin halunnut.. ;) Siitä ei varsinaisia riitoja, mutta mua harmittaa ihan kamalasti, mies näkee sen ja sitten sitä harmittaa entistä enemmän. Että sama aihe, vähän eri näkökulmat. Ehkä mun mies on huolissaan musta, kieltämättä ajoittain oon aika masentunut, jolloin kitisen kaikesta. Mutta onneksi vielä kausittaista ja tästä tilanteesta johtuvaa. Mutta siis The Aihe tosiaan, tällä hetkellä näkövinkkeli on mussa ja mun jumituksessa.

Ja työstä vielä, että sinällään ihan ok, mutta ei anna mitään suurempia kiksejä.. mutta kun on vakituinen työ, niin mihinkäs tästä nyt lähtisi. Olisi pitänyt jo aikaisemmin kehitellä jotain muuta, mutta kun piti jäädä äitiyslomalle..

Mutta nyt lähden kotiin, jee!! Ja katson mitä tuleman pitää..

Olipas sekava sepustus! :)
Mutta tää pakkoseksiahdistus on ihan kamalaa, en voisi sitä oikeastaan kommentoida mitenkään, koska se lisää miehen ahdistusta. Mutta toisaalta se näkee kyllä musta muutenkin miltä tuntuu.. ei hyvä.

Myylle tsemppiä! T. tosi tukevasti tolpillaan oleva tukipilari.. ;)

Dinna: Kyllä me osataan iloita sun plussasta, eikä se tosiaan ole meiltä muilta poissa kun joku plussaa. Sitä on vaan niin vaikea selittää sellaiselle joka ei ole sitä kokenut, siis niitä tunteita kun sitä vauvaa toivoo niiiiin paljon, vuosia, ja elää niissä unelmissaan ja JO-KA I-KI-NEN kuukausi toisensa jälkeen pettyy tädin pyyhältäessä paikalle. Mä ainakin ehdin aina miettimään koko vauvaisan tulevaisuuden valmiiksi jos täti päivänkin myöhässä. Milloin masu alkaa näkymään, milloin jään töistä, miten mies,isovanhemmat, kaverit ilahtuu jne jne. Sitten täti tulla pyyhältää paikalle ja koko ihana illuusio romahtaa. Ja kyllä sama juttu oli jo kuukaudenkin yrittämisen jälkeen, mutta jotenkin siihen pettymykseen ei vain ikinä totu, jotenkin turtuu vaan ja alkaa pitää epänormaalimpana ja jotenkin epäreiluna kun jotkut plussaavat puolivahingossa.

Tosiaan hirmu vaikea selostaa tuota loukkaamatta ketään. Ja Dinnalle vielä, että yritin (huonolla menestyksellä) vaan jotenkin tuoda julki tunteita mitä päässä joka kk pyörii, ei siis ollut henkkoht hyökkäys, ja ainakin minä olen iloinen että plussasit.

Myy ja Sinis:
Meilläkin ukko toisinaan "sohvamajoituksessa". Me ollaan kans semmonen pari että meillä kyllä tapahtuu. Rakkautta on paljon (en kai muuten tässä suhteessa roikkuisi kun vauva-asiassa näin iso mielipide-ero), mutta silloin kun riidellään, kiljutaan naamat punaisena ja ovet paukkuu. Mies mököttää, mie en. (ja väkivaltaa en suvaitsisi missään muodossa kertaakaan!)
Vauva-asian tiimoilta oli enemmänkin sellaisia itkuraivareita ja itsesääliä mun osalta, mies mökötti ja nukkui sohvalla. Olin jo varma että ero tulee, kun halutaan niin eri asioita. Kun annoin meille tämän timeoutin, niin tuntuu kuin mieheltä olisi tippunut kivi sydämeltä ja yhteiselo on ollut sittemmin mukavampaa. Mutta te täällä tiedätte mikä totuus on mun haaveiden kuoppaamisen suhteen. No, ainakin tää kevät pitää pysyä chillinä tän asian suhteen, katsoo nyt miten keväällä hormoonit hyrrää...

Pakkoseksiahdistusta ei meille oikeastaan tullut, ainakaan miehelleni, joka ei tiennyt mitään kiertopäivistä. Toki mä saatoin/saatan kiukutella jos ei just päästy oikeita päiviä hyödyntämään. Tiiä sit tajusko mies laskee yhteen yks ynnä yks.

