Aargh.. kirjotin pitkät pätkät ja sit koneen yhteys pätkäs ja tekstit hävis.
Lyhennettynä versiona tällaisia..
vessapaperikyttäily sekä naurattaa että itkettää. Sorrun siihen nyt koko ajan. Mul on toinen kuukausi peräjälkeen että täti pelleilee mun kustannuksella. Kunnolliset menkat ei ala ja kuitenkin muutaman yhdynnän yhteydessä on tullut kirkasta verta ja sen jälkeen jotain töhniä.. Ärsyttää kun ei tiedä kunnolla että mistähän tässä lähtis kiertojaan laskeskelemaan kun ei taida mulla olla kunnon alkua eikä loppua. Himot kyllä jyllää välillä niin et mies pitää väkisin housuista kiinni.. kenties se on sitä ovuloinnin aikaa. Vaan kun ei voi tietää. Hmm..aikoinaan au-pairina ollessani perheeni käytti vessapaperia, jossa aina palan lopussa luki "Happy End".. niin sais kyllä lukea pian meidän kaikkien lappusissa

Eikös vois kehittää vessapaperin, johon on sisäänasennettu raskaustesti.. et vastaus näkyis heti pyyhkimisen jälkeen, eikä tarviis ravata marketin hyllyltä testejä hakemassa?!! Tietysti masentais sit enemmän, ku suurimman osan ajasta sais vaan lukea sitä neg.tulosta.
Hymy suupielessä lueskelin täällä käytyä alusvaateostos-keskustelua. Muistan kun avioeroni voimaan astumisen jälkeen tarvitsin vähän pankkilainaa takuuvuokraan ja pariin huonekaluun. "Ylimääräisen" rahan kanssa kävelin sitten alusvaatekauppaan ja pyysin myyjää etsimään kauniita alusvaatteita, koska "Olen juuri eronnut ja tarvitsen säpinää uuteen makuuhuoneeseeni!" Myyjä ei oikein tiennyt että itkeäkö vai nauraa

No, hyvät alusvaatteet kyllä löytyikin.. Nyt on vaan niin villi mies, ettei se paljon ehdi alusvaatteita katsella kun himot jyrää... ja toisaalta hyvä niin, välillä kun tuppaa olemaan päällä ihan se super-seksikäs tekninen hiihtokerrasto

Eipä siis taida noilla alusvaatteilla loppusessaan olla niin suurta merkitystä jos haluja vaan löytyy.
Minä olen täällä pohdiskellut päässäni vähän yhtä sun toista.
Mm. miten iso merkitys sillä on, että oikeasti käy pesulla rakastelun jälkeen? Olikos se Vilukisu joka nyt on juuri tekemässä tällaista raskaudenehkäisyä enne lomia.. Jotenkin tuntuis et kai ne perille menneet siemenet siellä pysyvät, vaikka alapäätään seksin jälkeen huuhtoiskin..
Sitten olen täällä jo huomannu miettiväni tällaisia itselohdutteluja kun avomiehelläni on jo kaksi poikaa, että kenties ne riittävät minullekin. Alan siis jo varomaan etten pety jos en koskaan raskautuisi. Viime viikon kotona sairasteltuani huomasin että aamuisin tulee hirveästi kaikkia vauva-ohjelmia telkkarista.. olin jo ihan itkun partaalla kun ihan sama mitä kanavaa katsoo niin jostain aina putkahti esille "Meille tulee vauva!, Meille tuli vauva! Meillä odotetaan vauvaa!" Ja kun mies sattui samaan huoneeseen niin sekin jo kysäisi et etkö sinä muuta enää katsokaan... ja olin vähän et "Enhän mä nyt näitä hakemalla hae, mutta kun ei täältä taida tulla muuta.."
..Tällaista ajatuksen lentoa täällä tänään..
Kaksi tuntia vielä töitäkin jäljellä. Saas nähdä kuinka jaksaa. Jos joku muukin pamahtais linjoille niin ilolla lueskelisin kuulumisianne.
Ramonan sängyn hajoamista täällä naureskelin minäkin. On se hyvä että jossain edes rytisee!