Keskenmeno oli miehellekin surun paikka, jotenkin yritin pitää senkin mielessä oman suruni keskellä. Epätodellisempihan koko asia hänelle oli, mutta myönsi jälkeenpäin että oli alkanut jo tottua ajatukseen isyydestä. Ja epäilen että tän vauvanteko-tauon yksi syy on just uuden keskenmenon pelko. :(

blaablaablaa-kisu

Joo, mä kyllä voin kuvitella kuinka suuri pettymys se on, kun plussaa ei näy kuukausi kuukauden jälkeen... Siis mulle se olisi ihan kamalaa ja musta on tosi hienoa miten te ootte malttaneet. Mustahan kyllä näkee, että mä oon tosi malttamaton tän asian suhteen. Mähän en siis tiennyt mitään näistä raskauteen liittyvistä asioista kun esikoista yritettiin. Oltiin ihan vakuuttuneita ettei meille tule vauvaa, kun jouduin menkkojakin odottelemaan pillereiden jälkeen jotain 2,5 kuukautta. (Siis toi oli mulle ikuisuus.) Mä siis lähdin ajattelemaan heti epätoivosimmasta lähtökohdasta ja juteltiin miehen kanssa, että oli syy kummassa tahansa ja jos me ei vauvaa saada, niin loppuelämä ollaan kuitenkin yhdessä. Mä siis heitin heti kirveen kaivoon. Sovittiinkin jo heti sen jälkeen, kun ekat menkat tuli, että jos ei nyt kuukauden aikana tule tärppiä, niin mennään heti hoitoihin. Siis mä elin jo siinä, ettei tästä tule yhtään mitään, joten parasta heti tietää mikä mättää. :/ Nyt kun mä olen nähnyt kuinka muut osaa odottaa paljon rauhallisemmin, niin kyllä on pöllö olo.

Ehkä meillä tosiaan kävi tuuri ja on onnistanut aika helposti, kun mä olen jo menettänyt toivon, ennen kun yritys alkaakaan... Eikös se tärppi silloin tule kun vähiten odottaa... Tiedän, vaikea se on leikkiä, että sitä vähiten odottaa.

Siis kyllä mä ymmärrän, että teitä varmasti stressaa paaaljon enemmän kuin mua nyt, mutta kyllä mä jotenkin osaan ymmärtää... Noinkin lyhyestä yrityksestä olin jo ihan maassa, niin ajatelkaa vaan missä tilanteessa oisin ollut vuoden jälkeen...

Vaikea sanoa, että oltaisiinko me ajauduttu riitelemään, kun me ei riidellä muutenkaan ollenkaan... Voi kun te vain saisitte ne viivat sinne testeihin, niin kaikki korjaantuisi!

Ootteko te muuten huomanneet, että muuttuisitte paljon kiimaisemmiksi oviksen aikaan? Mä en ole itse huomannut, mutta mun mies sanoo, että musta tulee vielä normaaliinkin itseeni verrattuna sitäkin kiimaisempi! :D Siis mä oon muutenkin... Joka tilaisuuden tullen isken mieheen kiinni... Mun pitää alkaa kontrolloimaan itseäni, kun toi esikoinenkin kasvaa ja alkaa ihmettelemään... Hehheh.

Amen! Siis Vilukisun kirjoitukselle. Allekirjoitan kaiken, erityisesti ekan kappaleen, mutta myös itsesäälin ja itkupotkuraivarit.
Mä kyllä uskon, että sun mies tottuisi aika nopeasti vauva-ajatukseen, toivon siis teille edelleen sitä vahinkovauvaa! :)

Mä ajauduin taas tänne, kun piti mennä kiloklubiin katsomaan, mitä vielä tänään saa syödä.. kyllä, ankea perjantai-ilta tiedossa. Löysin yhden siiderin kaapista, josko tempaisi sen naamariin ja vetäisi kaveriksi vaikka jotain s**tanan porkkanoita..

Mutta ei se mitään, sillä mä sain munaa!!!! Ja vielä miehen aloitteesta!!! Jee!!! Jeeeee!!!!! Olen taas kuin uusi ihminen!! :))

Oikein mukavaa viikonloppua rakkaat kanssahaaveilijat! Ja taas kerran, kiitos kun olette olemassa! :)
Toivotteleepi ihmepiristymisen kokenut Sinis

Argh! Ihan kirkasta verta on tullut vähän! :( Toivottavasti jäisi siihen, enkä vuotaisi enempää. Nyt täytyy lähteä ostoksille... Eipä tarvi jäädä kotiin pohtimaan... :/

Säikyttelen teitä isolla otsikolla :)

Me vanhat ajatuksissa -ketjun jäsenet ollaan melkolaillaan pistetty pillit pussiin ja lapsettomuuspuolella 'meidän' ketjussamme on hyvin tilaa uusille kirjoittelijoille. Itsekin epäröin aluksi sille puolelle siirtymistä, mutta kyllä se täällä haavepuolella tuottaa ihan turhaa pahaa mieltä seurata, kun ketjussa käydään plussaamassa ja itse alkaa jo kääntää katsetta hoitojen suuntaan. Vaikka ei se ole itseltä pois millään tavalla. Kyllä te tiedätte mitä tarkoitan. Voihan tässä jokin hassu onnikin toimia - Wilmakin plussasi heti kun siirtyi lapsettomuspuolelle :) Plussatuulia ihan kaikille!

Vaikka teitä kosiskellaankin toiselle puolelle siirtymään, niin ette perhana lähde =) No ei kai saatte lähteä jos siltä tuntuu. Mä en vaan suostu millään uskomaan, että masussa kasvais joku kun oireet on niiiiiiiiiiin minimissä vielä. Onnittelut Dinnalle munkin puolestani eikä ainakaan täällä ole katkeruutta pätkääkään ilmassa =)
Toivottavasti verenvuoto ei merkkaa mitään....

Mun on pakko peukuttaa niitten Clomien puolesta, sillä heti siitä kierrosta meillä tärppäsi vaikkei mitään varsinaista ovista hyödynnettykään. Sanoin kyllä miehelle, et nyt olis lähipäivinä syytä hommailla jos lasta tosissaan halutaan, muttei silleen tekemällä tehty kuitenkaan.Ainoa miinus noissa Clomeissa oli ne perhanan sivuvaikutukset. Mulla ei aikuisiällä enää naama ole kukkunut, mutta nyt finnejä (pientä röpölää) puski esiin oikeen urakalla ja pahoinvointia oli kanssa ilmassa,yöks! Mut kaikesta huolimatta näyttivät tehoavan....tai sitten uskoin vain itse niin vahavasti niiden tehoon et plussa tuli sen ansiosta.
Mä toivon teille kaikille haaveilijoille plussaa kesään mennessä ja että tää ketju kuolis kokonaan pois kun siirrytään porukalla tuonne odottajiin =)=)=)
UP 5+6

Moikka Lumis!
Mä juuri tällä viikolla mietinkin, että mitäköhän sulle kuuluu. Olen seuraillut teidän ketjua ja huomasin, että olette kadonneet. Et taida kirjoitella tällä hetkellä missään? Hoidot ilmeisesti alkamassa? Toivon teille kovasti lykkyä niihin!

Oon kyllä miettinyt tätä asiaa, mutta jotenkin ne lapsettomuuspuolen kirjoitukset vielä tuntuvat erilaisilta. Tai siis tilanteet, siellä kuitenkin jo ollaan hoidoissa yms. Mutta ihan asiaa puhut, täällä sitä pahaa mieltä tulee vaikka ei niin toivoisi. Siksi en muita ketjuja enää luekaan, paitsi välillä tuota vuoden rajaa lähestyviä. Mikäköhän olisi meille sopiva välimuoto? Teidän samassa jamassa olevien kanssa on todella mukavaa kirjoitella ja vaikka uutta verta välillä kaivataankin, niin kieltämättä toivon, että tulokkaat olisivat myös edes vähän samassa jamassa.. Älä Dinna tästä loukkaannu, sä piristit kyllä hyvin ketjua. Mutta pidemmän päälle se kyllä alkaa potuttamaan, jos toiset vaan käyvät täällä kääntymässä ja itse jumittaa vuodesta toiseen.. Ymmärtänette pointtini. Mutta avoin palstahan tämä on. Ehkä meidän pitää profiloitua kateriksi pidemmän aikaa tahkonneiksi.. ;) En tiedä. Mutta taidan roikkua täällä ainakin niihin tutkimuksiin saakka.

Toivottavasti Dinnan vuoto ei lisäänny ja kaikki on hyvin!

Jaahas, pitänee mennä kokkailemaan jotain sapuskaa. Mies oli eilen työpaikan kemuissa ja haisee pahalle, yök. Että saapi lempimiset jäädä huomiseen. En muuten tänäänkään saanut ovisplussaa, ehkä sitten huomenna. En usko, että se olisi voinut jo mennä ohitse.

Mukavaa viikonloppua!
Sinis

Onneksi ei ole tainnut tulla enempää vuotoa nyt... Toivottavasti tosiaan jäisi siihen vähään.

Kiitos vaan onnitteluista. :)

Mustakin tuntuu, että ehkä te voisitte tosiaan perustaa uuden ketjun vaikka uudella nimellä, kun te jotka ootte pidempään tässä ketjussa olleet ootte aika samassa vaiheessa. Tännehän on nyt tullut jossain vaiheessa pari uutta, mutta heillä oli tietääkseni myös toiset ketjut. Ehkä jotkut haluaa jossain vaiheessa jatkaa tätä ketjua... tai sitten ei. Näitä ketjujahan tulee ja menee. Sääli, jos tää ketju kuitenkin kokonaan kuolee... :/ Kerkesin mäkin täällä jokusen kuukauden kirjoitella... Toukokuusta asti oon kaiken kaikkiaan täällä haaveilupuolella ollut... Toivottavasti ei tarvi palata lähiaikoina.

Käytiin sitten vähän shoppailemassa tänään. Sain sentään alesta jotkut farkut. En ois muuten ostanut, kun oli vähän isotkin, mutta kun alessa oli. Oon nimittäin mennyt lainaamaan mun äitiysvaatteet pois, enkä nyt sitten viitsi pyytää niitä heti takas... Pitäis selvitä yli puolen välin ilman niitä, joten ajattelin, että ehkä vähän isommilla pöksyillä selviäis. Kävis sitten synnytyksenkin jälkeen. Jos nyt sinne asti päästään...

No, mutta... Ruokaa laittamaan.

Pano intoa kaikille! :)

Onneksi ei ole tainnut tulla enempää vuotoa nyt... Toivottavasti tosiaan jäisi siihen vähään.

Kiitos vaan onnitteluista. :)

Mustakin tuntuu, että ehkä te voisitte tosiaan perustaa uuden ketjun vaikka uudella nimellä, kun te jotka ootte pidempään tässä ketjussa olleet ootte aika samassa vaiheessa. Tännehän on nyt tullut jossain vaiheessa pari uutta, mutta heillä oli tietääkseni myös toiset ketjut. Ehkä jotkut haluaa jossain vaiheessa jatkaa tätä ketjua... tai sitten ei. Näitä ketjujahan tulee ja menee. Sääli, jos tää ketju kuitenkin kokonaan kuolee... :/ Kerkesin mäkin täällä jokusen kuukauden kirjoitella... Toukokuusta asti oon kaiken kaikkiaan täällä haaveilupuolella ollut... Toivottavasti ei tarvi palata lähiaikoina.

Käytiin sitten vähän shoppailemassa tänään. Sain sentään alesta jotkut farkut. En ois muuten ostanut, kun oli vähän isotkin, mutta kun alessa oli. Oon nimittäin mennyt lainaamaan mun äitiysvaatteet pois, enkä nyt sitten viitsi pyytää niitä heti takas... Pitäis selvitä yli puolen välin ilman niitä, joten ajattelin, että ehkä vähän isommilla pöksyillä selviäis. Kävis sitten synnytyksenkin jälkeen. Jos nyt sinne asti päästään...

No, mutta... Ruokaa laittamaan.

Pano intoa kaikille! :)

Mua ihan nauratti, kun Sinis ilmoitteli saaneensa munaa - Go Girl!!!

Ymmärrän Lumikukan pointin...ja mun mielestä se Siniksen katkerien pidemmän aikaa tahkojien ryhmä kuullostaa omalta...:D (miten helvetissä tässä pääsi käymään näin...aika menee nopeasti...Vuosi haaveiltu ja kohta vuosi täynnä "kovaa" yrittämistä...) Ei siinä etteikö kiva olisi lukea tuoreiden tulokkaiden kommentteja, mutta kohtalotoverit, jos ketkä jotenkin paremmin osaavat tsempata niin,että tajuaa, että on muitakin samassa tilanteessa olevia...eikä kaikki raskaudu ekasta kerrasta...:)

Jep, siis en tiedä nyt miten edetään...sen tiedän, että muutama teistä on mulle tosi tärkeitä ja tää palsta on ollu mulle henkireikä...

ON: Ovis on ehkä meneillään...tuhlasin kaikki mun loput ovistestit viime kuussa "raskaustesteinä"...ennen oikeaa plussaa... Joten mutu-tuntumalla mennään... Pitää varmaan tilata netistä lisää + pari raskaustestiä (toivossa on hyvä elää).

Ja Lumis...mekään ei ihan vielä hoitoihin ...mut jos tuntuu siltä, pistä ketju pystyyn niin I'll be there...:)

Myy, joka kävi rentoutumassa mökillä...

Myy.

Täällä taas. Mites viikonloput meni? Oih, Myy on päässyt mökille! Mäkin haluun.. mut meidän mökille ei voi mennä talvella, ihan tyhmää.

Mihin te olette kadonneet?? Tulkaa heti takaisin! Kaikki! Tämä on käsky.

ON: Mä en löytänyt ovista, vaikka käytin digitaalista. Aloitin kp 12, ehkä se on sitten ollut jo kp 11, se olisi kyllä jo enkka, ei ole koskaan ollut niin aikaisin (yleensä kp 13, mutta kerran kp 12). Mutta kaikki merkit viittaa nyt siihen, että ovis on jo ollut. La-aamuna lämmöt oli 36,7, edellisenä päivänä 36.1. Mittausaika oli kyllä ihan eri, mutta tänäänkin siis koholla. Eli ehkä se ovis oli perjantaina. Ei siis tälläkään kertaa mitään nappiajoitus.. toivotaan, että pe- ja la-satsit olisi tehokkaita ja pikkukaverit olisivat vihdoin onnistuneet tehtävässään.

Mutta mukavaa viikonalkua!
Toivotteleepi Sinis

Prätkis ilmoittautuu Sinikselle ;) Mulla on ovisenkka kp 9, silloin kun ovista testeillä bongasin. Nyt en oo aikoihin testaillut mutta tänään tilasin netistä testejä. Ehkä tää on ihan toivotonta kun aikaisemminkaan ei oo mitään tapahtunut vaikka ovis on bongattukin. Mutta ei kai sitä toivoa kannata ikinä heittää kokonaan.

Elämä on ollut kyllä yhtä kärsimystä ;) Mulla alkaa nyt toinen tupakaton viikko ja kyllä on tiukkaa välillä ollut. Kahviakaan ei pysty paljoa juomaan koska siihen on aina mulla liittynyt tupakka kiinteesti. Mut päivä kerrallaan..

kaikille mukavaa viikonalkua toivottaa:

Prätkis kp 20/25-26

...jaahans, sitä komennellaan täällä...:)

Mulla on taas kaikennäköisiä tuntemuksia ( jotka luultavasti johtuu ummetuksesta...:D...vaikka asiahan ei naurun aihe ole...mut voi tätä elämää). Mä vertaan mun tuntemuksia viime kuukauden juttuihin ja toivon ja toivon...ihan kauhee pettymys tulee jos/kun menkat alkaa. ToDella rasittavaa tämä elämä nykyään, kun aivoissa ei pyöri kuin yksi ajatus...

Sinis, manailee ajoitustaan...ei ikävä kuullosta ihan nappisuoritukselta, mutta älähän nyt vielä...onko teillä tiedossa jo lääkärikäyntien pvm? Vai ilmoitteleeko ne lähemmin...

Meillä tehtiin mukavaa lempeä vielä eilenkin illalla...ja olemme taas ihan ok. Meillä riidat ei onneks kauaa kestä...mut mies toivoisi ettei ihan heti riideltäis uudestaan...vaimon pitäs vähän relata eikä ottaa tätä elämää niin vakavasti...joskus onnistuu, toisinaan ei.

Viikon alkuja...alkakaas nyt tulla "linjoille" :)

Myy.

Aurinkoista alkanutta viikkoa ladies!

Mulle on ihan se ja sama missä ketjussa kirjoitellaan, kunhan vaan porukka pysyy edes vähän kasassa. (tietty plussanneet siirtyvät odottelupuolelle, mutta kiva jos/kun käyvät tätäkin ketjua piristämässä) Ilmoittakaa jos teette joukkopaon jonnekin niin mä tuun mukana!

Myylle pidän peukkuja oviksen hyödyntämiseen!
Ja Prätkikselle tsemppiä tupakkalakkoon. Taitaa muuten sekä tupakan että kahvinjuonnin vähentämisellä molemmilla on myönteistä vaikutusta myös näihin vauvantekohommiin? :)

Juu katkes vähän töksähtäen toi edellinen kirjoitus, kun alkoi työt häiritsemään palstailua. :D

Toivottavasti Siniksen miehen "lähetys" on osunut myös otolliseen aikaan. Aika henkimaailman asioitahan nää oviksen bongailut tuntuvat olevan. En kyllä meinaa uskoa tätä itsekään, mutten ole ikinä ostanut tai käyttänyt ovistestejä. Kun on epäsäännöllinen kierto, niin alkuun ajattelin että niitä pitäis varmaan ostaa 30kpl/kierto jos meinais oviksen bongata. Ja myös tää mun tieto-lisää-tuskaa-syndroomani vaivaa, eli jos en ovuloi, niin parempi (toistaiseksi) olla sitä tietämättä... Ja kerran alkuun saatu raskaus kuitenkin viittaa että ovis tapahtuu ainakin toisinaan ;)

No eipä kummempia, kiertopäivä kympin tienoilla, ja ei sitä AY:tä tässä kuussa, edes salaa... Lomaa odotellessa.

Myy: juu, siihen tähdätään! Tosin täti pyyhältää paikalle loman aikana mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät. Mutta ainakin se "vauvanteko moodi" asetetaan päälle siellä auringossa, ja tuun sit sun perässä (huom!) tuonne odotuspuolelle... ;D db db db

Jee! Viestejä!! :) Ja vielä samaan aikaa linjoilla!

Jouduin kokoukseen iltapäiväksi, vaikka huutelin teitä tänne.. Sorry!
Tsemppiä Prätkikselle tupakkalakon kanssa! En ole oikeastaan koskaan polttanut eli en osaa edes kuvitella millaista se on. Mutta hyvin pärjäät, jatka samaan malliin vaan!

Joo, nää on todellakin henkimaailman asioita.. mä oon nyt kallistunut sille kannalle, että ovis oli perjantaina ja olisi näkynyt siis testissä jo torstaina. Ei voi mitään. Hitto, kun ei voi tietää sitä etukäteen.. meillä kun ei nyt todellakaan onnistu mikään jtp-taktiikka, joten pitää yrittää tehdä täsmäiskuja.. ja en uskalla aloittaa niitä liian aikaisin, koska sitten on vaara ettei kaikkein otollisimpina päivinä tapahdukaan mitään.. kuten on aikaisemmin käynyt. Tai sit käy näin kuten nyt. Ei oo helppooo!!!!
Mutta mä olen lohduttanut itseäni sillä tiedolla, että ajoitus ei aina ole osunut nappiin eli ehkä oikeasti vuotta ei olekaan mennyt.. niinpä. Olen kyllä varma, että valtaosa mun superhedelmällisistä ystävistä olisi raskautunut jo sataan kertaan tälläkin tahdilla. Mutta kyllä se plussa sieltä tulee, pakkohan sen on..

Milloin Vilukisu pääsee lomalle? Tahtoo kanssa matkalle!!! Heti!!!

Ja Myy aina pimittää meiltä sen kp:t.. en todellakaan usko, että et muka tietäisi sitä.. ;) Missä mennään?

Jaahas, sohva kutsuu! Vaikka jumpan pitäisi kutsua.. hmmm.. paha valinta.. ;)
Sinis kp 15